Sivuja: [1] 2
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Yliluonnolliset kyvyt ja aistimukset  (Luettu 26391 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Triton
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 273



Profiili
« : 29.05.2007 18:43:12 »

Olisi mielenkiintoista tietää korreloivatko tietyt karttojen tekijät sen kanssa että henkilö omaa keskimääräistä enemmän "yliluonnollisia" kokemuksia elämässään, tai on peräti jonkin sortin selvännäkijä tms.

Itseäni kiinnostaa erityisesti Neptunus/Kuu-aspektit. Omaan itse tarkan Neptunus/Kuu-yhtymän Skorpionissa (ryyditettynä noin 7 asteen päässä Jousimiehen Marsilla). Näkyy olevan esim. Edgar Caycella löyhä Neptunus/Kuu-yhtymä ja vallan keskitaivaalla:

http://www.astrologyweekly.com/natal-charts/edgar-cayce.php

Ja muistelisin että Mika Waltarillakin oli em. yhtymä???

Nuorena aikuisena näin spontaaneja väläyksiä edellisistä elämistäni (tai ainakin itse uskon näin, reinkarnaation kun uskon enivei) ja onhan tässä aina jotain pientä sälää ollut vuosien varrella muutenkin. Tietysti erityisen luovan mielikuvituksenkin piikkiin voitaisiin nämä jutut panna, kun ajatellaan Waltaria. Hänhän sanoi että hänen kirjojensa henkilöt juttelivat hänelle kun hän kirjojaan kirjoitteli, mutta tuo nyt voidaan ottaa runollisenakin kuvauksena eikä välttämättä tarkoita että hän oli henkien kanssa tekemisissä esim. Sinuhea kirjoittaessan...

Muusikko Nina Hagenilla on muistaakseni myös tämä lemppariaspektini.
tallennettu

Oinas: Venus, Saturnus
Neitsyt: Pluto
Vaaka: Asc, Jupiter, Uranus
Skorpioni: Kuu, Neptunus
Jousimies: Mars
Vesimies: Merkurius
Kalat: Aurinko
*yildirim*
Astroholisti
*****
Viestejä: 1922



Profiili WWW
« Vastaus #1 : 29.05.2007 19:10:59 »

itse en nyt mitenkään ole varma asiasta koska en kartoista juuri mitään muutenkaan ymmärrä.

niin siis itselle on ainakin sanottu että omia juttujani voisi selittää esim  pluto  askendentti :lla  sekä  kuu  kalat.

onko tämäkin sitten kaikilla jotenkin henk.koht juttu vai voiko jotain yleistyksiä asiasta tehdä...olisi kyllä itsekkin oikein mielenkiintoista tietää asiasta lisää...
tallennettu

sangviinikko
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 682



Profiili
« Vastaus #2 : 29.05.2007 23:13:02 »

Triton,

Olen aina tiennyt olevani tietyllä tavalla ´hörhö´.
Jo lapsesta asti olen aavistellut asioita, jotka ovat ennenmin tai myöhemmin käyneet toteen.

Unielämäni on myös erittäin monitasoista.

Intuition kanavat ovat aina olleet minulle auki, vaikka en siitä mitään meteliä ole pitänytkään.

Kartallani on  neptunus aspect_opp aurinko kuu merkurius jupiter -stelliumiin.

Pois en vaihtaisi!
sanotaanko, että karttani parasta antia... smitten
tallennettu

"Det finns en särskild plats i helvetet för kvinnor som inte hjälper varandra"
Triton
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 273



Profiili
« Vastaus #3 : 30.05.2007 16:12:37 »

Hyvin loogiselta tuntuisi että nimenomaan joko Neptunus tai Pluto kummittelisi taustalla kun jotain jänskää ilmenee...

Huonejärjestelmiä ajatellen itselläni on esim. 8. huone aivan tyhjä (lukuunottamatta jotain asteroidia, taisi olla Vesta?) niin ei se minulla ainakaan sieltä käsin kuppelehdi minkäänmoista viritystä okkulttiseen. Tosin 12. huoneessani on sitten kyllä Jupiterin ja Uranuksen tarkka yhtymä, ja Plutokin siinä samassa läjässä, tosin eri merkissä.
tallennettu

Oinas: Venus, Saturnus
Neitsyt: Pluto
Vaaka: Asc, Jupiter, Uranus
Skorpioni: Kuu, Neptunus
Jousimies: Mars
Vesimies: Merkurius
Kalat: Aurinko
Triton
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 273



Profiili
« Vastaus #4 : 30.05.2007 19:50:09 »

Yliluonnollinen on tosi huono sana. Mutta se on vaikea selittää tai kuvailla esim. sellaista missä aistii ympäristöään vaikka silmät on suljettu tai korvat tukittu. NDE-kokemukset ovat aivan vimmatun mielenkiintoisia, ja OBE:t myös. Tai telepatia. Englanninkielessä varmaan löytyisi parempia sanoja kuin suomenkielen "yliluonnollinen". ESP, mitä se nyt olikaan, joku extra sensory jotain, voisi olla ihan hyvä termi.

Ja sitten on vielä henget, tontut, keijut...

 Cheesy
tallennettu

Oinas: Venus, Saturnus
Neitsyt: Pluto
Vaaka: Asc, Jupiter, Uranus
Skorpioni: Kuu, Neptunus
Jousimies: Mars
Vesimies: Merkurius
Kalat: Aurinko
Eufrasyne
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 191



Profiili
« Vastaus #5 : 31.05.2007 18:29:16 »

Heip Triton.  Smiley

Voin vain puhua omasta kartastani ja kokemuksistani, mutta kartallani on  neptunus   aspect_sex   aurinko  ja Sepon tulkinnan mukaan, sillä olisi jotain tekemistä selvännäkemisen kanssa.

Ja voinpa sanoa omaavani jotain sellaista, mutta en tietoisesti ole sitä harjoittanut, mutta jossain tilanteissa toimii oikein hyvin.  Smiley
tallennettu

Aurinko - Vaaka
Asc - Skorpioni
Kuu - Kaksonen
Merkurius - Skorpioni
Venus - Vaaka
Mars - Vaaka
Ikitosi
Astroholisti
*****
Viestejä: 1503


Elämän kruunu on mahdollisuus olla tosi :angel:


Profiili
« Vastaus #6 : 31.05.2007 21:29:01 »

Pysähtynyt neptunus 5.huoneessa jousimies aspect_tri kuu rapu 12.huone
luikahtaa helposti toisen pään sisään toteamaan (suorin sanoin ääneen!) perimmäiset
tunnot ja tarpeet - kenenkään intentioista piittaamatta!

Arvatkaa, olenko mukavaa seuraa  Smiley
tallennettu
Triton
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 273



Profiili
« Vastaus #7 : 01.06.2007 13:50:46 »

Niih... Itsekin olen kerran pari nähnyt unessa/unena mieheni ajatukset, ja sen kautta selvisi yksi asia minkä hän oli valehdellut (ei onneksi mikään maailmoja mullistava vale).

 Grin
tallennettu

Oinas: Venus, Saturnus
Neitsyt: Pluto
Vaaka: Asc, Jupiter, Uranus
Skorpioni: Kuu, Neptunus
Jousimies: Mars
Vesimies: Merkurius
Kalat: Aurinko
Artemis
Astroholisti
*****
Viestejä: 3622



Profiili
« Vastaus #8 : 01.06.2007 17:26:28 »

Itselläni kuu on kolmiossa neptunukseen. Myös aurinko, venus, mars ovat kolmiossa neptunukseen.
Näen enneunia usein ja aistin asioita herkästi, tiedän joitain asioita tapahtuvat ennenkuin ne tapahtuu  Smiley Sen vain tuntee.
tallennettu
Pallaskissa
Astro-nauttija
****
Viestejä: 920



Profiili
« Vastaus #9 : 01.06.2007 19:01:48 »

Kissalla on  kuu S2  neptunus eli biseptiili-aspekti ja tuo kuu asustaa Neptunuksen merkissä eli Kaloissa. Herkkävaistoisuuden lisäksi on ollut erilaisia, hmm, kokemuksia  Cheesy Äitini tarkka syntymäaika ei ole tiedossa, mutta isotätini muistin mukaisella ajalla äidille tulee  askendentti aspect_con kuu aspect_con neptunus ja hän on selvänäköinen.
tallennettu

aurinko vaaka
kuu kalat
askendentti rapu
ellunen
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 45



Profiili
« Vastaus #10 : 14.06.2007 20:24:34 »


Tässä mielenkiintoinen keskustelu mitä 29 astetta AC:lla ja muissa merkeissä vaikuttaa selvännöisyyteen.
29th degree of AC or any sign, is clairvoyant?
http://forum.astro.com/cgi/forum.cgi?num=1180605843
tallennettu

Sinun rakkautesi pimentää tähtesi -
kuu nousee minun elämässäni.
Minun käteni ei ole kotonaan sinun kädessäsi.
Sinun kätesi on himo -
minun käteni on kaipaus.

Edith Södergran
Pentti
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 157


Profiili
« Vastaus #11 : 15.06.2007 18:35:36 »

jaa vai septiilejä itsellä  mars  kuu
                             mars  jupiter
                             mars  kuunsolmu
                              mars  neptunus ja siinä kaikki nuo planeetat keskenään
                                 mitkä on mainittu. sanon senverran et mars 9.huone ja neptunus 12.huone jotain on. mulla ainakin näkyy värejä päässä ja yleensä siellä sitten alkaa pyöriä ihan oma filminsä en tiedä mistä tulee. olen kyllä tämän kans oppinut elämään
siis jupiter ja yläsolmu konj
tallennettu
Pentti
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 157


Profiili
« Vastaus #12 : 15.06.2007 18:44:08 »

niin siis   neptunus ja  jupiter ja  kuunsolmu ja  kuu ja  mars siis kaikki keskenään eli 7 vai 8 kaikinkaikkiaan tulee  idiot2
tallennettu
Triton
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 273



Profiili
« Vastaus #13 : 15.06.2007 18:55:44 »

Triton, mitä ovat "NDE-kokemukset"? :Smiley

Near death experiences eli kuoleman lähikokemukset. Joku tavalla tai toisella käy lähellä kuolemaa, esim. leikkauksessa sydän pysähtyy tai ihminen on "hukkuneena" jonkin aikaa ennen elvytystä. Tällaisissa tiloissa ihmiset ovat kertoneet aistineensa ympärillä tapahtuvia asioita vaikka heiltä olisi silmät ja korvat peitetty (leikkauksessa teipit silmillä ja tulpat korvissa), sekä useimmiten päätyvänsä jonkinlaiseen valotunneliin josta kuljettuaan he kohtaavat edesmenneitä omaisia, kirkkaita henkiolentoja jne. ja saavat kehotuksen palata jatkamaan elämäänsä.
tallennettu

Oinas: Venus, Saturnus
Neitsyt: Pluto
Vaaka: Asc, Jupiter, Uranus
Skorpioni: Kuu, Neptunus
Jousimies: Mars
Vesimies: Merkurius
Kalat: Aurinko
Riitta
Astroholisti
*****
Viestejä: 2899



Profiili
« Vastaus #14 : 15.06.2007 19:23:15 »

Sama juttu,  neptunus  vaaka ja kolmas huone ja uskoisin  kuunsolmu viidennessa huoneessa vaikuttavan myos "nakyihin"-onko se sitten sukuvika, aitini naki myos ennen kuolemaa miehensa(isani) ja poikansa odottavan hanta "joen toisella puolella" ja mummoni oli ennustaja, mutta en tieda hanen syntyma-aikaa-aitini on syntynyt 2 paivaa ennen minua-vuosia laskematta.
tallennettu
Sivuja: [1] 2
  Tulostusversio  
 
Siirry: