Sivuja: [1] 2 3 ... 6
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Aidot taitajat ja huijarit  (Luettu 52835 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Mandragora
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 18


Profiili
« : 14.01.2007 21:02:41 »

Mikä mielestänne parhaiten paljastaa aidot katsojat/näkijät huijareista?

Minä en voi esimerkiksi henkilökohtaisesti uskoa kenenkään voivan katsoa Taroteista puhelimitse tai sähköpostilla, koska silloinhan sieltä voi napata maailman ihmisten energioista kenen tahansa, eikä juuri sen oikean ihmisen. Kyllähän silloinkin ennustus on aito, joskin henkilö väärä Wink

Tämä asia kummastuttaa minua suuresti.
Itse olen syventynyt Taroteihin sen verran, että tiedän miten homma toimii ja miten se ei toimi. Humaltuneena, väsyneenä tai stressaantuneena kunnon ennustus on liki mahdoton. Samoin, jos katsottavalla on omia henkisiä lukkoja, joiden ohi ei pääse, tai jos hän ei ole täysillä mukana, energiat eivät välttämättä riitä tai ainakin ennustaja väsyy pirusti.

Ottakaa kantaa.
tallennettu
*yildirim*
Astroholisti
*****
Viestejä: 1922



Profiili WWW
« Vastaus #1 : 14.01.2007 21:39:40 »

puhut asiaa..mistäpä sitä tietää kuka on huijari kuka ei...voin vain puhua omasta puolestani.olen tehnyt katsantoja ihmisten tulevaisuuteen nuoresta iästäni huolimatta noin 10 vuotta...ensin ilman kortteja ja nykyään myös kortteja apuna käyttäen.tulkinnat teen joko mailitse,puhelimitse tai kasvotusten. kiitosta olen saanut vuosien mittaan paljon.olenko siis huijari...jokainen päättäköön sen itse. omasta mielestäni jotkut saavat tämän lahjan syntymässään ja minusta olisi sääli jos sen jättäisi käyttämättä.
tallennettu

ani
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 78


Profiili
« Vastaus #2 : 14.01.2007 22:05:59 »

Olen sitä mieltä ,että huijarit kyllä karsiutuu aikanaan pois,maailman kaikkeus karsii ne tavalla tai toisella pois,eikös se ole niin,että sitä saa mitä tarvitsee,kun vaan luotat siihen,ja mikä on sillä hetkellä oman kehityksen kannalta parasta.
tallennettu
astraali
Vieras
« Vastaus #3 : 14.01.2007 22:12:08 »

Itseasiassa energiat eivät mene sitä puhelinlankaa tai verkkoa pitkin... Olet yhteydessä toiseen jo pelkästään ajattelemalla häntä. Jotkut kanavoijat/selvännäkijät tarvitsevat enemmän katsottavan henkilökohtaista energiaa kuin toiset, se riippuu myös siitä, mitä työvälinettä käyttää (kädestä katsoja versus selvännäkijä/kaukoparantaja)
Näkijäthän eivät varsinaisesti näe korteista mutta kortit ovat kuin "generaattoreina" siinä välissä. Näkijä voi käyttää periaatteessa mitä tahansa työvälinettä katsomiseen, vaikka shakkilautaa, jos siihen haluaa kanavoida tietonsa. Kortit tms. ovat vain väline helpottamaan työskentelyä, ei itse "ennustaja".

Näkijöitä on moneksi.

Itse en luottaisi epäpuhtaaseen kanavaan, joka ei pidä huolta itsestään ja ympäristöstään. Kanavoija saa yhteyden oman itsensä edustamaan energiaan. Jos kanavoija laskee värähtelyään esimerkiksi tupakalla, alkoholilla, huonoilla elämän tavoilla, stressillä jne. jne. jne. Hän saa yhteyden juuri siihen tasoon, jota ko. hetkellä väreilee hänen kanssaan.
Puhelimessa on tietenkin vähän vaikea arvioida kanavoijan energian tasoa... Mutta on siellä varmasti hyviä ja päteviäkin.

Tätä mieltä oli Astraali.
tallennettu
Sister of Night
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 385



Profiili
« Vastaus #4 : 14.01.2007 22:22:58 »

Samaa mieltä edellisten kanssa. Se, että tekee tulkintoja puhelimen tai meilin välityksellä ei tee vielä kenestäkään huijaria. Kuten sanottu; ne asiat ja energiat joiden kanssa ollaan tekemisissä ei puhelilankoja tarvitse.  Wink

Itse näin aloittelevana (Tarot) tulkitsijana koen saavani jopa paremmin yhteyden kun teen tulkinnat yksikseni ja sitten lähetän sähköpostilla ne tulkintaa pyytäneille. Olen myöskin saanut positiivista palautetta. Kai se sitten on joku rentoutumis- ja keskisttymisjuttu mun kohdalla kyseessä kun tosiaan en ole vielä kauaa tulkintoja tehnyt ihan vieraille.

Mutta niin...mistäs sen etukäteen voi tietää kuka on huijari ja kuka ei. Tietty helpompi se asia on salata jos ei kohtaa ihmistä kasvotusten. Tosin eipä silti, kyllä varmaan niissäkin, jotka ottaa henkilökohtaisesti vastaan, löytyy ihmisä moneen menoon.. Mistä senkään loppupeliessä voi aina heti tietää ovatko he huijareita vai ei.

Kyllähän henkisyydenkin voi naamioida moneen rekvisiittaan, jotka varmasti ainakin asioihin perehtymättömille saatta mennä hyvinkin täydestä..
tallennettu

- Muistuta mua, että mä etsisin valoa.
- Mitä?
- Muistuta mua, että mä etsisin valoa.
- Okei.
  Tauko
- Muista etsiä valoa.
- Ei vielä, tollo.
- Millos sitten?
- Sitten kun mä olen unohtanut sen.
- Okei.
BlueRose
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 348


I Love Yuo Mom


Profiili
« Vastaus #5 : 15.01.2007 00:15:02 »

Mä itse uskon, että on mahdollista  :Smiley se taito/tieto jos annetaan se vaan on smitten Nim, merk: kokenut Wink
tallennettu
Pikkusisko
Vieras
« Vastaus #6 : 15.01.2007 01:03:47 »

Jos kanavoija laskee värähtelyään esimerkiksi tupakalla, alkoholilla, huonoilla elämän tavoilla, stressillä jne. jne. jne. Hän saa yhteyden juuri siihen tasoon, jota ko. hetkellä väreilee hänen kanssaan.


Tähän aiheeseen liittyen, oletteko huomanneet, että em. aineet myös maadottavat aika hyvin. Itselläni on taipumusta liidellä pois kehostani ja kerran, pari vuodessa "joudun" käyttämään tupakkaa/alkoholia aika rankastikin maadotusmielessä. Darrapäivänä saa yhteyden tunteisiin ja omaan kehoon. Kuulostaa ehkä kamalalle Lips Sealed.
tallennettu
rubiinitar
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 444


Profiili
« Vastaus #7 : 15.01.2007 01:05:10 »

Minulla on aika masentava kokemus eräästä hyvin tunnetusta näkijästä, johon etukäteen todella uskoin, sillä hänellä on aina ollut paljon asiakkaita eli häneen ilmeisesti luotetaan.

Kun hän sitten alkoi katsoa, tuli heti sellainen voimakas tunne että hän ei näe oikeastaan yhtään MITÄÄN. Katsomisesta tuli siis voimakas intuitio, että hänellä ei ole mitään viestiä välitettävinään. Ja hän ei pelkästään nähnyt heikosti, vaan hän myös tulkitsi ihan selkeää puhettani väärin ja jouduin koko ajan korjaamaan, vääntämään rautalangasta, ohjaamaan.

Hän siis puhui ja puhui niitä näitä, tilanne alkoi olla jo todella koominen, sillä välillä höpinä koski paikallispolitiikkaa, välillä maailmanpolitiikkaa, kiinteistöbisestä...katkeamatonta puhetta jossa ei kuitenkaan ollut mitään minua koskevaa sisältöä. Lähes kaikki "faktat" mitä hän minusta ja läheisistäni kertoi "näkevänsä" menivät ironisesti totaalisesti päin mäntyä.

Näkijä oli siis oikeastaan koko katsomuksen ajan täysin hakoteillä, ymmärsi selkeät ja hyvin johdattelevat kysymyksenikin aivan väärin ja oli todella vaivaannuttavaa jatkuvasti keskeyttää puhetulvaa, joka meni aivan metsään.

Ihan vain teoreettinen esimerkki pieleenmenosta: Oletetaan että asiakas on "muuttamassa ulkomaille". Tähän näkijäkin yhtyy, sanoo jopa maan mihin muutetaan ja milloin. Asiakas sanoo olevansa "taiteilija". Näkijä käsitää että "kuvataiteilija" ja puhuu minuuttikaupalla kuinka "ulkomailla (kuva)taiteilijaa ymmärretään sanattomasti, kieli siis ei tule olemaan ongelma". Asiakas yrittää sitten korjata että " ei ei, kun tarkoitin että minä siis kirjoitan...". Näkijä tarttuu nopeasti tähän ja alkaa selvitää, kuinka "kirjojasi tullaan myymään Suomessa, mutta ei ulkomailla, koska ulkomailla suomenkieltä ei ymmärretä" (!!). Asiakas yrittää taas päästä väliin ja reivata näkemystä oikeaan suuntaan: "Mutta siis kun itse asiassa toimin teatterialalla..." Näkijä kääntää taas kelkkansa, ja alkaa puhua "näyttämötaiteen globaalista kuvakielestä". Sitten asiakas kysyy että "no entäs meidän eläimet?" Näkijä sanoo napakasti että "eläimet ja niiden kanssa harrastaminen pitää jättää, siis kotimaahan". Asiakas on jo epätoivoinen: "niin mutta kun ne ovat erittäin olennainen osa työtäni, eivät suinkaan mikään harrastus!" Tässä vaiheessa näkijä kehottaa salamannopeasti "ottamaan eläimet mukaan" ja alkaa selvittää eläinten hintoja (??) eri maissa (tätä hintakatsausta jatkuu todella pitkään).

Arvaan että joku nyt toteaa tähän, että "henkimaailmasta ei vain haluttu sinulle näyttää mitään, siksi et saanut tietoa". Toki ymmärrän tämän mahdollisuuden, mutta miksi ihmeessä kokenut ja arvostettu näkijä ei mitenkään kommentoinut ilmiselvää hakoteillä oloa, sanonut vaikka että "valitettavasti en näe sinulle nyt mitään" tai "en näe tarkasti"? Miksi hän jatkoi höpinäänsä ja antoi lopuksi ymmärtää, että oli antanut runsaasti arvokasta tietoa?

Maksamista en kritisoi, työtänsähän hän teki vaikka huonolla menestyksellä, vaan rehellistä nöyryyttä ja "vastausten" arvioimista edes jollain tavalla asiakkaan kanssa.

Monet täysin "amatöörinäkijät" ovat muuten nähneet paljon enemmän ja tarkemmin, ironiaa tämäkin tavallaan. Tässä kun kyse oli kaikkien tuntemasta "mestarista".
tallennettu
Blanka
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 15


Profiili
« Vastaus #8 : 15.01.2007 08:15:42 »

Itse olen sitä mieltä, että katsominen tai tarottien lukeminen ei välimatkaa katso.

Toki aina sattuu hutilyöntejä, kokeneille ja kokemattomille.
Ja sen itsekin tuntee.
Joillekin ihmisille kortit eivät kerro mitään, kun pyytää tietoa tai koettaa nähdä, se on kuin tervassa takkuaisi.

Uskon, että tällaisissa tapauksissa asiakas itse "haraa" vastaan muutoksen mahdollisuutta. Näkeminen on aina erilaisten mahdollisuuksien kartoittamista, ja kaikki aina riippuu asiakkaasta itsestään.

Kukaan ei ole erehtymätön, ja näkijä, vaikka kuinka olisikin hyvä ja puhdas kanava, voi mennä harhaan. Se on vain inhimmillisyyttä, sitähän me olemme tänne tulleet opettelemaan Smiley

tallennettu
rubiinitar
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 444


Profiili
« Vastaus #9 : 15.01.2007 10:02:53 »

Omassa tapauksessa en kyllä missään nimessä voi allekirjoittaa tuota "vastaan haraamista" (yleinen selitys toki), päin vastoin.
Kummallista tapauksessa on etenkin se, että näkijä ei mitenkään kommentoinut sitä, että ei nähnyt oikeastaan mitään, puhui vain niitä näitä kuin poliitikko.
tallennettu
Pikkusisko
Vieras
« Vastaus #10 : 15.01.2007 13:18:04 »

Minä kävin kolme kertaa todella hyvällä näkijällä. Viimeisin taisi nähdä vain tämänhetkiset energia, sen sijaan taas ensimmäinen näki niiden lisäksi myös kauas tulevaisuuteen.
tallennettu
Jasca
Vieras
« Vastaus #11 : 15.01.2007 13:38:40 »

Tuli tuosta Rubiinittaren kokemuksesta mieleen pari juttua. Kerran eräs hyvin tunnettu meedio sanoi heti alkuun, ettei tässä nyt kyllä häntä kaivata. Suostuttelin hänet kuitenkin katsomaan ja hän suostuikin vilkaisemaan elämääni ja osasi ihan hyvin. Ilmeisesti hän ammatillisesti ja eettisesti silloin alussa halusi kertoa juuri tuon, ettei ollut itse oikeassa vireessä istuntoon. Siitä nostan hänelle hattua!    Smiley

Toinen kerta oli myös erään tunnetun meedion vastaanotolla, joka sinnikkäästi yritti saada minut eduskuntaan. Olisin mielelläni kyllä kuullut jostain muusta kuin politiikasta, koska suomeksi sanottuna EVVK millään kielellä. Politiikkaan en sotkeudu! Vaikka yritin saada hänet vaihtamaan puheenaihetta, niin sinnikkäästi hän vaan ajoi minua puolueeseen. Huh huh....  idiot2   

Mandragoran alkuperäiseen pohdiskeluun se, että kyllä selvänäköinen henkilö voi kurkkia elämää ja tulevaisuutta vaikka Plutolla asuisin. Energia ei sähkölinjoja tarvitse ja kun kaikki on yksi, niin olemme koko ajan joka tapauksessa yhteydessä toisiimme. Ennemminkin kyse on siitä annanko luvan kurkistaa eli itse sen päätämme saako meitä kurkkia vai ei.  coolsmiley
tallennettu
Mandragora
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 18


Profiili
« Vastaus #12 : 16.01.2007 18:47:36 »

Pointtinne olivat toki hyviä ja asiallisesti selostettuja, mutta en vain tosiaan voi uskoa sen toimivan. Uskon suurimman osan niistä, jotka mainostavat itseään näkijöinä tai minä tahansa, olevan huijareita.

Omien kokemusteni kautta olen löytänyt tämän polun ja se tuntuu oikealta. En voisi koskaan itse väittää kenellekään voivani katsoa ilman, että saan varmuudella oikean ihmisen energiat kehiin. Se vain olisi minusta huijausta ja väärin katsottavaa kohtaan.
tallennettu
rubiinitar
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 444


Profiili
« Vastaus #13 : 16.01.2007 19:01:12 »

Tärkeä ja myös tulenrka aihe tämä. Jos asia olisi niin, että etätyönä ei voi "nähdä", niin aika iso osa tämänkin Astropalstan auttajista/näkijöistä olisi tosiaankin huijareita, tekevät nimittäin meilitse ja puhelimitse paljon työtä.

Toisaalta minun ikävä esimerkkini (valitettavasti ei ole edes ainoa) on näkijästä joka ottaa ihmisiä henkilökohtaisesti vastaan joten kaiken järjen mukaan energioista pitäisi "saada kiinni".

Itselläni on paljon sekä positiivisia kokemuksia että negatiivisia, ja ainoa todiste näkijöiden näkemisestä on tietenkin se, pitävätkö heidän näkevänsä asiat paikkansa. Oma kokemukseni on, että joidenkin kohdalla pitää jopa hämmästyttävän tarkasti, joidenkin kohdalla taas ei ollenkaan. kolmannet taas puhuvat siten, että ei voi tehdä täsmällisiä päätelmiä, taito sekin  Wink Moni kuitenkin tällä alalla "näkee" päätyökseen, vaikka ei todellisuudessa näkisi mitään. Karu totuus. 
Tässä bisneksessä ei kuluttajansuojalaki päde Cheesy
tallennettu
Eileithyia
Astroholisti
*****
Viestejä: 1233


Jebah


Profiili WWW
« Vastaus #14 : 16.01.2007 19:18:04 »

puhut asiaa..mistäpä sitä tietää kuka on huijari kuka ei...voin vain puhua omasta puolestani.olen tehnyt katsantoja ihmisten tulevaisuuteen nuoresta iästäni huolimatta noin 10 vuotta...ensin ilman kortteja ja nykyään myös kortteja apuna käyttäen.tulkinnat teen joko mailitse,puhelimitse tai kasvotusten. kiitosta olen saanut vuosien mittaan paljon.olenko siis huijari...jokainen päättäköön sen itse. omasta mielestäni jotkut saavat tämän lahjan syntymässään ja minusta olisi sääli jos sen jättäisi käyttämättä.

Siinä tapauksessa kehtaisinkohan pyytää katsantoasi? Elämäni on nimittäin yhdeltä osa-alueeltaan melko synkeä. Haluaisin tietää, että mihin suuntaan tässä ollaan oikein menossa, jos saisit nähtyä vähän tulevaisuutta? Helpottaako tilanne ja että mitä se tulevaisuus muutenkin tuo tullessaan.

Pistä vastaus vaikka yv:nä.

Tietenkin jos vain jaksat/pystyt.  Smiley
tallennettu
Sivuja: [1] 2 3 ... 6
  Tulostusversio  
 
Siirry: