Sivuja: [1] 2 3 ... 18
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: tarokorteista katsominen  (Luettu 174524 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
ani
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 78


Profiili
« : 06.01.2007 16:23:34 »

Heippa,olisiko aikaa katsoa minulle tarokorteista tälle tammikuulle työ asioista tuleeko ne lisääntymään,vai pitäisikö jotain erikoista tehdä olen yrittäjä,mitä rakkauden puolella tapahtuu onko hiljaiseloa vai mitä,ja mihin tulisi kiinnittää huomio,itse en vielä oikein osaa katsoa kortteja pitää lukea kirjasta selostus.kiitos
tallennettu
ani
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 78


Profiili
« Vastaus #1 : 07.01.2007 17:16:47 »

Hei Ani,

Minun kortit näyttivät sinulle töissä jonkin uuden alkamista ja virittelyä, mutta aikamääreitä en osaa sanoa. Jotakin joka on jo sinulle tuttua ja perustuu osittain tämän hetkiseen osaamiseesikin.

Rakkauselämässä sinun kannattaa ihmisten suhteen kiinnittää huomio heidän vetovoimansa lisäksi myös sanaan "vapaus", sillä se on etenkin sinun tarve, rakastaa vapaasti. Ehkä kokemus on tuonut sinut siihen pisteeseen, tiedät osata myös "vaatia" jotakin suhteelta. Mitään ns. esteitä en näe tilanteiden etenemisessä.

Nämä ihan vapaasti mieleen tulleina. Ei siis ennustusta suinkaan, tulkintaa vaan...  :Smiley
Kiitos Annamariia katsomisesta,vapaus se osui naulankantaan minun kohdallani rakastan vapautta ylikaiken ja riippumattomuutta en halua omistaa mitään enkä ketään,lapsetkin on vain lainassa täällä,mitä työelämässä tapahtuu odotan mielenkiinnolla.kiitos sinulle vielä kun,käytit aikaasi minun tulkintaani,sinulle kaikkea hyvää uudelle vuodelle,terveisin Ani.

tallennettu
höyhen
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 87


Järki tietää, sydän tuntee


Profiili
« Vastaus #2 : 11.01.2007 11:46:31 »

Hei Annamariia.
Tohtisinko pyytää sinua tulkitsemaan hieman tarot- kortteja minulle tälle vuodelle...suuria ratkaisuja pitäisi alkaa tekemään parisuhteen ja työnkin osalta. sinua kiittäen. smitten
tallennettu
valopilkku77
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 64



Profiili
« Vastaus #3 : 15.01.2007 12:06:08 »

Heips Annamariia!
Vositkos minullekkin katosoa tarokorteista mihin suuntaan elämäni on menossa? Kiitoksia etukäteen  smitten
tallennettu

se mikä ei tapa se vahvistaa Smiley
Rakkaudenliekki
Vieras
« Vastaus #4 : 15.01.2007 12:47:54 »

Tervehdys sinulle Annamariia smitten

Olotilani on, että " olen ihanan hedelmä-yrttipuutarhan portista astunut juuri sisälle, vesi solisee jossain ja , ja,  ja edessä on monta polkua...eli sopivan hetken tullen katsotko minulle, mitä, missä, milloin, mikä nousee päällimmäiseksi eli mihin keskityn...kuten huomaat on tämä kysymykseni myös aika moniuloitteinen Smiley

Kiitos sinulle t. Sydänvaloa
tallennettu
belle
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 148


Profiili
« Vastaus #5 : 15.01.2007 16:48:40 »

Hei aloitan uudessa työpaikassa mitä sille näytettäisiin.
 Smiley
tallennettu
höyhen
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 87


Järki tietää, sydän tuntee


Profiili
« Vastaus #6 : 15.01.2007 18:27:35 »

Kaunis kiitos sinulle annamariia smitten
iloa ja valoa polullesi smitten
tallennettu
Sleeper
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 12



Profiili
« Vastaus #7 : 16.01.2007 10:28:01 »

Hei Annamariia,

Pystyisitkö katsomaan miltä tämä vuosi näyttää minulle rakkaudessa, työssä ja rahan suhteen?
Kovaa pyöritystä on noissa kaikissa ollut ja varsinkin suhdeasiat tuntuvat olevan mutkalla, koska en saa selvyyttä mihin olisin menossa tytön kanssa, jota jo viime kesänä/syksynä tapailin...tällä hetkellä asia ns. telakalla, koska molemmilla oli paljon aiempia selvittelemättömia asioita.
Töissä lisäksi YT-neuvottelut joten kyllähän tätä riittää! Wink

Valoa Sinulle!  angel smitten

Sleeper
tallennettu

Se, mitä me olemme, on Luojan lahja meille. Se, mitä meistä tulee, on meidän lahjamme Luojalle.
Minä olen sitä, mitä olen ja niin on hyvä.
Rakkaudenliekki
Vieras
« Vastaus #8 : 16.01.2007 10:50:34 »

Lainaus
Sydänvaloa,

Tunnistat oikean polun siitä, minkä ajatteleminenkin tekee sinut onnelliseksi ja iloiseksi, saa sydämesi ylimääräisille sykkeille. Sillä polulla saat uusia oivalluksia ja yllätät itse itsesikin. Mikään ei ole mahdotonta sillä tiellä, mahdollista vain. Mutta joudut erottamaan ne tarpeettomat tai jotenkin hidastavat polkujen läpikoumuamiset. Niissä jo alkuvaiheessa asioille tulee esteitä, ne eivät mene kuten sinä tahtoisit ja yksityiskohdat hajoavat käsiiin. Toinen tunnusmerkki on näihin liittyvä uupumus, voimat menee.

Tiedät varmaan, mistä puhun, vaikken minä tiedäkään...

Ihanaa matkan jatkamsista puutarhassasi 

Annamariia


Kiitos Annamariia smitten

Tiedän kyllä oikein hyvin mistä puhut... Kiss

Kiitän ja kysyn vielä, että mitkä kortit nostit minulle? Jos on vielä muistissasi Smiley

Tässä sinulle viesti:
Kauniit sanasi
saavat tänään jonkun
mielialan kohoamaan
kuin linnun taivaalle

Onnenhippusia pieniä ja suuria -sopivasti vaihdellen sinullekin t.Sydänvaloa
tallennettu
valopilkku77
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 64



Profiili
« Vastaus #9 : 16.01.2007 16:44:18 »

Kiitos annamariia.
 smitten juu on ollut ja onneksi nyt sitten pääsen eteenpäin ja suunta kohti parempaa Smiley
tallennettu

se mikä ei tapa se vahvistaa Smiley
nauris
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 46



Profiili
« Vastaus #10 : 16.01.2007 20:19:49 »

Saanko  pyytää Annamariiaa katsomaan korteista mitä ne näyttäisivät minulle? smitten
T:Nauris Smiley Smiley
tallennettu
Illusiana
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 72


I picture your face at the back of my eyes


Profiili
« Vastaus #11 : 17.01.2007 17:39:34 »

Hei Annamariia, siitä on aikaa kun itse ennustin korteista, mutta nyt tahtoisin nähdä mitä minulle saattaa olla tiedossa. Tahtoisitko nostaa kortin minulle?  smitten
tallennettu

Aurinko Kaksonen
Kuu Härkä
Nouseva Kalat
Merkurius Härässä
Venus Oinaassa
Mars Kaloissa

~Valkoinen Kosminen Maailmojen Sillanrakentaja
~Tuuli
~Hevoskastanja
~Anubis

(http://i44.photobucket.com/albums/f1/Usvatar/hug.gif)
Sleeper
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 12



Profiili
« Vastaus #12 : 18.01.2007 08:59:05 »

Hei Annamariia,

Kiitos tulkinnastasi, hyvin mielenkiintoista tekstiä ja paljon kiinnekohtia löysin. Smiley

Siunausta ja Valoa Sinunlle!

Sleeper  angel   smitten
tallennettu

Se, mitä me olemme, on Luojan lahja meille. Se, mitä meistä tulee, on meidän lahjamme Luojalle.
Minä olen sitä, mitä olen ja niin on hyvä.
Illusiana
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 72


I picture your face at the back of my eyes


Profiili
« Vastaus #13 : 18.01.2007 12:21:48 »

Kiitos kaunis sinulle, Annamariia. Katsotaan nyt sitten mitä tulevan pitää, ainakin osaan nyt jo pitää varani Smiley
tallennettu

Aurinko Kaksonen
Kuu Härkä
Nouseva Kalat
Merkurius Härässä
Venus Oinaassa
Mars Kaloissa

~Valkoinen Kosminen Maailmojen Sillanrakentaja
~Tuuli
~Hevoskastanja
~Anubis

(http://i44.photobucket.com/albums/f1/Usvatar/hug.gif)
Neilikka
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 65



Profiili
« Vastaus #14 : 19.01.2007 03:34:21 »

Hei Annamariia,tahtoisitkohan katsoa minullekin,miltä "rakkausrintamalla" näyttää Undecided
tallennettu
Sivuja: [1] 2 3 ... 18
  Tulostusversio  
 
Siirry: