Olen tosi tyytyväinen että ystäväperhe saa kolmen viikon kuluttua uuden kodin ja pääsevät pois siitä kauheesta homeluolasta

Inhottava vatsatauti on ohi ja muutenkin hyvä fiilis.
Ensi viikolla tulee tähänkin asuntoon superpuhdistus eli mun oireilun pitäis sit loppua. On tosi jyry tökötti jolla vedellään asunnon kaikki pinnat. Täytyy käyttää kaasunaamaria, silmäsuojia sekä suojapukua ettei sitä myrkkyä roisku iholle mutta se tökötti tappaa kaiken itiöstön mitä täällä vielä on.
Faija lupas hoitaa kaasunaamarit + suojajutut pojille jotka tulee homman sit suorittaa. Minne ihmeeseen mä laitan kaikki kukat? Ne ei voi olla samassa tilassa tai kuolevat eli kyse tosi myrkystä.
Pitää olla pois kodista jonkun aikaa kun tää puhdistus on tehty. Yli 200 euroa maksaa moinen myrkky ja saa tod luvan kans toimia tai sit mä laitan koko mestan tuleen
Aikaisempi kallis otsonointikäsittely oli yhtä tyhjän kans ja silläkin hintaa 450 euroa eli kyllä ihmisiä kusetetaan noissa homeputsauksissa vaikka luvataan maat ja taivaat tehosta.
Nyt mulla on luja luottamus siihen että tää superkäsittely auttaa kera enkeliavun