Sivuja: [1] 2 3 ... 110
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Kysy AthaMaaritilta (nykyään maksu, lue lisää sivu 1)  (Luettu 692909 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Hiisitär
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 5328



Profiili
« : 24.06.2007 23:52:53 »

EDIT
Korjasin otsikon tuollaiseksi, ettei aina tarvitsisi yksitellen lähettää varmistusviestejä kysyäkseni, onko kortin pyytäjä tietoinen, että olen siirtynyt opiskelujen myötä maksullisiin tulkintoihin. Lisää aiheesta löydät tästä viestistä.

Sainpa näin yön myöhäisinä tunteina ajatuksen, joka oli pakko laittaa käyttöön.

Kun avuntarvitsijoita riittää ja itse kukin on aina hukassa, haluaisin olla avuksi niin hyvin kuin mahdollista. Ensiksin täällä ollaan auttamassa toisia ja toisekseen tällainen auttaminen on minusta hirveän hauskaa!

Vaivaako siis mieltäsi jokin asia, johon haluaisit selkeyttä? Käytössäni ovat tällä hetkellä

Enkelikortit
Crowleyn Tarotit (ja tulkinta kirjasta "Tarot - Sielun Peili" - Gerd Ziegler)
Myös menneet elämät valokuvista


Kerro, millä noista haluaisit minun auttavan sinua ja katsovan asiaasi. Käytän näitä välineitä oman intuition kaverina, sillä ainakin vielä saan selkeämmän vastauksen jonkun apuvälineen kuin pelkän intuition avulla.

Vastailen sitä mukaa, mitä ehdin. Jos haluat vastauksen pelkästään YV:llä, sekin onnistuu ^_______________^

Koska minulla on aikataulillisesti erittäin kiireistä ja toisekseen koska opintoni ovat osoittautuneet arvattua hintavimmiksi, joudun tekemään tästä tarotpalvelusta maksullisen. Ainakin opintojen ajaksi, sillä opinnot kiskaisivat minut niin PA:ksi, että kauhulla saan odotella mistä tulisi ruokaa jääkaappiin.

Pohdiskelin asiaa pitkään ja kyselin neuvoa korkeimmilta ennen päätöksen tekemistä, joten egoistisesta ahneudesta ei tässä ole kyse. Pahoittelen, jos maksullisuus loukkaa jotakuta. Astrollemme jää kuitenkin vielä osaavia ilmaisia selvännäkijöitä, enkä aio pitää taksoja kovinkaan suurina, koska olen tehnyt tätä pitkään ilmaiseksi ja nautin tästä.

Jätän ketjun auki, jolloin siihen voi edelleen esittää kysymyksiä ja saada vastauksia, mutta koska kaupustelu on kielletty Astrolla toivon mieluummin kysymyksiä yksityisviestillä tai sähköpostilla. Osoitteeni löydätte profiilistani.
Jos laitat kysymyksen tähän ketjun jatkoksi, otan sinuun yhteyttä vielä yksityisviestillä.

LISÄÄ INFORMAATIOTA ASTRON BLOGISTANI (lokakuu 2008)

www.astro.fi/blog/readBlog/user_name/AthaMaarit
« Viimeksi muokattu: 06.02.2009 20:31:57 kirjoittanut AthaMaarit » tallennettu
inka107
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 84


Profiili
« Vastaus #1 : 25.06.2007 02:45:38 »

Lisäys topiciin

Menneet elämät kiinnostavat kovasti. Sorry uuno kun olen miten valokuva lähetetään netissä Embarrassed En ole koskaan sellaista tehnyt - kertoisitko Smiley
tallennettu
Minna
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 107



Profiili
« Vastaus #2 : 25.06.2007 07:58:20 »

Hei AthaMaarit,

Olen jo aiemmin saanut enkelikortin, mutta olisitko niin kiltti että katsoisit miltä lähitulevaisuuteni näyttää (rakkauselämä/työ)? Formaatin voit valita oman intuitiosi perusteella.

Kaunis kiitos Smiley
tallennettu
Buf~
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 249



Profiili
« Vastaus #3 : 25.06.2007 08:40:07 »

Heippa! Minäkin haluaisin tietää mitä lähitulevaisuus tuo tullessaan. Ja ennen kaikkea onko elämäni suunta nyt oikea, tarkoitan lähinnä uutta ammatinvalintaani. Minulle voit myös valita itse miten katsot, minulle kun nämä jutut on aika vieraita.
tallennettu

Aurinko Skorpioni Kuu Neitsyt
Nouseva Neitsyt
Metalli-sika
Sininen planetaarinen yö
magne
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 23


Profiili
« Vastaus #4 : 25.06.2007 09:39:04 »

Hei AthaMaarit,

Minua kiinnostaa :)kovastikin saada näkemyksesi niin työasioihini kuin rakkauselämäänikin.

Töissä on uuden bossin myötä tunnelma latistunut  Sad ja oma motivaatio hukassa  buck2. Ihmeellistä meininkiä nykyään Angry. Salaista puuhaa ym. Mitä tähän saisit.

Rakkauselämässä on ollut tosi hiljaista vajaa kaksi vuotta. Olen tänä aikana eronnut Cry miehen aloitteesta. Mielelläni fiskun kumppanin rinnalleni smitten löytäisin - jollain aikavälillä. Mitäs tähän tulee?.

Saat kuule ihan itse valita minulle tavan katsoa. Olet varmasti paras asiantuntija siinä mielessä.

Jään odottelemaan.

Aurinkoisia kesäpäiviä ja kiitos smitten!
tallennettu
keijunkaveri
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 29



Profiili
« Vastaus #5 : 25.06.2007 10:07:38 »

 :smitten:Hei AthaMaarit! Sai Babalta haluaisin kuulla ohjausta tähän elonpolulleni! Kiitos ja halit!
tallennettu

Minä Olen
Abyatur
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 69


Profiili
« Vastaus #6 : 25.06.2007 10:38:26 »

Hei AthaMaarit,

vähän aikaa sitten olin mielestäni kovinkin umpikujassa. Viime viikolla löysin kujan päästä portin, jonka avasin ja astuin siitä läpi. Se, mitä portin toiselta puolelta löysin oli kauniita ja huumaavan tuoksuisia mutta piikikkäitä kukkia. Olen pysähtynyt polun päähän ja mietin kannattaako antaa kukkien repiä sääriäni jatkaessani matkaa, vai pitäisikö etsiä toinen tie?
Näen kaukaisuudessa kauniin keitaan, mutta monta haastetta on vielä matkan varrella, ja pohdin onko tuo keidas sen kaiken vaivan arvoinen? Vai onko keidas vai näköharha, jota todellisuudessa ei edes ole?

Kiitos AthaMaarit, jos saat näistä kuvista mitään kiinni, tiedän että osaat valita oikein välineen, jolla katsastaa tilannetta. Voit vastata myös YV:nä.

Abyatur  smitten
tallennettu
Cheva
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 322


Aurinko härkä. Kuu kaksonen. Nouseva Leijona.


Profiili
« Vastaus #7 : 25.06.2007 10:41:52 »

Tsih.. Mieki vasta pohdin, että viitsisinkhän joskus täällä ottaa yksisarviseni avuksi yleisesti foorumilaisille Smiley tosin ehkä nyt ei vielä ole siihen aika.

Mutta sinulta kysyisin neuvoa kinkkisiin ihmissuhteisiini.
Ja katso ihan sillä välineellä, mikä tuntuu parhaimmimmalta  smitten

-Chevvy

ps. Menneestä elämästäkin voi minulle katsella Smiley mitä sattuu nousemahan.
Pahoittelen vinoa virnettäni, en vaan hallitse suupieliäni tasapuolisesti Cheesy (kuva on aika pieni, toivottavasti sinulla on terveet silmät Wink)
« Viimeksi muokattu: 25.06.2007 14:41:47 kirjoittanut Cheva » tallennettu

A ttitude
B efore
I ntelligence
(http://www.nafithat.com/vb/images/smilies/zzzr07.gif)

Nyt on menneisyyden päätepiste.
Mais@
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 25



Profiili
« Vastaus #8 : 25.06.2007 10:43:17 »

Hei AthaMaarit :)Kun näin tämän viestisi niin en malta minäkään olla kysymättä (taas) vähän tulevaisuudesta ylimalkaan. Nuo riimut kiinnostavat. Minulle on ennustettu riimuista jokin aika sitten ja olisi mukava tietää mitä riimut nyt sitten kertovat tulevaisuudesta, kun monen mylleryksen läpi olen lyhyessä ajassa mennyt. Voit vastata tähän palstalle suoraan tai sitten yksityisviestinä ihan miten haluat.


Mukavaa päivän jatkoa!


Maisa
tallennettu
satuan
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 6



Profiili
« Vastaus #9 : 25.06.2007 13:04:52 »

Hei

Voitko nähdä kuinka minun, yksinhuoltajaäidin kesä / elämä menee pienen villikkoni kanssa. Joskus on rankkaa ja raskasta pienen pojan kasvattajana. Tosin lapsi asuu välillä isänsäkin luona. Olemme sovussa näissä asioissa. Voisitko katsoa Taroteista tai miltä itsestäsi tuntuukaan. Mitä elämä tuo eteeni? Kenties vielä rakkauttakin? Olen erot läpikäynyt ja taakseni jättänyt. Nyt on aika tulevaisuudelle.
 smitten
« Viimeksi muokattu: 26.06.2007 09:10:14 kirjoittanut satuan » tallennettu
Eileithyia
Astroholisti
*****
Viestejä: 1233


Jebah


Profiili WWW
« Vastaus #10 : 25.06.2007 13:06:55 »

Sainpa näin yön myöhäisinä tunteina ajatuksen, joka oli pakko laittaa käyttöön.

Kun avuntarvitsijoita riittää ja itse kukin on aina hukassa, haluaisin olla avuksi niin hyvin kuin mahdollista. Ensiksin täällä ollaan auttamassa toisia ja toisekseen tällainen auttaminen on minusta hirveän hauskaa!

Vaivaako siis mieltäsi jokin asia, johon haluaisit selkeyttä? Käytössäni ovat tällä hetkellä

Enkelikortit
Riimut
Crowleyn Tarotit

sekä kirjat
Wayne D. Wyer "Vaikuta Kohtaloosi"
"Sai Baba puhuu länsimaalaisille"

joista voin aukaista sivun neuvoksi.

Kerro, millä noista haluaisit minun auttavan sinua ja katsovan asiaasi. Käytän näitä välineitä oman intuition kaverina, sillä ainakin vielä saan selkeämmän vastauksen jonkun apuvälineen kuin pelkän intuition avulla.

Vastailen sitä mukaa, mitä ehdin. Jos haluat vastauksen pelkästään YV:llä, sekin onnistuu ^_______________^

HUOM! Menneitä elämiä voin katsella intuitiivisesti, jos vain saan valokuvan avukseni.




Itseäni askarruttaa tulevaisuuteni tässä lukion jälkeen (eli parin vuoden päähän) ja tuleva urani, kun haahuilen nyt vähän hukassa... Eli siis, missäköhän se minä mahdan olla sitten parin-kolmen vuoden kuluttua?

Voit käyttää mitä apuvälinettä haluat/mikä soveltuu parhaiten.

Sitten vielä ne edelliset elämät. Haittaako, jos kuva ei ole ihan tuore eikä kovin iso? Kyllä siitä varmaan tunnistaa ihmisen.  Grin

Vastaukset voi laittaa ihan vaan tähän palstalle.
tallennettu
Hiisitär
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 5328



Profiili
« Vastaus #11 : 25.06.2007 15:36:45 »

Heippa ihmiset! Mie vastailen teille alkaen huomenillalla. Nyt olen hoitamassa pakkopullajuttuja, työkkäriä ja sen sellaista vanhempien luona ja pääsen huomenna takaisin kotiini Pöljälle nostelemaan kortteja, kirjoja ja sen sellaista!

Myös te, jotka laitoitte YV:tä, vastausta tulee! En tiedä, saanko nostettua kerralla kaikille vastausta saman illan aikana, koska se kuluttaa aina omalla osaltaan energiaani, mutta niin pikaisesti kuin pystyn ja ehdin, tulee vastausta ^___________^

Tällä viikolla olen poissa ennustusvälineiden luota to-ma, sillä suuntaan Helsinkiin Tuskaan ^__________^
tallennettu
linei
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 10


Profiili
« Vastaus #12 : 25.06.2007 16:29:59 »

hei
Kiitos kun tarjoat tätä mahdollisuutta.
Voitko katsoa miten selviän taloudellista vaikeuksista, nyt on todella paha tilanne, en näe järkevää ulospääsyä, mutta kuitenkin jossain sisimmässä on tunne, että selvitään, mutta miten, vai selvitäänkö ollenkaan? Kiitos jos vastaat t. linei
tallennettu
Dala
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 104



Profiili
« Vastaus #13 : 25.06.2007 16:55:01 »

Oih, AthaMaartit, voisitko katsoa miltä edellinen elämäni näytti? Olen nähnyt yhden unen, jossa selvänäkijä kertoi mitä tein edellisessä elämässäni, nyt kiinnostaisi, näkisitkö sinä saman asian... Grin

Kiitos tuhannesti jo etukäteen!  smitten smitten smitten

Ei haittaa vaikka menisi kuinka pitkään.

Kuvia
tallennettu

Ovat veljiäni sade sekä tuuli,
ja ystäväni luodut metsien.
On kaikki täällä yhteydessä kaikkeen,
jotka tietä elämän käy kulkien.

aurinko oinas kuu kaksoset askendentti neitsyt
linnea
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 21


Profiili
« Vastaus #14 : 25.06.2007 18:17:43 »


Minullakin on sinulle kysymys tuossa Taustakuvan Katsoisiko joku minulle? -ketjussa.

Itse tiedät parhaiten, mitä välinettä käytät. Siis olen aivan ulalla siitä, mihin suuntaan minun pitäisi parisuhteessa jatkaa, elvyttää vai erota. Nykyiseen tilanteeseen olen niin tyytymätön, että on pakko tehdä jotain.
tallennettu
Sivuja: [1] 2 3 ... 110
  Tulostusversio  
 
Siirry: