Sivuja: 1 ... 95 96 [97] 98 99 ... 405
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Parasta tässä päivässä  (Luettu 4088458 kertaa)
0 jäsentä ja 8 vierasta katselee tätä aihetta.
Indium
Vieras
« Vastaus #1440 : 13.11.2012 11:30:40 »

Hömppä hymy kasvoilla  smitten smitten
Ihania ihmisiä mulla elämässä. Yhden luota lähdin äsken ja toisen luo menossa parasta aikaa smitten
tallennettu
tipahdus
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #1441 : 13.11.2012 12:45:32 »

Lapsettaa, joten päätin ostaa Sims 3:seen uuden lisäosan ja pelata sitä.
tallennettu

Aurinko, Merkurius, Ceres ~ Kalat
Asc ~ Neitsyt
Kuu, Uranus, Neptunus, Vesta ~ Kauris
Venus ~ Oinas
Mars, Juno ~ Rapu
Jupiter ~ Vaaka
Saturnus, Pallas ~ Vesimies
Pluto ~ Skorpioni
Chiron ~ Leijona
Noususolmu ~ Jousimies
mii-i
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #1442 : 14.11.2012 01:46:00 »

Taas ois jo tää päivä:

villasukat  smitten
tallennettu

There is a voice that doesn't use words - Listen.
pikkari
Astroholisti

I`m hot when I`m not as cold as ice

Profiili
« Vastaus #1443 : 14.11.2012 11:21:40 »

Silmätippatohtori osoittautuikin tällä kertaa erittäin päteväksi ja nyt alkoi isot tutkimukset mikä akkaa vaivaa. Hyvä!!!  Smiley
Tosin järkytyin hieman siitä että mun oma diagnoosi, anafylaktinen shokki, oli aivan oikea. Sain kaks adrenaliinipiikkiä kohtausten varalle. Toivottavasti ei tarvitsis käyttää
tallennettu
tuollapuolen
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #1444 : 14.11.2012 18:53:17 »

Parasta tässä päivässä on että koulupäivä meni iloisesti ja löysin uuden alueen henkisyydessäni. Väsymys raskaan päivän jälkeen on kuin piiskanisku sateeseen. Raikas ja virvoittava, mutta silti niin kevyt. Väsymyksen kun saan pois niin jaksaa taas temmata. Viimeksi kaikkea hyvää astrolaisille. ei riitä mielikuvitus tämän pidemmälle
tallennettu
Elwyn
Vieras
« Vastaus #1445 : 14.11.2012 20:32:01 »

Sain tehtyä ja palautettua logistiikan ekat tehtävät Afro
tallennettu
pikkari
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #1446 : 14.11.2012 21:35:51 »

Edelleenkin niin hyvä, helpottunut olo että vihdoin sain lähetteen Allergiasairaalaan joka todellakin on Suomessa paras mahdollinen tutkimuspaikka tällaisille oireille. Sitä ennen tosiaan ne verikokeet ja keuhkojen röntgen huomenna. Kiitos enkelit ja auttajat  angel smitten
Adrepiikkiä pidettävä koko ajan matkas mukana ja toivo paranemisesta  smitten
tallennettu
pikkari
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #1447 : 15.11.2012 10:44:43 »

Ihan hullu olo kun en ole nukkunut kunnolla kahteen yöhön kun kortisoni valvottaa mutta tää on just hyvällä tavalla kilarifiilis  Cheesy hihityttää  laugh
Kävin antaa neljä putkee verta ja keuhkot kuvattiin. Tadam! Huomenna tuloksia ja ens viikolla lisää
Mun on pakko vahvistaa kehoani kaikin mahdollisin keinoin.
Mun vanhempien naapurissa on homekämppä ja siinä asuva ukkeli oli tällä viikolla faijan kyydissä. Kun mä olin siinä autossa eilen alle kymmenen minuutin matkan, käsiä alkoi pistellä, kieltä kutittaa ja kurkku alkoi tuntua paksulta. Kun pääsin kotiin asti, alkoi kieli turvota. Katselin sillä silmällä adrepiikkiä mutta en ottanut.
Tänään normal olo.
Herraisä kyse on muutamista itiöistä ja mä saan reaktion!!!!!!!!! Vahvistusta ja aika hitosti.
Mä olen itse asunut siinä homekämpässä 6-16vuotiaana eli se oli mun ensi kosketus siihen pirulaiseen. Asuttiin siinä autuaan tietämättömänä moisesta mitä nyt mun iho joskus hieman oireili mut ei mitään tähän päivään verrattuna.
Oon ollut niin kauan pois normi elämästä siis duuni- ja koulujutuista etten osaa kuvitellakaan miten tällasella vastustuskyvyllä pystyy olee yhtään missään eikä tää nyt ole mitään itkua vaan ihan fakta.
No, huomenna tulee lisää tietoa ja asiat etenee.
Sadekin loppui ja taivas näyttää selkeemmältä  Smiley Kävispä mun elämäs myös niin  smitten
tallennettu
Elwyn
Vieras
« Vastaus #1448 : 15.11.2012 13:38:19 »

Heräsin vahingossa aamukuudelta ja olen onnistunut saamaan siihen nähden niin paljon aikaiseksi että päätin itseni kunniaksi tilata hyvää halpiskosmetiikkaa Englannista angel
tallennettu
pikkari
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #1449 : 15.11.2012 15:12:56 »

Tilaa ihmeessä  Smiley Itseään saa hemmotella ja mahdollisimman usein.
Mua ihmetyttää kun normaalisti valvoneena olen tosi ahdistunut ja yleisangstissa mutta nyt virtaa piisaa kuin pienessä kylässä. Toi kortisoni piti olla vaan viikon kokeilu mut olen nappaillut lasten annosta pari ylimääräistä päivää droppii ja se toimii kuin joku piriste.
Pesukone hurisee, siivoilen, lauleskelen, kohta hyökkään tiskikasan kimppuun ja imuroin. Uudet patjat tuli just ovelle tuotuna  Smiley
Tekis mieli käydä ostamassa lisää viherkasveja ja ruusuja  smitten
Puhuin just sairaanhoitajan kans puhelimessa ja osa verikokeista siis arvoista ok, osa jostain syystä laajas verenkuvassa vinossa mutta paskat siitä välitän koska tää manian oloinen fiilis on niin siisti  Cheesy
Mulla on satasuuntainen mielialahäriö mut hitto että diggaan nousuista  2funny
tallennettu
Elwyn
Vieras
« Vastaus #1450 : 16.11.2012 14:20:28 »

^ Tilattu, ja äsken lähti ostokset tulemaan kohti Suomea Afro

Hommasin paljon kehutun luomiväripaletin ja kokeeksi yhden ripsivärin. Paletilla saa tehtyä niin hienoja meikkejä (mm. sininen ja kulta yhdistelmänä tosi upea), että kyllä kannatti maksaa 10€ tuosta Cool
tallennettu
Elwyn
Vieras
« Vastaus #1451 : 16.11.2012 15:12:45 »

Upea punainen auringonlasku Cool Toissayönä näin muuten tähdenlennon, revontulia ja metsäjäniksen.. Yöaikaan kun liikkuu, niin näkee aina ne parhaimmat jutut smitten
tallennettu
pikkari
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #1452 : 16.11.2012 21:05:24 »

Ihania teillä  Smiley Meikkejä, revontulia, tähdenlentoja ja pupu  smitten
Nää ketjut siis griimmskit ja tää on superterapeuttisia. Mä saan kicksit siitä että jollain menee hyvin vaikka itsellä olis huono päivä. Kyllä se aurinko joskus paistaa itsekullekin  smitten
Eilen juttelin serkkuni kanssa puhelimessa. Yli vuoteen ei o pidetty yhteyttä.
Meissä on on tosi paljon samankaltaisuutta paitsi serkku miljoona kertaa positiivisempi kuin minä.
Todellinen ylläri oli kuitenkin että hän myös aistii henkimaailman nykyisin
Heidän asunnossaan on kaksi henkeä jotka serkku tunnistaa/osaa erottaa.
Toinen on hänen kuollut isänsä ja toinen vanha ukkeli joka tulee kera tupakantuoksun.

Olin ihan äimänkäkenä et miten sinäkin voit olla tällainen kummajainen kuin minä  idiot2
Puhuttiin yli tunti ja tuli niin hyvä olo. Olen pitänyt sukulaisiini tosi huonosti yhteyttä joten se eilinen puhelu lämmittää vieläkin mieltä  smitten

tallennettu
tipahdus
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #1453 : 17.11.2012 13:18:52 »

Sain siivottua ja nyt tunnelmoin tuoksukynttilän vieressä.  smitten
tallennettu

Aurinko, Merkurius, Ceres ~ Kalat
Asc ~ Neitsyt
Kuu, Uranus, Neptunus, Vesta ~ Kauris
Venus ~ Oinas
Mars, Juno ~ Rapu
Jupiter ~ Vaaka
Saturnus, Pallas ~ Vesimies
Pluto ~ Skorpioni
Chiron ~ Leijona
Noususolmu ~ Jousimies
Elwyn
Vieras
« Vastaus #1454 : 17.11.2012 15:43:02 »

Hienosti koristeltu kakku Cool

http://1.bp.blogspot.com/-T6snR-IHndQ/UIbTLaLkO1I/AAAAAAAAAVo/e1WozvQ1XAk/s1600/IMG_3030.JPG

Joo, välillä menee paremmin ja välillä huonommin. Nyt turvottaa ja vätystää, eikä huvita mennä asioille vaikka pitäisi. Jotenkin kuuluu tähän pimeyteen se, että mikään ei ole parempaa kuin kotona jumitus ja nyt kun sain viriteltyä tuonne makkariin violetit tunnelmavalaistukset niin sitä(kin) fiilistellessä menee mukavasti tuntikausia Grin Maanantaina on onneksi pakko vääntäytyä ihmisten ilmoille, joten jospa nyt ei ihan täysin tippuis maailmanmenosta kuitenkaan Tongue
tallennettu
Sivuja: 1 ... 95 96 [97] 98 99 ... 405
  Tulostusversio  

Siirry: