Sivuja: 1 ... 15 16 [17] 18 19 ... 23
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Ennustus Harjoittelua.  (Luettu 153741 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
epona
Vieras
« Vastaus #240 : 21.07.2012 21:50:00 »

Minullekin voisit nostaa kortit. Saanko hakemani koulupaikan? Entä miten avioliittoni käy? Taloudellinen tilanne?
Kiitos vastauksistasi  Smiley

Hei Kaaliaivo,

Kysyin heilurilta tuota koulupaikkaa ja sen mukaan pääset kyllä kouluun, johon hait.

Nostin avioliitollesi kortin "Hahaiah", jonka päällimmäinen viesti on itsenäistyminen. Enkeli ei välttämättä tahdo viestittää erosta vaan siitä, että mahdollinen riippuvuus-suhde on päättymäisillään ja astut itsenäisempään vaiheeseen elämässäsi. Tiedossa on onnellista aikaa niin sinulle kuin kumppanillesikin, jahka oivallat, että olemme täällä loppukädessä yksin siitäkin huolimatta, että elämme parisuhteessa. Ehkä olisi virkistävää hankkia jokin uusi harrastus tai jollain muulla tavalla panostaa omaan itseensä enemmän. Et tarvitse toista löytääksesi itsesi - itse-asiassa itsetutkiskelua on helpompi tehdä jos on tarpeeksi omaa tilaa. Kortti enteilee kuitenin onnellisia hetkiä, joten näkisin kyllä, että liittonne kestää.

Taloudelliselle tilanteellesi nostin "Ariel" - rakkauden kortin. Kun kysymys liittyy nimenomaan raha-asioihin näkisin, että luvassa olisi uusia mahdollisuuksia ja positiivisia käänteitä.

/A
tallennettu
epona
Vieras
« Vastaus #241 : 21.07.2012 22:00:27 »

Heissan vaan Ilveksen tytär,
Osuipa tämä foorumi sattumalta silmiini, laitanpas minäkin sinulle harjoittelu aineksia:
Meikäläisen elo on ollut yhtä vuoristorataa viimeiset kymmenen vuotta, ratojen mennessä aina vaan alemmas...
nyt ollaan saatu uutta suunnitelmaa aikaiseksi, mahtaisko sille olla positiiviset näkymät?
Kiitoksia jo etukäteen ja kirkkaita näkymiä  laugh

Hei Noah,

Sinulle nousi kortti "Imamiah".  Kortin alla lukee englanninkielinen sana "Rising", joka on mielestäni erittäin positiivinen sana juuri sinulle tähän hetkeen.

Olet ollut emotionaalisessa pyörteessä ja vihdoin pääsemässä siitä ylös. Tunnetyöskentelysi ei ole missään nimessä ollut turhaa, sillä se on opettanut sinulle paljon itsestäsi. Elämän asettamista haasteista huolimatta olet nyt voiton puolella ja tulevaisuus näyttää valoisalta. Siitäkin huolimatta, että kohtaisit haasteita vastaavaisuudessa on kokemuksesi tehnyt sinusta viisaan ja vahvemman - pystyt nyt näillä eväillä kohtamaan mitä tahansa. Nyt on olleellista keskittää kaikki voimasi tähän uuteen suuntaan ja määrätietoisesti pyrkiä haluttuun lopputulokseen.
Sinulla on nyt universumin tuki ja voimia irrottautua menneistä rajoituksista. Saatat myös lähitulevaisuudessa luoda itsellesi uutta sosiaalista ympyrää, joka värittää elämääsi uudella tavalla. Olet muutosvaiheessa ja saat vastaavaisuudessa tarvitsemasi tuen. Kaiken kaikkiaan enkeli vakuuttelee sinulle, että tiesi kyllä helpottuu ja, että pahin on nyt takana päin.

Toivottavasti oli hyötyä. Tsemppiä.

/A
tallennettu
epona
Vieras
« Vastaus #242 : 21.07.2012 22:36:23 »

Heippa, tässä vähän harjoittelua myöskin Smiley

Katsoisitko minulle kortin/kortteja, että mitenkä minun ihmissuhteeni kehittyvät lähiaikoina tai myöskin niin pitkälle kuin pystyt katsomaan? Kannattaako minun jatkaa samalla psykologilla, vai vaihtaa toiselle? Miten kouluni lähtee syksyllä käyntiin ja miten tasapainoilen koulun ja työn välillä, tai kuinka rankkaa vuodesta tulee näiden vuoksi? Paino ihmissuhteissa.. Kiitos sinulle!

Hei Meuty,

Nostin ihmis-suhdeasioihisi kolme korttia, jotka tulkitsen seuraavasti.

Olet tietynlaisessa muutosvaiheessa elämässäsi ja nyt sinun on mahdollista aloittaa ikään kuin puhtaalta pöydältä. Ne ihmis-suhteet, jotka eivät enää palvele henkistä kehitystäsi ovat jäämässä taaksesi ja samalla huomaat, että ne jotka jäävät ovat niitä todellisia ystäviä. Saatat myös tutustua uusiin ihmisiin ja tuttavapiirisi laajenee. Tapaat ihmisiä, joilla on samanlaisia toiveita kuin sinulla ja voitte yhdessä toteuttaa niitä. Vilpittömyytesi avaa uusia ovia ja saavut sinne missä halusitkin olla. Mikäli elämääsi on astunut lähiaikoina uusi kumppani on suhteella erinomaiset puitteet onnistua, sillä viimeinen kortti luennassa enteilee uudesta alusta ja sitoutumisesta. Joka tapauksessa jotain ihanaa ja uutta on tapahtumaisillaan - ota se avosydämmin vastaan.

Vastasin psykologikysymykseen heilurin avulla. Vaikuttaa siltä, että sinun korkeimmaksi hyväksi ei jostain syystä olisi hyvä jatkaa saman psykologin luona käymistä.

Viimeiseksi nostin seuraavalle lukuvuodelle yhden kortin ja keskityin siis kysymykseesi: tuleeko se olemaan rankka rahallisesti ja jaksamisen kannalta niin opiskelussa ja työsaralla. Nousi "Sehiah", joka kehottaa sinua asennoitumaan tilanteeseesi uudelleen. Jos pelkäät tai jännität tulevaa muokkaat ajatuksillasi siitä rankan kokemuksen. Anna elämänvirran viedä sinua ja hyväksy muutos. Mikäli pidät ajatuksesi ja asenteesi positiivisena tulee muutosvaihe olemaan sinulle helpompi.


/A
tallennettu
Sumium
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 11


Profiili
« Vastaus #243 : 22.07.2012 16:30:24 »

Hei Ilveksen tytär,

Ehtisitkö katsoa minulle korteista?

Kiinnostaa tapahtuuko lähiaikoina (loppuvuoden aikana) muutoksia ihmissuhteissa? Tuleeko meille suhde ihastukseni kanssa?

Kiitos ja toivottavasti näkisit jotain ihanaa..
tallennettu
Jemarle
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 27


Profiili
« Vastaus #244 : 22.07.2012 20:49:49 »


Kiitos Ilveksen tytär  Smiley
Juuri tuota päätöstä odotan, liittyen parisuhteeseeni.... Tai olenhan tavallaan tehnytkin päätöksen, - että olen vielä tässä suhteessa  Wink, vaikka tiedän tämän olevan melko antamaton minulle enää. Ehkä aika ei sitten vain ole vielä ihan valmis lopulliseen päätökseen.  Näin haluan uskoa Smiley. Tuo terveys- ja opiskeluasia kuullostaa ihanalle, ja kuinka osuikaan oikeaan tuo luonnon parantava voima ja askeettisuus Smiley.

Ihanaa elämää sinulle   smitten

-Jeleh

Hei, minäkin olisin halukas kuulemaan mitä minulle nousee .... mulla ehkä useampi asia mikä hieman kysymysmerkillä Undecided, esim. mihin suuntaan parisuhteeni on menossa, onko tulossa tähän parempi muutos vaiko ihan uusi ihminen odottaa ja jos niin meneekö vielä kauan  ?, ja entä opiskelujeni jälkeen töiden tarjonta, löydänkö sen työn mikä on "mun juttuni" ? ja terveydentilani ylipäätään.  Kiitos  Smiley

Hei Jeleh,

Nostan sinulle kolme korttia noihin eri osa-alueisiin.

Ensimmäisenä nostin parisuhteellesi kortin. "Lehahel" enkeli viestittää siitä, että suhde on himan hutaralla pohjalla. Onko sinulle paljon yhteistä kumppanisi kanssa? Jotkut ihimis-suhteet ovat asetettu tiellemme tekemään elämäsätämme hauskemman tai mukavamman, mutta niissä ei ole pidempi-aikaisen suhteen vaatimaa syvyyttä. Kenties pidät kiinni suhteesta, joka on jo täyttänyt tehtävänsä niin sanotusti. Välillänne vaikuttaa olevan intohimoa, mutta riittääkö se sinulle? Uutta suhdetta en nyt tähän tilanteeseen vielä näe. Kenties sinun olisi hyvä tehdä päätös siitä haluatko jatkaa nykyisen kumppanisi kanssa ja sen jälkeen katsoa tulevaa.

Opiskelun jälkeiseen tilanteeseen kysyin neuvoa heilurilta. Vaikuttaa siltä, että työllistyt haluamallesi alalle ja löydät kyllä sen, joka on sinun juttusi.

Terveydellesi nostin kortin "Haniel", joka on kaunis kortti saada tähän kysymykseen. Enkeli puhuu positiivisesta asennoitumisesta ja luonnon parantavista voimista. Ota askeleita kohti askeettisempaa elämää ja anna yksinkertaisten asioiden tuoda tasa-painoa niin tunne-elämääsi kuin fyysiselle terveydellesi. Kävely metsässä, meren rannalla tai vaikkapa puistossa voi rauhoittaa mielen ja antaa uutta energiaa.

/A
tallennettu
Janso
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 26


Profiili
« Vastaus #245 : 23.07.2012 00:49:09 »

Hei Ilveksen Tytär,

ihana kun ehdit nostamaan kortit  smitten oli todellakin hyötyä, suuret kiitokset sinulle  Smiley ja ihanaa kesän jatkoa.

Janso
tallennettu
epona
Vieras
« Vastaus #246 : 25.07.2012 20:41:58 »

Hei! Haluaisin ennustuksen aiheeseen, että tuleeko uudesta suhteestani mitään. Olen hyvin rakastunut, mutta meillä on ollut vaikeuksia enemmän kuin tarpeeksi johtuen siitä, että aikaisemmat suhteemme olivat vielä keskeneräisiä aloittaessamme. Tai siis eroprosessit olivat kesken ja kuviossa on lapsia. Tuntuu, että olen löytänyt sielunkumppanini, mutta välillä pelottaa hurjasti, koska yhteenmuuttaminen vaatisi paikkakunnan vaihtoa yms.  Kiss

Kiitos jo etukäteen.  Smiley

Hei Pepatti,

Nostin suhteellesi kortin "Ariel" ja pakasta tupsahti samantien pöydälle myös "Mumiah".
Ariel on rakkauden kortti ja Mumiah taas viittaisi siihen, että kyseessä on sielunkumppanuus. Kortit ovat eritääin positiivisiä koska kysymyksesi liittyi ihmis-suhteeseen. Näkisin siis, että liittonne kestää. Mies osoittaa sinulle tulevaisuudessakin kiintymyksensä ja koette yhdessä onnellisia hetkiä.

/A
tallennettu
epona
Vieras
« Vastaus #247 : 25.07.2012 20:45:48 »

Hei,

Onko elämässäni tällä hetkellä vaikuttavalla ulkomaalaisella miehellä ja minulla pitkä yhteinen tulevaisuus vai ei..?

Hei Pirjukka,

Sinulle nousi kortti "Raziel", jonka tulkitisin niin, ettei suhde kenties ole kestävä, mutta sitäkin intohimoisempi. Koette yhdessä voimakasta vetovoimaa ja sinulle selkenee hyvin pian, että kyseessä vastapuolien vetovoima. On hyvin pitkälle sinusta kiinni kuinka pitkään suhteenne kestää.

/A
tallennettu
epona
Vieras
« Vastaus #248 : 25.07.2012 20:53:24 »

Moikka,
Nosta minullekin kortteja, ole hyvä. Olen ollut kovassa pyörteessä, enkä ole aina osannut suunnistaa oikein. Toivon, että jotain hyvää voisi joskus tapahtua. Olen onnellinen lapsenlapsistani. Miksi olen heikko alkoholille ja jätskille ym makealle? Olen jotenkin sekaisin...

Hei Kaskas,

Hmm... En oikein ehkä ihan ymmärtänyt kysymystäsi tai sen ydintä. Haluaisitko kysyä, miksi olet heikko alkoholille? (siihen lienee psyykkiset ja fysilogiset tekiät.)
Teen sinulle jokatapauksessa miniluennan, jonka tulkinta on alla:

Intuitiosi on tässä tilanteessa oikeassa. Jatka vielä pyrkimistä toivottuun tavoitteeseen, sillä onni on nyt puolellasi ja saavutat sen minkä haluatkin. Enkelit kehottavat sinua kuuntelemaan sielusi ääntä ja kenties hakeutua jollekkin kurssille /kouluun, jossa harjoitetaan itse-tutkiskelua. Kun itsetuntemuksesi lisääntyy pystyt jälleen toteuttamaan unelmiasi - joskus mielemme sulkee pois kaipaamamme muutoksia. Kun pääset jälleen kosketukseen todellisen itsesi kanssa saat elämäsi helpommin hallintaan.

/A
tallennettu
epona
Vieras
« Vastaus #249 : 25.07.2012 21:26:03 »

Hei Ilveksen tytär! Kesäpoika se laittoi postia,että harjoittelet täällä. Jospa katsoisit minullekin. Tulevaisuus se aina kiinnostaa, jatketaanko samaan malliin vai tuleeko muutoksia? Aikuiset lapset myös mielessä, heillä ollut vaikeuksia elämässä, kuinka selviävät ja löytävätkö elämänkumppania? Kiittää ja kumartaa.

Hei vaan Yönlinja,

Katsotaanhan.

Sinulle nousi ensimmäiseksi "Nith-haiah". Kortti on ensimmäinen kortti pakassa, eikä oikeastaan paljasta mitään tulevasta. Tällä hetkellä seuraavaa askelta ei voi ennustaa. Sinulla on itselläsi nyt valta päättää mitä haluat seuaavaksi. Luota intuitioosi, se johdattaa sinua oikealle tielle. Oma-aloitteisuutesi on sinulle eduksi ja sponttaanisuutesi takia jotain aivan uutta voi aukeutua sinulle /teille. Kokonaiskuvaa katsoen suunta näyttää hyvältä ja positiiviselta.

Kysyin enkeleitä viestiä sinulle lapsiisi liittyen ja nousi "Zafikel".
Arkkienkeli viestittää, että elämän vakaus ja tasapaino ovat nyt tärkeitä asioita. Minulle nousi lähinnä mieleen se, että olemassaolosi on nyt tärkeää lapsillesi. Ajan kanssa asiat järjestyvät ja he saavuttavat sen, mitä tavoittelevat. Nyt sinulta vaaditaan pitkäjänteisyyttä ja rauhallista läsnäoloa. Lopussa kuitenkin kiitos seisoo, niin kuin sanotaan.

Toivottavasti oli apua.

/A
tallennettu
Sianne
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 41


Profiili
« Vastaus #250 : 26.07.2012 09:33:52 »

Teetkö näitä ennustusharjoituksia enää?
Jos teet, niin minulle saa myös ennustaa Smiley
tallennettu

aurinko jousimies 5.huone, kuu oinas 9.huone, Asc leijona, kuunvaihe rapu
epona
Vieras
« Vastaus #251 : 26.07.2012 11:58:26 »

Teen näitä silloin kun ennätän. Nyt on n. kk:den jono  buck2, joten kaikille se tiedoksi.

/A
tallennettu
Kuutar66
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 2


Profiili
« Vastaus #252 : 29.07.2012 12:24:42 »

Kiitos vastauksestasi!
tallennettu
minzi
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 23



Profiili
« Vastaus #253 : 31.07.2012 22:55:36 »

Kiitos kiitos kiitos !
tallennettu
Yönlilja
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 2


Profiili
« Vastaus #254 : 15.08.2012 21:50:51 »

Kiitos kovasti Ilveksen tyttärelle, ajattelin myös itse samaan tapaan jälkikasvuni suhteen, kun en oikein muuta voi. Viestisi lämmitti sydäntä kovasti, kiitos!
tallennettu
Sivuja: 1 ... 15 16 [17] 18 19 ... 23
  Tulostusversio  
 
Siirry: