Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Aavistan tulevan?  (Luettu 8364 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Nashuli
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 7

:/


Profiili
« : 24.11.2005 18:01:06 »

Olen huomannut että aavistan tulevan. Tämän on myös huomannut äitini. Kun olin pieni, noin 5 vuotta, ja minulla oli veli joka oli jo 18 vuotta, ja hän asui muualla. Sinä iltana jolloin hän ampui itsensä, huusin äidille koko ajan " Soita Jonille, soita. " ihan jatkvasti. Äiti oli ihan ihmeissään, eikä soittanut, mutta sitten vähän ajan päästä kuulimme uutiset. Muitakin asioita on mitä olen aavistanut. Vähän aikaa sitten olin menossa tallille perjantaina. Mua väsytti kumminkin niin hirveästi ja oli outo olo, että soitin tallille sanoakseni etten tule tällä kerralla. Minun olisi pitänyt mennä Esteet hevosella. No, sitten puoli kahdeksan aikaan mulle soitetaan että kaverini oli tippunut Esteetin selästä ja häntä vietiin sairaalaan. Minä olisin ollut siellä ambulanssissa jos olisin mennyt.  Shocked Ja kerran lauantai aamuna kun heräsin mahani myllersi ja ajattelin koko ajan " nyt jotain tapahtuu. " sitten vähän ajan päästä soitettiin ja sanottiin että tätini miehen isä oli kuollut. En yhtään tajua mikä mussa vaivaa. Onko kenelläkään samaa kokemusta? Suvussamme on muutenkin ollut tämmöistä " noituutta ". Äitini oli lapsena samanlainen, jahänen mumminsa kanssa, ja äitinsä..
tallennettu

Ehkä vähän liiankin oinas. Smiley

~~ 15.4 Jolloin Titanic upposi. ~~
tinjami
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 39



Profiili
« Vastaus #1 : 26.11.2005 03:25:37 »

Joo! Kyllä nykyään on paljon näitä kykyjä, joita ennen sanottiin yliluonnollisiksi. Ovat tavallisia kykyjä, jotka ilmenevät aina aikaisemmin ja aikaisemmin nykyään. Tyttäreni oli kaksi vuotta kun hän osoitti ikkunasta ulos ylöspäin ja sanoi: mummo on tuolla. Pian kuulimme isäni kanssa ambulanssin äänen, sitten äitini työpaikalta soitettiin ja kysyttiin häntä, että missäs on kun ei ole tullut työpaikalle. Löytyi sairaalasta kuolleena. Taivaassa siis! Tyttäreni jotenkin näki...
tallennettu

aurinko: skorpioni
nouseva: skorpioni
kuu: kauris
Nashuli
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 7

:/


Profiili
« Vastaus #2 : 28.11.2005 17:35:51 »

Oli hauskaa kyllä ku puhuttiin enneunista niin yks tyyppi sano " mä olen yrittänyt nähdä. "  2funny Jollain on se taito, ei sitä voi yrittää tehdä.
tallennettu

Ehkä vähän liiankin oinas. Smiley

~~ 15.4 Jolloin Titanic upposi. ~~
Hiisitär
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 5323



Profiili
« Vastaus #3 : 29.11.2005 13:45:17 »

Itseään voi yrittää herkistää ja kouluttaa näkemään ja kokemaan asioita Toiselle Tasolle (henkiolentojen maailmaan). Toiset onnistuvat, toiset eivät - on paljon kyse myös siitä, millä henkisen kehityksen tasolla sielu on.

Merkittävää on se, että nyt eletään Vesimiehen aikaa (eletty 1960-luvulta lähtien). 2000 vuotta jatkunut Kalojen aika on ohitse ja Vesimies tuo mukanaan uusia tuulia. Henkinen kehitys ja silmien avautuminen on nopeampaa nyt kuin aiemmin - ilmeisesti myöskin vuoden 2012 takia, jolloin ihmiskunnan henkinen kehitys nousee yhden merkittävän askeleen ylöspäin.

Atlantiksen aikoina kaikki nämä kyvyt, jotka nyt ovat palautumassa meille (telepatia, käsillä parantaminen, ennenäyt jne) olivat aivan arkipäiväisiä asioita. Atlantiksen kadottua ihmiskunta ja sen kehitys putosivat merkittävän askeleen alaspäin. Nyt olemme nousemassa taas takaisin sille "normaalille tasolle", jossa joskus oltiin. Siksi niin monella on nykyään ns. yliluonnollisia kykyjä ja niistä voidaan puhua avoimemmin kuin ennen.

Siitä yksi osoitus tämä foorumi  Wink
tallennettu
kirppu
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 2


Profiili
« Vastaus #4 : 30.11.2005 21:40:29 »

Moi!
Olen uusi täällä ja luettuani nyt näitä ihmisten kirjoituksia olen huomannut, että ah onhan niitä muitakin "outoja" kuin minä. Kaikillehan näistä asioista ei voi puhua. Olen huomannut itsessäni jo kauan samanlaisia lahjoja. Aluksi en hyväksynyt niitä millään, mutta ystäväni on auttanut näiden kykyjeni kanssa. Siis vastaus kysymykseesi on, että on minullakin ollut samanlaisia kokemuksia. Tuleva tapahtuma alkaa ensin ahdistuksena ja outona väsymyksen ja apatiankin tunteena. Nykyään tiedän, että kun se pimeän ahdiatava olo alkaa jossin tapahtuu jotakin. niin perehtynyt en asioihin veilä ole, että minulla olisi selitystä näille ilmiöille. Samoin tunne siitä sisälläni, että jotakin tapahtuu on yksi näistä merkeistä. paljon pystyn myös ihmistä katsomalla aistimaan mikä tämä on ammatiltaan, minkälaisia ongelmia tällä on. Toki minulla ei ole todisteita, koska en voi tuntemattomalle sitä tietenkään kertoa. Loppuu tila...
tallennettu
intiraymi
Vieras
« Vastaus #5 : 30.11.2005 22:37:56 »

hei vaan munkin puolestani...

Meillä on myös suvussa noita juttuja ja itse käsitän ne ihmisen luonnolliseksi olotilaksi. Ajatelkaa kuinka paljon aivokapasiteetista on käyttämättä, joten eikö se ole aika luonnollista että toisilla sitä avautuu käytettäväksi hieman aikaisemmikn kuin toisille.
Aina ei kuitenkaan osaa tunnistaa, mikä on ennalta näköä, mikä pelkoa ja mikä toivetta.

Onko kenelläkään ollut koskaa sellaista yhteyttä toiseen ihmiseen, että molemmat näkee etukäteen mitä tapahtuu, sitten se tapahtuu juuri kuten visioissa on nähty ilman että siitä on puhuttu etukäteen tai että siitä puhuttaisiin jälkikäteen...? Onko tuo nyt sitten sitä "luomista" vai onko kyseessä vain kaksi selvänäköistä ihmistä???  Huh
tallennettu
disa
Vieras
« Vastaus #6 : 21.07.2007 11:34:32 »

Wink Hei Vaan kaikille!

Minäkin olen  :Smiley uusi täällä palstalla ja lueskelin ekaksi  coolsmiley teidän juttujanne ja huomasin, että onneksi en ole yksin outouksineeni. Minä olen vuosia nähnyt aika nuoresta tytöstä saakka enneunia. Olen nähnyt sukulaisien osalle ja oman perheenikin osalle ja tovin päästä olen huomannut että uni kävikin toteen. Ja monesti elämässä on tilanteita joissa tuntuu, että hei tän tilanteen minä olen ennenkin elänyt. Ja nyt vanhemmiten enneunien lisäksi on minulle tullut ennevaisto ja -tunne jotka ennustavat myös asioita...Yleensä enneunet on luvannut hyvää ja vaisto ja tunne on ennustanut pahaa. Tälläisiä minulla siis. :Smiley
tallennettu
meruska
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 651


Profiili
« Vastaus #7 : 21.07.2007 13:37:29 »

Olen huomannut että aavistan tulevan. Tämän on myös huomannut äitini.

Heps
Älä vain häpeä kykyäsi. siinä ei ole mitään väärää. Teillä on vain perheessänne taipumus aavistaa asioita ja mielestäni se on hienoa, koska oikeastaan se antaa toivoa ihmiskunnalle. Tämän materialismin keskellä on hienoa kun löytyy joitakin jotka ovat kytköksissä energioihin joita suurinosa ihmisistä eivät edes tiedosta. Oletko koskaan kokeillut tutustua ennustamiseen, tarot kortteihin? ne voisivat olla hyvä apuväline asioiden selventämiseen. Kokeile.

Meilläkin on perheessämme ollut kyseistä taipumusta. Äitini suvussa. Ja äitini näkee unia. Harmi vain että oikeastaan hän pelkää eikä kehitä kykyjään, vaikka voisi niin tehdäkin. Luulen että se rauhoittaisi häntä ja lakkaisi murehtimasta niin kovasti kaikkien puolesta.

Ennalta näkemisessähän on se huono puoli, ettei kohtalon asioita voi eikä pidä muuttaa. yritykset voisivat vain aiheuttaa huonoa omaatuntoa jos asiat menee vain hullummiksi.
tallennettu

Taivasta katsellen ja ihmetellen
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
 
Siirry: