Sivuja: [1] 2
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: AURAKUVAUS  (Luettu 22606 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
jopelii
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 4



Profiili
« : 01.12.2005 17:37:49 »

Hei,

missä voi helsingissä käydä aurakuvauksessa, siinä missä kuvataan
POLAROIDille aura.
tallennettu

" Ihminen joka ei opi, vanhenee niinkuin härkä : lihat lisääntyy mutta ei tieto. "
Hiisitär
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 5323



Profiili
« Vastaus #1 : 03.12.2005 23:45:26 »

Helsingissä on ainakin Nouseva Aurinko, jossa itse olen saanut aurakuvan. Ryhmällä on avoimien ovien päivä joka tiistai. Näin ainakin asia oli pari vuotta sitten, kun vierailin ryhmän luona.

Suosittelen etsimään lisää tietoa esim. Googlella. Muistaakseni Nousevalla Auringolla on nettisivut  Wink
tallennettu
ishtar
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 45

every man, and every woman, is a star.


Profiili
« Vastaus #2 : 05.12.2005 11:29:57 »

ja jopelii,
sitten on myös harmoniahuone. en ole itse vielä käynyt, mutta menossa kyllä.

http://www.harmoniahuone.com/


entä AthaMaarit... miltä tuntui saada kuva? minkä värinen olet? entä saitko "tulkintaa"?

 smitten
tallennettu

"In addition to a Yes and a No, the Universe contains a Maybe." r.a. wilson
Hiisitär
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 5323



Profiili
« Vastaus #3 : 05.12.2005 11:36:09 »

Heippa Ishtar!

Jännitti kovasti ottaa se kuva - olinhan haaveillut aurakuvasta jo varmaan 7 vuotta ja sitten yks´kaks sitä istuttiin kuvattavana!  laugh Ainoa ikävä asia oli, että juuri silloin oli tämä kauhean helteinen inkkarikesä ja olo oli ikävän hikinen ja tukala..  buck2

En saanut oikeastaan mitään tulkintaa siihen, pienen selityksen vain, että aurani reunoissa näkyvä punainen väri on poistuvaa negaatiota ja koska aura ympäröi päätäni olen enemmänkin ajattelija kuin käytännön tekijä. En muuta. Lopputiedot olen yrittänyt selvittää itse ja olenkin saanut aika hyvin asiaa selville. Päävärejäni ovat oranssi, kellertävä ja kulta.

Aurakuvani, joskin hivenen "huonolaatuinen" on nähtävillä tässä
tallennettu
ishtar
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 45

every man, and every woman, is a star.


Profiili
« Vastaus #4 : 05.12.2005 11:43:09 »

oi, vau.  Smiley


ja nousevassa auringossako siis kävit?
tallennettu

"In addition to a Yes and a No, the Universe contains a Maybe." r.a. wilson
Hiisitär
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 5323



Profiili
« Vastaus #5 : 05.12.2005 11:43:51 »

Kyllä, kuva on otettu siellä.

En tosin ole varma, oliko aurakamera heidän oma vai ainoastaan lainassa tiistaisin.
tallennettu
tinjami
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 39



Profiili
« Vastaus #6 : 06.12.2005 20:35:20 »

Kirliankuvausta saa myös Matti Ollilalta. Ei tule kuvaa ihmisestä vaan sormenpäistä. Luotan itse tähän enemmän, ovat pitäneet paikkansa, mutta myös se nousevan auringon kuvaus on paikkansapitävä, omalla kohdallani. Matti Ollila ottaa myös tietokoneellä tehdyn chakrakuvan, josta selviää mm. piilevät sairaudet! Hengen ja tiedon messuilla ainakin voi otattaa näitä kuvia Helsingissä. Minulta kyllä voi pyytää myös Ollilan puh.numeron jos ei luettelosta satu löytymään. Kirlian kuvaus on vanhempi keksintö!
tallennettu

aurinko: skorpioni
nouseva: skorpioni
kuu: kauris
ishtar
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 45

every man, and every woman, is a star.


Profiili
« Vastaus #7 : 07.12.2005 11:50:11 »

ok!

 smitten
tallennettu

"In addition to a Yes and a No, the Universe contains a Maybe." r.a. wilson
Henja
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 71



Profiili
« Vastaus #8 : 07.12.2005 14:37:49 »

Itse kävin pari kuukautta sitten tiedon ja hengen messuilla aurakuvassa ja oli kyllä tosi mielekäs kokemus. Minua värit ympäröivät aika kokonaisvaltaisesti, eli ei pelkästään päänkohdalta. päävärinä oli vihertävän turkoosi ja hartioidenkohdalta alkoi orastava oranssi. Ihan päälaen yläpuolella oli vaalenpunaista aika paljon ja ihan ylhäällä punainen spotti. Kaikkien värien ympärillä näkyi ihan ihan syvän-mustan sinistä. Siis- sini-turkoosi-valkea, puna-oranssi-vaaleanpuna aura. Osaako joku sanoa tästä värien sinfoniasta jotain Cool
tallennettu

Aurinko*OInas***Kuu*Kalat***Nouseva*Skorppiooni
Punainen Kristalli Lohikäärme
Mirjam
Vieras
« Vastaus #9 : 07.12.2005 14:44:42 »

Minä olen käynyt tällaisessa ns'polaroid'aurakuvassa joskus vuosia sitten jollain messuilla ja sain siihen silloin suullisen tulkinnan. Penäsipä tuo tulkitsija, että olenko käynyt ja kiertänyt kaikki messujen hoidot, kun oli vissiin hänen mukaansa liian 'hyvät värit'. Mutta enpä ollut kuin meditaatiossa ollut, mikä kyllä vaikutti syvästi niin, että muutama nessu siinä meni tunnekokemuksesta toipuessa.  Wink
Siis tämä polaroid-tulkintako on vain ns.'päiväauran' tulkinta?
Ja tämä toinen mikä on se 'piirroskuva tulostettuna', on jotenkin syvällisempikö? Siis, että siinä näkyy myös 'pysyvämmät' (ns.sielun)auran väritkö?

Olen kyllä saanut 'näkijän' tulkinnan, jossa hän tulkitsi ns päiväauran ja sitten lisäksi nämä syvemmät ja sielullisemmat jutut ja tietysti tsakrat ja muut kentät siinä samalla.

Ihan mielenkiintoisia juttuja nuo ovat. Tietynlaista psykologiaakin.
 Smiley   angel
tallennettu
tinjami
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 39



Profiili
« Vastaus #10 : 07.12.2005 15:12:54 »

Hei! Kannattaa olla paperia ja kynä mukana, menit sitten mihin tahansa aurakuvaan. Jotkut kyllä antaa kirjallisen tulkinnan, mutta se taisi olla aika kallis. On useita vuosia, siitä kun itse kävin, enkä löytänyt niitä kuvia nyt, olisin vähän tarkistellut. Ollilan kuvien perusteella eri käden kuvat merkitsi toinen fyysistä ja toinen käsi henkistä puolta. Ne olivat erilaisia, voi ottaa vain toisen joka kiinnostaa enemmän.Se piirretty oli aika tarkka ja siitä ne minun sairaudet näkyi, nekin joihin vielä pystyy siis vaikuttamaan, ennen pahenemista. Tässä tulkintajutussa kyllä voi tietysti olla selvänäköäkin mukana, näin on myös Ollilalla, vaikkei sitä mainosta mitenkään. Hän on semmoinen hajamielinen tiedemiestyyppi setä. Ne polaroid kuvat ihmisestä muuttuvat kyllä tunteiden ja rasitusten mukaan. Voi tietysti olla jo uudenlaisiakin, kun en ole pitkään aikaan päässyt töitten takia messuille. Rnsi vuonna kyllä menen tutkastamaan.
tallennettu

aurinko: skorpioni
nouseva: skorpioni
kuu: kauris
Enki
Vieras
« Vastaus #11 : 07.12.2005 17:36:23 »

Selvennykseksi, aurakuvaus ei ole sama kuin kirliankuvaus.

Messuilla ihmisiä houkutteleva, näyttävä auravalokuvaus perustuu siihen, että sormista ja kämmenistä mitataan ihmisen energiat, jonka jälkeen laite projisoi erilaisia värejä sen normaalin valokuvan päälle. Kamera ei siis osaa valokuvata auraa itsessään, vaan se väriaura tuotetaan kamerassa keinotekoisesti. Tuloksen täsmällisyydestä ja luotettavuudesta en menisi takuuseen, mutta on siinä systeemissä takana varmaan edes jotain todellisuutta.

Kirliankuvaus on ehdottomasti tieteellisempi, ja voidaan jaotella kahdenlaisesti. Niissä joko kuvataan vaikkapa sormenpäiden tai kasvinosien kirlianilmiö suoraan esim. polaroidfilmille, tai vaihtoehtoisesti sormenpäiden energia luetaan tietokoneen muistiin, minkä jälkeen tietokone suoltaa ulos vaikuttavan määrän numeerista tietoa esim. henkilön terveydentilasta. Matti Ollilla tekee nimenomaan tätä kirliantutkimusta.
tallennettu
Mirjam
Vieras
« Vastaus #12 : 07.12.2005 18:24:04 »

Kiitos tiedoista!

Juuri tuota vastausta vähän etsinkin...
Ihmekös kun hintaerotkin ovat niin mittavat noissa kuvissa.
 Smiley
tallennettu
ishtar
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 45

every man, and every woman, is a star.


Profiili
« Vastaus #13 : 07.12.2005 19:07:59 »

...ja mistä hintahaarukoista ja lusikoista nyt onkaan kyse? (uh tuli nälkä)
tallennettu

"In addition to a Yes and a No, the Universe contains a Maybe." r.a. wilson
Mirjam
Vieras
« Vastaus #14 : 07.12.2005 19:32:04 »

No itse ainakin olin lentää selälleni kun olin messuilla tässä ihan parin kuukauden sisään ja siellä oli tämä Kirlian-kuvaus. Jos otti koko paketin eli myös tulkinnan kaikki mittaukset sun muut, oli hinta pitkälti yli 100 euroa. Joku ihan perus kuvaus oli n.30euroa, mutta tulkinta siihen muistaakseni 25 euroa....

No tämän hetken polaroid-aurakuvien hinnoista en tiedä, mutta ei se markka aikana ollut varmaankaan yli 30mk...varmasti paljon allekin...Ja mitä nyt muualta olen kuullut, ei se ihan noissa samoissa hinoissa ole kuin edellä mainittu.

Että sellaista haarukkaa.... Shocked   Wink
tallennettu
Sivuja: [1] 2
  Tulostusversio  
 
Siirry: