Sivuja: 1 ... 93 94 [95] 96 97 ... 405
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Parasta tässä päivässä  (Luettu 4088379 kertaa)
0 jäsentä ja 10 vierasta katselee tätä aihetta.
minsa
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #1410 : 24.08.2012 16:41:06 »

Ihana päivä, aurinko paistaa, upea olo ja mikä parasta hyvä seura  :Smiley

Rakkautta ja valoa..

smitten

Minna
tallennettu
body electric
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #1411 : 24.08.2012 20:51:42 »

Oli lempeä saa ja oli ihanaa käydä eräässä vanhassa kaupunginosassa joka on täynnä mielenkiintosia kauppoja ja kauniita maisemia, tapasin kivan ihmisen.
tallennettu

.
pikkari
Astroholisti

I`m hot when I`m not as cold as ice

Profiili
« Vastaus #1412 : 18.09.2012 20:22:47 »

Jippiiii  Cheesy Taisin löytää oikean psykoterapeutin!!!
Viime yönä oli tosi vilkkaat unet ja vanha viisaan näköinen mies ohjasi mua sekä halusi auttaa. Kuiskasi "terapiaaaaa" Olen miettinyt jo pari kuukautta että keskusteluapu tulis enemmän kun tarpeeseen tässä elämänvaiheessa.
No vaiheessa on tää juttu tosiaan vielä mutta niin voimakkaan intuitiivisen tunteen sain tästä ihmisestä (jota en ole vielä edes tavannut) että huomenna otan heti aamusta yhteyttä ja varaan ajan.
Loppuu sit tällä palstalla piipittäminen ja rauhoittavien nappailu.
Ahdistuksen perimmäisen syyn jo tiedän mutta se pitää vielä kohdata turvallisesti. Homeopatia toimii myös.
Eilen illalla tuli kipu vasempaan käteen aivan kuin joku olis polttanut tulella ja kipu levisi kyynärpäähän hetkeksi.
Oudoin oli tänä aamuna: aivan kuin olis ollut kaksi puolta kropassa. Koko vasen puoli päälaesta varpaisiin joka kohdasta kipee, oikeella puolella ei mitään. Oli tosiaankin skitsofreeninen olo muttei se kestänyt kauan.
Huomenna hammaslääkäri soittaa ja sovitaan sopivasta esilääkityksestä viisurin poistoon. Mä yökkään niin helposti että takahampaiden hoidossa tarvitaan tujut dropit  Cool
Syksy on ihanaa aikaa. Ei väliä sateesta ja hämärästä. Tää nauttii  Smiley
tallennettu
minsa
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #1413 : 21.09.2012 14:50:53 »

Parasta tässä päivässä on Tommi, et Kuuhildalle terkkuset; sun ihanan ajatus toimi heti!!! Kiss

Ja on vielä toinenkin ilonasia, sovin et tavataan Espanjan ystävieni kanssa vielä tänä vuonna eli alettiin fixaamaan ajankohtaa jotta näen kaikki. Ja alkaa näyttää siltä, että aletaan tekemään yhteistyötä niin pikkuhiljaa hyvä tulee..  knuppel2

smitten

Minna
tallennettu
pikkari
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #1414 : 28.09.2012 21:23:21 »

Naapuri tuli pistäytyy alkuillasta ja ohjas mut sivuille www.bkwsu.org/finland
Me mennään maanantaina noiden hurujengin Ajattele posiivisesti- iltaan  Cheesy
Sitä todellakin kaipaan koska sain taas vaihtees niin megalomaanisen raivarin päivällä. Tosi onnekas kyllä olen että mun ystävät tietää skitson luonteeni ja jatkaa vaan keskustelua vaikka pimahtelisin miten sattuu.
Mua vituttaa faija ennnen kaikkee!! Lupas mulle sen talon, tänään perui kokojutun ja tätä eestaas systeemii on kestänyt kuukausi kaupalla
Nää on kuintenkin hänen kiinteistöjään ja hän päättää mun hyväksi mutta mutsi toimii takapiruna koko ajan.
Voi luoja kun olisin edes hetken terveenä että saisin opinnot lopuun ettei olis toisten armoilla koko ajan.
Loreenin Euphoria täysillä auttoi kyl hieman  Smiley Ei paska-aika ikuisuuksia kestä
Mä nautin tästä syksyn viileydestä kaikki ikkunat ja parvekkeen ovi auki. Läpivedossa, kynttilän liekit lepattaen hämärässä mieli pikkuhiljaa rauhoittuu.
Pieni myssyttely myös sallitua tänä vkl ja sit alkaa taas homeopatiakuukausi.
Vinkvink. kannattaa ostaa luontaistuotekaupasta vahvaa c-vitamiinii. Mulla sellasta missä acerolaa, gojia ja agaita.
Kirjotinkohan oikein. Potkuu antaa kyllä. Inkiväärii ja valkosipulia raakana. Karaistamista tulevaa kylmää aikaa varten. Kyllä mä vieläkin ajoittain nappaan miedon rauhoittavan että en räjäyttäis koko maailmaa.
Nyt taxi alle ja baariin pitkäst aikaa. Muutama drinkki ja lisää happee.
Mukavaa perjantai-iltaa astroväelle!!  coolsmiley
tallennettu
liveforever
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #1415 : 02.10.2012 18:41:15 »

oltiin perheen kanssa uimassa ja sen jälkee syötii hampet
tallennettu
tipahdus
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #1416 : 05.10.2012 14:30:07 »

Alkaa viikonloppu.  smitten
tallennettu

Aurinko, Merkurius, Ceres ~ Kalat
Asc ~ Neitsyt
Kuu, Uranus, Neptunus, Vesta ~ Kauris
Venus ~ Oinas
Mars, Juno ~ Rapu
Jupiter ~ Vaaka
Saturnus, Pallas ~ Vesimies
Pluto ~ Skorpioni
Chiron ~ Leijona
Noususolmu ~ Jousimies
minsa
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #1417 : 05.10.2012 15:40:09 »

Tällä viikolla on saatu niin paljon aikaan, ettei oikein vielä edes ymmärrä mitä tapahtu mutta niin ne planeetat vaan järjestää asiat.

Kaikki rästissä olleet työt on tehty ja nyt vain asunnon sisustus käyntiin niin voi sitten laittaa senkin myyntiin.. Smiley

Elämä muuttuu kertaheitolla kun proge Kuu alkaa pistää asioihin vauhtia näillä Pluto neliöillä.. IHANAAAAA VIIKONLOPPUUUU!!!

smitten

Minna
tallennettu
pikkari
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #1418 : 17.10.2012 14:32:02 »

Hammaskirurgi leikkas viisaudenhampaan tänä aamuna ja jännitin niin että yökkäilin mut kaikki meni hyvin. Jälkikipukin ihan hallittavissa, tosin näytän marsulta kun toinen poski ihan turvoksissa  Grin
Sain diapamii esilääkityksenä mut olin niin hypriksissä käynnin jälkeen etten tuntenut enää rauhoittavaa vaikutusta. Nyt kun otin kaks iltasiiderii, on olo kuin missäkin ihme vuoristoradassa ja laulattaa  Cheesy
Eli hipusen mukavissa olosissa siivoilen hieman vinossa.
Esilääkitys oli kiva   :Smiley
« Viimeksi muokattu: 17.10.2012 17:28:58 kirjoittanut pikkari » tallennettu
liveforever
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #1419 : 18.10.2012 16:06:49 »

Lasten ilmeet kun luettiin satuja  Smiley
tallennettu
pikkari
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #1420 : 18.10.2012 20:53:57 »

Jipii!! Mä meen tekee demon ja se lähetetään levy-yhtiöön. Olen aivan sairaan ujo esiintyjä enkä minnekkään estraadille kaipaa mutta haluun kuulla ammattilaisten mielipiteen äänestäni josta karaokeyleisö on kyl tykänny
Saas nähdä mitä tapahtuu...  Cool
Olen käyny vaan yhden kerran laulutunnilla ja maikka tykkäs mun äänestä kehottaen kaymään kerran viikossa luonaan. Oon sairastellut vaan niin hitosti ja tunti pitäis perua kaksi päivää aikasemmin esteen sattuessa joten en ole pystynyt sopii tunteja kun oireilu voi alkaa kuin salama kirkkallta taivaalta näiden perusvaivojen lisäks.
Mieheni tuttavapiirissä on musiikki-ihmisiä joten yhteyttä vaan pitää ottaa ja mennä jännityksestä täristen jodlaa  Cheesy
tallennettu
Elwyn
Vieras
« Vastaus #1421 : 19.10.2012 18:15:03 »

Loma alkoi Cheesy Ajattelin nukkua, valvoa yöt, hakata koodia ja hommailla kaikkea muuta hienoa niin että tuntuu Grin Plus hiukan käydä shoppailemassa sekä reissussa Cool
tallennettu
Indium
Vieras
« Vastaus #1422 : 20.10.2012 17:47:10 »

Kasvit. Ne vaan on ihan uskomattoman hienoja pikku otuksia, kun malttaa pysähtyä katsomaan.  Grin
tallennettu
Elwyn
Vieras
« Vastaus #1423 : 31.10.2012 18:26:47 »

Työharjoittelu ohi Afro Kohta jos kirjoittais loppurapsan ja tienais vähän opintopisteitä.
tallennettu
pikkari
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #1424 : 01.11.2012 00:08:13 »

No nyt on lääkitys kohillaan  Cheesy Sain adrenaliinikynän testiin että jos alan turpoilee hengityselimistä.
Aamullla heräsin jalkapohjien sekä kämmenein kutinaan ja sekä kädet + jalkapohjat tuposi. Rukoilin taas niin pitkään että nukahdin siihen.
Mun lääkäri on niin superihana  smitten Nyt on kaik mahdolliset dropit joita päivittäin ja jos ei kahdessa viikossa tehoa, saan vihdoin sen lähetteen.
Aika hurjaa tökätä reiteen piikki adrenaliinia mut parempi se kuin haukkoo happee kurkku tuvonneena.
Tohtori sanoi et jos on noin huonot henkilökemiat tk-lääkärin kanssa, sen voi vaihtaa samantien.
Mä en vaatinut mitään silloin, pyysin apua ainoastaan ja mikä mieletön ero tällä.
Nyt voi nukkuu yön rauhassa sillä jos angsti hiipii kurkkuun, lyö piikki reiteen ja oottele hyviä aikoja  Smiley
tallennettu
Sivuja: 1 ... 93 94 [95] 96 97 ... 405
  Tulostusversio  

Siirry: