Sivuja: [1] 2 3 ... 9
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Ennustajat?  (Luettu 85069 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
taiska
Astroholisti
*****
Viestejä: 2144


Silmät ovat sielun peili :)!


Profiili
« : 02.11.2005 23:37:13 »

Millaisia kokemuksia teillä muilla käyttäjillä on ennustuksista? Olen kerran elämässäni (puoli vuotta sitten) soittanut ennustajalle jota sisareni minulle suositteli ja se mikä minusta oli uskomatonta oli se kuinka paljon hän minun elämästäni tiesi ja sen tähden olisin epäilevänä vaikkakin kiinnostuneena halukas tietämään, että mistä ennustajat saavat oikeasti tietonsa ja onko sellaisetkin ennustukset joissa he eivät oikeasti edes näe ihmistä aitoja vai miten he voivat tietää vieraasta ihmisestä puhelimen välityksellä niin paljon ?
tallennettu

Trooppinen Oinas, Kuu Kauris, Asc Leijona
Sideerinen Kalat, Kuu Jousimies,Meridiaani Vesimies
Punainen sähköinen(spektrinen) taivaanvaeltaja
Kiinalainen: Metalli Rotta, egona Hevonen
Egyptiläinen: Isis
Asteekki merkki: Acatl eli Ruoko
Druidi: Pähkinäpensas
Kiinalainen: Rotta , Feng Shui 472
Rakkauden enkeli
Vieras
« Vastaus #1 : 05.11.2005 15:31:31 »

Hmm... Kaikilla ennustajilla on omat "kanavansa", "väylänsä" ikiaikaiseen totuuden tietoon joka on kaikille tarkoitettu ja aikanaan kaikkien saavutettavissa. "Ennustajat" ennustavat aina oman "henkisen tason"/tietämyksensä kautta. Toiset eivät siis suinkaan välttämättä saa kovin "puhdasta", eivätkä kovin totuudellistakaan tietoa. Eivätkä myöskään mitenkään "korkealta" "henkimaailman" taholta, vaikka näennäisesti heidän jotkut ennustuksensa toteen kävisivätkin. Joten kannattaa olla tarkkana!
tallennettu
tulinen
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 4


Profiili
« Vastaus #2 : 09.11.2005 16:33:08 »

Itse soitin ennustajalle tai olen soittanut parikin kertaa.
tiesi ainakin kaikki mitä menneisyydessä on tapahtunut ja tulevaisuutta myös jonkin verran, kaikkia ei ole vielä tapahtunut, mutta kaikki tiedot on minulla kalenterissa. tekisi mieli taas soitttaa koska työasiani ovat vaikeat ja haluisin uuden työn. onko hyviä ennustajia tiedossa???

 angel angel angel angel
tallennettu
Leijonatar
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 3


Profiili
« Vastaus #3 : 09.11.2005 20:01:26 »

Selvänkijöitä on moneen lähtöön ja ihan itse kokeilemalla löytää kukin sen "oman näkijänsä", yksi näkee yhdelle ja toinen toiselle. Päivälehtien ilmoituksia ei paljoa kannata noteerata, siellä on huijareita toisensa jälkeen.

Itse olen ollut yhteydessä "omaan näkijääni" monen vuoden ajan, välillä käyn vastaanotolla ja välillä soitan hänen palvelunumeroonsa tai varaan pidemmän puheluajan tavalliseen numeroon tai lähetän sähköpostia. On kiva olla yhteydesä sellaiseen näkijään, jonka kanssa olen ihan henkilökohtaisesti tavannut  Cheesy.

Pelkkä puhelinnumeron takana oleva "näkijä"... hmmm... tuntuu vieraalta ajatukselta minulle  Sad.
tallennettu
Leijonatar
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 3


Profiili
« Vastaus #4 : 09.11.2005 20:06:33 »

Lainaus
mistä ennustajat saavat oikeasti tietonsa ja onko sellaisetkin ennustukset joissa he eivät oikeasti edes näe ihmistä aitoja vai miten he voivat tietää vieraasta ihmisestä puhelimen välityksellä niin paljon ?

Ennustajista en niinkään tiedä, mutta useimmat selvänäkijät lukevat energiaa tai auraa, näkevät vastaukset kuvina, sanoina tai tuntemuksina tms...  Shocked
tallennettu
tulinen
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 4


Profiili
« Vastaus #5 : 10.11.2005 16:31:18 »

Se on uskomatonta miten hän tiesi minusta. luonteeni ja matkani sekä perheet sisarusten lukumäärän jne. miksi siinä täytyy nähdä ihmiseen eihän se mitään muuta jos olet näkymättömissä. hänen luokse pääsee käymään tai sitten hänelle voi soittaa. vanha nainen ja sanoo aina että saa laittaa rahaa minkä summan haluaa.
tallennettu
vilmu
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 92

~Au skorpioni ~Ac leijona ~Kuu rapu


Profiili
« Vastaus #6 : 10.11.2005 16:50:40 »

Itse kävin pari syksyä sitten ennustajalla. Elämässä oli silloin sellainen hetki menossa, että oli paljon kysymysmerkkejä nykyhetkestä ja tulevasta. Sain ihan hyviä vinkkejä elämääni ja monet kysymysmerkit sain siirrettyä syrjään. Elämänlaatu parani. Ehkä vain hain vahvistusta asioille, kuten esimerkiksi omalle parisuhteelleni jne. Koin se kuitenkin hyväksi kokemukseksi.

Ennustajan puheet kirjoittelin päiväkirjaan ylös, jotta voin ne sitten myöhemmin tarkastella miten ovat pitäneet paikkansa. Tämä ennustaja ei millään tavalla kommentoinut minua ihmisenä, eikä juurikaan nykytilannetta vaan lähinnä keskittyi vaan tulevaan. Tosin oli myös sellainen, että ei kovinkaan paljoa oma-aloitteisesti kertonut, vaan koko ajan piti keksiä uusia kysymyksiä. Oli kovin lyhytsanainen, ja se oli minusta vähän tylsää.  Angry

Joka tapauksissa, ennustajan puheista osa on toteutunut, osa ei. Tai sitten en ole osannut tulkita tapahtumia oikein. Tai ovat ainakin ajallisesti menneet pieleen. Tai sitten odotin ihmeitä tapahtuvaksi.   2funny

Oli se mielenkiintoinen kokemus. Oli ensimmäinen kerta kun kävin ennustajalla. Nyt menisin mieluusti uudelleen, kun elämässä on tapahtunut ja vielä tulossakin suuria muutoksia. Mutta en halua samalle. Jotenkin vieraalta tuntuu minustakin ajatus soittaa jollekin "näkymättömälle" ennustajalle. Ehkä jos joku suosittelee, niin sitten, mutta jotenkin olen niin visuaalinen ihminen, että haluaisin nähdä ko. henkilön itse sekä hänen tapansa ennustaa tai nähdä tulevaan.
tallennettu
tuulikello
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 9


Profiili
« Vastaus #7 : 15.11.2005 18:35:19 »

Hei !

Itse olen soittanut ensimmäisen kerran ennustajalle jo n. 10 vuotta sitten. Muistan vieläkin ennustuksen pääpiirteittäin ja voin vakuuttaa, että suurin osa onkin käynyt toteen. Nämä asiat hoksaa jonkin ajan kuluttua tapahtumasta. Myös menneisyydestäni / itsestäni hän kertoi vain totuuksia.Itselleni tosin odottelen kyllä vielä sitä suurta rakkautta, jonka hän lupasi... Smiley

Toisen kerran kävin ennustajalla, joka ennusti minulle vain tulevaisuuttani korteista. Tästä on nyt 2 vuotta ja on pitänyt paikkaansa sekin.

Kuukausi sitten soitin ennustajalle kysyäkseni vain 2 asiaa tämän hetkisessä elämässäni. Hän kertoi molemmat ja myös vastauksen kysymykseeni kyllä vai ei. Ensimmäinen kysymyksen kohdalla totesin asian tarkoittavan työtäni hänen kysyessään suhteestani. Viime päivien tapahtumat / tunnelmat ovat kyllä johdatelleet itseäni myös siihen suuntaan. Eli nähtäväksi jää mitä tuleman pitää... vai pitääkö ?
tallennettu
salomi
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 320



Profiili WWW
« Vastaus #8 : 16.11.2005 00:44:43 »

Minä kävin eka kerran ennustajalla 17v, silloin ennustajan sanomat asiat ovat osuneet aivan nappiin, paitsi yksi koska itse olen laittanut hanttiin siinä, vaikka sanoi hän sen toteutuvan aikanaan kun periksi annan mielelle. 20 vuotta on laittanut vastaan ja sinä aikana käynyt neljästi ennustajalla ja jokainen sanonut asiat sammalla lailla.
nuorena miehenä se oli kriisien keskellä vapauttavaa saada oma käsikirjoitus käteen. Pysty elämään 10 vuotta ah, niin mukavaa ja tapahtuma rikasta elämää, kun luotti ennustajan sanomiin vuosiin, koska perheellisen elämä alkaa. Lasten lukumäärä ja kaikki muut meni nappiin.
Myöhemmin käydessä ennustajilta sai vinkkejä tulevaisuuden suunnitelmista, vaikkakin kyllä ennustajat osaa olla ketkujakin. Muistan jokaisen sanoneen, että mulla on taito ja voima käsissä, kunhan opit sen löytämään niin elämä aukeaa. Mutta kukaan heistä ei kertonut mikä minusta tulee isona ja mitä teen käsilläni, sillä totesivat vastauksen löytyvän aikanaan sisältäni.
Sen verran skeptikko olen aina ollut, että puhelin ennustukseen en luota vaan haluan nähdä ennustajan silmästä silmään. Ja muutama kompa piti olla aina takataskussa, jolla pysty testaamaan ennustajan tehokkuuden taidoissan. Pirulaiset kun näkivät nämäkin salaisuudet päästäni, että kyllä ihminen on aika läpinäkyvä.
Onhan astrologiakin melkoista ennustamista, sillä omasta kokemuksesta oma lapsihoroskooppi on täyttä totta lapsuudestani ja tulevasta puhumattakaan.

Kyllä nämä henkise/henkimaailman taidot tulee synnyilahjana, halusi sitä tai ei.
tallennettu
mollamaija
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 20


Profiili
« Vastaus #9 : 19.11.2005 15:55:22 »

Olen käynyt ja soittanutkin usealle ennustajalle vuosien varrella. Täytyypä sanoa että on kaikenlaista eteen tullut. Puhelimitse olen saanut parhaan ennustuksen ja neuvon. Kahdella eri miespuolisella selvänäkijälläkin kävin. Molemmat täyttä humpuukia. Vaikea tietää etukäteen kuka puhuu täyttä huuhaata.
tallennettu
Jentzy
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 17


Profiili
« Vastaus #10 : 19.11.2005 17:10:57 »

Soittelin yhdelle näkijälle alkukesästä. Moni hänen sanomansa asia tuntui silloin loogiselta, mutta mikään ei ole tapahtunut hänen ennustuksensa mukaisesti. Minulle tuli sellainen olo, että hän kertoi minulle juuri sen, minkä halusin kuulla ja sillä hetkellä kuulemani antoi lohtua. Ainoa paikkansa pitänyt asia on ollut se, että ero eksästä oli väistämätön.

Muutama viikko sitten kävin kortinlukijalla ja hänen kertomansa asiat olivat joiltakin osin täysin päinvastaisia edellisen ennusteen kanssa. Nykyhetken tämä ennustaja näki nappiin, aina henkilöiden ulkonäön kuvauksia myöten. Nyt vai odottelen nauravasilmäisen elämäni miehen löytymistä.  Smiley

Toisaalta nämä kaksi päinvastaista ennustusta aiheuttivat sen, että tekisi mieli hakea kolmaskin mielipide.  Embarrassed
tallennettu
Alice
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 35


Profiili
« Vastaus #11 : 20.11.2005 01:21:18 »

Kenelle te oikein soittelette? Älkää vaan sanoko, että 0700-linjoille, koska sinnehän pääsee töihin ihan kuka tahansa. Onhan siellä joukossa itsenäisiä yrittäjiäkin, jotka ovat varmasti ammattitaitoisia, mutta tuosta määrästä puhelinennustajia on todella vaikea erottaa jyvät akanoista. Enkä muutenkaan kyllä soittaisi. Aika kallista lystiä, kun ei kuitenkaan ole varma ennustajan kyvyistä.

Itse kävin ennustajalla henkilökohtaisesti pari vuotta sitten. Hän näki kaiken menneen todella nappiin ja 75 % hänen kertomistaan asioista on toteutunut. Menisin mielelläni uudelleen, mutta en tiedä, miten saisin ajan varattua. Hänen puhelinnumeronsa on muuttunut ja uutta ei ole tiedossa. Hyvät ennustajat eivät juurikaan ilmoittele lehdissä, vaan tieto kulkee ihan puskaradion kautta.
tallennettu

Alice

Nouseva jousimies
Aurinko vaa'assa
Kuu kaloissa
Merkurius vaa'assa
Venus neitsyessä
Mars leijonassa
taiska
Astroholisti
*****
Viestejä: 2144


Silmät ovat sielun peili :)!


Profiili
« Vastaus #12 : 20.11.2005 01:30:28 »

Minä ainakin sain tiedon tästä ennustajasta siskoltani jolle hänestä oli kerrottu hänen työpaikallaan ja puhelin numerokin oli ihan tavallinen kännykkänumero ja pakko sanoa että hän todella tiesi, asioita joita ei ole ikinä ollut missään esillä  Smiley
tallennettu

Trooppinen Oinas, Kuu Kauris, Asc Leijona
Sideerinen Kalat, Kuu Jousimies,Meridiaani Vesimies
Punainen sähköinen(spektrinen) taivaanvaeltaja
Kiinalainen: Metalli Rotta, egona Hevonen
Egyptiläinen: Isis
Asteekki merkki: Acatl eli Ruoko
Druidi: Pähkinäpensas
Kiinalainen: Rotta , Feng Shui 472
Neilikka
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 65



Profiili
« Vastaus #13 : 23.11.2005 20:25:58 »

Te,jotka olette käyneet ennustajalla,selvännäkijällä tai meediolla ja kerrotut asiat ovat toteutuneet,niin laittaisitteko minulle yv:nä heidän yhteystietojaan.
Tietysti voi laittaa sellaistenkin yhteystietoja,jotka kertovat asioista puhelimitse,mutta tuntuu,että mukavampi olisi käydä henkilökohtaisesti.
Kiitos jo etukäteen  Smiley
tallennettu
Loume
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 77


Profiili
« Vastaus #14 : 25.11.2005 20:11:48 »

Te,jotka olette käyneet ennustajalla,selvännäkijällä tai meediolla ja kerrotut asiat ovat toteutuneet,niin laittaisitteko minulle yv:nä heidän yhteystietojaan.
Tietysti voi laittaa sellaistenkin yhteystietoja,jotka kertovat asioista puhelimitse,mutta tuntuu,että mukavampi olisi käydä henkilökohtaisesti.
Kiitos jo etukäteen  Smiley

Minäkin mielelläni ottaisin yhteystietoja vastaan yv:nä.  Smiley
tallennettu

Nousumerkki Vaaka
Aurinko Vaa'assa
Kuu Jousimiehessä
Merkurius Skorpionissai
Venus Vaa'assa
Mars kaksosissa
Sivuja: [1] 2 3 ... 9
  Tulostusversio  
 
Siirry: