Sivuja: 1 ... 4 5 [6] 7 8 ... 23
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Ennustus Harjoittelua.  (Luettu 153743 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
bichon
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 61


Profiili
« Vastaus #75 : 25.06.2012 17:07:01 »

Kysynpä minäkin eli miltäs tämä nykyinen parisuhde näyttää tulevaisuudessa?(eli eri tiet vai sama suunta) Ja paraneeko taloudellinen tilanne puolen vuoden sisään?  :Smiley
tallennettu
ujanpa01
Vieras
« Vastaus #76 : 25.06.2012 17:11:43 »

Haluaisin myös mukaan. Perhe-elämä tuntuu olevan kyllä kohdallaan ja työkin, mutta sairauksien ja painon kanssa kamppailen. Kysynkin, että keneltä enkeliltä voisin pyytää apua jaksamiseeni? Miltä ylipäänsä tulevaisuuteni näyttää tai mitä enkelikortit minulle kertovat?
tallennettu
Sole11
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 4


Profiili
« Vastaus #77 : 25.06.2012 17:12:39 »

Hei!

Toivottavasti ehdit vastata myös mulle, ennekuin tämä harjoittelujaksosi päättyy Smiley, Kiitos jo etukäteen.

Taustatiedoksi voin kertoa, että olen suoraviivainen kauris ja aika voimakastahtoinen (ehkä kunnianhimoinenkin). Kuitenkin pidän itseäni rehellisenä, sillä omatuntoni on aina valveilla. Töissä en ymmärrä salakähmäisyyttä ja lorvimista, joten joskus taitaa vähän pistää silmäänkin erilainen ajatusmaailma. Olen ns "vanhanaikainen" ajatuksiltani tähän nykymaailmaan, näin koen myös parisuhdetta hakiessani. Kaikesta huolimatta olen myös äärettömän positiivinen ja ajattelen kaikista "sinisilmäisesti" positiivisesti, ennenkuin toisin todistetaan Cool
kiinnostaisi tietää:
a) Mitä kortit kertovat työkuvastani? Otanko turhan vakavasti toisten suhtautumisen vai onko syy sittenkin minussa?
b) Onko muihin töihin näkymiä korteissa, jos tämä nykyinen käy liian raskaaksi?
c) Löytyykö tänä kesänä/syksynä joku pysyvä miesystävä? smitten
d) mistä johtuu jatkuva levottomuus uusissa kodeissa? Olen muuttanut monesti ja en uskalla ajatella omaa asuntoa, koska pelkään kyllästyväni siihen alle vuodessa. Löytyykö kotini jostakin muualta?
tallennettu
Shopia
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 48



Profiili
« Vastaus #78 : 25.06.2012 17:12:55 »

Teenkö oikean ratkaisun kun päätin vielä yrittää nykyisessä parisuhteessa?
tallennettu
ramhan
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 1


Profiili
« Vastaus #79 : 25.06.2012 17:18:40 »

Hei, olisi kivaa jos katsoisit minullekin. Kysyn perheemme asumisesta, onko muutosta tulossa? Paraneeko taloustilanteemme?
Kiitos sinulle ja toivotan sinulle oikeen hyvää kesää!
tallennettu
enkuli_
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 28


Profiili
« Vastaus #80 : 25.06.2012 17:19:24 »

Heippa, mulle voisi myöskin katsoa, miesasiat mietityttävät..
tallennettu
pinte
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 10


Profiili
« Vastaus #81 : 25.06.2012 17:28:04 »

Hei!

Minulle voisi katsoa mitä nousee esille aiheesta työ ja asunto.

Paljon kiitoksia etukäteen  Smiley

T.Pinte
tallennettu
jame
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 24



Profiili
« Vastaus #82 : 25.06.2012 17:30:54 »

Minulle voisit nostaa rakkaus asioissa, tuli kohdattua mies syntymäpäiväni lähettyvillä  smitten

Suur kiitoos
tallennettu

Valkoinen sähköinen maailmojen sillanrakentaja
Hettana
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 1


Profiili
« Vastaus #83 : 25.06.2012 17:39:20 »

Nostaisitko epätoivoiselle rakkausasioissa? Löydänkö koskaan ketään? Vai löysinkö jo?
Kiitos...
tallennettu
maija13
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 2


Profiili
« Vastaus #84 : 25.06.2012 17:40:48 »

Hei vaan! Minullekin saisit nostaa kortin Wink Eniten tällä hetkellä kiinnostaa, eteneekö pieni orastava suhteeni milloinkaan pysyvämmälle asteelle???
tallennettu
hoppo
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 1



Profiili
« Vastaus #85 : 25.06.2012 17:41:33 »

Hei,

Haluaisisin tietää joko pian kohtaan soulmateni? Ja vihjettä siitä mistä hänet voisin löytää?
tallennettu
reettap
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 2


Profiili
« Vastaus #86 : 25.06.2012 17:45:59 »

Hola Smiley
Minua askarruttaa/välillä masentaa/ahdistaa/välillä taas tunnen olevani rohkea ja oikealla tiellä tämän miehen kanssa. Miltä tulevaisuutemme näyttää, onko eri polut vai yhteinen taival ja jos yhteinen, niin seestyykö tilanne?

Kiitos etukäteen!
tallennettu
hande-83
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 1


Profiili
« Vastaus #87 : 25.06.2012 17:48:56 »

Haluaisinpa minäkin tietää rakkauselämästäni. Olen löytänyt aivan ihanan miehen, mutta meillä on kummallakin paniikkihäiriö ja ahdistusta sekä itselläni surkea itsetunto. Nämä seikat vaikeuttavat suhdetta, mutta voisiko tämä mies olla minulle se oikea?

Kiitos smitten
tallennettu
Vasa
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 2


Profiili
« Vastaus #88 : 25.06.2012 18:03:01 »

Heips,

mielellänihän minäkin tulevasta kuulisin! Miltä mahtaa näyttää terveydentilan kohdalla sekä työrintamalla?  :Smiley
tallennettu
epona
Vieras
« Vastaus #89 : 25.06.2012 18:08:48 »


Hei,

Minulla olisi seuraavat kysymykset:
Näetkö minulle henkistä kehitystä/avautumista ?
Näetkö minulla henkisiä kykyjä auttaa muita? Jos, niin millä tavoin?

Kiitos!

 vesimies

Hei Marianne P,

Ensimmäiseen kysymykseesi nousi enkelikortti ”Raziel”. Kortti muistuttaa, että mystiikka on läsnä meidän jokapäiväisessä elämässämme ja kun nautimme elämästämme täysin siemauksin pääsemme kokemaan tätä mystiikkaa. Elämässäsi on tapahtumassa muutoksia positiiviseen suuntaan. Saattaa olla, että tiellesi asetetaan joku henkilö, joka vaikuttaa henkiseen kasvuusi. Kaiken kaikkiaan kehitystä näyttäisi tapahtuvan, hitaasti mutta varmasti.

Nostin noihin seuraaviin kysymyksiisi kortin ”Raphael”. Koska hän on tunnetusti parantajien enkeli mieleeni tulee heti, että saatat hyvin olla yksi niistä monista parantaja -sieluista, jotka ovat heränneet / heräämässä tehtäväänsä.
Kortti kehottaa sinua luopumaan vanhasta laatikkomaisesta tavasta ajatella. Nopea ja positiivinen ratkaisu on aivan kulman takana. Kehityksesi lähtee vauhdilla käyntiin kunhan löydät sen oikean oven, jonka avata. Älä anna periksi, saat pian hyviä uutisia. Vaikka matkaat tuntemattomaan tulee se olemaan onnentäyteistä aikaa, joten älä pelkää.


Näin sinulle.

/A
tallennettu
Sivuja: 1 ... 4 5 [6] 7 8 ... 23
  Tulostusversio  
 
Siirry: