Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Ennustamisesta ja selvänäöstä  (Luettu 4642 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
maritu
Vieras
« : 07.08.2006 13:43:14 »

Olen miettinyt paljon selvänäköä ja ennustamista, koska itsellänkin ja on jonkin verran selvänäköisiä taitoja. Siksi haluaisin kommentteja ja mielipiteitä alla olevaan mietiskelyyn.

Usein sanotaan, että se ja se ennustaja kyseli paljon asioistani ja sitten vasta vastasi. Oletuksena on, että selvänäkijä kehitteli vastaukset näiden kyselyjen pohjalta. Yleinen käsitys on, että selvänäkijän tai ennustajan tulisi tietää tuosta vain, minkälainen tulevaisuus kysyjällä on.

Itse saan kanavantapaisena tietoa henkimaailmasta, ja saan parhaat vastaukset, jos kysyjä kysyy suoria ja selviä kysymyksiä. Kun tämä kysyjätilanne on päällä, kysyjän oppaat tai muut henget ovat paikalla kuuntelemassa, ja he mielestäni tavallaan lukevat kysyjän sydäntä tai mieltä, ja oikeita vastauksia tulee. Jos kysyjä kysyy, että minkälainen elämäni on puolen vuoden säteellä ja onko muutoksia tulossa, henkimaailman vastaukset ovat kokemukseni mukaan liirum laarua.

En saa yleisvastauksia ihmisen elämään vuoden, viiden vuoden tai loppuelämän osalta, mutta hyviä ja koskettavia vastauksia ja ohjausta selviin kysymyksiin.
tallennettu
sunflower
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 116



Profiili
« Vastaus #1 : 07.08.2006 19:29:14 »

aivan, mutta on monia ns."selvänäkijöitä" jotka esim.vain tulkitsevat astrologista karttaa ja kysyvät niin johdattelevasti että se on läpinäkyvää ...niin kuin itselleni juuri kävi ja en saanut vastausta yhteenkään kysymykseen  Embarrassed

mutta kuulostaa hyvältä ja sinulla on selvästikin lahja jota voit kehittää  Smiley

kuinka tärkeää on että henkilö on itse paikalla? onko edes mahdollista että puhelimitse tai sähköpostitse voi saada mitään viestejä eli nähdä mitään?
tallennettu

aurinko: oinas
kuu: kauris
AC: skorpioni
merkurius: kalat
venus: kalat
mars: rapu
anders84
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 65



Profiili
« Vastaus #2 : 07.08.2006 20:00:02 »

MARITU
Olen huomannut saman asian, että jos on suora kysymys vastauskin tulee henkioppailta suoraan. Mutta jos olen kysynyt esim. itse omaan tilanteeseeni jonkinlaista selvyytta tai erilaisia mahdollisuuksia, on mahdotonta saada selkeää vastausta.
Kun kanava on auki saan sellaisia tietoja, jotka henget ovat valmiita antamaan. Jota asiakas tai kenelle välitän tietoa on valmis kuulemaan jne.

SUNFLOWER:
Oman kokemuksen mukaan ei tarvitse olla paikalla...Henget kertovat kanavaa pitkin mitä mielessä on ja mikä on suotavaa kuulla.
 Shocked
tallennettu
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
 
Siirry: