Sivuja: [1] 2
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Puhelin ennustajat  (Luettu 19336 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Kokija
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 58


We can do it.....


Profiili
« : 16.02.2006 20:32:06 »

Jokainen tarvitsee palkan työstään.Se on selvä ja ymmärrettävää! Mutta mitä mieltä täällä ollaan näistä maksullisista numeroista ja auttajista? Luotatteko niihin ?? smiley6600
tallennettu
metsätonttu
Vieras
« Vastaus #1 : 16.02.2006 21:54:34 »

Täytyypä myöntää, että yhden ainoa kerran olen ottanut yhteyttä.

Kolme kysymystä tein. Yhteen hän on vastannut aivan oikein.
Toiseenkin puoleksi oikein.
Ja kolmatta en vielä tiedä.

Kiltisti minä rahan hänelle postitin. Hän luotti nimittäin niin, että puhelu ei maksanut vaan hän osoitti tilinumeron, mihin maksaa. Mitenkähän siinä kävisi jos ei maksaisi. 20 otti puolen tunnin 'povauksesta'.
tallennettu
Ozzette
Vieras
« Vastaus #2 : 16.02.2006 21:59:09 »

Itse en oikein osaa sanoa, kun en koskaan soittanut... Kaipa niitäkin on monen tasoisia. Ja jotkut ehkä pelkkää rahastusta... Äitini ja hänen työkaverinsa joskus vuosia, vuosia sitten soittivat ja muutamalle osui täysin napakymppiin ihan kaikki. Äidilleni se, että vanhimman tyttären, eli minun kanssani tulee olemaan paljon vaikeuksia...
tallennettu
metsätonttu
Vieras
« Vastaus #3 : 16.02.2006 22:03:08 »

Itse en oikein osaa sanoa, kun en koskaan soittanut... Kaipa niitäkin on monen tasoisia. Ja jotkut ehkä pelkkää rahastusta... Äitini ja hänen työkaverinsa joskus vuosia, vuosia sitten soittivat ja muutamalle osui täysin napakymppiin ihan kaikki. Äidilleni se, että vanhimman tyttären, eli minun kanssani tulee olemaan paljon vaikeuksia...

Minun täytyy valoittaa sinun ajatusmaailmaasi eräs toisenlainenkin näkökulma. Nimittäin yhtä hyvin voit olla myös se henkilö äitisi elämässä, jonka kautta hän käy läpi elämänopiskeluaan. Näin ollen voit olla myös hänen suurin opastaja.
Ei nämä asiat aivan yksioikoisia ole, usko pois!

Mutta silti voit kysyä äidiltäsi joskus: -Miltä sinusta tuntuu? Ja pyytää äitiä kysymään sinulta samoin. Voisiko näin?

Metsätonttu toivossa löytää valoa... angel
tallennettu
Ozzette
Vieras
« Vastaus #4 : 16.02.2006 22:17:55 »

Oikein hyvä pointti metsätonttu !  smitten Olemme äitini kanssa hyvin läheisiä ja eräänlaisia "terapeutteja" toinen toisillemme. Keskustelemme ja jaamme ajatuksia paljon kaikenlaisesta. Huolehdimme toisistamme. Mutta äitien, emojen tavoin myös hän huolehtii välillä kyllä ihan "kyllästymiseenkin" asti... Hih ! Sellaisia kai ne äidit ovat...  smitten
tallennettu
metsätonttu
Vieras
« Vastaus #5 : 16.02.2006 23:06:03 »

Oikein hyvä pointti metsätonttu !  smitten Olemme äitini kanssa hyvin läheisiä ja eräänlaisia "terapeutteja" toinen toisillemme. Keskustelemme ja jaamme ajatuksia paljon kaikenlaisesta. Huolehdimme toisistamme. Mutta äitien, emojen tavoin myös hän huolehtii välillä kyllä ihan "kyllästymiseenkin" asti... Hih ! Sellaisia kai ne äidit ovat...  smitten

Niin. Äiti minäkin, jo kaksi aikuista poikaa. Olen yrittänyt välttää aina sitä riippuvaisuutta. Joudun välillä olemaan aika 'raakakin' heille, että he itsenäistyisivät. Jotkut sitten näkevät sen, etten huolehdi tarpeeksi.
Hankalia juttuja!
tallennettu
metsätonttu
Vieras
« Vastaus #6 : 16.02.2006 23:06:36 »

Oikein hyvä pointti metsätonttu !  smitten Olemme äitini kanssa hyvin läheisiä ja eräänlaisia "terapeutteja" toinen toisillemme. Keskustelemme ja jaamme ajatuksia paljon kaikenlaisesta. Huolehdimme toisistamme. Mutta äitien, emojen tavoin myös hän huolehtii välillä kyllä ihan "kyllästymiseenkin" asti... Hih ! Sellaisia kai ne äidit ovat...  smitten
tallennettu
salomi
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 320



Profiili WWW
« Vastaus #7 : 17.02.2006 02:38:13 »

Meikäläinen on luottanut aina vain selvännäkijään, jonka kohtaan silmästä silmään ja aina on osunut oikeaan tulkinta. Elikkäs kuin muussakin osto toiminnassa tuote pitää saada ensin ja maksu sitten, kun palbvelu saatu hintaa vastaavaksi. Joidenkin olen kuullut pettyneen, kun minuutti taksa raksuttaa ja tulkinta ei ollut hääppöinen. vaikkakin pääasia on, että joillekin elämäntilanteen solmut vaativat vain kuulijaa.  knuppel2 knuppel2
tallennettu
Marion
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 254



Profiili
« Vastaus #8 : 17.02.2006 10:34:32 »

En ole koskaan soittanut ennustajalle.  smiley6600  En oikein tiedä luottaisinki heidän kykyihinsä.  knuppel2  Cry

 smitten  smitten  smitten  smitten
tallennettu
taikuri
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 112



Profiili
« Vastaus #9 : 18.02.2006 11:27:38 »

Halloo

Olen kyllä soittanut meediolle joka on aivan upea ihminen olemme olleet puhelinyhteydessä kohta 5 vuotta ja olemme puhuneet noin 3 kertaa tämän aikana. Hänellä on aivan erinomaiset kyvyt nähdä. Mutta se ei kyllä tosin ole maksullinen linja mitä hänellä on että niistä en todellakaan osaa sanoa yhtään mitään.

Olen kyllä itse vähän epäluottavainen maksulliselle puh.linjalle.
On vähän rahastuksen makua siinä hommassa.

Mutta on olemassa erittäin kyvykkäitä ihmisiä niin miksi ei??
Pitäisi varmaan joskus kokeilla että voisi sanoa enemmän.

terkkuja

taikuri   crazy2
tallennettu
Stareyes
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 580


Tuon kultaisen säteen, missä ikinä kuljenkin


Profiili
« Vastaus #10 : 20.02.2006 08:10:45 »

Taikuri Smiley

Onko meedion kertomat asiat pitäneet paikkansa?

Totta on, että "Selvännäkijät" yms. tarvitsevat palkan työstään. Kuka sitä nyt ilmaiseksi kenellekään 'katsoo'.

Eriasia on sitten 'näkevätkö' he mitään  Shocked .

Mulla on yksi tuttava, joka sanoi, ettei voi katsoa muutakuin kysyjän omia asioita. Hänellä ei ole lupaa siihen. Se vakuutti minut täysin.

Ja itse olen myös sitä mieltä, ettei toisten asioita kerrota ulkopuoliselle, ilman ao. lupaa. Mitäpä sen toisen asiat meille kuuluu?.

Itse olen skeptikko kaikkien näiden puhelinennustajien kanssa.

Yhtä hyvin minäkin voisin perustaa linjan, johon ihmiset 'epätoivoisena' soittelevat. Kertoa kaikkea sitä, mitä mielleyhtymiä saisin kysyjän puheesta.

Maalata kauniita ruusuisia kuvia kysyjälle ja hyvillä mielin sitten maksuttaa asiakasta.
En viitsisi tuhlata euroja tällaseen  tickedoff

Mutta kukin valitsee mitä tahtoo ja silloin se on ao. ihan ok.
Iloa sinulle smitten
Terv.
Stareyes
tallennettu

"Mikä haavoittaa sinua niin paljon, että tunnet olevasi pakotettu haavoittamaan minua, jotta parantuisit?"
taikuri
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 112



Profiili
« Vastaus #11 : 20.02.2006 09:07:56 »

Stareyes

Olin itse skeptikko ennenkuin soitin juuri tälle meediolle yksi tuttava puhui mut ympäri että mitä menetettävää mulla olisi jos kokeilen.  smiley6600

Niin tuumasta toimeen otin sitten luuri käteen ja soitin. Yllätyin todella koska tämä meedio on aivan mahtava näkemään myös kaikki fyysiset vaivat ja vahvuudet. Ja kyllä kaikki mitä keskustelimme on kyllä tähän asti pitänyt paikkansa.

En usko sokeasti mitä olemme puhuneet mutta välillä tapahtuu eri asioita ja silloin mulle tulee mieleen että niinhän oli ollut myös puhe meedion kanssa.

Ja hauskinta on ollut että kaikki ennustajat ja meediot ovat sanoneet samat asiat aina mulle. Ehkä olen helppo ihminen.  Cheesy
Pakko myöntää että kerran päätin oikeen testata yhtä toista meediota ja hetken kuluttua meedio ilmaisin mulle että voisitko ystävällisesti lopettaa tuota vastustamista koska olet niin voimakas ihminen että sinusta ei näe yhtään mitään jos et hellitä noita ajatuksia. Silloin tunsin itseni typeräksi ja annoin hänelle luvan katsoa mun elämään.

Tiedä sitten näistä kaikista,osassaon varmaan hivenen totta ja osassa ei sehän on sitten vastaanottajan omassa mielessä miten haluaa tulkita niitä.
Mutta sokeasti ei pidä luottaa näihin asioihin.
Omasta mielestä niistä saa aina jotain pienejä vinkkejä mutta olen edelleen oman onneni seppä. Wink

terkkuja

Taikuri   crazy2
tallennettu
Heli
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 221



Profiili
« Vastaus #12 : 21.02.2006 18:43:23 »

Itse en ole koskaan soittanut, mutta muutama ystäväni tekee juuri tälläistä työtä koska terveys ei anna periksi muuhun työhön.  Heillä henkinen tausta pitkä ja molemmat ovat selvännäköön kykeneviä... Mutta kaikista ei tietenkään voi mennä takuuseen !! Luulisi, ettei heillä työtä piisaa kovin kauaa.. ei mitään halpaa touhua !!
tallennettu
Lilja-82
Vieras
« Vastaus #13 : 19.06.2006 11:43:47 »

Olen soittanut kerran. Elämäntilanteeni oli niin hämärä ja mielialani epätoivoinen, ( hohhoijaa niin kuin aina... ) että kun näin irtonumerona ostamassani Aamulehdessä yhden tällaisen numeron niin päätin soittaa.

Meinasin ratketa jo siinä vaiheessa kun siellä vastataan sellaisella erittäin mystisellä naisäänellä puhelimeen "Ennustaja puhelimessa". Se kysy ensimmäisenä mistä olin saanu sen numeron.

No mutta leikki sikseen. Se tiesi kyllä todella hyvin. Kysyin lähinnä mikä menneisyydessä oli sellasta, että oli johtanu siihen tilanteeseen missä silloin olin. Elettiin joulukuuta 2003. Kyllä sillä kova taksa oli, mutta mun mielestä oli kyllä ehdottomasti rahansa ansainnu.

Koska tiesin, että aika on rahaa tuossa hommassa niin mietin ja muotoilin pitkään sitä kysymystäni ennen kuin soitin. Niin kauan, että se kysymys tuntui oikealta.

Olin ihan tärinöissä koko loppu illan sen puhelun jälkeen. Lävitseni tuntui menevän erilaisia lämpimiä väristyksiä ja olin ikkuna auki pitkään vaikka oli tosiaan talvi.

Olisi mielenkiintoista nyt soittaa uudelleen kun kuitenkin kulunut jo kolme vuotta.

Se puhelu avasi kyllä silloin silmäni.
tallennettu
eppana
Astroholisti
*****
Viestejä: 1258



Profiili
« Vastaus #14 : 19.06.2006 20:12:34 »

Olen pari kertaa soittanut, niistä ennustuksista on paha mennä sanomaan mitään viellä, ja kerran olen ollut kasvokkain. Se oli jännä homma Shocked. Ja nauhoitettiin kasetille- siitä on osunut todella paljon crazy2- eikä se ihminen voinut mitenkään tietää kaikkia niitä juttuja 2funny. Tiesi jopa ne polttavat kysymykset, mitä en saanut kysyttyä Cry Lips Sealed. Erittäin mielenkiintoinen juttu 2funny.

Lisäksi olen meilannut yhdelle henkilölle, joka katsoo korteista, aina ne on osuneet 50-100 %  Grin
tallennettu

"Optimisti pärjää helvetissäkin, pessimisti ei taivaassakaan"- vanha sanalasku.
Sivuja: [1] 2
  Tulostusversio  
 
Siirry: