Sivuja: 1 ... 1163 1164 [1165]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Tule kahvi ja teetupaan!  (Luettu 2937923 kertaa)
0 jäsentä ja 4 vierasta katselee tätä aihetta.
ikiviuh
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #17460 : 26.01.2020 16:30:51 »

joo, poistelen tässä kun muilta touhuiltani ehdin näitä omia viestejäni, koska en halua jättää tänne merkkiäkään itsestäni. ei sovi mun arvomaailmaan tällaisen paikan tukeminen, kun otin viimein suomukset pois silmiltä ja huomasin mikä tämän paikan tarkoitus on. olen ollut typerys kun olen omalta osaltani pitänyt foorumia aktiivisena
tallennettu
Varjotar
Astroholisti

Starchild

Profiili
« Vastaus #17461 : 26.01.2020 17:39:31 »

Ikiviuh, saanen tiedustella tarkempia syitä tuohon?
tallennettu

Kuuntele tuulta.
ikiviuh
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #17462 : 26.01.2020 17:52:05 »

tänne oli käyttäjä Starrair tehnyt aiheen Astron auttajalistalta löytyvästä psykofyysisestä kehoterapeutti-parantajasta, joka oli huijannut häneltä vaimonsa kanssa rahaa ja ilmeisesti muutakin. nyt ketju on poistettu eikä käyttäjääkään enää löydy, joten ylläpito on kai poistanut hänet foorumilta, katsos huonoa mainosta bisneksille
tallennettu
Kuuhilda
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #17463 : 26.01.2020 20:13:46 »

Öh.
Tai ehkä aloittaja on ihan itse päättänyt poistua ja poistaa?
Tuo sisältää aika paljon olettamuksia...mutta siis, onhan tällä sivustolla selkeä tarkoitus auttaa bisnestä pyörimään, ja tottakai forumillakin osana sitä. Ei se ole mitenkään piiloteltua edes.

Oon kyllä miettiny, että pitäskö perustaa oma astrokeskustelufoorumi, ei bisnesmielessä, ja koota sinne ihmisiä täältä, ja ehkä muualtakin?

Jotenkin tämä forumin viimeaikainen muutos, ja se, ettei meitä forumin ns
 asukkaita huomioida ollenkaan, on tuonut jonkinlaisen epävarmuuden tähän...juttuja häipyy, ja tiedä vaikka tämä vanha puoli katoaisi kohta kokonaan?
tallennettu
ikiviuh
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #17464 : 26.01.2020 20:29:15 »

ei täältä voi poistaa tunnuksia itse, sitähän on täällä moni valitellut ettei saa itse poistettua tunnuksia eikä ylläpito reagoi mitenkään vaikka pyytäisi poistamista. kun huomasin ketjun kadonneen, etsin käyttäjätunnusta ja sitä ei enää ole
tallennettu
ikiviuh
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #17465 : 26.01.2020 20:38:20 »

kyllähän Seppo selkeästi tekee tätä astrojuttua tarkoituksena myös saada siitä rahaa, mutta Sepon jutut on sentään konkreettisia asioita, tulkintoja, asiakas tietää mistä maksaa jos tulkinnan haluaa. mutta tuo auttajalista menee jo sinne harmaalle alueelle, kun esimerkiksi kyseisessä tapauksessa laskutettiin jostain tekstiviesteistä joissa oli älyvapaata tajunnanvirtaa
tallennettu
ikiviuh
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #17466 : 26.01.2020 20:43:40 »

luvattiin palauttaa rahat jos hoito ei toimi, eikä se toiminut ja rahoja ei palautettu. huijattu ihminen oli tämän foorumin kautta päätynyt kyseisen yrityksen asiakkaaksi, joten tottakai hän tuli tänne kertomaan kokemuksestaan ja miten kävi?
tallennettu
Kuuhilda
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #17467 : 26.01.2020 21:12:02 »

Ai siinä on semmonen kiemura   Undecided
Ah, se oli tämän forumin kautta.
No, jos asia noin on, tälläinen maton alle lakaisu on tietysti ikävää.

Täytyy toivoa, että asia asiallisesti selvitetään, oli miten oli, eikä vain siivottu sivuun.
Ehkä on ihan parempikin selvittää tälläiset ilman julkisuutta?

Muoks*

Selkeästi tuolla sanotaan, ettei auttajalistaa arvioida sivuston puolesta, ja että kukin asiakas on omalla vastuullaan liikenteessä.
Asiattomasta käytöksestä voi jättää palautetta, ja niiden perusteella auttaja voidaan poistaa, jos valituksia tulee paljon.

Millähän ilveellä moiselle listalle pääsee?

Olipa tuo lista kasvanut sitten sen, kun sitä viimeksi olen lukenut.

« Viimeksi muokattu: 26.01.2020 21:23:18 kirjoittanut Kuuhilda » tallennettu
ikiviuh
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #17468 : 26.01.2020 21:23:06 »

minun mielestä oli vain hyvä että sen pariskunnan viestit tulivat esille. olen ollut epäileväinen jo pitkään noita auttajia kohtaan, mutta en ole ymmärtänyt että toiminta on noin häikäilemätöntä. ja se tyyli millä parantajan vaimo jälkikäteen vastaili asiakkaalle oli karsea. tällaista oikeasti tapahtuu Suomessa ja tämä foorumi on oleellisesti mukana tuossa kuviossa, ja me astrologiasta kirjoittelevat pidetään tätä foorumia aktiivisena ja houkutellaan tänne lisää ihmisiä huijattavaksi  Embarrassed
tallennettu
Kuuhilda
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #17469 : 26.01.2020 21:38:30 »

Mä kyllä vieritän vastuun ihmisille itselleen, ja no, sivuston  ylläpitäjänä miettisin kerran jos toisenkin, kannattaako tuollaista listaa pitää, koska se on aivan villi viidakko, jota on kenenkään hankala valvoa, ja saattaa tosiaan tehdä lommoja omaankin maineeseen?
tallennettu
Elwyn
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #17470 : 26.01.2020 21:39:29 »

Oma astrokeskustelufoorumi on jees idea, olen mukana jos sellainen perustetaan Cool Itse en ole vielä jaksanut perehtyä tuohon kulta-aikajuttuun, pitää katella jos siitä saisi jossain vaiheessa jotain irti.
tallennettu

"Curse the day, hail the night"

**

“To define is to limit.”
― Oscar Wilde
Kuuhilda
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #17471 : 26.01.2020 21:48:10 »

Joo, sellainen astrokahvihuone meille  Smiley

Kulta-aika hypetys on mennyt minultakin toistaiseksi vielä ohi, saas kattoa, jos joskus saan siitä kopin?
tallennettu
ikiviuh
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #17472 : 26.01.2020 21:54:42 »

tähän new age-kulttuuriin kuuluu juuri se että kaikki pitäisi vain hyväksyä ja antaa asian olla. ettei ole hyvä vaatia oikeutta, vaan pitää antaa huijareiden huijata koska kyllä karma hoitaa. sitä karmaa odotellessa huijari ehtii huijata ties kuinka montaa muutakin hyväuskoista. ja jos jotain epäilyttävää toimintaa havaitaan, sitä ei missään nimessä saa sanoa ääneen vaan asia hoidetaan piilossa, pestään ns likapyykki kotona ettei vain tule huonoa kuvaa näistä parantajien palveluista

joo, samaa mieltä että suurin vastuu se on ihmisellä jos on järjissään ja kykenevä tekemään järkeviä päätöksiä. useimmiten sairaat ihmiset, esimerkiksi kroonisista kivuista kärsivät tai huonon ennusteen saaneet ovat valmiita kokeilemaan ihan mitä tahansa. tässäkin tapauksessa oli kyse sairaasta ihmisestä, joka haki apua sairauteensa ja se hänelle luvattiin. sairaus on aina kriisi, ja silloin ihminen on alttiimpi manipuloinnille kuin terve ihminen. terveydenhuollossa ihmistä suojelee potilaslaki, mutta tuolla vaihtoehtohoitojen puolella kuka tahansa voi tehdä mitä tahansa, eikä häntä ehkä koskaan saada oikeuden eteen asiakkaansa kaltoinkohtelusta vaikka todisteet olisivat ilmiselvät

ja mulla menee tunteisiin, koen suojelunhalua sairaita ihmisiä kohtaan, usein jo se sairauden aiheuttama kärsimys on niin epäoikeudenmukaista ettei kyllä tarttis mitään ylimääräistä väärintekoa tahoilta, jotka sanovat että haluavat auttaa, mutta todellisuudessa vievät rahat ja nauravat kuinka helposti ihmiset ovat vietävissä
tallennettu
Kuuhilda
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #17473 : 26.01.2020 22:15:29 »

Niinpä.
Mutta ei kannata käydä sotia, joille ei mitään voi, ja jonka kaikkia puolia ei ole mahdollista selkeästi nähdä.

Vahinkojen minimoinnin kannalta se yksityisyys on hyvä. Tiäs mitä kaikkia kunnianloukkauksia yms. tälläisissä tapauksissa sitten lähdetään hakemaan, oli syytä tai ei.

tallennettu
ikiviuh
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #17474 : tänään kello 00:23:33 »

totta, olet oikeassa Hilda, tälle en mitään voi, ja jos tämä foorumi lopettaisi auttajalistat, ne olisivat jossain toisella foorumilla kuitenkin. miten sieltä edes voisi erotella rehelliset auttajat huijareista, ei mitenkään. joten täytyy mennä ja jättää asia sikseen, taistella tätä sotaa jossain toisella tantereella
tallennettu
Sivuja: 1 ... 1163 1164 [1165]
  Tulostusversio  

Siirry: