Sivuja: [1] 2 3 ... 372
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Parasta tässä päivässä  (Luettu 2008176 kertaa)
0 jäsentä ja 8 vierasta katselee tätä aihetta.
Ulkopuolinen
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 742


Profiili
« : 08.12.2009 20:10:29 »

Tähän ketjuun voi laittaa aiheet, mitkä ovat päivässä olleet niitä parhaita ja kantavia voimia. Jakaa omaa positiivista hyvää tuntoaan myös meille muille.

Minun päivässäni on tänään kolmekin ilon aihetta. Minä saavutin jollakin tasolla oman sisäisen rauhani. Siitä voi lukea edelleen blogistani www.parantumiseni.blogspot.com. Toiseksi kykenin viimein auttamaan ja tukemaan rakasta ystävääni. Kolmas minua pitkään vaivannut päänvaiva ratkesi erittäin yllättävästi ja positiivisesti.

Jos minusta jotakin energiaa on toisille jakaa, niin toivon, että tämä tekstini saa teidät hymyilemään ja kokemaan sen saman onnen tunteen, jota sisälläni on.
tallennettu
Ippuska
Astroholisti
*****
Viestejä: 5054


4ever


Profiili
« Vastaus #1 : 09.12.2009 00:35:08 »

 Smiley Parasta tässä päivässä: terveyshän se on  angel ja sitten ystävän yllätysvierailu synttärilahjoineen  Cheesy joulusiivouksen aloitus ja teinin uusi ihana jaksolukkari alkoi smiley6600
 smitten
tallennettu

Ophiuchus

Trooppisesti:
 aurinko jousimies , kuu leijona , askendentti vesimies

Sideerisesti:
 aurinko skorpioni , kuu leijona , askendentti kauris

Maya: Sininen Kosminen Yö
Asterix
Vieras
« Vastaus #2 : 09.12.2009 02:47:04 »

Oih...!  smitten Ystävät kaikista yhteiskuntaluokista niin ihanalla persoonallisuuksilla! smitten
Mitä minä tekisin, jos asema ja raha olisi mittari! He ei koskaan hyväksyisi minua inhimillisenä
ja normaalina ihmisenä! Rakstan niin paljon niitä ihmisiä, jotka eivät koskaan ole katsoneet
varallisuus -ja sosiaaliseen tilanteeseeni. smitten
Olen ollut niin köyhä ja niin rikas ja kaikkea siltä väliltä!
He ovat sosialisesti ylempiäni ja alempiani, mutta kukaan ei laske,
koska rakkaus on se todellinen mittari!  Smiley smitten

Miten onnekas olen moisista kontakteista, yhteyksistä ja etenkin, niistä ystävistä,
jotka... tai joilla on niin valtavan suuri lahja rakastaa , my god..!  Shocked
juuri minunlaistani persoonaa uglystupid2
siitä huolimatta, että ovat aatelisia valtavilla perinnöillä, uus -tai vanhaisrikkaita,
tai pätkätyöläisiä ammatissaan tai what ever..! ja kuinka onnekas olen tuodessani nämä niin
toisistaan poikkeavat ryhmät kokoon hyvinä ystävinä.  Smiley
I love my world and my friends, but I'm sure you know it!  smitten
I can be so hard, so sarcastic and so ironic..
and you still love me even I have my mistakes..
I love you funny guys..! smitten
« Viimeksi muokattu: 09.12.2009 02:48:59 kirjoittanut Sasha » tallennettu
indiima
Astroholisti
*****
Viestejä: 1647



Profiili
« Vastaus #3 : 09.12.2009 13:38:15 »

Parasta eilisessä oli se, että otin itseäni niskasta kiinni ja lupasin olla projisoimatta omia kriisejäni parisuhteeseemme. Melkein yhtä ihmeellistä ja ihanaa ja rakkaudellista oli, kun poikaystäväni ensimmäistä kertaa lauloi kanssani.  smitten smitten Vieläkin menee varpaat kippuralle ja mahassa perhoset läpättää.  smitten
tallennettu

askendentti leijona   aurinko jupiter neptunus kauris  kuu mars kalat  merkurius uranus jousimies   venus vesimies  saturnus pluto skorpioni  chiron kaksoset MC  kuunsolmu  harka
Artemis
Astroholisti
*****
Viestejä: 3622



Profiili
« Vastaus #4 : 09.12.2009 14:34:11 »

Parasta tässä päivässä on se että tänään on vähemmän fyysistä kipua kuin eilen  Smiley
tallennettu
Ulkopuolinen
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 742


Profiili
« Vastaus #5 : 09.12.2009 15:52:51 »

Hyvä Artemis, suunta on oikea.

Minulla parasta päivässä oli, että hoitosuunnitelmat menivät eteenpäin ja mahdollisesti löysin itselleni henkilön, joka osaa neuvoa itsehoidon ja kipulääkityksen korvauksessa.

Ja niin, onnistuin auttamaan eilen erästä ystävääni, kuulin siitä tänään ja se teki minut hyvin onnelliseksi.
tallennettu
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #6 : 09.12.2009 15:54:21 »

kokeilitko energiaparannusta? se on ainoa mihin itse enää luotan, -
tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
mirka222
Vieras
« Vastaus #7 : 09.12.2009 17:38:47 »

Sanon, mikä oli hyvää eilisessä: sain Gradua väsättyä taas hieman eteenpäin ja siivottiin ukon kans oikein kunnolla Smiley

Tämä päivä ollut pelkkää p-tautia buck2
tallennettu
Artemis
Astroholisti
*****
Viestejä: 3622



Profiili
« Vastaus #8 : 14.12.2009 11:49:22 »

Hyvä Artemis, suunta on oikea.

Minulla parasta päivässä oli, että hoitosuunnitelmat menivät eteenpäin ja mahdollisesti löysin itselleni henkilön, joka osaa neuvoa itsehoidon ja kipulääkityksen korvauksessa.

Ja niin, onnistuin auttamaan eilen erästä ystävääni, kuulin siitä tänään ja se teki minut hyvin onnelliseksi.

Kiitos  smitten

Toivottavasti myös itselläsi helpottaa!

tallennettu
Ulkopuolinen
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 742


Profiili
« Vastaus #9 : 15.12.2009 07:51:32 »

^^^mīla sztár^^^
Sehän minut hengissä on pitänyt, minulla on erittäin pätevä henkiparantaja tukenani ja täytyy sanoa, että ilman häntä en tässäkään olisi. Jos kiinnostaa olen kirjoittanut blogiini minun henkiparannuskokemuksesta, varsin mielenkiintoinen tarina vaikka itse sanonkin.

Tänään jälleen saa iloita siitä, että viimeviikon kiirastulet ovat takanapäin ja elämä hymyilee. Kyllä se aurinkokin paistaa vaikka välillä ei siihen jaksaisikaan uskoa.
tallennettu
Asterix
Vieras
« Vastaus #10 : 17.12.2009 03:22:59 »

Olen onnellinen, että asun maassa, jossa on turvallista kaduilla ja yöelämässä
ja muutenkin turvallista, ihmiset ystävällisiä ja auttavaisia, jossa on loistava terveydenhuolto,
hammashoito ja mielenterveyshoito, puhdas luonnollinen ja myrkytön ruoka,
maailman paras vesijohtovesi, kaunis luonto ja siistit puhtaat kaupungit, kaunis arkkitehtuuri,
rikas kulttuuri ja historia ja rikas seuraelämä ja kulttuurielämä... jos vain malttaisi lähteä
kotoa lämpimän takan äärestä ja kynttillöiden valosta ulos. Grin 2funny

Olen onnellinen ja kiitollinen kaikista ystävistäni, jotka edelleen rakastavat minua
huonoista puolista huolimatta.
Olen onnellinen ja kiitollinen omasta kodistani, työpaikastani ja opiskelupaikastani.
Olen kiitollinen ja onnellinen terveydestäni, kauneudestani, ajattelukyvystäni,
huumorintajustani, kestävyydestäni ja positiivisesta perusmielenlaadusta.
Olen onnellinen ja kiitollinen siitä, että minulla on tulevaisuus ja omat suunnitelmat toteuttaa sitä,
kaikesta huolimatta.
Olen onnellinen ja kiitollinen siitä, että osaan ottaa elämän sellaisena kuin se tulee,
enkä jää roikkumaan mihinkään menneeseen, vanhaan tai ongelmiin.
Universaali on erityisen antelias kohdallani ja miten muutoin voin sitä kiittää,
kuin elää tämä elämä täysillä nauttien.
 smitten smitten smitten

tallennettu
Asterix
Vieras
« Vastaus #11 : 17.12.2009 03:38:31 »

Parasta on ollut veljeni pienen prinsessan syntymä viime viikolla!  smitten
Olen aivan pakahtua onnesta! Voi miten kaunista ihmisen elämän alku voikin olla! Shocked smitten

Parasta tänään oli lumisade ja eilinen auringonpaiste
ja se Starbuckin karamellicappucino ja ystävälliset hymyt kaupungilla
ja Veskarin rakkauden osoitukset.

Ihanaa on myös kolmen naapurini koirat, jotka tulevat aina tervehtimään,
kun näkevät minut ja juttelevat mukavia.
Parasta on se, että vaikka on kylmä sää, niin minulla on mukavan lämmin joka paikkaan! smitten
tallennettu
Lucanne
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 49


Angels are for us


Profiili WWW
« Vastaus #12 : 18.12.2009 01:33:56 »

Parasta elämäni tässä hetkessä on kun olen saanut uusia ystäviä (tavallaan) täältä foorumilta.

Tykkään niin kovasti jutella ja kirjoitella ihmisten kanssa ja vaihtaa kaikenlaisia mielipiteitä ja ajatuksia.
Siinä samalla joskus saa sellaisia ns. kuningasajatuksia, että "voi kun en itse tajunnut tuota ja tuota."
Sillä se maailman kaikkeus suurenee tuolta ajatuksen taholta.

Mutta nyt lähden nukkumaan. öitä kaikille ja kauniita unia!
tallennettu

Kuu Oinaassa. MC.
Venus ja Ceres Vesimiehessä.
DC, Pallas. Merkurius ja Aurinko Kauriissa.
Juno ja Kuunsolmu Jousimiehessä.
Saturnus, Mars ja Neptunus Skorpionissa.
Vesta Vaa'assa. IC. Jupiter Neitsyessä sekä Pluto ja Uranus Leijonassa. ASC.
sangviinikko
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 682



Profiili
« Vastaus #13 : 19.12.2009 20:44:46 »

Hih.
Vot, valmista tuli.

Sain vihdoin valmiiksi kauan pakertamani talvitakin esikoiselle.

Kyllä nyt kelpaa.
Kaava Elsebeth Gyntherin ihanasta retrohenkisestä kirjasta vuodelta kypärä ja miekka ja kangas aikas ihanaa Tampellaa.
Villavatiinit välissä, joten ei pitäs pikkulikan palella.
Eikä tule ihan heti samanmoista vastaan.... :Smiley
tallennettu

"Det finns en särskild plats i helvetet för kvinnor som inte hjälper varandra"
Ulkopuolinen
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 742


Profiili
« Vastaus #14 : 20.12.2009 00:48:42 »

Parasta on se, että olemme löytäneet jälleen kerran toisemme erään rakkaan ystäväni kanssa.
tallennettu
Sivuja: [1] 2 3 ... 372
  Tulostusversio  
 
Siirry: