Sivuja: [1] 2 3 ... 11
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: haluatko viestin sisäiseltä jumalattarelta  (Luettu 84775 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
*yildirim*
Astroholisti
*****
Viestejä: 1922



Profiili WWW
« : 12.10.2007 16:06:51 »

onko sinulla jokin kysymys johon haluaisit vastausta sisäiseltä jumalatareltasi tai haluaisitko tietää mikä jumalatar edustaa eniten sisäisesti sinua?

voin koittaa näihin kysymyksiin vastailla aina kuun homman lomassa vain kerkiän.
tallennettu

Tibetan
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 385



Profiili
« Vastaus #1 : 12.10.2007 16:25:05 »

Minä haluan aina kaikkea kivaa ja tottakai siis tätäkin, kiitos  Cheesy

Täytyisikö tässä esittää siis kysymys vai voisinko saada viestin ilman kysymystä tai kertoa jotain itsestään vai kuinkas menetellään?
tallennettu

Katso vettä rakkaudella ja kiitollisuudella! Vesi, jota katsot, värähtelee samalla taajuudella kaikkialla muualla olevan veden kanssa ja rakkauden viestisi tavoittaa jokaisen maailmassa olemassaolevan ihmisen sielun.
viherpippuri
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 16



Profiili
« Vastaus #2 : 12.10.2007 16:26:54 »

Minä haluan!  Cheesy

Mielessäni käy melkoinen myllerrys tällä hetkellä, lähinnä parisuhteen tiimoilta... Mitähän sisäinen jumalattareni siihen mahtaa tuumata... Huh
tallennettu

aurinko jousimies askendentti vaaka kuu rapu
Elämänilo
Astroholisti
*****
Viestejä: 6358


Iloa, Valoa ja Rakkautta kaikille


Profiili
« Vastaus #3 : 12.10.2007 16:31:02 »

onko sinulla jokin kysymys johon haluaisit vastausta sisäiseltä jumalatareltasi tai haluaisitko tietää mikä jumalatar edustaa eniten sisäisesti sinua?

Hei "Coventina"

Tottahan toki haluan tietää, mikä jumalatar edustaa minua
- mitkä ovat hänen ohjeensa elämäni polulla


 smittenElämänilo    smitten
tallennettu

aurinko merkurius mars neptunus vaaka , askendentti vesta neitsyt , venus IC saturnus juno skorpioni , jupiter uranus pluto leijona , chiron ceres kauris , kuu pallas kuunsolmu jousimies , MC harka
Hiisitär
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 5328



Profiili
« Vastaus #4 : 12.10.2007 16:34:32 »

Minä olen sujut ja tuttu minua ohjaavien jumaluuksien kanssa, mutta oma jumalattaruus on yhä hakusessa - ja kun minä tarvitsisin häntä ihan eniten tässä elämässä!

Yksi elämäntehtävistäni on oppia olemaan feminiininen ja tulla sujuiksi oman naiseuteni sekä sen edustaman energian kanssa. Mikä jumalatar opastaa minua tässä tehtävässä ja mitkä ovat hänen neuvonsa minulle?

Kiitoksia! Vastaamisella ei ole mikään kiire ^_____________^ Voit laittaa tänne tai YV:llä tulemaan, kumpi sopii sinulle parhaiten.
tallennettu
*yildirim*
Astroholisti
*****
Viestejä: 1922



Profiili WWW
« Vastaus #5 : 12.10.2007 16:46:04 »

Minä haluan aina kaikkea kivaa ja tottakai siis tätäkin, kiitos  Cheesy

Täytyisikö tässä esittää siis kysymys vai voisinko saada viestin ilman kysymystä tai kertoa jotain itsestään vai kuinkas menetellään?

koska et laittanut nyt mitää erityisempää kysymystä niin katsoin mikä jumalatar edustaa eniten sisäistä itseäsi ja joka auttaa sinua eniten elämäsi polulla.

ASHERA foinikialainen taivaan kuningatar ja äitihahmo

Ashera edustaa suurta alkuvoimaa ja intuitiivista sidettä luontoon.hän on villieläintensuojelija joka auttaa myös sinua tuomaan esiin alkukantaista kauneuttasi/naiseuttasi.hän auttaa sinua nauttimaan kaikista naiseuden villeimmistä puolista ilman estoja.

hän pyytää sinua kaikessa ennen kaikkea kuuntelemaan omia vaistojasi.monen asian vastaus on itsessäsi valmiina.uskalla hänen avustuksellaan tehdä kuten aina oikeaksi tunnet.uskalla myös puolustaa läheisiäsi silloin kun he eivät siihen itse pysty.
tallennettu

*yildirim*
Astroholisti
*****
Viestejä: 1922



Profiili WWW
« Vastaus #6 : 12.10.2007 16:51:15 »

Minä haluan!  Cheesy

Mielessäni käy melkoinen myllerrys tällä hetkellä, lähinnä parisuhteen tiimoilta... Mitähän sisäinen jumalattareni siihen mahtaa tuumata... Huh

parisuhde ongelmissa sinua auttaa BAST,egyptiläinen kissajumalatar

unohda se mitä muut ajattelevat ja uskalla tehdä niinkuin itse omassa sydämessäsi oikeaksi tunnet.muista että se mikä ei ole hyväksi sinulle ei ole koskaan hyväksi kellekään muullekaan.elä ja anna toistenkin elää ilman liiallista riippumattomuutta.muista kuitenkin että kaikki mitä teet tulee sinulle monin kerroin takaisin sillä se on universumin laki.
tallennettu

*yildirim*
Astroholisti
*****
Viestejä: 1922



Profiili WWW
« Vastaus #7 : 12.10.2007 16:55:43 »

onko sinulla jokin kysymys johon haluaisit vastausta sisäiseltä jumalatareltasi tai haluaisitko tietää mikä jumalatar edustaa eniten sisäisesti sinua?

Hei "Coventina"

Tottahan toki haluan tietää, mikä jumalatar edustaa minua
- mitkä ovat hänen ohjeensa elämäni polulla


 smittenElämänilo    smitten


vahvimmin sinua itseäsi edustaa SARASVATI,hindulainen tiedon ja taiteiden jumalatar

hän muistuttaa sinua aina siitä että kaikki totuus on omassa itsessäsi.sinulla on synnynnäinen kyky tietää mikä on oikein,sarasvati auttaa sinua kulkemaan polkua silloin kun tämä totuus on vaikeaa kohdata.sarasvati auttaa sinua löytämään aina oikean tiedon oikeaan aikaan oli kyse kirjallisuudesta tai muuten hankitusta tiedosta.
tallennettu

*yildirim*
Astroholisti
*****
Viestejä: 1922



Profiili WWW
« Vastaus #8 : 12.10.2007 17:02:32 »

Minä olen sujut ja tuttu minua ohjaavien jumaluuksien kanssa, mutta oma jumalattaruus on yhä hakusessa - ja kun minä tarvitsisin häntä ihan eniten tässä elämässä!

Yksi elämäntehtävistäni on oppia olemaan feminiininen ja tulla sujuiksi oman naiseuteni sekä sen edustaman energian kanssa. Mikä jumalatar opastaa minua tässä tehtävässä ja mitkä ovat hänen neuvonsa minulle?

Kiitoksia! Vastaamisella ei ole mikään kiire ^_____________^ Voit laittaa tänne tai YV:llä tulemaan, kumpi sopii sinulle parhaiten.

kertomassasi asiassa sinua edustaa KALI,hindulainen vapauden jumalatar

pyri aina keskittymään siihen joka energian käyttösi kannalta on tärkeää. tämän energian kannalta ei ole hyvä tuhlata sitä mihinkään joka ei tuota sinulle itsellesi vapauttavaa olotilaa omien tunteiden kannalta.hän muistuttaa sinua myös laittamaan asioita tärkeysjärjestykseen jotta omalle minäkeskeisyydestä ei tulisi liian vaikuttava tekijä. kali saatetaan joskus mieltään myös kuoleman jumalattareksi mutta ainut mitä hän auttaa kuolemaan on juuri tuo minäkeskeisyys.naisellisuutesi ei ole sidonnainen materiaaliin vaan omaan lämpimään ja rakastavaan sydämeesi ja kali auttaa sinua myös tämän muistamaan.
tallennettu

Mirjam*
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 313


Maata ei peritä isiltä, vaan on lainassa lapsilta


Profiili
« Vastaus #9 : 12.10.2007 17:37:00 »

onko sinulla jokin kysymys johon haluaisit vastausta sisäiseltä jumalatareltasi tai haluaisitko tietää mikä jumalatar edustaa eniten sisäisesti sinua?
voin koittaa näihin kysymyksiin vastailla aina kuun homman lomassa vain kerkiän.

Haluaisin tietää mikä jumalatar edustaa minua sisäisesti, kiitos!  Smiley
tallennettu

Totuus ja Vääryys kylpivät yhdessä.
Vääryys nousi ensin vedestä ja pukeutui Totuuden vaatteisiin. Koska Totuus ei puolestaan halunnut pukeutua Vääryyden vaatteisiin, hän liikkuu alastonna.

https://www.astro.fi/blog/Mirjam%252A
Lunerica
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 385


Que cambie todo pero no el amor


Profiili
« Vastaus #10 : 12.10.2007 17:55:21 »

Nämä Coventinan vastauksethan löytyvät siis Merja Hirvisaaren kirjasta/korteista Sisäinen jumalatar. Lienee reilua mainita lähde. 
tallennettu

Do what you feel in your heart to be right, for you'll be criticized anyway.
~ Anna Eleanor Roosevelt  ~
*yildirim*
Astroholisti
*****
Viestejä: 1922



Profiili WWW
« Vastaus #11 : 12.10.2007 17:58:37 »

onko sinulla jokin kysymys johon haluaisit vastausta sisäiseltä jumalatareltasi tai haluaisitko tietää mikä jumalatar edustaa eniten sisäisesti sinua?
voin koittaa näihin kysymyksiin vastailla aina kuun homman lomassa vain kerkiän.

Haluaisin tietää mikä jumalatar edustaa minua sisäisesti, kiitos!  Smiley

eniten sinuun tällä hetkellä vaikuttaa DURGA,hindulainen jumalatar joka tuhoaa demoneja.

vanha viisaus sanoo,että jos päästät irti sen jota/mitä rakastat,ja se palaa kuitenkin luoksesi niinhän on loppuelämäsi sinun.mikäli hän/jokin asia ei palaa ei polkuanne ollut tarkoitettu yhteiseksi.sinulla on kaikkien jumalattarien aseet jotka on annettu hänen kauttaan avuksesi jotta osaisit päästää irti juuri silloin kun aika on oikea ja jotta se olisi myös hieman helpompaa.
tallennettu

*yildirim*
Astroholisti
*****
Viestejä: 1922



Profiili WWW
« Vastaus #12 : 12.10.2007 17:59:31 »

Nämä Coventinan vastauksethan löytyvät siis Merja Hirvisaaren kirjasta/korteista Sisäinen jumalatar. Lienee reilua mainita lähde. 

kyllä joo noita kortteja käytän apuna...kirjaa en kylläkään omista kun sain kortit eräältä ystävältä lahjaksi...
tallennettu

Lunerica
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 385


Que cambie todo pero no el amor


Profiili
« Vastaus #13 : 12.10.2007 18:01:44 »

Nämä Coventinan vastauksethan löytyvät siis Merja Hirvisaaren kirjasta/korteista Sisäinen jumalatar. Lienee reilua mainita lähde. 

kyllä joo noita kortteja käytän apuna...kirjaa en kylläkään omista kun sain kortit eräältä ystävältä lahjaksi...

Mulla ei niissä korteissa lue muuta kuin jumalattaren nimi, tulkinnat on kirjassa.
tallennettu

Do what you feel in your heart to be right, for you'll be criticized anyway.
~ Anna Eleanor Roosevelt  ~
Mirjam*
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 313


Maata ei peritä isiltä, vaan on lainassa lapsilta


Profiili
« Vastaus #14 : 12.10.2007 18:02:57 »

eniten sinuun tällä hetkellä vaikuttaa DURGA,hindulainen jumalatar joka tuhoaa demoneja.

vanha viisaus sanoo,että jos päästät irti sen jota/mitä rakastat,ja se palaa kuitenkin luoksesi niinhän on loppuelämäsi sinun.mikäli hän/jokin asia ei palaa ei polkuanne ollut tarkoitettu yhteiseksi.sinulla on kaikkien jumalattarien aseet jotka on annettu hänen kauttaan avuksesi jotta osaisit päästää irti juuri silloin kun aika on oikea ja jotta se olisi myös hieman helpompaa.

Kiitos ja huh ja heh... minulla on juuri menossa transiitti;

Jupiter neliö Venus

Tarkka: 28.10.2007
Alkaa: 27.9.2007 Päättyy: 11.11.2007
Eräs viisas mies on sanonut, että rakkaus on todellista vasta silloin kun osaa rakastaa myös menettämisen tuskaa. Yksi Ihmisen suurimmista haasteista onkin rakkauden todellisen luonteen oivaltaminen, sillä rakkaus on kuin virtaava vesi, joka kauniina ja välkehtivänä virtaa pysähtymättä ohitsesi.

Rakkautta ei voi omistaa yhtään enempää kuin kalliopuron kirkasta vettäkään, jonka kauneus ja ihanuus on juuri siinä että se ei pysähdy. Jos otat tuota puhdasta ja kirkasta vettä isompaan tai pienempään sammioon niin pian se on pilaantunutta ja juomakelvotonta. Näin käy myös kaikelle sellaiselle rakkaudelle, jonka haluat pysäyttää kohdallesi siinä muodossa kuin sen kohtaat. Jos olet pysäyttänyt jonkun asian tai ihmisen kohdallesi ja odotat aluksi kokemasi tunteen syttyvän päivä päivältä uudelleen niin tämä Jupiterin jakso edustaa hetkeä, jolloin huomaat ettei kaikki ole niinkuin pitäisi.....

Lienisikö siis jotain yhteneväisyyttä....  :Smiley
tallennettu

Totuus ja Vääryys kylpivät yhdessä.
Vääryys nousi ensin vedestä ja pukeutui Totuuden vaatteisiin. Koska Totuus ei puolestaan halunnut pukeutua Vääryyden vaatteisiin, hän liikkuu alastonna.

https://www.astro.fi/blog/Mirjam%252A
Sivuja: [1] 2 3 ... 11
  Tulostusversio  
 
Siirry: