Sivuja: [1] 2 3
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Uskotko kohtaloon?  (Luettu 25625 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Buf~
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 249



Profiili
« : 08.02.2006 19:43:33 »

Minä olen aika skeptinen ollut aina, mutta nyt rupean uskomaa kohtaloon. Tai siihen että teoillamme ja valinnoillamme elämässä voi olla jokin johdatettu tarkoitus. Olen ottanut viime vuonna suunnan uudelle elämälle, siis aloin opiskella toiseen ammattiin. Välillä opiskelu on sujunut hienosti ja olen ollut sitä mieltä että tää on se mun juttu. Nyt sitten olen kaksi kertaa ollut lopettamassa ja nyt viimeinen kerta olin jo niin tosissani. Mutta kas, minut suorastaan pakotettiin uudestaan opiskelemaan ja paluuta vanhaan ja tuttuun ei enää ole. Kai minun on uskottava jo kohtaloon..  angel idiot2
tallennettu

Aurinko Skorpioni Kuu Neitsyt
Nouseva Neitsyt
Metalli-sika
Sininen planetaarinen yö
Ozzette
Vieras
« Vastaus #1 : 08.02.2006 20:02:21 »

Skeptisyyttä ja uskonpuutetta on löytynyt minultakin, muttei enää. Uskon todella vahvasti kohtaloon. Ja ylipäätään siihen, että mitä eteemme tuleekin, on jollain tapaa tarkoitettu. Oppimassa ja löytämässä oikeaa suuntaa elämällemme olemme täällä hakemassa. Vaikka omakin elämäni on ollut kaiken kaikkiaan melkoinen tuskien taival, uskon, että juuri tuskieni ja kärsimysteni kautta olen voimistunut ja kasvanut ihmisenä. Kaikella on paikkansa ja aikansa ! Olen ihan lyhyessäkin ajassa muuttunut paljon siitä, mitä joskus olin ! Olen paljon POSITIIVISEMPI, LUOTTAVAISEMPI, KIITOLLISEMPI ja ENNENKAIKKEA OPIN RAKASTAMAAN ITSEÄNI JA SEN MYÖTÄ MYÖS MUITA ENEMMÄN !! Lisäksi olen oppinut luottamaan intuitiooni ja tuntemuksiini siitä, mikä kulloinkin olisi minulle sopivinta. Tottakai välillä olen ihan "pihalla" elämäni kanssa, kuten me kaikki, mutta sellaistahan elämä on... Olen ROHKAISTUNUT ja sanotaanko elämän "karaisema", etten enää niin pienistä hetkahda. Juuri löytyneen positiivisen ajatteluni ja hyvän huumorintajuni/itseironianikin ansiosta pärjään paremmin. Kyllä ajatuksella on suuri voima ! Rakastan elämää !!  smitten  smitten  angel
tallennettu
sawotar
Vieras
« Vastaus #2 : 08.02.2006 21:47:50 »

smitten uskon ja sen että kaikella on tarkoituksensa ja aikansa
tallennettu
taiska
Astroholisti
*****
Viestejä: 2149


Silmät ovat sielun peili :)!


Profiili
« Vastaus #3 : 08.02.2006 22:02:08 »

Kyllä vain jostain syystä olen aina uskonut siihen, että meille kaikille on määrätty se tietty tie jota kuljemme siihen asti kun on aikamme kuolla.Me itse voimme osittain valinnoillamme vaikuttaa siihen miltä se tien kulkeminen tuntuu, mutta tietyt asiat meidän on kuitenkin tässä elämässä opittava tavalla tai toisella.Tärkeintä on se että uskallamme luottaa ja rakastaa elämää  smitten
tallennettu

Trooppinen Oinas, Kuu Kauris, Asc Leijona
Sideerinen Kalat, Kuu Jousimies,Meridiaani Vesimies
Punainen sähköinen(spektrinen) taivaanvaeltaja
Kiinalainen: Metalli Rotta, egona Hevonen
Egyptiläinen: Isis
Asteekki merkki: Acatl eli Ruoko
Druidi: Pähkinäpensas
Kiinalainen: Rotta , Feng Shui 472
nikki
Astroholisti
*****
Viestejä: 6576


Profiili WWW
« Vastaus #4 : 08.02.2006 22:33:35 »

kohdata kohtalo kohdallaan kohta koh talossa
USKON
mielenkiintoinen on tämä kieli..
uskon että ihminen kohtaa sen mitä hän kulloinkin TARVITSEE
ei välttämättä sitä mitä hän haluaa
kummasti vaan tulee oikeat ihmiset ja asiat vastaan kun ne on ajankohtaisia
JOKU jossakin lukee meidän ajatusenergiat ja jos on niin pölvästi ite ettei osaa tulkata vinkkejä niin ohi meni tällä kertaa ,ehkä seuraavalla kierroksella sitten vaikeemman kautta
tallennettu
Kotkansilmä
Astroholisti
*****
Viestejä: 2008



Profiili
« Vastaus #5 : 09.02.2006 05:59:12 »

angel
           KOHTALO, tuo sielusuunnitelman mukaan tehty elämän-

               polkukartta, jota apuna käyttäen täällä suunnistamme,

                  joskus neula tai koko kompassi hukassa !!

aurinko   J A   kuu   T I E T Ä M M E    V A L A I S K O O N
                          2funny
tallennettu

Hetkiä, joita olen kanssanne,
 haluan unohtaa hetkeksi.
mammamma
Vieras
« Vastaus #6 : 09.02.2006 08:24:07 »

Kohtalo kuulostaa niin ankealta.. Undecided Mutta sanotaanpa vaikka että uskon ennalta suunniteltuun elämään  smitten
tallennettu
Stareyes
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 580


Tuon kultaisen säteen, missä ikinä kuljenkin


Profiili
« Vastaus #7 : 09.02.2006 09:59:34 »

Hei Welhotar Smiley

KOHTALO, kuulostaa jotenkin siltä, että sinulla/meillä ei ole valinnanvaraa Huh. Siksi en usko kohtaloon, se on jotakin sellaista, johon sinut on pakotettu olemaan, etkä voi muuttaa tilannetta/tilanteita.

Olevaisen tarkoitus, ei mielestäni ole se, että hän kyykyttää meitä sieluina tahtonsa mukaan, vaan niin että Olevainen haluaa kokea itsensä meidän kautta.

Sovimme kyllä tuolla toisella tasolla, missä olemme, ennen syntymäämme raamit, mitkä sitten toteutamme kukin tavallaan. Uskon kuitenkin siihen, että miellä on aina mahdollisuus muuttaa raameja,  ja sitä ei kukaan tuomitse tai kiellä.

Kun puhutaan kohtalosta, voin kertoa, että olen ahmaissut suuren palan ja minusta tuntuu, etten jaksa kulkea tietäni, koska tuntuu siltä kuin joku olisi aina vastaan Shocked Sad.
Mutta haluan vapautua kaikista rajoitteista, olen niin uupunut taakkani alla, etten oikein jaksa ajatellakaan, mitä kaikkea mulla on työstettävänä buck2 buck2
Vaihtaisitko osia minun kanssa? Tuskin. Kukaan ei halua ottaa tätä taakkaa, joka minulla on itselleen, vai haluaako?

Yksityisyyden suojan tähden olen avautumatta omasta "kohtalostani" tämän enempää police
tallennettu

"Mikä haavoittaa sinua niin paljon, että tunnet olevasi pakotettu haavoittamaan minua, jotta parantuisit?"
Marion
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 254



Profiili
« Vastaus #8 : 09.02.2006 12:43:27 »

KOHTALO on sitä jos ei tiedä mitään. Tulevaisuus on uusien kohtaloiden tuoja.

 smitten  smitten
tallennettu
remppa11
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 165



Profiili
« Vastaus #9 : 09.02.2006 15:01:32 »

Joskus kauan sitten entisessä elämässäni,uskoin kaikkeen jopa joulupukkiin Wink)) Mutta huomaan että sinisilmäsyyteni ja sen ns.lapsenuskoni jälkeen olen muuttunut todella pessimistiksi.Ei tarvitse mennä entiseen elämääni kuin muutama vuosi taaksepäin,olin mielestäni tavallaan hienompi ihminen.
Silloin jaksoin aina luottaa ja uskoa että hyvä voittaa pahan ja että kohtalo se ei anna asioille pahaa suuntaa.....mutta kävi kuitenkin niin että se kaunein luonteenpiirteeni kai kuoli.Jäljelle jäin pesiimistisyys ja epäusko kaikkeen,tilalle astui jäykkä,pälyilevät katseettomat kasvot ja hymy muuttui irvistykseksi,ja kohtaloni siintä en tiedä mitään  enää,muuta kun että en enää usko edes siihen....mihin uskon en tiedä.... Undecided
tallennettu

Elämässä on oltava suolaa ja sokeria ei se muutes pelaa!

Nouseva vaaka,aurinko kasosissa,kuu härässä,merkurius härässä.venus ravussa.mars härässä
kaapokisu
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 119



Profiili
« Vastaus #10 : 09.02.2006 16:12:20 »

Kohtalo on tie joka meitä kuljettaa. Ainoa vapautemme on valita mihin risteyksestä käännymme. Toiset valitsevat helpomman tien kuin toiset, mutta päämäärä on sama.

Voimme siis valita menemmekö oikotietä vai kiertotietä  Wink
tallennettu

Aurinko vaaka
Nouseva skorpioni
Kuu vaaka
Buf~
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 249



Profiili
« Vastaus #11 : 09.02.2006 16:32:32 »

Voimia sinulle Stareyes! Toivottavasti taakkasi jos ei kokonaan katoa niin ainakin helpottaisi. Onneksi itse olen päässyt parin viikon kestäneestä ahdistavasta fiiliksestä.
tallennettu

Aurinko Skorpioni Kuu Neitsyt
Nouseva Neitsyt
Metalli-sika
Sininen planetaarinen yö
Stareyes
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 580


Tuon kultaisen säteen, missä ikinä kuljenkin


Profiili
« Vastaus #12 : 09.02.2006 17:53:50 »

Voimia sinulle Stareyes! Toivottavasti taakkasi jos ei kokonaan katoa niin ainakin helpottaisi. Onneksi itse olen päässyt parin viikon kestäneestä ahdistavasta fiiliksestä.

Kiitos vainen kovasti smitten myötätunnosta smitten
Kysymyksessä on raskas natalchartin vaikutus, osaltaan, ja TR- pluto tehostaa kait taas voimiaan, tiedä tuota, kaapit sekasin kuitenkin.

Kun osais olla kehonsa kanssa sinut joskus....huoh crazy2
tallennettu

"Mikä haavoittaa sinua niin paljon, että tunnet olevasi pakotettu haavoittamaan minua, jotta parantuisit?"
Yussra
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 176



Profiili
« Vastaus #13 : 09.02.2006 21:39:07 »

Mun on ainakin pakko uskoa, koska teen niin paljon järjen vastasia päätöksiä aina.

 uglystupid2  smitten

Justiinsa nytkin laitetaan taas elämää uusiks, koska siltä vaan tuntuu.
tallennettu

Asc Jousimies
Au Neitsyt
Kuu Kaksoset
Apina

Punainen kosminen maa
Elämänpolku 11
valon lapsi
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 9


Profiili
« Vastaus #14 : 05.03.2007 14:13:54 »

Tämä kohtaloasia alkoi nyt kiinnostaa toden teolla. Olin viime syksynä tarot-korttiennustajalla ja olen ihan äimän käkenä, sillä kaikki hänen kertomansa on tähän mennessä toteutunut. Huh

Alkoi väkisin mietityttämään, että koska asioihin ei voi siis ilmeisestikään mitenkään itse vaikuttaa, niin sittenhän on ihan turha miettiä ja murehtia tulevaa. Tämä oli aika iso käänne mun elämässä, sillä olen murehtija-tyyppi ja mulla on tapana mietiskellä ja pyöritellä mielessäni, että tekisinkö noin vai näin ja tuliko tehtyä oikein ja mitä sitten jos?  Undecided Varsinkin ihmissuhdeasioissa tulee mietittyä, että olisinko voinut tehdä asiat sittenkin jotenkin toisin. Mutta kaikella onkin siis joku tarkoitus ja asiat menee niin kuin ne on mennäkseen!

Elämääni putkahti nyt uudelleen vanha ihmissuhde ja sillä on ilmeisesti joku syvempi tarkoitus, kun tuli jo toista kertaa. En jaksa enää murehtia, että tuleeko jutusta mitään, vaan annan päivän mennä kerrallaan ja katselen kiinnostuneena mitä kohtalo on suunnitellut. 

On ihanaa vapautua kahleista ja tajuta asiat uudella tavalla!  smitten  smitten
tallennettu
Sivuja: [1] 2 3
  Tulostusversio  
 
Siirry: