Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Kuolleet unessa  (Luettu 5252 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
suvi69
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 27


Profiili
« : 29.09.2006 12:14:40 »

Olen muutamana yönä nähnyt unta kuolleista.Ensin oli vanha luokkakaverini joka kuoli muutama vuosi sitten hukkumalla.Sitten toisena yönä näin enoni jonka kuolemasta on myös parisen vuotta.Ensimmäisessä tapauksessa mies oli tosi laiha ja näytti siltä minkänäköinen oli ollut silloin kouluaikana.näin selvästi hänen kasvonsakin ja hän sanoi minulle että olen hänen pikkusiskonsa??Aika outoa,mitähän tarkoitti sanomiselllaan??Toisessa tapauksessa mies oli vihainen minulle ja sanoi jotain mitä en muista mutta näin hänetkin aivan selvästi.Hän oli sairas jaloistaan siinä unessa.kertokaahan jotain tulkintoja mikä sanoma näillä voisi olla idiot2
tallennettu
nauris
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 46



Profiili
« Vastaus #1 : 29.09.2006 14:27:58 »

Oletko ajatellut kyseistä henkilöä muuten lähiaikoina? Olisiko sinulla jäänyt jotakin kesken tämän ihmisen kanssa. En tiedä idiot2 Mutta itselläni on sellainen tuntuma, että kun näen ihmisestä(Aina tämä sama  ihminen Undecided)unta, joka on aikaa sitten kuollut, tunnen samalla että asiat jäivät kesken ja menivät väärin... Cry....Olisiko omaa surua sitten.  :idiot2:Aina tätä ihmistä koskevat unet ovat hyvää oloa ja lempeyttä, kaipausta tuottaviakin.. smitten smitten Minusta on ihana nähdä tämä ihminen unessa.. :)Ehkä tämä oma pikku pää työstää surua eteenpäin. Toivottavasti saat joltakin selkoa uneesi smitten
T:Nauris Smiley
tallennettu
Riitta
Astroholisti
*****
Viestejä: 2899



Profiili
« Vastaus #2 : 30.09.2006 00:09:31 »

Opiskelen juuri kuolleista unissa ja sehan voi tarkoittaa montaakin asiaa, loppujen lopuksi VAIN sina itse tiedat.
Esim. jokin selvittamaton asia, kaipaus tai viesti.
Tassa tapauksessa voi olla, etta olet joskus aikaisemmissa elamissa ollut hanen pikku sisko?
Miksi han oli vihainen kysy sita itseltasi-saat vastauksen, vaikka ennen nukkumaan menoa-siis jatka untasi.
tallennettu
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
 
Siirry: