Sivuja: [1] 2 3 ... 23
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Ennustus Harjoittelua.  (Luettu 153733 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
epona
Vieras
« : 17.06.2012 19:34:23 »

Heipä hei,

PÄIVITYSTÄ:EN ENÄÄ HUOMIO TÄSTÄ EDESPÄIN KIRJOITETTUJA VIESTEJÄ /KYSYMYKSIÄ. Ilmoittelen jatkossa jos tilanne muuttuu. Kiitos!



Yksityisviestejä voi pistää mikäli kyseessä on sellainen asia, joka ei voi odottaa.


Tällä tavalla yritän siis vähentää tuntemaani painetta, ei minusta tainnutkaan olla tähän ja tuntuu myös ikävältä olla luktisemassa aihetta koko ajan.


"Kannan minäkin nyt korteni kekoon täällä foorumilla tarjoutumalla nostamaan kortteja halukkaille. Painotan, etten ole mikään ammattilainen vaan tavallinen intuitiivinen kuolevainen. (Jolla on enkeli kortit käytössään.) angel

Minulla on käytettävissäni Rebecca Bachsteinin "The Kabbalah Angel Tarot" -kortit, jotka ovat omasta mielestäni aina osuneet oikeaan ja todella monipuoliset. Aion myös käyttää intuitiivistä tunnettani siitä nostanko kysyjälle useamman kuin yhden kortin vai riittääkö yksi kortti avaamaan tilannetta hieman.
Kysymyksen pyytäisin muotoilemaan mahdollisimman hyvin ja tarkasti - Ja, vastaan myös yksityisviesteihin.

Katsotaan kuinka menee. Eli kysymyksiä kehiin - ken uskaltaa.  Wink

Vastailen, jahka kerkiän, mutta lupaan vähintään kerran viikossa tulla vilkaisemaan palstaa."

/A
« Viimeksi muokattu: 18.12.2012 21:25:25 kirjoittanut Ilveksen tytär » tallennettu
Nemimonde
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 58


Profiili
« Vastaus #1 : 17.06.2012 21:14:59 »

Mie voisin tulla koekappaleeksi. Hmm... työstä ja opiskelusta oon niin monasti muilta jo kysyny, niin kysympä sinulta rakkaudesta:

Miltä minun ja avopuolisoni lähitulevaisuus näyttää? Olisiko joku asia, jonka voisin tehdä paremmin?
tallennettu
Taavikka
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 24



Profiili
« Vastaus #2 : 17.06.2012 21:39:05 »

No minähän oon aina innokas kaikkeen (ainakin melkein  :Smiley )

Ja kysyisin, mihin suuntaan perheemme taloudellinen tilanne lähitulevaisuudessa menee? Helpottaako vai kiristyykö vyö...?

Kiitos sinulle  Smiley
tallennettu
Tummasilmä
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 242



Profiili
« Vastaus #3 : 17.06.2012 22:29:00 »

Mulle voit nostaa myös. Minua painaa sellainen asia, että palautuuko kroppani toiminta pian normaaliksi? Saammeko lähitulevaisuudessa vielä jälkikasvua? Saanko vakinaistettua työpaikkani?
Kaikkiin kysymyksiin ei toki ole pakko nostaa, nämä nyt mulle ajankohtaisia kysymyksiä  Smiley
tallennettu

jaden
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 95



Profiili
« Vastaus #4 : 17.06.2012 22:40:54 »

Minulle myös!  Cheesy
Tulenko sitoutumaan tämän vuoden aikana? Eli miltä tuo rakkauselämä näyttää? Smiley
tallennettu
Hiisitär
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 5323



Profiili
« Vastaus #5 : 18.06.2012 01:29:29 »

Minulla on vähän hassumpi kysymys, ihan yleisesti mielipidettä tähän; olen pohdiskellut vähän hienomman taidetatuoinnin ottoa. Ongelma on lähinnä se mistä löytäisin tarpeeksi kovatasoisen artistin toteuttamaan sen ja onko moinen ajatus edes järkevä pitkällä tähtäimellä ajateltuna.

Minulla ei siis varsinaisesti ole kysymystä, vaan kaipailen toista näkemystä asiaan.
tallennettu
Minna
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 107



Profiili
« Vastaus #6 : 18.06.2012 08:15:03 »

Hei,

MInullekin saa mielellään katsoa kortteja Smiley Miltä työelämäni tulevaisuus näyttää? Nykyisellä töpaikallani on yt:t menossa ja olisi ilmeisesti aika keksiä uusi suunta työuralle kunhan vaan keksisi mikä se olisi. Luonnollisesti talousasiat huolettavat tässä kohtaa.

Parisuhdekin voisi voida paremmin. Mitä näet avoliittooni?
tallennettu
sasape
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 28



Profiili
« Vastaus #7 : 18.06.2012 10:50:18 »

Miten ositusten käy.. Kumpi maksaa minä vai mies???
tallennettu
epona
Vieras
« Vastaus #8 : 18.06.2012 12:28:30 »

Mie voisin tulla koekappaleeksi. Hmm... työstä ja opiskelusta oon niin monasti muilta jo kysyny, niin kysympä sinulta rakkaudesta:

Miltä minun ja avopuolisoni lähitulevaisuus näyttää? Olisiko joku asia, jonka voisin tehdä paremmin?

Hei Nemimonde,

Katsotaas..

Nostin sinulle kolme korttia avoliittoosi. Ensimmäinen, joka kuvastaa tätä hetkeä oli "Mebahiah" radikaalien muutosten kortti. Se voisi viitata ongelmiin ja pettymyksiin suhteessa, tai ainakin alla piilevään pelkoon suhteen kariutumisesta. KOska myös kysyit menettelytavoista nostin pari lisää ja seuraavaksi sinulle tuli "Raphael". Hänen viestinsä tässä tilanteessa on seuraavanlainen:
"Nopea ja positiivinen ratkaisu on aivan kulman takana. Jätä kaikki tavanomainen pohdiskelu nyt sikseen - ajattelemalla et löydä tilanteeseen vastauksia. Yritä myös pitää asenteesi jäsentyneenä ja määriteltynä. Kaikki järjestyy - ja se tulee vielä tapahtumaan käden käänteessä.
Älä siis anna periksi; saat pian hyviä uutisa. Vaikka otatkin askeleen tuntemattomaan tee se pelottomasti. Ajasta tulee onnentäyteinen eikä sinulla ole mitään pelättävää."

Kolmas enkeli, joka nousi oli "Reyel".
Tässä tulee esiin tulevaisuuden näkymät ja todennäköinen lopputulos. Enkeli viestittää sisäisestä vahvuudesta ja siitä, että elämän kaikki koettelemukset tekevät sinut vahvemmaksi. Sisäinen voimasi, kurinalaisuutesi ja sisukkuutesi takaavat sinulle onnellisen lopputuloksen.


Tällasia nousi sinulle.

/A
tallennettu
epona
Vieras
« Vastaus #9 : 18.06.2012 12:44:50 »

No minähän oon aina innokas kaikkeen (ainakin melkein  :Smiley )

Ja kysyisin, mihin suuntaan perheemme taloudellinen tilanne lähitulevaisuudessa menee? Helpottaako vai kiristyykö vyö...?

Kiitos sinulle  Smiley

Hei Taavikka

Sinulle nousee seuraavaa;

"Mebahiah"
Radikaalin muutoksen kortti. - Vahvistaa horjumatonta luottamusta todelliseen elämään.

Kohtalo etsii haavoittuvaisinta kohtaamme. Kaikkien elämässä tulee aika, jolloin materiaalinen turvallisuus, uskomme huojuu tai menetämme rakkaimman. Tämä enkeli kertoo sinulle, että vaikka menettäisit omaisuutesi, ystäväsi tai perheesi jäljelle ja jää vain Sinä itse, ei se ole lopun alkua. Menetykset ovat vain näennäisiä ja kaikkein arvokkaimmat asiat jäävät jäljelle. Tämän sisäistäminen ja tietäminen on äärimmäisen tärkeää henkistä kasvua vaten.
Voit hyväksyä tilanteesi tai olla hyväksymättä, muttet voi muuttaa sitä. Tällä hetkellä on huono ajankohta yrittää muuttaa mitään.


Näin,

/A


tallennettu
epona
Vieras
« Vastaus #10 : 18.06.2012 13:00:07 »

Mulle voit nostaa myös. Minua painaa sellainen asia, että palautuuko kroppani toiminta pian normaaliksi? Saammeko lähitulevaisuudessa vielä jälkikasvua? Saanko vakinaistettua työpaikkani?
Kaikkiin kysymyksiin ei toki ole pakko nostaa, nämä nyt mulle ajankohtaisia kysymyksiä  Smiley

Hei Tummasilmä,

Päätin ensimmäiseen kysymykseen vastata heilurin avulla ja se vastasi selkeän "KYLLÄ" vastauksen.

Nostan muille kysymyksille kortit.

Ensimmäinen kortti, jonka nostin jälkikasvuun liittyen oli jälleen "Mebahiah" (päivän teema, näemmä).

Sinun kohdallasi silmiinpistävin viesti kortin takana on sen positiiviseksi käännetty affirmaatio: "Voin nyt sallia asioiden tapahtuvan ja hyväksyn elämän prosessin sen luonnollisessa muodossaan."
Kortti on enteilee pääsääntöisesti hieman vastatuulta elämässä, mutta kun kysyt raskaudesta minulle tulee itselleni mieleen, että paras tapa on olla ajattelematta asiaa ollenkaan ja vaan antaa sen tapahtua jos on tapahtuakseen. Se on tietysti helpommin sanottu kuin tehty, mutta kuten niin monesti todetaan neuvolassakin - kannattaa lakata yrittämästä.


Kolmanteen kysymykseen nousi:
"Imamiah"

Aloitat tuoreeltaan ja saat paljon tukea. Ongelmat ovat hävinneet tieltäsi ja elämääsi puhaltaa uusia tuulia. Kenties työpaikan vaihto on lähitulevaisuudessa ajankohtainen?


/A
tallennettu
epona
Vieras
« Vastaus #11 : 18.06.2012 13:14:36 »

Minulle myös!  Cheesy
Tulenko sitoutumaan tämän vuoden aikana? Eli miltä tuo rakkauselämä näyttää? Smiley

Hei Jade,

Sinulle nousi

"Lehael"

Itsevarmuudellasi ja positiivisella asenteellasi pystyt saavuttamaan juuri sen minkä haluatkin. Sinun ei ole vaikea houkutella luoksesi ihmisiä, jotka kiinnostavat sinua. Uhkut energiaa ja se tekee vaikutuksen kanssa-ihmisiisi. Hyvin pian nautit tämän hetksien hyvän onnen hedelmistä. Ilmassa vaikuttaa myös olevan taianomaista vetovoimaa - Eli hyvältä näyttää!

/A
tallennettu
glenda
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 38



Profiili
« Vastaus #12 : 18.06.2012 13:22:06 »

Hei Ilveksen tytär  Smiley

Nostaisitko minullekin kortin tai pari avoliittooni liittyen?  Rakastan avomiestäni yli kaiken, mutta muutama asia askaruttaa ja tulevaisuus arveluttaa...

Etukäteen kiittäen  smitten
tallennettu
epona
Vieras
« Vastaus #13 : 18.06.2012 14:00:50 »

Minulla on vähän hassumpi kysymys, ihan yleisesti mielipidettä tähän; olen pohdiskellut vähän hienomman taidetatuoinnin ottoa. Ongelma on lähinnä se mistä löytäisin tarpeeksi kovatasoisen artistin toteuttamaan sen ja onko moinen ajatus edes järkevä pitkällä tähtäimellä ajateltuna.

Minulla ei siis varsinaisesti ole kysymystä, vaan kaipailen toista näkemystä asiaan.

Atha, laitoin viestiä yhdelle tutulle tatuointitaiteilijalle Edinburghissa kysyäkseni tietääkö se joitain kovatasosia taiteilooita... Ja varmasti tietää, mutta ne lienee sitten Englannissa /Skotlannissa. Jos hän vastaa voin laittaa sulle viestin eteenpäin. En tosiaan itse tiedä tatuoinneista yhtään mitään.

Ajatus tuntuu mielestäni kuitenkin hyvältä ja heilurikin vastasi selkeästi, että Kyllä.

/A
tallennettu
vesimies53
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 54



Profiili
« Vastaus #14 : 18.06.2012 14:56:06 »

nosta minullekin,tuleeko tästä alkavasta suhteesta vakavampaa,muutanko tämän vuoden puolella,,,kiitos! smitten
tallennettu
Sivuja: [1] 2 3 ... 23
  Tulostusversio  
 
Siirry: