Sivuja: 1 ... 16 17 [18] 19 20 ... 23
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Ennustus Harjoittelua.  (Luettu 151224 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
etsiskelijä
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 4


Profiili
« Vastaus #255 : 19.08.2012 19:59:09 »

Kiitos kovasti vastuksestasi. Tuon sairauden hyväksymisen tunnistan ajankohtaiseksi, mutta jatkan toki työtä ja neuvoasi noudattaen herättelen unohtunutta meditaation harjoittelua. jospa sitäkautta saisin "punaisesta langasta kiinni".
Kiitos ja lämpöistä syksyä  smitten
tallennettu
maija13
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 2


Profiili
« Vastaus #256 : 23.08.2012 10:15:57 »

Hei vaan! Minullekin saisit nostaa kortin Wink Eniten tällä hetkellä kiinnostaa, eteneekö pieni orastava suhteeni milloinkaan pysyvämmälle asteelle???
[/quote

Hei Maija13,

Suhtellene nousi ”Zafikel”. Kortti viittaisi kyllä siihen, että suhteenne vakavoituu tulevaisuudessa. Saatatte edetä jonain päivänä jopa alttarille asti, mutta anna kumppannillesi aikaa. Hän tarvitsee sitä nyt syystä taikka toisesta.

/A

Kiitos vastauksestasi  Smiley Hienoa, jos noin voi käydä. Ja tiedän kyllä, miksi tarvitsee aikaa  Wink T. maija13
tallennettu
Sandres
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 12


Profiili
« Vastaus #257 : 08.09.2012 20:28:39 »

Hei,

vastaa sitten kun/jos joskus ennätät. Smiley

1. Onko minulla ja lapseni isällä yhteinen tulevaisuus? Onko hän läsnä elämässämme vai hylkääkö hän meidät lopullisesti ja kokonaan?

Kiitos etukäteen!

T. Sandres
tallennettu
Tarja
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 9


Profiili
« Vastaus #258 : 16.09.2012 19:12:32 »

Tahtoisin kortin rakkauteen  smitten olen sinkkunainen ja mitään vipinää ei ole ollut aikoihin.
Kiitos!  Smiley

sanni sivulta 12 kyselee vieläkin rakkauden perään... jos vielä katselet kortteja niin olen kuulolla. Elämä on melko yksinäistä.
tallennettu

aurinko vesimies, nousu vaaka, kuu kauris,
venus kalat, mars vaaka
epona
Vieras
« Vastaus #259 : 26.10.2012 16:26:59 »

Hei vaan,

Pahoittelen heti ensi alkuun sitä, että jono jäi tuossa kesällä purkamatta, mutta elämäntilanteeni ja kiireet ei tosiaan sallinut keskittyä kaikkiin asioihin kerralla. Luonnollisesti jätin siis ennustamisen vähemmälle..

Nyt olen kuitenkin asettunut aloilleni ja aikaa saattaisi olla, mikäli halukkaita vielä löytyy. Toivon hartaasti, ettei kystyntä ole yhtä suuri kuin kesäkuuussa, eli modeille (tai sivuston ylläpitäjille) tiedoksi, etten toivo nyt tämän ketjun saavan mitään kuuluisuutta tai mainontaa, niin kuin silloin kesällä oli tietämättäni käynyt.

Jokatapauksessa, koska tuo jono jäi käsittelemättä tomin niin, että vastaan viesteihin /kysymyksiin, jotka mahdollisesti tulevat tämän pvm. jälkeen! Eli mikäli olet laittanut kysymyksen aiemmin kesällä, enkä ennättänyt siihen vastata, oletko ystävällinen ja lähetät sen minulle uudelleen.

Ystävällisin terveisin:
Ilveksen tytär

tallennettu
mouru
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 618


Profiili
« Vastaus #260 : 26.10.2012 17:09:08 »

Hei! Minulla on kauhea ihmissuhdesotku tällähetkellä. Näkisitkö, että kuinka pääsen tästä ongelmasta eroon? Mitä mun kannattaisi tehdä? Kiitoksia jo etukäteen  smitten
tallennettu
Sandres
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 12


Profiili
« Vastaus #261 : 26.10.2012 17:11:20 »

Moi taas,

tässä kysymykseni uudelleen. Smiley

<3 Sandres

Hei,

vastaa sitten kun/jos joskus ennätät. Smiley

1. Onko minulla ja lapseni isällä yhteinen tulevaisuus? Onko hän läsnä elämässämme vai hylkääkö hän meidät lopullisesti ja kokonaan?

Kiitos etukäteen!

T. Sandres
tallennettu
Marju336
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 37



Profiili
« Vastaus #262 : 26.10.2012 17:18:26 »

Hei! Olisipa ihanaa jos minulle harjoittelisit. Elän mielenkiintoista muutosvaihetta elämässäni, joten kaikki tiet ovat avoinna . Olen nelikymppinen nainen ja erityisesti kiinnostaisi kuulla ihmissuhteisiin ja työhön liittyvistä asioista.

Eli tämän kysymyksen kysyin kesäkuussa ja vielä samoin kysyisin. smitten
tallennettu
fairytiger
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 100



Profiili
« Vastaus #263 : 26.10.2012 17:45:31 »

Suhteessani on ilmennyt iso ristiriita. Miltä tulevaisuus näyttää asian ratkaisun kannalta? Olisin todella kiitollinen, jos ehdit vastata minulle  Smiley

Tätä kysyn edelleen.... Ja miltä rakkauselämäni näyttää tulevaisuudessa?
tallennettu
mesolet
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 136


Profiili
« Vastaus #264 : 26.10.2012 20:18:03 »

Hei, tarvitsisin kipeästi neuvoja talousasioihin, eli

-työmahdollisuudet lähiaikoina?
-mahdolliset maakaupat syystalven aikana? Jos onnistuvat niin hankalasti vai helposti?
-onko koti paras sittenkin myydä?
-näetkö ulkomillemuuttoa? Jos niin mikähän on maa?

Kiitän!!!
tallennettu
jaden
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 95



Profiili
« Vastaus #265 : 26.10.2012 22:37:29 »

Hei!

Mitäs on rakkaudessa tulossa puolen vuoden sisään? Eli saanko viimein rakennettua kunnon parisuhteen... Cheesy

Millainen mies se elämäni rakkaus on?

Pääsenkö muuttamaan vuoden sisääm? eli vaihtuuko paikkakunta?  smitten

Ja jos jaksat vielä yhden kortin nostaa niin tahtoisin tietää miksen voi unohtaa erästä miestä... Tuntuu, että hän oli ainut mies joka pystyi näkemään minut sellaisena kuin olen.  Mahtaakohan hän vielä palata elämään?
« Viimeksi muokattu: 26.10.2012 23:13:55 kirjoittanut Jaden » tallennettu
aisha nora
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 166


Profiili
« Vastaus #266 : 27.10.2012 22:28:17 »

Tuleeko ihastukseni ja minun välillä tapahtumaan muutosta? Millaista?
Raha-asiat.. Näkyykö muutosta parempaan?
J, mitä hän minusta haluaa?
Ex, mitä hän haluaa?
Lapsuuden solmut, selviääkö ne koskaan? Menenkö vertaistukiryhmään? Millaisia ihmisiä siellä kohtaisin?

Kiitos Smiley
« Viimeksi muokattu: 29.10.2012 21:59:11 kirjoittanut Noran » tallennettu
riksu85
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 10


Profiili
« Vastaus #267 : 28.10.2012 23:28:00 »

Voi kiitos tästä mahdollisuudesta Smiley

Jos minulle ennätät katsella, niin mitä näytetään minulle rakkauteen? Yksi mies minulla ajatuksissa pyörii, mutta jääkö tämä vain kaveruudeksi? Raha-asiat tuntuu myös tökkivän?

Kiitos sinulle!
tallennettu
enkelikihara
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 37



Profiili
« Vastaus #268 : 29.10.2012 08:39:13 »

Hei ilveksentytär,

Kesällä jo kyselinkin laveasti työ ja raha. Näkyisikö työn vaihtoa tulevassa?

Kiitos jo etukäteen !
tallennettu

_______________
enkelikihara
Nadiya
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 14


Profiili
« Vastaus #269 : 29.10.2012 09:56:12 »

Laitan uusiks, kun olin aiemman laittanut ennen tuota nyt ilmoittamaasi 26.10 päiväämäärää.

Mutta siis äärettömän iloinen ja onnellinen olen, jos rakkaus-/parisuhdeasioihin saisin jotain apuja.

-Nadiya
tallennettu
Sivuja: 1 ... 16 17 [18] 19 20 ... 23
  Tulostusversio  
 
Siirry: