Sivuja: [1] 2
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: enkelikortit  (Luettu 24985 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Frida
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 6



Profiili
« : 22.10.2005 20:58:27 »

haluaisin kysellä teiltä muilta kokemuksia enkelikorttien käytöstä.
Itselläni on mm. ihanat Diana Cooperin enkelikortit ja hivelevän kauniit Doreen Virtuen enkelikortit.
Minulle korteista on ollut paljon apua ja lohtua. Olen nostanut eri tilanteissa yllättäviäkin kortteja ja hetken mietittyäni, huomannut että näinhän minun pitääkin asiaa ajatella.

ja enkeleilläkin on huumoria.  Smiley Sinkkunaisena mietin eräänä iltana että koskas se mun mies astuis elämääni, olen  kärsimättömänä vähän jo kaivannutkin jotain säpinää. Pakasta nousi kortti Kärsivällisyys. En tietenkään ollut tyytyväinen vastaukseen vaan halusin saada jotain muuta, sekoitin pakan uudelleen ja kuinka ollakaan: taas Kärsivällisyyttä kaupataan Smiley En vieläkään ollut tyytyväinen vaan sekoitin kolmannen kerran ja kuinka ollakaan...  Smiley Kärsivällisyyttä edelleen tuotiin elämääni. Pakko oli uskoa että enkelit todellakin koittivat saada päähäni että äläs tyttö hätäile, kaikella on aikansa kunhan jaksat vain olla kärsivällinen.  Smiley

Kertokaa muut kokemuksia korteista!
tallennettu
Starseed
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 32



Profiili
« Vastaus #1 : 22.10.2005 21:26:50 »

haluaisin kysellä teiltä muilta kokemuksia enkelikorttien käytöstä.

Sain Minä Olen -lehden tilaajalahjana vuosia sitten laminoidun enkelikorttiarkin, enkä koskaan hoksannut miten niitä pitäisi käyttää, koska mukana ei tullut käyttöohjetta  Smiley. Ehkäpä minun pitäisi nyt ryhtyä puuhaan ja leikata ne irti ja katsoa onko niillä vaikutusta ajatuksiini. Niin ja hei vaan kaikille, katselen tässä uutta ympäristöä vielä ihmetellen. Ehkäpä tulen vaivaamaan teitä kysymyksilläni, koska itse en astrologiasta ole perillä sen enempää kuin että se on mielenkiintoiselta vaikuttava maailma joka avaa huikaisevia näköaloja mahdollisuuksiimme.

T.Starseed, syvissä vesissä uiskelteleva kala

Indigo-siss, löysin perille   angel
« Viimeksi muokattu: 22.10.2005 21:28:44 kirjoittanut Starseed » tallennettu

aur kalat~asc vaaka~kuu vesimies
~valkoinen itsevallitseva peili~
täysikuu
Astroholisti
*****
Viestejä: 1591


Elämä on seikkailu


Profiili
« Vastaus #2 : 22.10.2005 22:19:05 »

Moi Frida!
Enkelikortit ovat tietysti aivan ihana pieni apu kinkkisiin kysymyksiimme ja tilanneanalyyseihin. Niin, ei ne ole todellakaan puppua, eiväthän enkelitkään ole.
Minä olen käyttänyt myös enkulikortteja useita vuosia ja aina vaan niillä on sanoma kohdallaan!  angel

Käytä aina tarpeeseen[/color]
tallennettu
Tiituli
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 7


Profiili
« Vastaus #3 : 23.10.2005 08:44:39 »

Minulla on myös Diana Cooperin ihanat enkelikortit. Ja todellakin
ne osaavat antaa uutta näkökulmaa vaikeisiin tilanteisiin!  Wink
Täytyy vissiin kaivaa kortit taas yöpöydän laatikosta päivittäiseen
käyttöön, enkelit kyllä tietävät mikä on meille hyväksi eivätkä
he koskaan anna ohjeita, jotka vahingoittaisivat meitä jotenkin.
Itse olen saanut korttien kautta lohtua ja voimia jatkaa silloinkin,
kun kaikki voimat tuntuvat kaikonneen johonkin ja tulevaisuus näyttää
armottoman hankalalta...
tallennettu
Tirriäinen
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 54


Valkoinen Kosminen Peili


Profiili
« Vastaus #4 : 23.10.2005 11:34:51 »

Itselläni on mm. ihanat Diana Cooperin enkelikortit ja hivelevän kauniit Doreen Virtuen enkelikortit.

Heips, kerrotko mistä olet nuo Doreenin kortit hoksanut tilata?
Sonerallahan noihin kortteihin on ollut suomennoksia, joten olisi ihanaa omistaa ihan itse koko pakka Smiley
Tähän asti olenkin käynyt nostelemassa noita kortteja vain siellä consciousone -sivuilla, silloin kun siltä tuntuu ja olen ihastunut niiden viesteihin. Diana Cooperilta minulla on tuo Ihanat enkelit kirja, muttei kortteja. Katselin noita kortteja muutama vuosi sitten Minä olen messuilla, mutta silloin ne eivät oikein puhuttaneet siten kuin olisin halunnut. Nuo Doreenin kortit taas olivat heti oikein puhuttavat angel smitten
tallennettu

Aurinko, Saturnus - Kaksoset
AC, Neptunus, Ceres, Juno - Jousimies
Kuu, Pluto, Pallas - Vaaka
Frida
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 6



Profiili
« Vastaus #5 : 23.10.2005 12:05:35 »

hei ¤Enkelini¤,  angel

Tilasin nuo kauniit enkelikortit muutama vuosi sitten astrologi Johanna Ylikoskelta. Olen ollut hänen pitämillään enkeliviikonlopuissa mukana useasti ja joka ikinen kerta sieltä tulen entistä ehompana ja voimaa ja lohtua saaneena. angel

Kai näitä kortteja saa Uniomysticasta tai Eranovasta. Kannattaa ainakin kysäistä. Smiley

Enkelikortteja käytän välillä useammin ja välillä ne "unohtuu" yöpöydän laatikkoon kunnes taas on aika ottaa ne esiin.
Ja enkeleillä on oikeesti huumorintajua. Joskus tulee vastaan hassuja juttuja, joista olen enkeliden kanssa "keskustellut". laugh.
« Viimeksi muokattu: 23.10.2005 12:07:51 kirjoittanut Frida » tallennettu
Mirjam
Vieras
« Vastaus #6 : 23.10.2005 12:08:51 »

Kertokaa muut kokemuksia korteista!


Ei ehkä suoraan aiheeseen liity, mutta minulla on "Elävät Arki Enkelit *kortit*"  Cheesy

Nimitäin, olen huomannut, että kun jokin asia askarruttaa, kohtaan tämän elävän elämän kautta ihmisen, eläimen, luonnoilmiön, kirjan, aivan mitä vain, mikä liittyy ja on tässä elämässä olevaa...ja sieltä saapuu "vastaus", jos vain avaan itseni vastaanottamaan sen.
Aina se ei ole itselle niin "miellyttävää".... joskus niin "tylsän" arkiseltakin tuntuvaa, mutta kokemus on konkreettista ja tuntuu "sielussa asti" !
 smitten

Eikä sitä aina tiedosta edes, mitä syvimmillään "kysyy elämältä" ja moni kaunis vastaus menee sillä erää ohi....ehkä juuri silloin, kun keskittyy enemmän mielensä kysymyksiin kuin "sydämensä"...
 Smiley
tallennettu
Keho
Vieras
« Vastaus #7 : 23.10.2005 12:12:59 »

Onpa hauska yhteensattuma Mirjam, sillä minullakin on juuri ne kertovat Elävät Arki Enkelit -Kortit kuin sinullakin ja ovat toimineet paremmin kuin ne vanhat. Sillä niiden avulla voin aina nähdä itsestäni sen puolen, jota en muuten uskalla katsoa. Eli kertovat juuri sen, miten sen tuleekin tapahtua silloin, kun etsii ehetymiselleen tekoja.  angel
tallennettu
Mirjam
Vieras
« Vastaus #8 : 23.10.2005 12:26:17 »

Onpa hauska yhteensattuma Mirjam, sillä minullakin on juuri ne kertovat Elävät Arki Enkelit -Kortit kuin sinullakin ja ovat toimineet paremmin kuin ne vanhat. Sillä niiden avulla voin aina nähdä itsestäni sen puolen, jota en muuten uskalla katsoa. Eli kertovat juuri sen, miten sen tuleekin tapahtua silloin, kun etsii ehetymiselleen tekoja.  angel

 Smiley
Niimpä. Ja samalla olen huomannut, että nämä "Arki Enkeli kortit", ovat kasvattaneet syvältä nousevaa kunnoitusta kaikkia niitä kohtaan, jotka koskettavat elämääni. Ja kaikkihan sen tekevät. Kaikki.
Jotenkin "sydämessä" konkretisoituu se, miten kaikki on samaa alkuperää. Postuu tarve eritellä ja jakaa hyvään ja pahaan, korkeaan ja matalaan, oppilaisiin ja opettajiin!

*kiitollisena *  smitten
tallennettu
Tirriäinen
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 54


Valkoinen Kosminen Peili


Profiili
« Vastaus #9 : 23.10.2005 13:56:07 »

hei ¤Enkelini¤, angel

Tilasin nuo kauniit enkelikortit muutama vuosi sitten astrologi Johanna Ylikoskelta. Olen ollut hänen pitämillään enkeliviikonlopuissa mukana useasti ja joka ikinen kerta sieltä tulen entistä ehompana ja voimaa ja lohtua saaneena. angel

Kai näitä kortteja saa Uniomysticasta tai Eranovasta. Kannattaa ainakin kysäistä. Smiley

Enkelikortteja käytän välillä useammin ja välillä ne "unohtuu" yöpöydän laatikkoon kunnes taas on aika ottaa ne esiin.
Ja enkeleillä on oikeesti huumorintajua. Joskus tulee vastaan hassuja juttuja, joista olen enkeliden kanssa "keskustellut". laugh.

Kiitos, minäpäs kysäisen noista liikkeistä löytyisikö kortteja Smiley

Hauskojahan nuo enkut tosiaan ovat, ja kikkailevat välillä mitä sattuu... angel
Olen ennenkin lueskellut samanlaisesta tapauksesta, että enkut ovat kolme kertaa "joutuneet" antamaan saman vastauksen ennen kuin se on ollut vastaanotettavissa Cheesy
Ja enkelikokemuksista, oli ne sitten millaisia tahansa, on aina ilo lukea ja kokea smitten angel
tallennettu

Aurinko, Saturnus - Kaksoset
AC, Neptunus, Ceres, Juno - Jousimies
Kuu, Pluto, Pallas - Vaaka
Hiisitär
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 5323



Profiili
« Vastaus #10 : 25.10.2005 10:11:40 »

Minulla itselläni ei kortteja vielä ole, mutta aina tavatessani kortit omistavia ystäviäni nostelen niitä. Joskus, kun oikein painaa jokin asia mieltä, tartun puhelimeen ja soitan jommalle kummalle ystävälleni ja pyydän häntä nostamaan kortin puolestani. Olen myös saanut lainata kortteja muutamia kertoja (tosin harvemmin, kun välimatkaa on satoja kilometrejä).

Kortit ovat kertoneen minulle mm. tämän elämäni oppiläksyt, joita eri oppaat minulle neuvovat ja opettavat. Olipa miten paha päivä ja ikävä tahansa, yksi enkelikortti piristää päivää ja pyyhkii huolet huomattavasti pienemmäksi!  smitten

Kaikkea hauskaa on minullekin noilla korteilla tapahtunut  Cheesy Muutin Savosta Lahteen tuossa vajaat pari vuotta sitten. Olin tietoinen muutostani ja useita kuukausia ennen kuin todella muutin tänne. Muuttokin oli lähinnä intuition tokaisu "Muuta Lahteen!" Sen kummemmin miettimättä päätin muuttaa ja hypätä taas täysin tyhjän päälle. Uskoin kuitenkin, että muutolla on jokin syvempikin merkitys, mutta en tiennyt mikä se olisi. Ajattelin, että tapaan varmaan ihmisiä, joiden kanssa on karmaa selvitettävänä, ehkä minun pitää mennä jonnekin tiettyyn paikkaan töihin/työharjoitteluun, tai jospa vaikka saisin työkokemusta lisää alalle, jota haluaisin opiskelemaan.
Nostin enkelikortin kysyen, mikä olisi se kaikkein suurin syy, jonka vuoksi minut passitetaan Lahteen. En muista enää kortin nimeä, mutta se sanoi suoraan, että Lahdessa minua odottaa mies. Räjähdin nauramaan - Joo, niin varmaan odottaakin!  2funny Olin nimittäin ihan saletti, ettei elämääni astuisi miestä vielä vuosiin.

Mutta kuinkas kävikään...   :Smiley

Toinen enkelikorteista omistava ystäväni on välillä taipuvainen epätoivoon, kun hän ei tiedä mitä pitäisi tehdä. Hän nostelee ja nostelee kortteja eikä siltikään ole varma, että asia menisi hyvin. Kerran hän nosti taas tuolla "Ei, en ymmärrä, kertokaa lisää..." -periaatteella kortteja uudestaan ja uudestaan, kunnes lopulta pakasta nousi tyhjä kortti. Ystävä ei ottanut korttia vastaan, vaan nosti uudestaan - taas tyhjä. Ja taas ja taas. Lopulta hän alkoi nauraa ja luovutti korttien raplaamisen. Enkeleillä ei ollut enää enempää sanottavaa hänelle.
tallennettu
Saana
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 29



Profiili
« Vastaus #11 : 25.10.2005 14:58:54 »

Heippa Mirjam ja Keho Smiley

Mistä olette hankkineet nämä "Elävät Arki Enkelit" -kortit?
Kyseleepi Ihaa smitten
tallennettu

Aur Neitsyt
Asc Skorpioni
Kuu Leijona
May
Supermoderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 1469



Profiili WWW
« Vastaus #12 : 25.10.2005 15:21:12 »

Hätäapuna sille, joka ei enkelikortteja omista, voin suositella ihanaa sivustoa, josta saa enkelin viestin. Itse käyn sivulla usein kyselemässä vastauksia mieltä painaviin asioihin ja tähän asti olen _aina_ saanut tilanteeseen sopivan, rakkaudentäyteisen, äidillisen enkelin neuvon.

http://www.reikisivut.com/viesti/
tallennettu

Mirjam
Vieras
« Vastaus #13 : 25.10.2005 15:23:36 »

Heippa Mirjam ja Keho Smiley

Mistä olette hankkineet nämä "Elävät Arki Enkelit" -kortit?
Kyseleepi Ihaa smitten
No Heippa!
Omasta puolestani voin vastata, että ne on meillä kaikilla ihan valmiina!
On aina ollut ! Synnyinlahjaksi saatuna!
Löysin ne "sisältäni" ja ne puhuu tunteiden ja tuntemusten kielellä!
Mitä enemmän niitä uskallan käyttää, siitä laajemmaksi "korttivalkoima" käy !  Wink
Näennäisesti ne ensin näkyy muissa ihmisisissä, tapahtumissa, ilmiöissä, teorioissa, aatteissa, tekniikoissa, uskonnoissa, menneisyyden muistoina, tulevaisuuden kuvina jne.

Mutta se paikka, jossa ne tulkinnat syntyy on "oma sydän"!


 smitten
tallennettu
Saana
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 29



Profiili
« Vastaus #14 : 25.10.2005 16:19:57 »

Mirjamille....

 Cheesy no niinpä tietysti.... Cheesy
Luin viestisi uudelleen ja johan "hokasin" mitä tarkoitit....
Kiitos...sain taas ajattelemisen aihetta  angel
tallennettu

Aur Neitsyt
Asc Skorpioni
Kuu Leijona
Sivuja: [1] 2
  Tulostusversio  
 
Siirry: