Sivuja: [1] 2 3
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Soitin selvänäkijälle  (Luettu 28146 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Daria
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 186



Profiili
« : 19.01.2006 15:00:50 »

ja se oli kyllä tuollainen 0700-alkuinen numero. Miksi valitsin juuri sen? No siksi että siinä näkyi hänen koko nimensä, hän on psykologi koulutukseltaan ja tunnettu muutenkin, ainakin mitä netistä äkkiseltään tietoa hain.

Sain jonkinverran järkyttävää tietoa (ja paljon myös hyvää), mutta ehkäpä hän näki että olen valmis sen ottamaan vastaan. Aiemmin koskaan, en ole edes miettinyt näkijälle soittoa, mutta tänään tuli lähes pakkomielteinen ajatus jostain. Kirjoitin ylös mitä hän sanoi, ja kaivan paperin esiin joskus 15 vuoden kuluttua...

 Shocked
tallennettu

Aurinko Vesimies
Kuu Rapu
Merkurius Vesimies
Venus Kauris
Mars Vesimies

Valkoinen Magneettinen Maailmojen Sillanrakentaja
Elämänilo
Astroholisti
*****
Viestejä: 6358


Iloa, Valoa ja Rakkautta kaikille


Profiili
« Vastaus #1 : 19.01.2006 15:31:59 »

ja se oli kyllä tuollainen 0700-alkuinen numero. Miksi valitsin juuri sen? No siksi että siinä näkyi hänen koko nimensä, hän on psykologi koulutukseltaan ja tunnettu muutenkin, ainakin mitä netistä äkkiseltään tietoa hain.

Sain jonkinverran järkyttävää tietoa (ja paljon myös hyvää), mutta ehkäpä hän näki että olen valmis sen ottamaan vastaan. Aiemmin koskaan, en ole edes miettinyt näkijälle soittoa, mutta tänään tuli lähes pakkomielteinen ajatus jostain. Kirjoitin ylös mitä hän sanoi, ja kaivan paperin esiin joskus 15 vuoden kuluttua...

 Shocked


Hei "Daria"

Tekosi oli intuitiivinen.   :Smiley

Huh ....  Huh
- toivottavasti sait "kompassillesi suunnan" elämäsi muutokseen  .... .   Undecided


 smitten  Elämänilo   smitten
tallennettu

aurinko merkurius mars neptunus vaaka , askendentti vesta neitsyt , venus IC saturnus juno skorpioni , jupiter uranus pluto leijona , chiron ceres kauris , kuu pallas kuunsolmu jousimies , MC harka
Daria
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 186



Profiili
« Vastaus #2 : 19.01.2006 15:37:11 »

Elämänilo,

no sinänsä se järkytys ei ole kamala, muuta kuin että jos se nyt tapahtuisi, kyllä menisi pasmat sekaisin. Ehkä sitten kymmenisen vuoden kuluttua aika on sillekin tapahtumalle valmis ja minä asialle kypsä ja edesautan asiaa (?), ja hän sanoi ettei sitä kannata murehtia nyt vaan se on elämää. Kyse ei ole mistään lapsen menetyksestä tms., eihän näkijät niitä edes kerro.

Kyllä tuo puhelu on pistänyt nyt pään myllertämään, mistään muusta ei tulekaan mitään. Hyvillä mielin silti olen että soitin  smitten. Hän pyysi minua käymäänkin kun haluaisi tavata, olen kuulemma "sen verta mielenkiintoinen tapaus"  Smiley. Menisin kyllä käymään, mutta välimatka on pitkä.

 smitten
tallennettu

Aurinko Vesimies
Kuu Rapu
Merkurius Vesimies
Venus Kauris
Mars Vesimies

Valkoinen Magneettinen Maailmojen Sillanrakentaja
Faery
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 86



Profiili
« Vastaus #3 : 19.01.2006 16:29:17 »

Olikohan ennustaja jolle soitit mahdollisesti Terttu Sandholm?
tallennettu

Aurinko: Oinas
AC: Leijona
Kuu: Kaksonen
Daria
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 186



Profiili
« Vastaus #4 : 19.01.2006 16:34:17 »

Olikohan ennustaja jolle soitit mahdollisesti Terttu Sandholm?

Juu, kyllä oli. Muilla kokemuksia hänestä?
tallennettu

Aurinko Vesimies
Kuu Rapu
Merkurius Vesimies
Venus Kauris
Mars Vesimies

Valkoinen Magneettinen Maailmojen Sillanrakentaja
Faery
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 86



Profiili
« Vastaus #5 : 19.01.2006 19:38:11 »

Minulla on kokemuksia juuri Terttu Sandholmista. Aika hurjia katsoi minunkin tulevaisuudestani. Lähiomainen kuolee, riitaisia perinnönjako, uusi rakkaus. Ei sillä, lähiomainen kuoli ja perinnönjakoa ei ole vielä ollut, mutta pahaa pelkään että ei se kovin kevyesti mene. Tähän mennessä ihan napiin mennyt siis. Toivon kuitenkin todella, ettei sentään sitä uutta rakkautta löytyisi kun olen ihan rakastunut tähän nykyiseen aviomieheeni ja ekrnaasti pysyisin yhdessä kun lapsikin on jo Cheesy Olenkin päättänyt mielessäni, että tuo osuus ennustuksesta saa minun puolestani mennä vaikka "hutiin". Ehkäpä rakastun mieheeni "uudelleen" jossain vaiheessa Smiley
tallennettu

Aurinko: Oinas
AC: Leijona
Kuu: Kaksonen
valonkantaja
Vieras
« Vastaus #6 : 19.01.2006 20:05:30 »

Heips.. smitten

Tämä nyt on minun näkemykseni, mutta...

Mielestäni näkijän ei pitäisi kertoa läheisten kuolemista, tai muista kriiseistä. Tietenkin riippuu paljon ihmisestä, mutta meikäläisellä se heittäisi pasmat sekaisin. Shocked

Olen soittanut kaksi kertaa selvänäkijälle, hän kertoi tästä minun ja poikaystäväni erosta. Se olikin kysymykseni silloin kesällä, että onko meillä yhteistä tulevaisuutta. Hän sanoi että hän ei ole elämäni rakkaus, mutta suhde kyllä jatkuu jollain kummalla tavalla. Me tosiaan erosimme kesällä ensimmäisen kerran, mutta palasimme yhteen. ja nyt sitten tuli tämä "lopullinen" ero. Mutta mitä todennäköisimmin tulemme olemaan toisillemme vielä kauan hyvin läheisiä ja paljon tekemisissä keskenämme.

Kaikki muu mitä hän kertoi, noin yleisesti ottaen oli mahdollisuuksistani eri elämänalueilla. Hyvin positiivisia ja valoisia ajatuksia hänen sanomansa asiat minussa herättivät. Kun hänelle viimeksi soitin ja ennen kuin kysyin mitään, hän sanoi "Sinä opiskelet ja olet oikealla alalla, olet motivoitunut ja kaikki tulee menemään hyvin. Sinulla on tarpeeksi vahvuutta ja herkkyyttä kohdata sairaita ihmisiä ja tuot valoa ja lämpöä heidän elämäänsä erityisellä tavalla". Juuri tuon halusin kuullakin.

Hän kertoi kaiken sillä tavalla, että se huojensi oloani ja sai minut luottamaan omiin kykyihini. Tällä tavalla näkijän tuleekin toimia; vahvistaa ihmisen uskoa itseensä ja auttaa löytämään niitä omia vahvuuksia ja hyviä puolia. Kaikenlainen draamoilla mässäily on mielestäni turhaa peloittelua. Jos joku läheinen kuolee, tai itse joutuu vakavaan onnettomuuteen tms., se tapahtuu sitten kun tapahtuu, ei sitä tarvitse etukäteen tietää.

Hän sanoi myös että olen kaunis, iloinen ja minulla on paljon ajatuksia, sen takia miehet pörräävät ympärilläni... Tiesipä tuonkin.. 2funny

Kannattaa kyllä miettiä tarkkaan ennen kuin soittaa. Sitä, että onko oikeasti tarvetta tietää. Ei kannata soitella "huvin vuoksi", vaan vain silloin kun on oikeasti sellainen olo että tuntuu ettei mistään muusta saa nyt apua ja selkeyttä asioihin.
tallennettu
Faery
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 86



Profiili
« Vastaus #7 : 19.01.2006 20:27:41 »

No minusta on aika todennäköistä että 30-vuotiaalla naisella kuolee jossain lähiaikoina joku lähiomainen, vähintäänkin isovanhemmat. Ei siis ehkä sinänsä ihme, että osui kohdalle. Siinä vaiheessa kun kävin ennustajalla isäni oli jo vakavasti sairas alkoholismin takia, joten uutinen ei ollut minulle erityinen shokki. Joka tapauksissa, olen samaa mieltä siitä että selvännäkijän tulisi olla mahdollisismman kannustava eikä saisi pelotella asiakkaita, vaikka korteista uskakuvia näkysikin. Joku muu olisi voinut ottaa raskaastikin, minä valitettavasti osasin jo odottaa tällaista uutista.
« Viimeksi muokattu: 20.01.2006 15:20:00 kirjoittanut Faery » tallennettu

Aurinko: Oinas
AC: Leijona
Kuu: Kaksonen
Daria
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 186



Profiili
« Vastaus #8 : 19.01.2006 20:32:22 »

Hei valonkantaja ja muutkin.

Vastatakseni kommentteihisi, niin kyllä minä erään tietyn asian takia soitin ja sitten vaan ryhdyimme muutakin juttelemaan. Ja kuten ensimmäisessä viestissä kirjoitin, minulle tuli aivan pakonomainen tarve soittaa juuri tänään. En ole aiemmin asiaa edes miettinyt (siis soittoa selvänäkijälle). Mitään "huviretkeilyä" en aio harrastaa, en edes uskaltaisi.

Ja tuo kriisi mistä kirjoitin, on avioero. Noin 15 vuoden päästä sitten selvinnee, käykö niin  Wink. Toivon tietenkin tällä hetkellä ettei niin kävisi.

Mutta kaikkea muutakin (kivoja asioita) hän kertoi pyytämättä, elämäni on kuulemma varsin siunattua (no kenen ei olisi...? vai?) ja minun luonani on paljon enkeleitä. Olen iloinen että soitin hänelle  Smiley.

Ja tuo Felisian kommentti on niin ala-arvoinen että sen voisi melkeinpä poistaa  Angry

Heips.. smitten

Tämä nyt on minun näkemykseni, mutta...

Mielestäni näkijän ei pitäisi kertoa läheisten kuolemista, tai muista kriiseistä. Tietenkin riippuu paljon ihmisestä, mutta meikäläisellä se heittäisi pasmat sekaisin. Shocked

Olen soittanut kaksi kertaa selvänäkijälle, hän kertoi tästä minun ja poikaystäväni erosta. Se olikin kysymykseni silloin kesällä, että onko meillä yhteistä tulevaisuutta. Hän sanoi että hän ei ole elämäni rakkaus, mutta suhde kyllä jatkuu jollain kummalla tavalla. Me tosiaan erosimme kesällä ensimmäisen kerran, mutta palasimme yhteen. ja nyt sitten tuli tämä "lopullinen" ero. Mutta mitä todennäköisimmin tulemme olemaan toisillemme vielä kauan hyvin läheisiä ja paljon tekemisissä keskenämme.

Kaikki muu mitä hän kertoi, noin yleisesti ottaen oli mahdollisuuksistani eri elämänalueilla. Hyvin positiivisia ja valoisia ajatuksia hänen sanomansa asiat minussa herättivät. Kun hänelle viimeksi soitin ja ennen kuin kysyin mitään, hän sanoi "Sinä opiskelet ja olet oikealla alalla, olet motivoitunut ja kaikki tulee menemään hyvin. Sinulla on tarpeeksi vahvuutta ja herkkyyttä kohdata sairaita ihmisiä ja tuot valoa ja lämpöä heidän elämäänsä erityisellä tavalla". Juuri tuon halusin kuullakin.

Hän kertoi kaiken sillä tavalla, että se huojensi oloani ja sai minut luottamaan omiin kykyihini. Tällä tavalla näkijän tuleekin toimia; vahvistaa ihmisen uskoa itseensä ja auttaa löytämään niitä omia vahvuuksia ja hyviä puolia. Kaikenlainen draamoilla mässäily on mielestäni turhaa peloittelua. Jos joku läheinen kuolee, tai itse joutuu vakavaan onnettomuuteen tms., se tapahtuu sitten kun tapahtuu, ei sitä tarvitse etukäteen tietää.

Hän sanoi myös että olen kaunis, iloinen ja minulla on paljon ajatuksia, sen takia miehet pörräävät ympärilläni... Tiesipä tuonkin.. 2funny

Kannattaa kyllä miettiä tarkkaan ennen kuin soittaa. Sitä, että onko oikeasti tarvetta tietää. Ei kannata soitella "huvin vuoksi", vaan vain silloin kun on oikeasti sellainen olo että tuntuu ettei mistään muusta saa nyt apua ja selkeyttä asioihin.
tallennettu

Aurinko Vesimies
Kuu Rapu
Merkurius Vesimies
Venus Kauris
Mars Vesimies

Valkoinen Magneettinen Maailmojen Sillanrakentaja
Heli
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 221



Profiili
« Vastaus #9 : 19.01.2006 21:26:05 »

Minulla on sellainen näkemys tästä ennustaja asiasta, että he sanovat se mikä heille " näytetään " tai " kerrotaan " . Jos jonkun kohdalla näkyy kuolema, luulisin sen olevan tarkoitettu kerrotuksi kysyjälle.
Sitä vain jäin ihmettelemään, että jos jokainen päättää itse omasta elämästään, niin miten joku toinen voi tietää etukäteen koska kuolema tulee Huh 
Olen luullut ettei sitä voi tietää.
?
tallennettu
jasnaja
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 13


Nunnat ja minä, mustaa ja valkoista...


Profiili
« Vastaus #10 : 19.01.2006 23:13:48 »

On monentyyppistä tiedonsaantia: Selvänäköä, ennaltanäkemistä, aistimista, etiäisiä, toisen henkilön kuuntelemista sisimmässään ja sen kertomista juuri siksi, että ko. henkilö tarvitsee sitä tietoa juuri sillä hetkellä. Näkeminen on kuulemisen ja muun ymmärtämisen sisar, joka kuiskaa asiat vilpittömästi.

 smitten

   Kiss Minusta katsominen korteista, ennaltanäkeminen, selvänäkeminen ja muu tiedon välittäminen on äärettömän sensitiivistä ja haurailla vesillä seilaamista, jotta nöyryys, ehdoton nöyryys nousee mieleeni tässä tilanteessa, tässä ja nyt.

Keskinäinen sopimus on aina oltava, lupa toisen minuuden tutkimiseen on tultava aidosti esille pyytäjältä. Ja siunattua, Kaikkeudesta tulevaa tietoa, jota ei ole henkimaailman  Lips Sealed kiemuroilla sotkettu, vain sellaista tietoa voi näkijä ilman karmeaa karmaa kertoa pyytäjälle.

Ne joilla on näkemisen lahja, ovat täällä muita varten, ei omaa tietoaan lisäämässä eikä kenenkään tuskaa lisämässä. Tiedonvälittäjän on seulottava se ydin, jolla pyytäjä pääsee eteenpäin. Jokaisella meistä on kyky nähdä omalla tavallamme asioita. Jotkut näkevät hyvin paljon enemmän, mutta lahja, se on annettu vain nöyryydellä käytettäväksi.

 angel

Näkisin niin mielelläni kaiken, mutta minä näen vain sen, mikä minulle näytetään muiden vuoksi. Tämä on todellisuuteni, miksi siis surisin sitä mitä en näe, sillä tarpeellinen tieto annetaan tai näytetään, kun sen aika on.

 :Smiley
« Viimeksi muokattu: 19.01.2006 23:18:25 kirjoittanut jasnaja » tallennettu

Valkoinen Spektrinen Maailmojen Sillanrakentaja

Leijona
Nouseva Vaaka
Pluto Leijonassa
Kuu Härässä
Venus Neitsyessä
Mars Jousimiehessä

Puuhevonen

~ Se
   suunnaton hiljaisuus on läsnä. ~
lannistumaton
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 7


Profiili
« Vastaus #11 : 20.01.2006 15:03:06 »

Olen monesti aikonut soittaa tälle Terttu Sandholmille, mutta jostain syystä aina tullut toisiin aatoksiin! Mutta jos teillä on positiivisia kokemuksia hänestä niin ehkäpä uskaltaudun soittamaan.... Tarvisin kyllä jonkunlaista suuntaa tähän sotkuiseen elämäntilanteeseen!
Arveluttaa aina nuo 0700-alkuiset numerot!
tallennettu
pirpaliina
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 107


Minähän se siinä...


Profiili
« Vastaus #12 : 22.01.2006 15:23:55 »

Soitin ihan uteliaisuuttani Terttu Sandholmille.
Mukavan tuntuinen ihminen.
Kertoili asioita niin jännästi, että ne tajusi vasta ehkäpä muutaman päivän päästä.
Ensin tuntui, ettei mitään tienny, mutta kummasti ne asiat vaan putkahteli mieleen sitte jälkeenpäin.  buck2
Juteltiin sitte kai vähän niitä näitä....
Kalliiksi tieten tuli, vaan ei hirveästi harmita. 2funny
Aika näyttää miten asiat pitää paikkansa.

Pirpaliina smitten
tallennettu

aurinko leijona kuu leijona askendenttioinas

(http://www.myspacedev.com/img/dividers/divider41.gif)
Chandra
Astroholisti
*****
Viestejä: 2752



Profiili
« Vastaus #13 : 22.01.2006 17:38:43 »

jasnaja smitten

Hyvin kommentoitu ja asiallista tietoa.Juuri noita ominaisuuksia näkijä tarvitsee.Uskon,että mikäli nöyryys puuttuu ja tavoitteena maine ja mammona,ei työnsä voi hyvää hedelmää kantaa. angel
tallennettu

Nefertari
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 100



Profiili
« Vastaus #14 : 22.01.2006 17:55:43 »

Jaiks....meikä kyseli joskus kauan aikaa sitten teiltä muilta foorumilaisilta hyvien ennustajien numeroita, ja sainkin niitä kiitos vain. No minä niistä valkkasin ja päädyin yhteen. Mutta enpä ole vielä soittanut. kieltämättä hiukan jänskättää.... Smiley Mutta siitä minulla on varmuus, että haluan soittaa ja tietää mitä minulle on sanottavaa. koska...minusta sen aika on tullut. jännä juttu mutta...toteltava on. Smiley
tallennettu

Härkä
Nousumerkki skorppioni
Aurinko härässä
Kuu oinaassa
Merkurius oinaassa
Venus Oinaassa
Mars skorppionissa
Sivuja: [1] 2 3
  Tulostusversio  
 
Siirry: