Sivuja: [1] 2
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Tapahtumien ennalta näkemisestä...tai jotain  (Luettu 15473 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Naranja83
Vieras
« : 20.11.2005 20:52:28 »

Tapahtuuko kenellekkään muulle koskaan sellaista, että saatatte mielikuvituksessanne keksiä jotain tai ajattelette jotain asiaa ja jonkin ajan kuluttua se toteutuu. Minulle käy niin aika usein.
Joskus nuorempana mietin usein, että millaista olisi jos isäni ei olisikaan biologisesti oma isäni ja jonkin ajan kuluttua sain tietää, että näin todella on, ettei hän ole biologisesti minun isäni.
Minulla on myös useissa seurustelusuhteissa käynyt niin, että tulee jossain vaiheessa sellainen jänää tunne, jota en osaa selittää, kun tiedän, ettei tästä suhteesta tule mitään. Aina tämän tunteen tultua, suhde on loppunut ja useinmiten tämän toisen osapuolen ehdottamana.
Jotkut ajatukseni ovat sellaisia, etten enää tiedä, että toteutuvatko ne siksi, koska olen niitä ajatellut vai olenko jotenkin nähnyt tapahtumat enalta.
tallennettu
Alzbeta
Vieras
« Vastaus #1 : 20.11.2005 21:17:16 »

Hei Naranja,
tämä on aihe, jota olen itsekin miettinyt paljon viime aikoina. Uskon että joillakin ihmisillä saattaa olla kyky nähdä tapahtumia ennalta, mutta useimmiten kysymys on vain siitä, että yksinkertaisesti tiedostamattamme havaitsemme ja huomaamme paljon enemmän asioita kuin edes uskommekaan ja sitten alitajuisesti teemme siitä johtopäätelmät.

Mutta esimerkiksi tuo seurustelu, jos sinulle tulee sellainen ajatus, että tämä juttu ei nyt toimi niin alitajuisesti voit alkaa luomaan sellaisia tilanteita, joissa toimit tämän perusajatuksen mukaan, että "tästä ei tule mitään" ja lopulta huomaat, että toinen todella on turhautunut ja toteaa, että jos ette enää jatkaisi yhdessä.

En usko, että ajatukset sinänsä aina toteutuisivat sellaisinaan. Ihmisen mielessä kulkee päivänkin aikana lukemattomia ajatuksia... mutta jos siis alamme toimimaan jonkun ajatuksemme mukaisesti, tiedostaen tai tiedostamattamme, niin silloin on hyvin todennäköistä, että se ajatus toteutuu.
tallennettu
sawotar
Vieras
« Vastaus #2 : 20.11.2005 23:36:08 »

Aika useinkin sattunut sellaista, ja jos en ole uskonut intuutiooni, niin unessa on varmistettu ja jos ei vieläkään ole mennyt jakeluun, niin se on toteutunut radikaalisesti, tavallaan noissa tilanteissa annetaan ennakko varoitus ja että kerkii valmistautua tapahtumaan Undecided toisaalta se on hyvä, mutta toisaalta sitä alkaa pelkäämään, että joko taas näkyy samaa pahaa/ikävää  Embarrassed mutta sen kanssa on vaan opeteltava elämään ja luotettava omaan tuntemukseen smitten
tallennettu
Keho
Vieras
« Vastaus #3 : 21.11.2005 00:06:36 »

Omasta kokemuksestani voisin vielä kertoa sellaisen version tuohon kokemaasi, ettei olekaan mahdotonta olla ITSE luomassa omille teoilleen ajatuksia valmiiksi, jotta sen kokemuksen elämäänsä saisi, jonka kuuluisikin olla sille kasvullemme eduksi. Eli näin se tapahtui omallakin kohdallani jo silloin, kun vasta aloittelin tälle kaikkeuden yhdentymiselle tekoja eli jo ennen kuin edes tajusin niin loin jo sellaisia tekoja, jotka vasta jälkeenpäin sain kokea konkreettisesti.

Voin siis sanoa todella, että ihan ITSE luon sekä loin joka ikisen kokemuksen elämääni näiden vuosien saatossa, joille on tehty ennakkoon valmisteluja vain senkin takia, että putsattavaa sitten löytyi omallekin mielelleni.  Wink Smiley
Eli sitä vartenhan mielemme tänne nyt, sen työmme takia luotiin, jota kutsutaan ylösnousemukseksi, koska olemme sen Luojamme mielen työkaluja. Eli meidän mielmme tekevät työkseen sitä puhdistusta, jonka omat Itsemme sekä Sielumme mielet ovat sen kollektion teoilla luoneet.
Eivät vain vielä ihan kaikki sitä tietoisena tekonaan harjoita vaan nähtävästi nyt, pikkuhiljaa alkaa se valjeta toisillekin, miten sen teimme teoiksi, koko sen kollektion puhdistuksemme alun.  Wink :Smiley

Joten kannattaa seurata omia ajatuksiaan, ettei vahingossakaan luo enää mitään sellaista, joka pitkittää tätä Kotiin menoa, sillä olemmeko jo niin lähellä sitä ovea, josta sanotaan, että sen kun aukaisee niin valaistumme.  :Smiley Kiss
tallennettu
Shine_S
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 25



Profiili
« Vastaus #4 : 31.01.2006 20:50:55 »

Aika useinkin sattunut sellaista, ja jos en ole uskonut intuutiooni, niin unessa on varmistettu ja jos ei vieläkään ole mennyt jakeluun, niin se on toteutunut radikaalisesti, tavallaan noissa tilanteissa annetaan ennakko varoitus ja että kerkii valmistautua tapahtumaan Undecided

Itsellänikin viime aikoina tapahtunut tällaista parikin kertaa. En oo tietenkään uskonu omaa intuitiota, enkä untakaan, mutta siitäpähän sitä sitte saa opetuksen.
tallennettu

Nousu Neitsyt, Aurinko Oinas, Kuu Rapu, Merkurius Kalat, Venus Härkä, Mars Kauris
aQuarius~
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 353


Au vesimies ja asc neitsyt


Profiili
« Vastaus #5 : 01.02.2006 21:42:01 »

Itselläni on näköjään sellainen kyky seurustelusuhteissa! Pitkän seurustelusuhteen loppuaikana ajattelin, että nyt häämöttää tämän jutun loppu.. Ja kuinka ollakkaan: kyllä se sitten loppui Sad
Viime kerralla kun oli juttua, niin taas ennalta arvasin että tänään se on ohi, ja tättärää.. niin se oli.
Ehkäpä me jotenkin alitajuisesti sitten toteutamme jutut huomaamattamme tai sitten meillä vain on tälläinen kyky? Itse haluaisin eroon tästä "taidosta" nähdä millon toinen on pakkaamassa tavaroitaan  Cry
tallennettu

Tule takaisin niin kuuntelen ja haluan ymmärtää. Älä tee näin...
Pikkusisko
Vieras
« Vastaus #6 : 09.01.2007 19:49:57 »

Tuttu juttu. Suhteissa se tulee pelkoenergiana ja se on KAMALA tunne. Ikään kuin tuntee sen, mitä toinen viestittää. Ehkä se on vain energiahiukkasia...
tallennettu
Hiisitär
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 5328



Profiili
« Vastaus #7 : 10.01.2007 17:44:25 »

Selvänäkö ja asioiden tietäminen ennalta, kuten myöskin ajatusten muuttuminen ennen pitkää todeksi ovat aivan normaaleja ilmiöitä. Nyt kun energiat nousevat koko ajan Maapallolla, asiat jotka ennen matalavärähteisen kauden aikana ovat olleet yliluonnollisia, palaavat taas luonnollisiksi, arkipäiväisiksi asioiksi.

Mitä taas tulee suhteisiin ja esimerkiksi vanhempiin, niin ennen syntymäämme me teemme sielunsuunnitelman. Sielunsuunnitelmassa määritellään mm. kenestä tulee vanhempiamme, puolisoitamme, lapsiamme, mihin ammattiin ryhdymme, mikä on elämäntehtävämme jne. Nämä taas määräytyvät entisten elämien mukaan ja sen mukaan, mitä haluamme kokea tässä elämässä.

Toisin sanoen Naranja, olet ennen syntymääsi sieluna valinnut itsellesi biologisen äidin ja isän, sekä sen, että tämä toinen mies kasvattaa sinua bilogisena isänään. Siksi olet lapsena saattanut ajatella, että "olispa jäännää, jos isä ei oliskaan mun isä",koska sielusi, Itse, on tietänyt asian olevan todellisuudessa juuri noin.

Nykypäivänä myös hyvin moni parisuhde on karmallinen. Karman maksaminen on nopeutunut ja muutenkin sielut kasvavat ja kehittyvät nyt huimaa tahtia. Siksi lehdissäkin toitotellaan niin hirveästi eroja ja uusia liittoja: sovitut karmalliset parisuhteet pyritään saamaan äkkiä pois. Mitä nopeammin ja paremmin pääsemme pois niistä kytköksistä, jotka sitovat meitä sieluja toisiimme, sen nopeammin pääsemme valaistumaan eli toisin sanoen pois jälleensyntymän kiertokulusta ja saamme jatkaa kehitystämme henkimaailman tasolla.

Itse olen seurustellut 3 kertaa ja joka kerta tiennyt, ettei tämä suhde tule kestämään, mutta suhde on sellainen, että se vain pitää käydä läpi. Se on parhaaksi meille molemmille, aivan kuten erokin (kun karma on maksettu). Toisen poikaystävän kohdalla vielä ajattelin HYVIN usein, että "taivas, mitä ihmettä minä teen tämän ihmisen kanssa!" (varsinkin kun olen erittäin nirso mihinkään seurusteluihin ja viihdyn parhaiten sinkkuna). Myöhemmin selvisi, että hän oli aviomieheni 1600-luvulla ja meillä oli selvittämättömiä asioita tuosta elämästä.
tallennettu
Pikkusisko
Vieras
« Vastaus #8 : 10.01.2007 23:41:25 »

... mutta minä uskon, että on mahdollista löytää karmaton ns. puhdas suhde ihmisen kanssa, joka on myös suorittanut karmavelkansa pois ja sitten sitä voikin olla puhtaasti yhdessä pelkästä rakkaudesta  smitten
tallennettu
Rauhan enkeli
Vieras
« Vastaus #9 : 11.01.2007 00:17:49 »

 :Smiley

Tuota..., itselleni ilmaus "karmavelka" ei oikein enää maistu.

Ensinnäkin elämää pidän tilaisuutena periä saataviaan
eli sitä, mitä itselleen on muidenkin välitettäväksi tilannut.
Silti tuon tilauksen toimittajana pidän itseäni:
sitä puolta itsestäni, joka on tuossa toisessa ihmisessä
aivan kuten hän on minussa
- syli avoinna.

 smitten

Olen samalla kertaa sekä tilaaja että toimittaja
ynnä tietysti myös edunsaaja.
- siitä "toisesta" puhumattakaan.

 Wink coolsmiley

Minussa on myös tietoisuus taikka tajunnallinen läsnäolevuus,
joka valvoo ja tarkkailee etujen
- niin omieni kuin kaikkiyhteisten -
täyttymistä oikeaan aikaan, oikeassa paikassa
ja vieläpä oikealla, valitsemallani tavalla.

Toisin sanoen kun olen valmis vastaanottamaan ja saamaan
minulle toimitetun karmapaketin määränpääasemaani
eli kehollisuuteeni.

- Näiden lauseiden varassa:
missä näkisin karmavelkaa,
kun eteemme on sijattu uskomattoman monipuolinen "kehitysateria"?

 Tongue angel
tallennettu
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10602


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #10 : 11.01.2007 15:32:40 »

Athalla kiire henkimaailmaan*? Jossa ei rakkaussiteitä?  coolsmiley Miksi minusta tuntuu että moni sopimus kesken - siis nekin jutut mitkä loppui. Esim isän vastuu lapsesta (tulee toiv. auttamaan asiassa pian).

Joskus asioihin pitää palata vuosien kuluttua jos tuntee sen olon, että nyt ei jatku ja selviä mikään. 

*Sama kuin Kaarina Nirolla?  angel
« Viimeksi muokattu: 11.01.2007 15:36:43 kirjoittanut ^Soul´s Adventure^ » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
*yildirim*
Astroholisti
*****
Viestejä: 1922



Profiili WWW
« Vastaus #11 : 11.01.2007 18:17:53 »

minusta tuntuu että siulla on vahva intuitio siitä mitä elämältäsi haluat..minusta se ei ole kuitenkaan välttämättä mitään selvännäköä...varsinkin jos näyistäsi toteutuu vain ne joita toivot...
tallennettu

Hiisitär
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 5328



Profiili
« Vastaus #12 : 11.01.2007 19:07:23 »

Lainaus
mutta minä uskon, että on mahdollista löytää karmaton ns. puhdas suhde ihmisen kanssa, joka on myös suorittanut karmavelkansa pois ja sitten sitä voikin olla puhtaasti yhdessä pelkästä rakkaudesta

Kyllä tällaisiakin ihmissuhteita maanpäällä esiintyy. Siinä vaiheessa molemmat ovat todellakin vapaita toisiinsa nähden, eikä heidän välillään ole muuta kuin puhdasta, universaalia Rakkautta. Itselläni elämästäni löytyy myös tällaisia henkilöitä useampikin ^____^
tallennettu
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10602


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #13 : 11.01.2007 19:11:04 »

Kamalan teoreettisia juttuja.

No minä muistin taas että joku näkijä sanoi, minulla ja exällä oli edellisessä elämässä 5 lasta yhteensä. Keitä he ovat nyt? Samaa sieluperhettäkö?

Jotain jäi kesken..kun hän ei kerran sitä pysty/jaksa selvitellä niin ei sitten. Se oli niin huulella. Koko ajan puhuttiin näiden asioiden selvittelystä viime vuonna ja koko ajan se perui. Mikä siinä on niin vaikeaa siinä sielunsopimuksen muistamisessa?

Tuntuiko hänestä että lupasi minulle liikaa jossain ennen kuolemaa?
Kun minusta se oli vain yhdessäoloa tai auttamista. Ei sitä tarvitse tehdä enempää kuin haluaa. Mutta kun ei tehnyt sitäkään vähää, hän meni vain enemmän lukkoon. Kun asiaa vain lähestyinkin, siis konkreettista selvittämistä, kaikki alkoi mennä hassusti. Tai sitten hän pelkäsi muistavansa itsestään jotain pahaa samalla, jostain toisesta elämästä. Mutta ainahan voi antaa itselleen anteeksi.  Wink

En tiedä mitä sen enempää voin selvittää kun regressiossa kuulin.
« Viimeksi muokattu: 11.01.2007 19:14:50 kirjoittanut ^Soul´s Adventure^ » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10602


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #14 : 18.01.2007 18:43:23 »

No niin.. katsotaan selviääkö tästä asiasta enemmän, siis jos aikaa ei ole.. enpä tiedä..
tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Sivuja: [1] 2
  Tulostusversio  
 
Siirry: