Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Selvänäkö-, ennustamis- ja intuitiotopickeja  (Luettu 70349 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Hiisitär
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 5328



Profiili
« : 01.06.2007 16:26:56 »

Päätimme listata Lillin kanssa myös tänne Henkimaailman ja Uni-osioiden tapaan pysyviä linkkejä aiheisiin, jotka näkyvät pomppaavan esiin säännöllisin väliajoin. Aloittakaapa siis täältä!

Ennustaminen, ennustajat, näkijät
- Ennustaminen
- Ennustamisesta ja selvänöästä
- Näkijät, jotka eivät näe
- Aidot taitajat ja huijarit
- Soitin selvänäkijälle
- Selvänäkö ja ennustaminen trendikästä
- Selvänäkijät/ennustajat = kaikilla eri vastaukset
- Itselleen ennustaminen
- Foorumin ennustajat
- Ennustajat (Kokemuksia heistä)
- Puhelinennustajat
- Onko maksuttomia ennustajia

Omat kokemukset, intuitio, selvänäköisyys, telepatia jne.
- Kun ei saa ennakkoaavistusta
- Kolmas Silmä
- Pohdintaa
- Alitajuinen yhteys
- Tapahtumien ennaltanäkemisestä...tai jotain
- Mitä on intuitio
- Miten "näette" Kolmannella silmällä
- Aavistan tulevaa
- Kuudennen aistin herkistyminen
- Näetkö auran
- Aurakuvaus
- Uskotko kohtaloon
- Intuition herkistäminen
- Intuitio.. mistä se tulee, mitä se on
- Intuitio hyljännyt
- Etiäisiä
- Kuolleet unessa

Muut ennustukset ja enteet
- Kädestä ennustaminen
- Numerologia: Numeroiden 1-9 symbolinen merkitys + mestariluvut
- kristalliheilurin käyttö
- Enkelikortit
- Käden viivat - kohtalosi
- Kohtalo vaiko sattuma?
- Kuka päättää kohtalostasi

Mahdolliset ennustukset, vastaukset ja vinkit ongelmiisi voit löytää näistä ketjuista
- Kysy neuvoja riimuilta
- Kortit pöytään
- Haluatko viestin enkeliltä
- Kysy AthaMaaritilta
-Viesti Kultaisesta Antlantiksesta
- Haluatko viestin sisäiseltä jumalattareltasi
- Tarotkorteista katsominen

Ja vielä erikseen aihetta koskevat tai sivuavat astrologiset linkit
- Intuitio ja selvänäkökyky kartalla
- Jumalan Sormi
- JOD - Jumalan Sormi kartalla
- Mistä näkee hyvätuurisuuden
- Yliluonnolliset kyvyt ja asitimukset
- Voiko vaikuttaa omaan "astrologiseen kohtaloon"
- Ennustusvälineiden tärkeysjärjestys ja niiden keskinäinen suhde
HUOM! Lisää astrologiaa ennustusten käsikynkässä osiossa Ennustava astrologia
« Viimeksi muokattu: 12.10.2007 15:36:34 kirjoittanut AthaMaarit » tallennettu
susannainen
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 9



Profiili
« Vastaus #1 : 07.02.2008 07:00:39 »

jos kerron kokemusta:

olen kerran ollut asunnossa jonka tunsin, en ollut kyllä käynyt koskaan asunnossa ja tiesin mitä ihmiset sanovat seuraavaksi, onneksi yhden ihmisen sanat meni toisin kuin minun assosiaatiossa.

olen myös kerran kirjoittanut tekstiä niin, että asetin käteni näppäimistölle ja kirjoitin mitä toinen ihminen ajatteli, tarvitsin siihen ihmisen äänen jota kuuntelemalla "kuin tulkkaamalla" sain aikaiseksi.
olen erittäin kiinnostunut aiheesta, olen vasta-alkanut lukemaan tähtitieteilijöiden tekstejä sekä ouspenskyn tekstiä ja tuntuu jotenkin siltä että olen oikealla polulla. muiden kokemukset vain vahvistavat omituista tunnettani jostakin mitä en pysty kielellisesti selvittämään. liian monet asiat loksahtaa paikalleen jatkuvasti, täysin käsittämätöntä ja hullua. smitten
tallennettu
susannainen
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 9



Profiili
« Vastaus #2 : 07.02.2008 18:07:57 »

no niin, voin tunnustaa kokonaan hurahtaneeni tähän.

Kävin kirjastossa hakemassa kirjoja unista ja edellisen elämän horoskoopit + astrologian perusteet Smiley
kaiken laskennan mukaan olen ollut edellisessä elämässä karjamies lähi-idässä, ja olin uudistaja. tulin elämään uudestaan henkisen tasapainon löytämisen vuoksi.
 idiot2
tallennettu
eevaliisa
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 1


Profiili
« Vastaus #3 : 03.04.2009 16:12:38 »

 Undecided Mieti tarkkaa kestätkö kaikkea kuulla,ettet ala liikoja luulla...
Tapasin itse eilen Ryynäsen ja hän tiesi menneen aivan tarkalleen...ja tulevasta ei kaikki ollutkaan hyvää ja ruusuista.Nyt toivon ettei se tule olemaan totta.....minun pitää pystyä elämään sen tiedon kanssa täysin
normaalisti!  Sad
tallennettu
dodobien84
Vieras
« Vastaus #4 : 25.05.2011 20:16:27 »

Tota tota mulla tuli tämmönen hassu ajatelma mieleen ihan intuitiopohjalta, että tää meidän pallo taitaa nousta kunkun asemaan joskus. Omasta elämästä alkaa huomaamaan tietyn kuvion, että kun mikään ei toimi ja pistää kaiken toimimattomaksi niin jollain kumman tavalla asiat alkaakin yht'äkkiä toimimaan. Jotenkin tää menee nurinkuriseksi ja epäloogiseksi, mutta fakta on näin!

Reboottausta tai jotain näin tietzigakielellä.

Tap-Tap Holmes, namikat kaakkoon! Hehe! Solar Plexuskin resonoi pikkuhiljaa jo mukana. Maailma ympärillä saa sätkimään ihmeellisesti. Kohta lavalle siis... jeje!

Ramppikuumetta tässä hoideltu pois hehe!

Ah muistuukin se päivä savoyteatterissa mieleen. Silloinkin Solar Plexus heilutteli viimeksi huolella.

Mites lentokammoset vääntääköhän niillä vastapäivään Solar Plexuksessa? Semmonen "puristava" fiilis?? Lady Gagat lentää reijästä ulos pienestäkin tärinästä?

Sori nää mun höpinät!! Semi-Jumala se täällä vain!  uglystupid2
« Viimeksi muokattu: 25.05.2011 20:44:37 kirjoittanut dodobien84 » tallennettu
Psychedelist
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 19


Liskot Kiskot


Profiili
« Vastaus #5 : 20.12.2011 06:54:58 »

Suomiastrologia olis mun astroennustus ennen 2012 mut nytten jälkeen ha  ha  ha
Elikkäs Neitsyt nousee vikana (naisten vika')
Kalat on se eka nousumerkki (miesten vika) isku 11 5 6 3 *lumihiutale <-








Meen taas, moikkuli moi
p's voit jättää viestisi äänimerkin jälkeen Tt. Joonas
tallennettu
Aquila
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 51



Profiili
« Vastaus #6 : 04.04.2012 23:56:24 »

Onko kellään kokemusta taikapeilistä? Eli eräs ennustusmetodi on tuijottaa peiliä tai jotain kirkasta pintaa jolloin siinä alkaa näkyä tulevia tapahtumia. Periaate on siis sama kuin kristallipallossa. Yleensä peili sumenee ensin, joskus myös mustuu, kunnes hälvenee ja kuvajaiset tulevat näkyviin.
tallennettu
Hiisitär
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 5328



Profiili
« Vastaus #7 : 05.04.2012 18:13:45 »

Olen kuullut, että peiliin tuijottamalla voi tosiaan selvittää itselleen asioita, joskaan en tiedä kuinka yleistä tämä on. Yksi asia, jota itse voisin kuvitella selvitettävän peilin avulla olisi omat menneet elämät ja mahdollisesti myös voimaeläimet.

Peilin kautta voi nousta esiin omia piilossa olevia asioita, joten jos tulee jotain pelottavaa vastaan se on todennäköisesti vain omasta elämästä/tunteista/muistoista heijastuva symboli. Peiliin tuijottaminen on siis tavallaan erilaista meditaatiota.

Suosittelen ennen peiliin tuijottamista pyytämään suojausta ja opastusta Rakkauden nimiin esimerkiksi arkkienkeleiltä. Ei tule sitten ihan ketä tahansa peilin kanssa pelleilemään, täällä kun liikuskelee kiusaa tekeviä välitasoon jääneitä henkiä, jotka mielellään vetävät tietämättömiä höplästä :Smiley
tallennettu
moon walker
Vieras
« Vastaus #8 : 28.06.2012 07:58:26 »

http://www.youtube.com/user/KAUPUNKISHAMAANI
tervetuloa tutustumaan mun kanavalle ,olen selväkuuloinen ja muutenkin shamaanisia ja näkija lähjan omaava ihminen  kuu kuu
tallennettu
Laksmi
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 136



Profiili
« Vastaus #9 : 10.07.2012 10:39:23 »

Hei!

mä olen huomannut, ja tämä on nyt ihan yleistä, että monet ennustajat tuuppaavat sanoa aina sitä samaa, kaikille samoista kuvioista. Se mitä tapahtuu on kuitenkin jokaisen  itse lopulta päätettävissä.

Monilla on samoja ongelmia, ja todennäköisyys on sitä että jos tänään sataa niin todennäköisesti huomennakin sataaa. Itse olen muuten opiskellut todennäköisyysoppia. Mutta onhan meillä silti oma tahtomme.

Mitä nyt sanon perustuu siihen mitä olen itse kuullut vuosien varrelta eri ennustajilta, kuullut kavereilta tai lukenut netistä.

- Hyvin usein ennustetaan ristiveristä miestä (perustunee siihen, että käsite on epämääräinen ja sulkee pois lähinnä albiinot ja tumma-ihoiset sekä aasialaiset, kuvastanee keskiverto suomalaista, joka hyvin suurella todennäköisyydellä tässä tulee vastaan)
-  ennustetaan ettei sekava/katkonainen/hankala suhde jatku. Ei hän ei ole elämäsi mies. Perustunee siihen, että suurella todennäköisyydellä suhde ei parane. Ihmeitä voi ehkä tapahtua mutta niitä ei voida ennustaa. Paitsi joku tosi hyvä ennustaja jonka yhteystiedot ovat varmaan salaisia...
- kaikille alle 50-vuotiaille naisille ennustetaan pari kersaa. Sehän on normaalia, hyvin todennäköistä
- Sinkuille ennustetaan että muutaman kk:n tai ainakin vuoden sisällä tapaat jonkun. Se on hyvin hyvin todennäköistä. Varmaan tapaakin, toinen asia on mitä kukin tekee asian suhteen.
- Huonoimmat ennustajat sanovat, että tapaat jonkun risteilyllä tai tansseissa. Tämä on surkeeta ennustamista, mutta perustuu silti todennäköisyyten. Tietty voit olla tapaamattakin jos haluat olla erilainen, ja pysyttelet laivalla hytissä etkä käy tansseissa. Mäkin tapasin vuosi sitten, jolloin olin viimeks tansseilla vain ja ainoastaan ongelmia. Mut joo, jos joku olisi ennustanut ja ehkä olikin, niin juu kovasti ristiverinen mies vei minua tansseissa ja lupaili kaikkea Grin MÄ vaan satuin raivostumaan sen jälkeen, miksi asiasta ei tullut yhtään mitään.
- uusien harrastuksien parissa tapaa parternin. Tämän todennäköisyys lähenee jo sataa. Jopa sellainen mökkihöperö täti kuin minä tutustuin lupaavasti mieheen uuden harrastuksen parissa. Mies jopa oli samanikäinen ja vapaa. Yleensä olen kyllä uusien harrastuksien parissa tavannut lähinnä ei-sopivia tyyppejä. Silti asian lopputulema on itsestä kii. Olisi voinut tulla jotain ei-sopvien uusien tuttavuuksien kanssa, tai sopivien. Ei tullut kummankaan kaa. Sillä en sydämessäni ollut vapaa. Harrastus-ennustus sopii muuten kaikille, patisi niille jotka aloittavat uuden harrastuksen, jota harrastaa vain samaa sukupuolta olevat, jos ei hae sitä.
- on myös tutkittu, että tietyllä todennäköisyydellä exä palaa elämään. Tätäkin voidaan  ennustaa, mutta edellytyksenä että pari on ollut kunnolla erossa ensin.


On myös kokemusta siitä että ennustaja käyttänyt samoja fraaseja minulle ja kaverille.

Parisuhteen kestoa voi ennustaa myös valokuvista. Siltä miltä pari näyttää yhteiskuvassa voidaan päättää kestääkö suhde. On olemassa joitain ilmeitä tai lihaksia, joita emme pysty kontrolloimaan. Ne näkyvät kuvassa ja tulevat fiilispohjalta. Tästä haluan kertoa yhden jutun. Minussa on vähän ennustajan vikaa. Eräs tuttava joka oli käyny ties millä ennustajilla ja meedioilla ja sille oli ennustettu kaikkea maan ja taivaan väliltä löysi vihdoin viimein miehen. En tiedä menikö joku ennustus tän kohdalla nappiin. Pokasi asiakkaan ja muuten työromanssit ovat yleisiä eli todennäköisiä, joten niistäkin ennustajat povaavat.  No joo, minulle tuli heti alussa pahat vibat mutta huomasin, etten voinut sanoa kaverille mitään sillä hän oli aivan myyty. Näkemättä miestä tunsin, että siinä oli jotain pahaa. Se heijastui naisesta ja siitä kuinka hän muuttui hetkessä.  Välimme viilenivät ja unohdin koko asian. Sain tietää jotain miehestä, sillä on hämäräbisneksiä. Kerran tavattiin ja nainen näytti valokuvan heistä.  Kuva oli järkyttävä ja nainen ikään kuin halusi pois tilanteesta, hänen silmänsä olivat suorastaan epänormaalilssa asennossa. Vähän kun tunnustelin häntä ja miks oot ton näkönen hän oli ihan et häh? Sitten hän kertoi käyneensä taas jonkun näkijän/hoitajan luona ja pahaa oltiin ennustettu. Törkeää sanoi nainen ja minä olin hiljaa.

Minun ja exäni ensimmäisessä yhteisportretissa olemme aika tylyn näköisiä. Sen sijaan muistan aina kuvan minusta ja eräästä miehestä, sen aidommin rakkautta ja yhteenkuuluvuutta ei voi saada valokuvaan. Vaan ei seurusteltu eikä enää olla ystäviäkään. Kuvassa olimme miltei kuin kaksoset ja ne tietyt kasvolihakset olivat rentoina ja molemmista paistoi aitous.

Että semmoista.



« Viimeksi muokattu: 10.07.2012 10:43:56 kirjoittanut Laksmi » tallennettu
marjasole
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 6



Profiili
« Vastaus #10 : 16.07.2012 08:39:12 »


Hei susannainen! Entiset elämät kiinnostavat, voitko antaa kirjojen nimiä? Kiitokset Smiley
tallennettu
Athene
Astro-nauttija
****
Viestejä: 938



Profiili
« Vastaus #11 : 01.09.2013 17:19:36 »

http://www.youtube.com/user/KAUPUNKISHAMAANI
tervetuloa tutustumaan mun kanavalle ,olen selväkuuloinen ja muutenkin shamaanisia ja näkija lähjan omaava ihminen  kuu kuu

Toi linkki ei toimi!
tallennettu

Aurinko vesimies
nousu/kuu kaksonen
mariakristo
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 2


Profiili
« Vastaus #12 : 05.08.2016 16:11:06 »

http://saderatsastaja.vuodatus.net/
tallennettu
sanniainen
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 1


Profiili
« Vastaus #13 : 21.01.2018 23:46:49 »

Hei!

Toivoisin suosituksia näkijöistä/auralukijoista/parantajista, joista hyvä kokemuksia. 20 v tyttäreni on täysin hukassa oman elämänpolkunsa kanssa tällä hetkellä ja ottaa todella huonosti perinteisiä apuja vastaan. Energiahoito ja osteopatia menee. JOs löytyisi oikeanlainen ihminen, uskoisin että hän myös kuuntelisi paremmin kuin äitiä. Eli jos tiedätte luotettavaa ja aidosti hyvällä asialla olevaa ihmimstä, niin kiitos ehdotuksia tulemaan!
tallennettu
Athene
Astro-nauttija
****
Viestejä: 938



Profiili
« Vastaus #14 : 03.02.2021 19:55:01 »

En muista avauduinko tästä jo jossain astro.fi:n keskustelutopiceissa laitetaan nyt sitten toistamiseen.Mitä tehdä,kun aavistaa jo 2 vuotta etukäteen,että kenen sukulaisen hautajaiset ovat seuraavat?Tätini hautajaiset olivat joskus 2 tai 3 vuotta sitten ja niissä hautajaisissa aavistin,että seuraavaksi vietetään serkkuni hautajaisia.Sama aavistus  tästä serkusta toistui puoli vuotta ennen tämän serkun kuolemaa, erään sukulaisen syntymäpäivillä.No meni se puoli vuotta ja todellakin syksyllä 2019 sain suruviestin,serkkuni oli kuollut aivoverenvuotoon ihan yllättäen. Näissä serkkuni hautajaisissa taas aavistin,että meidän perhettä kohtaa tradegia. Tosin tämä tragedia ei onneksi ollut kuolema vaan läheisen muistisairaus.Henkiä en nää,mutta aavistan seuraavia tapahtumia.Onko siirtymisellä vesimiehen aikaan jotain vaikutusta tähän?Pitääkö ruveta meditoimaan vai tekemään mitä?Enneunia näin teininä.Nyt en ole nähnyt unia pitkään aikaan.
« Viimeksi muokattu: 03.02.2021 19:56:32 kirjoittanut Athene » tallennettu

Aurinko vesimies
nousu/kuu kaksonen
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
 
Siirry: