Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Kun ei saa ennakkoaavistusta..  (Luettu 7758 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Milaja
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 3


Profiili
« : 16.05.2007 00:08:06 »

Hei!
Ajattelin kirjoittaa minua vaivaavasta asiasta.Olen ollut ennen todella herkkä vaistoamaan ja kokemaan kaikkea ns."yliluonnollisia" tapahtumia.Ennen sain mm.aina jonkinlaisen ennakkoaavistuksen jos elämäni muuttuisi radikaalisti-joku pettäisi joku kuolisi ym.Aina osasin jo etukäteen varautua tulevaan.

Nyt muutama viikko sitten rakas ystäväni kuoli.En aavistanut mitään.Itseasiassa sinä aamuna kun hän kuoli heräsin pitkästä aikaa pirteänä ja ihmettelin miten hyvä olo onkaan herätä uuteen aamuun.Mutta tieto ystäväni kuolemasta on saanut minut taas masentuneeksi.Hän oli minulle hyvin tärkeä ihminen.Kun tarvitsin apua hän auttoi.Minä myös autoin häntä.Monesti puhuttiin siitä että tapaamisemme oli ylhäältäpäin määrättyä,sillä se oli kertakaikkiaan niin outoa.Minulla oli silloin pakottava tarve ottaa häneen yhteyttä ennen kun tunnettiin,se oli aivan pakko.Ja kun ekan keran tavattiin,tuntui molemminpuolisesti siltä että oltaisiin sielunkumppaneita.Hänen kanssaan oli ihanaa olla.Ekan tapaamisemme aikana puhuttiin aivankuin kaikki asiat halki mitä oli tässä elämässä tapahtunut.
Tuntui siltä kun oltaisiin nähty pitkästä aikaa..ja piti kertoa molemminpuolisesti mitä ollaan tehty sen jälkeen kun viimeksi tavattiin(ed.elämä?).

Kuitenkin tuttavuutemme kesti alle vuoden  Cry
Tuntuu kauhealta herätä joka aamu siihen tietoon että hän ei enää soita.Me ei enää nähdä.
Mä oon alkanu menettämään uskoani kuolemanjälkeiseen elämään.
Nyt tosin kaikki sähkölaitteet käyttäytyy oudosti kun olen niiden lähellä.Radiosta katoaa ääni hiljalleen..ja tulee hetken päästä takas.Tietokone temppuilee.jne.
En näe muista unia kun tästä henkilöstä.Mulle tämä on todella suuri menetys.Tuskin tässä elämässä ketään samanlaista tapaan.Tulevaisuus näyttää synkältä.
Hän vähänaikaa sitten sanoi oudosti että hän aina tulee auttamaan minua.Jos olen kaatumassa,hän ottaa kiinni.Mun pitää vaan kertoa hänelle.
Nyt nuo sanat kuulostaa siltä että hän aavisti kuolevansa pian  Cry
Kuinka mun pitäisi edetä eteenpäin?
Osaako kukaan katsoa tätä tilannetta?
Onko kellään neuvoja tai lohduttavia sanoja?Jotain mistä saisi uskoa tulevaan.Ja saisi takaisin uskon elämän jatkumiseen kuoleman jälkeen
Kiitos  smitten
tallennettu
Julietta
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 165


Profiili
« Vastaus #1 : 16.05.2007 00:37:03 »

Milaja, koin pari viikkoa sitten samankaltaista... Käy lukaisemassa Selvänäkö ja ennustukset puolelta topic 'näkijä ja kuolema'.

Minä olen ainakin tuntenut paljon epätietoisuutta...

Voimia!
tallennettu
Hiisitär
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 5323



Profiili
« Vastaus #2 : 16.05.2007 01:09:35 »

Minusta tässä on nyt käynyt niin, että ystäväsi on halunnut lähteä rauhassa aiheuttamatta sinulle suurempaa surua, sillä hän on tiennyt, miten paljon järkyttyisit hänen lähdöstään. Siksi et saanut ennakkoaavistusta ja ystäväsikin pääsi lähtemään kaikessa hiljaisuudessa, aivan kuten oli halunnutkin.

Koska olet nyt surullinen, masentunut, epätietoinen ja epäileväinen, on aivan luonnollista, että selvänäköisyyden, - tunnon ja -kuulon aistit menevät tukkoon. Ne tukkeutuvat yllättävän helposti!

Ystäväsi kuitenkin jätti sinulle tärkeän viestin:
"hän aina tulee auttamaan minua. Jos olen kaatumassa,hän ottaa kiinni. Mun pitää vaan kertoa hänelle."

Kodinkoneiden häiriöt ja radion äänivaihtelut ovat selvä merkki ystävältäsi. "Hei, olen elossa ja tässä vierelläsi, vaikka et ehkä näe, kuule tai aisti minua!" Samoin tämän fyysisen tadon jättäneet sielut ilmaisevat itseään eniten unien välityksellä, koska silloin järkemme ei ole tiellä. Unet ovat myös vahva viesti häneltä. Ainoa, mitä vaaditaan on se, että avaat silmäsi niille ja uskot niihin.
Jos haluat häneltä apua hänen tasonvaihtamiseensa (=kuolemaan), pyydä sitä häneltä ja avaudu tuolle avulle. Kuolleina meillä on jopa mahtavampi voima auttaa toisia kuin eläessämme.

Surut täytyy surra, se on aivan luonnollista, mutta pidemmän päälle et auta itseäsi ja häiritset ystäväsikin matkaa jämähtämällä liikaa suruun. Käsittele suru pois ja keskity sen jälkeen kaikkiin ihaniin hetkiin ystäväsi kanssa. Käytä tähän aikaa niin paljon kuin tunnet tarvitsevasi.

Voit olla edelleen yhteydessä häneen! Aikaisempien ennakkoaavistuksien johdosta sanoisin, että olet henkisesti herkkä ihminen, joka pääsee halutessaan yhteyteensä kuolleen ystävänsä kanssa. Juttele hänelle, pidä silmällä yliluonnollisia tapahtumia ja ota ne viesteinä ystävältäsi. Sitä ne nimittäin ovat! laugh

Parhaiten etenet käymällä surun läpi, mutta päästämällä siitä myös irti. Jos halut, voit raahata ystäväsi kuolemaa menetyksenä mukanasi koko elämäsi, mutta jos katsotaan asiaa silmästä silmään, niin mitä se hyödyttää? Kaikki me kuolemme joskus, aivan kuten synnymmekin, uudestaan ja uudestaan, joten on valitettavaa, jos koko elämäsi menee piloilla täysin luonnollisen tapahtuman johdosta. Uskon, että ystäväsikään ei halua tuollaista kohtaloa sinulle.

Menetykset tuntuvat kovimmille silloin, kun omimme jotain. Tässäkin kohtaa näkisin, että olet järkyttynyt, koska olet menettänyt sinun ystäväsi. En usko, että olet tietoisesti "ominut" häntä, mutta silloin, kun emme ole valmiita päästämään irti kaikesta hetkenä minä hyvänsä, tuo asia/henkilö omistaa meidät ja me omistamme hänet. Maailma on vapaa paikka ja mitä vapaammin täällä saa olla ja mitä vapaammin palata kotiinsa kuoltuaan, sen helpompaa elämä on - minusta, henkilökohtaisella kokemuksella ^___________^

Olet saanut hyvin selviä merkkejä siitä, että ystäväsi yrittää ottaa yhteyttä sinuun ja lohduttaa sinua sieluna kuolleiden tasolta, mutta jos silti valitset, ettet usko kuoleman jälkeiseen elämään, valinta on sinun. Kukaan ei pakota uskomaan kuoleman jälkeiseen elämään, mutta itse sanoisin, että maailma on pullollaan tarinoita, kokemuksia ja muistoja kuolemasta että täytyy olla sokea, jos ei niitä huomaa! Grin Ei siis millään pahalla sinua kohtaan, yleisesti vain tulee joskus sellainen olo, että "hohhoijaa, näin päivänselvä asia, ihan sama jos ei uskoisi auringon nousuun ja laskuun" Cheesy

No, näin mumiseekin henkilö, joka muistaa omia kuolemia, menneitä elämiä ja hetkiä henkimaailmassa Grin
tallennettu
Hiisitär
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 5323



Profiili
« Vastaus #3 : 16.05.2007 01:11:53 »

Ai niin! Pyysin sinulle vielä ystävältäsi tai joltakulta ystäväsi läheiseltä sielulta (esim. oppaalta tai enkeliltä) viestiä suruusi enkelikorttien kautta. Pyysin, että hän kertoisi, mitä sinun tulisi nyt tehdä ja kuinka hän lohduttaisi sinua.

Hän antoi sinulle tällaisen viestin:

Nauru
Nauru on paras parantaja. Se poistaa pelon, tehden sinut iloisemmaksi, onnellisemmaksi ja rentoutuneemmaksi.
Opettele nauramaan myös itsellesi, ja opeta muitakin niin tekemään.
Nauru poistaa pimeyden. Näe huumori kaikkialla.

tallennettu
BlueRose
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 348


I Love Yuo Mom


Profiili
« Vastaus #4 : 16.05.2007 10:12:47 »

Hei Milaja smitten
Ystäväsi se sinulle viestittää läsnäolollaan, että kaikki on hyvin smitten hän toivoo, että et menetä uskoasi ja kulkee rinnallasi vaikeinakin päivinä, ja koet sen hyvänä  olona, silloin tiedät että ystäväsi on lähellä, hänen aikansa tuli täyteen ja jatkaa sinun henkioppaanasi angel (itse näkisin vaaleahkon hoikan naisen)
tallennettu
Ippuska
Astroholisti
*****
Viestejä: 5054


4ever


Profiili
« Vastaus #5 : 16.05.2007 11:00:32 »

Hei Milaja!

Lainaus käyttäjältä: Milaja
Kuinka mun pitäisi edetä eteenpäin?
Osaako kukaan katsoa tätä tilannetta?
Onko kellään neuvoja tai lohduttavia sanoja?Jotain mistä saisi uskoa tulevaan.Ja saisi takaisin uskon elämän jatkumiseen kuoleman jälkeen
Jatkuuhan elämä - usko vain.
Jokaiselta vaihtaa tasoa rakas sielu jossakin maallisen elämän vaiheessa. Surutyö on tehtävä mutta jälleennäkeminen varmaa ystäville  angel

 smitten
tallennettu

Ophiuchus

Trooppisesti:
 aurinko jousimies , kuu leijona , askendentti vesimies

Sideerisesti:
 aurinko skorpioni , kuu leijona , askendentti kauris

Maya: Sininen Kosminen Yö
*yildirim*
Astroholisti
*****
Viestejä: 1922



Profiili WWW
« Vastaus #6 : 16.05.2007 12:29:29 »

johtuisko juuri siitä tämä ettet saanut minkäänlaista ennakkoaavisttusta juuri siitä ettei tämä sinun ystäväsi ole kadonnut luotasi mihinkään vaikka siirtyikin tästä vaiheesta seuraavaan.

aivan kuten hän itse oli sinulle sanonut että on aina tarvittaessa nostamassa sinut jaloilleen ja kulkemassa vierelläsi.

tuo sähkölaitteiden kenkkuilukin mielestäni kertoo juuri myös tästä että hän on luonasi ja haluaa sinun myös sen huomaavan...

uskalla tehdä se teko jotta voit ottaa hänet aina jollain tavalla osaksi tätä arkipäivää juuri niin kuin sinusta oikealta tuntuu.

meditoimalla on jossain tapauksissa mahdollisuutta myös siirtyä hänen tasolleen tai hän sellaiselle taolle jossa on mahdollista kommunikoida...

tallennettu

Rakkauden enkeli
Vieras
« Vastaus #7 : 16.05.2007 13:44:52 »

Hänellä on kaikki hyvin ja hän rakastaa sinua hyvin paljon. Hän on todellakin lähelläsi aina. Kuoleman jälkeen on elämää. angel smitten

Voimia sinulle!  angel
tallennettu
Milaja
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 3


Profiili
« Vastaus #8 : 18.05.2007 16:00:08 »

Kiitos vastauksistanne.Olen kaikki lukenut ajatuksella ja olen saanut selvyyttä ajatuksiini niiden kautta  smitten

Ajattelin vielä kysyä sellaista asiaa joka liittyy myös tähän ystäväni poismenoon.Jo noin kuukausi sitten ennen hänen kuolemaansa pistin merkille hänestä sen että hän ikäänkuin "loisti".Oli ihan eri oloinen kuin tavallisesti.Ajattelin silloin että muutos johtuu elämäntapamuutoksista tms-olen kuullut että kun ihminen kuolee niin hän loistaa ikäänkuin Jumalallista valoa tms.Onkohan se ollut sitä?
Näin tämän ihmisen 1,5viikkoa ennen kuolemaansa viimeisen kerran ja silloin hän myös näytti loistavan.Mitään sairautta ei hänellä tietääkseni ollut.

Kyllä se tästä ajan kanssa varmaan helpottaa,olen joka yö jutellut mielessäni hänelle ja kiittänyt kaikesta,sillä tämä henkilö oli hyvin tärkeä minulle.Voisi jopa sanoa että hänen takiaan selvisin kriisistä joka mulla oli vähän aikaa sitten.Hän oli mulle se syy jaksaa.
Siitä olen iloinen että ehdin kertoa hänelle että olen saanut elämäni kuntoon,kun hän oli huolehtinut ja murehtinut paljon minun vointiani sen kriisin aikana,kun oli niin kiireinen ettei ehditty paljoa näkemään nyt keväällä.
Ehkä hän tuli elämääni juuri sen takia että hänen kuului auttaa minut jaloilleen ja sitten tehtävä oli tehty.Ehkä se oli karmallinen juttu.
tallennettu
Ippuska
Astroholisti
*****
Viestejä: 5054


4ever


Profiili
« Vastaus #9 : 18.05.2007 17:51:25 »

Hei Milaja!

Seesteisyys, rauha ja kirkkaus kuvaavat hyvin myös vanhempieni olotilaa vähän ennen täältä poistumisiaan  angel
Erityisesti se luottamus jonka isäni sai äitiä kohtaan, tosiaan; kuin jokin taakka olisi viimein pudonnut - karma purkautunut  :Smiley Cheesy
Äitini taasen oli loistanut silmillään ja kasvoillaan viimeistä edellisessä puhelinkeskustelussamme, jossa hän ei kuitenkaan syövän takia enää voinut tuottaa sanoja. Viimeisen "puhelumme" päätyttyä hän lähti samalla kun hoitaja laski luurin alas.

Tunteeni siitä, että heillä ON kaikki hyvin, on vakuuttunut  smitten
tallennettu

Ophiuchus

Trooppisesti:
 aurinko jousimies , kuu leijona , askendentti vesimies

Sideerisesti:
 aurinko skorpioni , kuu leijona , askendentti kauris

Maya: Sininen Kosminen Yö
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
 
Siirry: