Ihan hullu olo kun en ole nukkunut kunnolla kahteen yöhön kun kortisoni valvottaa mutta tää on just hyvällä tavalla kilarifiilis
hihityttää
Kävin antaa neljä putkee verta ja keuhkot kuvattiin. Tadam! Huomenna tuloksia ja ens viikolla lisää
Mun on pakko vahvistaa kehoani kaikin mahdollisin keinoin.
Mun vanhempien naapurissa on homekämppä ja siinä asuva ukkeli oli tällä viikolla faijan kyydissä. Kun mä olin siinä autossa eilen alle kymmenen minuutin matkan, käsiä alkoi pistellä, kieltä kutittaa ja kurkku alkoi tuntua paksulta. Kun pääsin kotiin asti, alkoi kieli turvota. Katselin sillä silmällä adrepiikkiä mutta en ottanut.
Tänään normal olo.
Herraisä kyse on muutamista itiöistä ja mä saan reaktion!!!!!!!!! Vahvistusta ja aika hitosti.
Mä olen itse asunut siinä homekämpässä 6-16vuotiaana eli se oli mun ensi kosketus siihen pirulaiseen. Asuttiin siinä autuaan tietämättömänä moisesta mitä nyt mun iho joskus hieman oireili mut ei mitään tähän päivään verrattuna.
Oon ollut niin kauan pois normi elämästä siis duuni- ja koulujutuista etten osaa kuvitellakaan miten tällasella vastustuskyvyllä pystyy olee yhtään missään eikä tää nyt ole mitään itkua vaan ihan fakta.
No, huomenna tulee lisää tietoa ja asiat etenee.
Sadekin loppui ja taivas näyttää selkeemmältä
Kävispä mun elämäs myös niin