Sivuja: [1] 2 3 ... 5
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Miten "näette" 3. silmällä?  (Luettu 42128 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
mammamma
Vieras
« : 30.11.2006 09:55:25 »

Juuh, niinku oon sanonut, nii tuota chakraa on vihlonut jo ihan hyvän aikaa. Nykyisin silmät sulkiessa oon alkanut "näkemään" niinkuin spottivalo valaisisi täysin pimeää salia, ja toiseksi jotain revontulien tapaisia. Mites muut? Varsinkin alkutaipaleella? Tiedän kyllä, että silmät sulkiessa "tavallisetkin" ihmiset näkevät kaikenlaista, mutta tuo vaan oikeesti tuntuu siltä, että näköhavainto on nimenomaan tuossa otsan korkeudella, ei silmissä.
tallennettu
Lake
Vieras
« Vastaus #1 : 30.11.2006 10:24:02 »

Mitäs olet tehnyt asian eteen? Ottanut reiki-vihkimyksiä?
tallennettu
Riitta
Astroholisti
*****
Viestejä: 2899



Profiili
« Vastaus #2 : 30.11.2006 10:24:29 »

Ilman muuta otsassa, mina naen aika paljon mita haluan nahda, mutta joskus pulkahtaa outoja kuvia ja niita sitten taytyy selvitella-ne ovat kuin vihjeita.
tallennettu
mammamma
Vieras
« Vastaus #3 : 30.11.2006 11:12:11 »

Mitäs olet tehnyt asian eteen? Ottanut reiki-vihkimyksiä?


Sain 1. vihkimyksen kesällä 2005 ja olen hoitanut itseäni välillä enemmän ja välillä vähemmän aktiivisesti. Nyt on taas sellainen muutaman viikon aktiivijakso takana. Jonkin verran olen myös kokeillut meditointia ja kerran "näin" kirkkaan valosuihkun nousevan päälaeltani kun siirryin ajatuksissa 3. silmästä kruunuchakraan.
tallennettu
mammamma
Vieras
« Vastaus #4 : 30.11.2006 13:01:09 »

Muista maadoitus myöskin, hyvä Mammamma  Kiss  smitten

Olin nimittäin maanantaina kuuntelemassa JanMikael Marosta, ja hän kertoi omista kokemuksistaan kolmannen silmän avautumisesta sekä siitä, kuinka tärkeää on muistaa maadoittaa itseään, että kehostot pysyy tasapainossa .. ja muutakin ..  coolsmiley

Juuh, muistan  smitten
tallennettu
selkälokki
Vieras
« Vastaus #5 : 30.11.2006 16:39:21 »

Miten se mopo karkaa käsistä tuossa tapauksessa?
Ois ihan kiva tietää, miekin kyllä maadotan kun teen itselleni reikiä, mutta joskus olen nukahtanut siihen ja on maadotukset takuulla hävinneet (jalat suorassa jne..)
tallennettu
mammamma
Vieras
« Vastaus #6 : 30.11.2006 17:08:03 »

Miten se mopo karkaa käsistä tuossa tapauksessa?
Ois ihan kiva tietää, miekin kyllä maadotan kun teen itselleni reikiä, mutta joskus olen nukahtanut siihen ja on maadotukset takuulla hävinneet (jalat suorassa jne..)

Niin tosiaan, reikiin on ihana nukahtaa kun oikein jurppii! Yleensä on taju kankaalla viimestään sakraalichakran paikkeilla Grin
tallennettu
selkälokki
Vieras
« Vastaus #7 : 30.11.2006 17:11:21 »

eilen olin aamupäivän kamalassa migreenissä ja ehkä se johtui sapesta tai maksasta, koska ylävatsa oli tosi kipeä ja oksensin aivan älyttömänä. Sitten joskus olin nukahtanut ja kun heräsin, olin rullannut yöpaidan ylös ja käsi oli suoraan tuossa ylävatsalla. Ehkä se oli siihen hakeutunut itsestään reikittämään. En itse muista sitä tehneeni. Herätessäkin se tuntui vielä mukavalta ja annoin olla vaan.
tallennettu
Lari
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 489



Profiili
« Vastaus #8 : 30.11.2006 17:29:47 »

Mineen näe paljoa mitään. Jotain turhanpäivästä olen ainoastaan unen rajamailla nähnyt. Jos virkeänä sattuu jotain näkemään säikähdän samantien ja kuva katoaa enenkuin se on kunnolla syntynytkään.

Ehkäpä en ole valmis näkemään, kun "pää heti heilahtaa huutaen", ei tollaista naamasi edessä ole  Grin
tallennettu

Being the one is just like being in love. No one can tell you you’re in love. You just know it. Through and through. Balls to bones.
Aion
Vieras
« Vastaus #9 : 30.11.2006 19:49:34 »

Silmät kiinni voin nähdä
energiakehon rakennetta
ja valo-olentoja.

Silmät kiinni tai auki
en aina konkreettisesti näe
mutta tiedän
monia yksityskohtaisempia asioita
kohtaamastani ihmisestä
jos kysytään
tai on muuten tarpeen
hänen auttamisekseen.

Katson eri ulottuvuuksiin
otsalohkollani, kruunullani

Sanotaan että
kehittyneempi selvänäköisyyden muoto
on tietää
vaikkei näkisikään.
Olennaista on se,
että hahmottaa asian ytimen. Smiley

Painotan vielä minäkin
maadoituksen,
normaalin ihmiselon tärkeyttä.
Muuten voi käydä:
¨Joka kuuseen kurottaa,
katajaan kapsahtaa¨.

Liika ¨katselukaan¨ei ole hyväksi. :Smiley
tallennettu
*Alkmene*
Vieras
« Vastaus #10 : 30.11.2006 20:37:38 »

"3.simällä" (suurin suurin sitaatein)  Wink
Sillä 'näen/aistin' sen omimpia ominaisuuksia, jotka jos käännän puheen/kirjoituksen kielelle, vievät niin kauas "3.silmän" aisteista, että en kirjoittaisi, muusta kuin 'miltä omena maistuu' maistamatta sitä samaan aikaan jonkun kanssa täysin samaa omenaa samalla suulla.
 Smiley
tallennettu
Elektra
Astroholisti
*****
Viestejä: 1558



Profiili
« Vastaus #11 : 01.12.2006 10:21:47 »

Miten se mopo karkaa käsistä tuossa tapauksessa?

Hallitsematon ylempien chakrojen avaaminen, hallitsematon kundaliinienergian herättäminen, molemmat voivat tuhota hermojärjestelmän mikäli se ei ole riittävän kehittynyt eikä maadoitus ole kunnossa: vertaa sähkölaite, joka liitetään yllättäen voimavirtapistorasiaan - jouluvalosarjassakin on muuntaja, mikä muuntaa virran valoille sopivaksi. Chakrojen yksi tehtävä on toimia muuntajina. Mikäli ne kaikki eivät ole täysin avoimet ja kunnossa, ne eivät pysty muuntamaan hyvin korkeavärähteistä energiaa fyysisen kehostomme käyttöön sopivaksi.
Tämän vuoksi ihminen kehittyy ihmisenä elämisen ja oivaltamisen myötä rauhallisessa ja tasapainoisessa järjestyksessä. Pikavalaistuminen saattaa olla sama kuin jouluvalosarjan nopsa leimahdus - jäljelle jää vain sarja, jossa ei ole valoa, ja jota voi sitten hoitaa jollain sopivalla osastolla.  laugh
tallennettu
jam0
Vieras
« Vastaus #12 : 01.12.2006 10:56:27 »

Muista maadoitus myöskin, hyvä Mammamma  Kiss  smitten
? Voitko kertoa tästä enemmän. Tiedän vain että liittyy juurishakraan, mutta miten tuo käytännössä toimii?
tallennettu
selkälokki
Vieras
« Vastaus #13 : 01.12.2006 15:15:55 »

Kiitos Elektra havainnollisesta  selvityksestä.
Täytyypi olla tarkkana maadotuksessa,
etten joudu entisten jouluvalojen sarjaan crazy2 Cheesy
tallennettu
Hiisitär
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 5323



Profiili
« Vastaus #14 : 01.12.2006 15:57:36 »

Minä näen kolmannella silmällä "tietämällä". En näe yleensäkään mitään fyysisesti, mutta näen silti hyvinkin selvästi erinäisiä näkymättömiä kohteita kolmannen silmän avulla.
tallennettu
Sivuja: [1] 2 3 ... 5
  Tulostusversio  
 
Siirry: