Sivuja: 1 ... 10 11 [12] 13 14 ... 23
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Ennustus Harjoittelua.  (Luettu 153723 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
epona
Vieras
« Vastaus #165 : 26.06.2012 18:50:34 »

Hei.
Jos ei vielä korttikäsi kramppaa  Wink niin olisin iloinen jos katsoisit minulle:

1. mitä tehdä kiinalaisen lääketieteen opiskelulle. Olen ihan huviksi ja harrastukseksi muutaman vuoden käynyt kursseilla ja olen nyt sellaisessa lopettaako vaiko jatkaa -vaiheessa.

2. olen pienyrittäjä ja työkuviot vaatisivat uudistamista, siinäkin olen ikäänkuin tienhaarassa, jatkaako entisiä meininkejä uusilla mausteilla vai kehittääkö jotain ihan uutta ja outoa.

ystävällisin terveisin tsili nimimerkillä "kahden vaihella asiassa jos toisessakin"


Hei Tsili,

1.Kiinalaisen lääketieteen opinnoillesi nostin kortin ”Raphael”, joka on parantajien pyhimysenkeli. Hän kehottaa sinua kyllä jatkamaan ja luottamaan siihen, että olet oikealla tiellä. Vaikka teetkin matkaa tuntemattomaan – on se onnentäyteinen. Ei ole mitään pelättävää, asiat selkenevät sinullekkin kyllä ajan mittaan.

2.Käytin yrittäjyys- kysymykseeni hieman heiluria avukseni ja nostin kortin ”Cahetel”. Kyllä siis vaikuttaisi siltä, että nyt olisi oiva aika koittaa jotain aivan uutta, sillä enkelikin viestittää sinulle, että sinulle on avautumassa täysin uusi mahdollisuus ja sinun kannattaisi käyttää se hyväkseen. Luovilla ideoillasi innostutat muita ja saat pian kaipaamasi tuen projektia varten.

Missä muuten opiskelet kiinalaista lääketiedettä? Minäkin opiskelen samaa, joskin ulkomailla tällä hetkellä, mutta aloitin opintoni Suomessa. Minulta vei henk. kohtaisesti 2 vuotta tajuta, että olen äärimmäisen kiinnostunut aiheesta. Nyt vasta koen olevani hieman kärryillä ja erittäin iloinen siitä, että kuitenkin jatkoin, vaikka minullakin kävi mielessä lopettaa... Smiley

/A
tallennettu
epona
Vieras
« Vastaus #166 : 26.06.2012 18:51:41 »

Minäkin haluaisin, että katsoisit mitä kortit näyttävät. Yleensä pieni taustatieto auttaa eli olen 50+ naisihminen, jolla on asiat periaatteessa kunnossa. Miehistä en ole kiinnostunut, vain omastani. Enemmän minua kiinnostaa näkyykö mitään työ- ja terveys- ja talousrintamalla.
Damiana

Hei Damina,

Tein sinulle luennan, jonka tulkitsin seuraavasti:
Työn saralla sinulle vaikuttaisi avautuvan uusia mahdollisuuksia tai kenties vastuusi lisääntyy jollain tapaa. Jokatapauksessa panostuksesi on huomattu ja tulet saamaan tunnustusta siitä tavalla tai toisella. Ole esimerkkinä kolleegoillesi jonakuna, jolla on loputtomasti energiaa. Kaikki viittaa siis siihen, että menestyt työmaailmassa hyvin, sillä pidät työpaikkaasi korkeassa arvossa ja siksi oletkin korvaamaton myös heille.

Terveydellekkin nousi vain positiivisa asioita. Elämänilo kantaa jo pitkälle, joten älä unohda nauttia  elämästäsi täysin siemauksin. Minulle nousee kuitenkin mieleen, että kenties kevyt paasto tai puhdistuskuuri saattaisi olla hyödyksi. Luomua ja lähellä tuotettua ruokaa – keho kiittää. Muista myös, ettei ole itsekästä välillä sanoa ”Ei” muille..

Sinulle kerrotaan, ettet tule kokemaan taloudellista menetystä. Tilanteesi paranee hitaasti, mutta varmasti koko ajan ja pitkällä tähtäimellä tulet menestymään. Itsehillintää kuluttamisessa kehotetaan myös.

/A
tallennettu
epona
Vieras
« Vastaus #167 : 26.06.2012 18:52:19 »

Minä kyselisin tämän hetken minulle tärkeää asiaa, mikä se olisi mitä minun tulisi tietää tässä hetkessä ???Kiiitiooos !!!!!

Hei Punapaju,

Sinulle nousi kortti ”Reyiel”.
Sinua muistutetaan siitä, että luonnollisen järjestyksen ja kurinalaisuuden kautta opitaan myös ottamaan vastuuta. Vaikutat olevan sellaisessa elämäntilanteessa, jossa pitkä-aikaiset suunnitelmat ja visiot ottavat muodonsa. Itsekurin ja periksiantamattomuuden avulla saavutat ennen pitkää tavoitteesi.
Työ/opiskeluelämässä menestyt hyvin todsitamalla rohkeasti, että olet valmis ottamaan vastuuta. Myös nykyiset ihmis-suhteet saattavat hyötyä uudesta asenteesta.
Kortti povaa positiivisia tuloksia ja menestystä, joten tämä on rohkaisu sinulle. Mikäli olet pohtinut jotakin uutta uraa / opiskelua nyt on sen aika. Kovalla työllä tulet saavuttamaan sen, minkä haluat tai mihin ryhdyt juuri näillä ominaisuuksilla; itsekuri, periksiantamattomuus ja päämäärätietoisuus. Kun vihdoin pääset sinne mihin haluat ei kukaan voi enää kieltää sinun olevan lujatahtoinen tai evätä sinulta ansaitsemaasi palkkiota.

/A
tallennettu
epona
Vieras
« Vastaus #168 : 26.06.2012 18:54:54 »

Toistan:

Ooooookei.

Nyt tätyy sanoa, etten enää ota yhtään kysymysta huomioon tämän kirjoikusken jälkeen. Minulla on nyt viikon kulutta muutta maasta toiseen edessä - nostan siihen mennessä minkä kerkeän ja puran tätä aivan huikeeta jonoa sitten minkä kerkiän.

Eli: PAHOITTELEN, MUTTEN TÄSTÄ ETEENPÄIN HUOMIO ENÄÄ KYSYMYKSIÄ. Katsotaan sitten vastaavaisuudessa - ilmoittelen, mikäli innostus jatkuu.

Selvennän vielä, että tähän asti kirjoitettuihin viesteihin vastaan kunhan elämältäni kerkiän.

Lämmin kiitos kiinnostuksesta ja luottamuksen osoituksesta! Hyvää kesää kaikille.

 smitten smitten

/A
tallennettu
jadex
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 61


Profiili
« Vastaus #169 : 26.06.2012 19:45:11 »

Heips,

katsoisitko mulle parisuhdekuvioita ja uuden asunnon sijaintia, kiitos.

Jadex

Hei Jadex,

Parisuhteellesi nousi kortti ”Raziel”. Ilmassa on nyt taianomaisuutta ja maailma on täynnä ihmeitä. Olette kumppanisi kanssa erilaisia, mutta sovitte ehkä juuri siksi yhteen. Raziel on myös hedelmällisyyden kortti, joten jos perheenlisäys on ollut tapetilla nyt olisi otollinen hetki aloittaa.

Laittaisitko tuohon asunto-asiaan vaikkapa erilaisia vaihtoehtoja niin voin kysyä heilurilta niistä sopivinta. (tai, että sopiiko siihen mikään) Valitettavati nämä englantilaiset enkelikortit eivät tule Suomalaisilla paikkakunnilla tai kaupungeilla varustettuja.

/A


Kiitos  smitten

Asuinpaikkavaihtoehdot olisisvat Helsinki vai Tanska - vai mahdollisesti molemmat.

Kiittäen,

Jadex
tallennettu
sylva
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 2


Profiili
« Vastaus #170 : 26.06.2012 20:07:24 »

Minun terveyteni on romahtanut. Pääsenkö vielä tästä ylös? Haluaisin vielä matkustella. Nyt se näyttää toivottamalta. Vastausta odottaen Mawa   kalat
tallennettu
tuilelaith
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 43



Profiili
« Vastaus #171 : 26.06.2012 20:22:45 »

Millaiselta kesäni näyttää? Smiley

Kiitos jo etukäteen Ilveksen tytär!
tallennettu

Aurinko neitsyt, kuu vaaka, nouseva rapu
Tarja
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 9


Profiili
« Vastaus #172 : 26.06.2012 20:24:41 »

Tahtoisin kortin rakkauteen  smitten olen sinkkunainen ja mitään vipinää ei ole ollut aikoihin.
Kiitos!  Smiley
tallennettu

aurinko vesimies, nousu vaaka, kuu kauris,
venus kalat, mars vaaka
NataS
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 1


Profiili
« Vastaus #173 : 26.06.2012 20:47:37 »

Heips!

Kertoisiko kortit tuleeko uusi suhteeni toimimaan vai kaatuuko ensi metreillä uusioperheen arki?

Kiitos etukäteen! =)
tallennettu
poppi
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 18


Profiili
« Vastaus #174 : 26.06.2012 23:37:24 »

Minulle voisit myös katsoa jos tarjouksesi on vielä voimassa.
Olen monella tavalla tienhaarassa, kuten monesti ennenkin. Olen päättänyt jättää nykyisen ihan kohtuuhyvän työpaikkani vuodenvaihteessa kun työsopimuykseni tältä erää loppuu. Uutta koitan suunnitella. Mahtaisitko nähdä tilanteessani jonkinlaista valonpilkahdusta, oppiläksyä tms.
ps. ilves on minullekin tärkeä matkakumppani Smiley
tallennettu
annel
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 57


Profiili
« Vastaus #175 : 27.06.2012 08:58:11 »

HUOMIO! HUOMIO! HUOMIO!
Toistan:

Ooooookei.

Nyt tätyy sanoa, etten enää ota yhtään kysymysta huomioon tämän kirjoikusken jälkeen. Minulla on nyt viikon kulutta muutta maasta toiseen edessä - nostan siihen mennessä minkä kerkeän ja puran tätä aivan huikeeta jonoa sitten minkä kerkiän.

Eli: PAHOITTELEN, MUTTEN TÄSTÄ ETEENPÄIN HUOMIO ENÄÄ KYSYMYKSIÄ. Katsotaan sitten vastaavaisuudessa - ilmoittelen, mikäli innostus jatkuu.

Selvennän vielä, että tähän asti kirjoitettuihin viesteihin vastaan kunhan elämältäni kerkiän.

Lämmin kiitos kiinnostuksesta ja luottamuksen osoituksesta! Hyvää kesää kaikille.

 smitten smitten

/A
tallennettu
epona
Vieras
« Vastaus #176 : 27.06.2012 13:28:34 »

PAHOITTELEN, MUTTEN TÄSTÄ ETEENPÄIN HUOMIO ENÄÄ KYSYMYKSIÄ. Katsotaan sitten vastaavaisuudessa - ilmoittelen, mikäli innostus jatkuu.

/A


tallennettu
Heart
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 106



Profiili
« Vastaus #177 : 27.06.2012 17:53:55 »

Jokohan olisi pian aika uudelle rakkaudelle, parisuhteelle? Olisi vihdoin kiva tavata joku.

Hei Heart,

Nostin sinulle kortin ”Sandalphon”, joka on korttipakan korkein ja mielestäni kaunein kortti. Enkeli tuo sinulle erittäin hyviä uutisia. Vaikuttaa siltä, että elämääsi astuu se täydellinen rakkaus – elämänkumppani, joka on ja pysyy. Tämä enteilee syvää tyytyväisyyttä ja onnea parisuhderintamalle.

Kiitos Ilveksen tytär. Miten ihana kortti ja lupaus. Tätä olen odottanut jo vuosikaudet. smitten

/A
tallennettu
lavender
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 18


Profiili
« Vastaus #178 : 27.06.2012 23:36:53 »

hei ilveksen tytar  Smiley

kysyisin:
1. mina ja mun mies, mita ihmetta on tapahtumassa?
2. nuorempi lapseni: miten parjaa yliopistossa, entas ystavyyssuhteet?
3. mun taide jutut, tuleeko niista ikinaa mitaan vai pysyyko vain harrastuksena...

tackar och pokkar vaimitensemeni. kiitos  Smiley

Hei Lavender,

Katsotaanhan.

1.
Näyttää siltä, että teillä miehenne kanssa on eräänlainen siirtymävaihe meneillään. Nostin sinulle kortin ”Mehiel”, joka kysyy, että tiedätkö tosiaan mitä itse haluat? Kenties haluatte eri asioita elämältä tällä hetkellä ja tämä aiheuttaa sinussa hämmennystä. Meillä on usein tietynlainen ihannekuva siitä, miltä suhteen tulisi näytää, mutta kenties suhde voi toimia aivan hyvin muuttuessaankin. Kortti kuitenkin viestittää, ettei kannata hätäillä minkään päätöksen suhteen. Tulevaisuus on vielä avoin.

2.
Nuoremman lapsesi kohdalla nostin enkelikortin ”Haniel”. Vaikuttaa sitlä, että aikuinen lapsesi etsii hieman itseään vielä, mikä on täysin luonnollista. Yliopistossa hänellä on kuitenkin mahdollisuus ystävystyä uusiin ihmisiin ja luoda sosiaalisia kontakteja, jotka vahvistavat hänen maailmankuvaansa. Kortti myös viittaisi siihen, ettei lastasi ehkä kiinnosta intellektuellit asiat niin syvästi – voi olla, että hän päättää etsiä itselleen uuden alan /uran jostain muualta. Siinä tapauksessa tämä vaihe kuului hänen luonnolliseen kehitykseen ja oli tärkeä osa hänen elämässään. Kortti muistuttaa, että jonkin asian /päämäärän saavuttaminen saattaa vielä kestää hetken, mutta tulos on positiivinen. Tulee mieleen, että myös välivuosi opinnoista voi olla ajankohtainen.

3.
Taideharrastuksellesi nousi taas kortti ”Hahaiah.” Harrastuksesi saattaa hvyinkin kehittyä intohimon avulla muuksikin. Sinun on vain luotettava sisälläsi olevaan tunteeseen ja antaa luovuuden virrata. Luottamus takaa sen, että elämääsi astuu henkilöitä, jotka voivat auttaa sinua etenemään uudella urallasi.

/A



Kiitos tuhannesti vastauksestasi!  Smiley
Toivotan paljon onnea sinulle uuteen maahan muuttaessasi, muista pitaa seikkailumieli ja positiivisuus ylla varsinkin jos asut ulkomailla pidempaan. Aina se ei ole ruusuillatanssimista olla maahanmuuttaja mutta ah, niin mielenkiintoista jos vaan se sinun sielulle sopii.
tallennettu
epona
Vieras
« Vastaus #179 : 28.06.2012 11:08:43 »

Jos suinkin on aikaa, niin kiitollisena ottaisin vastaan korttien viestit kysymyksiini koskien

1) työkuvioita: mihin suuntaan kannattaisi lähteä?

2) perheen perustamista?

Kiitos <3

Hei Biibis,
1) Ehdottomasti etelään... Noh, vakavasti ottaen nostin sinulle kortin ”Havahel”, joka on siis oikeudenmukaisuuden kortti. Olet tilanteessa, jossa hyödyt nyt jonkun luottetavan henkilön neuvoista ja tuesta. Jos olet oikeassa tulee kaikki päätymään hyvin. Henkilöt, joidenka kanssa teet töitä ovat rehellisiä ja vilpittömiä. Tee selväksi, että olet osa tiimiä ja työskentelet siis yhteisen päämäärän saavuttamiseksi.
2) Perheen perusamiselle sinulle nousi”Cahetel”, aurinko-kortti. Aika vaikuttaa siis olevan otollinen perheen perustamiselle. Enkeli rohkaisee sinua ottamaan riksin, sillä se tuo sinulle paljon onnea ja rikastuttaa elämääsi monellakin tapaa.


/A
tallennettu
Sivuja: 1 ... 10 11 [12] 13 14 ... 23
  Tulostusversio  
 
Siirry: