Sivuja: [1] 2 3
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Onko maksuttomia ennustajia?  (Luettu 42421 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Cheva
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 322


Aurinko härkä. Kuu kaksonen. Nouseva Leijona.


Profiili
« : 01.09.2006 16:40:56 »

Kysyisin, onko maksuttomia ennustajia ollenkaan olemssa?
Itselläni elämä nyt vähän niin ja näin ja rahatilanne huono, etten ehkä viitsi maksaa, jos joutuukin huijatuksi  Sad
Maksuton ennustushan pitäisi välittää naamatusten tai sähköpostilla, soittaminen maksaa aina.
Tietääkö kukaan tai onko joku?
Ihmissuhde asiat jo niin sekaisin, että vaikuttaa opiskeluun.
tallennettu

A ttitude
B efore
I ntelligence
(http://www.nafithat.com/vb/images/smilies/zzzr07.gif)

Nyt on menneisyyden päätepiste.
linei
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 10


Profiili
« Vastaus #1 : 04.09.2006 13:41:09 »

laita mailia niin annan sinulle muutamam yhteystiedot
tallennettu
enkelitär
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 106



Profiili
« Vastaus #2 : 07.09.2006 21:04:42 »

Täyty muistaa, että leipäänsähän hekin vain haluavat pöytiinsä kantaa, kuten me kaikki omista ammateistamme ja palveluksistamme.. Että ihan kohtuullista minusta on pikkuinen lahjoitus antaa vastalahjaksi. Vaikka ymmärrän kyllä että eihän tämän mitään kauppaa pitäisi kai olla..
tallennettu
Cheva
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 322


Aurinko härkä. Kuu kaksonen. Nouseva Leijona.


Profiili
« Vastaus #3 : 07.09.2006 22:03:48 »

tietenkin ymmärrän sen. En ole tyhmä. Rahaaan tarvitsee nykyään paljonkin Smiley
Jotkut vaan eivät tarvi extrarahaa, jotkut haluavat treenata taitojaan ennen rahastusta. Joskus vaan sähköpostiauttajat tuntuvat luotettavilta jos he toimivat ilmaiseksi. Muuten tulee rahastuksen makua, koska heistä ei voi olla varma.
jos kyllä menen ihan "oikealle ennustajalle" siis naamatusten istuntoon. Sitä ennen vaan pitäisi saada raha-asiat järjestykseen.
tallennettu

A ttitude
B efore
I ntelligence
(http://www.nafithat.com/vb/images/smilies/zzzr07.gif)

Nyt on menneisyyden päätepiste.
Lilja-82
Vieras
« Vastaus #4 : 07.09.2006 23:48:51 »

Cheva, jos todella haluat mennä ennustajalle niin rahat siihen varmasti järjestyy. Usko pois. Ei se siitä ole kiinni koskaan.

Minun neuvoni sen sijaan on, että mieti rauhassa haluatko yrittää itseksesi miettiä ihmissuhteitasi vai haluatko todella siihen toisen näkökulmaa.

Mitä siihen huijaamiseen tulee... jos itse vain menet vilpittömin mielin kuulemaan mitä näkijällä on sinulle sanottavaa ja todella haluat hänen apuaan ja olet sen valmis ottamaan vastaan niin miksi pelkäisit huijausta?

Siinä vaiheessa kun olet päätöksen tehnyt niin älä epäröi vaan anna mennä.  Kaikkea hyvää sinulle.

smitten 
tallennettu
Cheva
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 322


Aurinko härkä. Kuu kaksonen. Nouseva Leijona.


Profiili
« Vastaus #5 : 08.09.2006 15:42:57 »

Kiitos tuosta, mutta jos pysyttäisiin alkuperäisessä aiheessa? Cheesy
Tiedän monia, joilla oikeasti ei ole varaa mennä ennustajalle tai soittaa. Opiskelijat elävät kädestä suuhun, ylimääräiset menot mietitään tarkasti.
Ja huijareita on joka ammattikunnassa, ja jokainen ihminen huijaa joskus. Oma vilpitön mieli ei siinä auta.
tallennettu

A ttitude
B efore
I ntelligence
(http://www.nafithat.com/vb/images/smilies/zzzr07.gif)

Nyt on menneisyyden päätepiste.
Inaz
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 1


Profiili
« Vastaus #6 : 21.09.2006 00:08:16 »

Änkeän tänne samaan keskusteluun.
Minuakin kiinnostaa että onko olemssa ihmisiä jotka ennustavat ilmaiseksi?
Ja tosiaan ammattimaiset ennustajat ovat asia erikseen, hehän tienaavat sillä suurimmaksi osaksi leipänsä  Smiley
Mutta samaa mietin kuin Cheva, että: "Jotkut vaan eivät tarvi extrarahaa, jotkut haluavat treenata taitojaan ennen rahastusta".
tallennettu
Pikkusisko
Vieras
« Vastaus #7 : 25.09.2006 23:20:47 »

Minä sain kerran "kahvirahalla" koska selvänäkijän oppaat sanoivat, että maksuksi riittää kahviraha. Halusivat antaa minulle synttärilahjaksi. Että ei kait se ole oikeissa tapauksissa ennustajan käsissä se hinta. Näkijä oli Pirjo... en muista sukunimeä, Pasilassa.
tallennettu
K-NRJ
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 2620


PUNAINEN PAHOLAINEN - RED DRAGON


Profiili
« Vastaus #8 : 26.09.2006 08:07:21 »

Oliko se Pirjo Mäkinen?

Miten hän toimi? Katsoiko korteista? Ovatko asiat pitäneet paikkaansa?
Minä olen kuullut Pirjosta sekä hyvää että huonoa.

tallennettu

Au Kauris, AC Rapu, Kuu Rapu
MC & Merkurius & Venus Vesimies
Punainen Galaktinen Lohikäärme
sawotar
Vieras
« Vastaus #9 : 27.09.2006 16:53:56 »

Oikea ennustaja ei ota rahaa :Smiley jos luoja on suonut lahjaksi sellaiset avut, niin tuskin se on sitä varten sitä suonut, että aletaan rahastamaan oikein minuutti hinnalla idiot2 enemmän luotan sellaiseen ennustajaan/näkijään joka anta vapauden valita haluaako antaa vaiko ei!? ja parhaat ennustajat tulee puskaradion kautta eikä ilmoittele kauheesti itsestään, näkijän täytyy itse miettiä miten pitkälle antaa lahjansa mennä, se mikä annetaan voidaan ottaa poiskin, jos tarkoitus menee muuhun coolsmiley
tallennettu
MetalLady
Vieras
« Vastaus #10 : 27.09.2006 21:11:26 »

Sawottaren sanoissa on perää, oikein kun ajattelee, niin näinhän se on.
tallennettu
veskuct
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 9


Profiili
« Vastaus #11 : 27.09.2006 21:27:24 »

Hyvää iltaa hyvät ystävät!
En voi olla tulematta mukaan mielenkiintoiseen keskusteluun.
Aikoinani kän jos minkälaisen ennustajan luona ja maksoi hurjasti ja huh taas petettiin ja maksoin kantapäänkautta noille huijareille.
Kun henkistyin tarpeeksi ja aloin ajatella asiaa järjellä niin jätin nuo ennustajat omaan arvoonsa.
Nyt olen saanut tietoa itselleni vahvoilta alan ammattilaisilta Meedioilta ja aina olen ollut tyytyväinen.
Itse pidän noita ennustajia ainakin suurelta osin vilpillisinä
joten kannataa aina kysellä sellaisilta jotka tietävät hyvä Meedion ja joka on vastuun tuntonen ja eikä nämä Meediotkaan kaikki hintaa ota kun hätä on suuri niin apu on silloin lähellä.
Hyvää illanjatkoa Veskuct
tallennettu
sawotar
Vieras
« Vastaus #12 : 27.09.2006 22:14:41 »

Moni varmaan ajattelee, että täytyyhän raha ottaa omasta ajasta, no minusta selvännäköä ei voi edes sanoa ''työksi taikka ammatiksi'' josta sais ammattitutkintoa, että voisi päivätyöksi sanoa en ainakaan ole yhtäkään ilmoitusta nähnyt työkkärin sivuilta''Etsitään ammattitaitoista selvinnäkijää/meediota'' Huh
Itse en ainakaan istuis päiväkausia odottelemassa puhelimen ääressä, milloin pitää ennustaa ja olla kortit valmiina uglystupid2 valitettavasti suurin osa on humpuukki ennustajia ja osaa johdatella ja voihan miekin sanoa kelle vaan, että vuoden päästä näkyy valoa ja muutoksia elämässä, koska tuskin kukaan elää muutoksetonta elämää Wink Näissä asioissa olen realistisempi ja ei ole tarkoitus loukata ketään vaan tuon oman kantani asiaan angel
tallennettu
terppa
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 7



Profiili
« Vastaus #13 : 12.10.2006 20:58:13 »

laita mailia niin annan sinulle muutamam yhteystiedot
Minä olisin kanssa kiinostunut "maksuttomista ennustajista"oman tunnon mukaan annan aina maksun.niin tein iiris roineenkin kanssa.Ja hän oli aina kiitollinen siitä vähästä mitä annoin..et jos joku tietää ni laita mulle vaik viestiä??! KIITOS Smiley
tallennettu

Terppa ;=)
~Kata~
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 46


Kärlek är inte kärlek förrän du ger den till någon


Profiili
« Vastaus #14 : 15.10.2006 13:44:40 »

Hei!

Minkäkin olisin kiinnostunut näistä maksuttomista näkijöistä. Oma tilanne on nyt vähän sellainen, että jonkunlaista "tietoa" kaipaisin..

Että, jos jollakin olisi tietoa heistä niin ottaisin myös sen vastaan..  Smiley

Kiitos!
tallennettu
Sivuja: [1] 2 3
  Tulostusversio  
 
Siirry: