Sivuja: 1 ... 93 94 [95] 96 97 ... 372
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Parasta tässä päivässä  (Luettu 2002789 kertaa)
0 jäsentä ja 12 vierasta katselee tätä aihetta.
Päivi
Astroholisti
*****
Viestejä: 1482



Profiili
« Vastaus #1410 : 04.07.2012 12:42:52 »

 smitten tänään on osa I mun uudesta elämästä. puol viis tulee muuttoauto.
tallennettu

Jos valitset sen, mitä haluat, saat sen. Jos et valitse, elät sen kanssa, mitä saat.
meimi
Astroholisti
*****
Viestejä: 1019


Astrotumpelo


Profiili
« Vastaus #1411 : 04.07.2012 12:46:26 »

Siitä se lähtee, ironia!  Tsemppiä!
 smitten
tallennettu

aurinko jousimies  kuu vaaka  askendentti kauris  merkurius jousimies  venus skorpioni  mars jousimies  keskitaivas jousimies

Punainen Resonoiva Taivaanvaeltaja
Päivi
Astroholisti
*****
Viestejä: 1482



Profiili
« Vastaus #1412 : 04.07.2012 14:34:12 »

kyä toi adhd on tänään huano liittolainen ko en taho saaha bercettä ylös. kauheesti tekemistä ja vaan 2h aikaa...
tallennettu

Jos valitset sen, mitä haluat, saat sen. Jos et valitse, elät sen kanssa, mitä saat.
body electric
Astroholisti
*****
Viestejä: 1090



Profiili
« Vastaus #1413 : 07.07.2012 22:54:17 »

Kävin Helsingin asematunnelissa ostoksilla - Oli värikästä ja sekavaa meininkiä jokapuolella mut oli kiva käydä.
tallennettu

.
Päivi
Astroholisti
*****
Viestejä: 1482



Profiili
« Vastaus #1414 : 07.07.2012 23:29:38 »

en siivonnu YHTÄÄN tänään. eikä kukaan ole siitä enää nalkuttamassa  smitten
tallennettu

Jos valitset sen, mitä haluat, saat sen. Jos et valitse, elät sen kanssa, mitä saat.
body electric
Astroholisti
*****
Viestejä: 1090



Profiili
« Vastaus #1415 : 08.07.2012 13:04:17 »

smitten tänään on osa I mun uudesta elämästä. puol viis tulee muuttoauto.

Kunpa mäkin saisin hankittua uuden asunnon tän uskomattoman kirpputori-sekasotkukaksion tilalle - Ja se päivä kun tulis
tosiaan muuttoauto .......
tallennettu

.
pikkari
Astroholisti
*****
Viestejä: 1724

I`m hot when I`m not as cold as ice


Profiili
« Vastaus #1416 : 11.07.2012 04:32:32 »

Huvittaa suuresti mieheni kiinostus magnusteja kohtaan  Cheesy Höpisee niistä paljon
Mä saan timanttisormuksen sormeeni tänä kesänä  Smiley
En ole ikinä rakastanut ketään niin paljon kuin miestäni ja tunne on yhteinen  smitten
Olen vaikea hankala ihminen mutta toinen diggaa silti. Kiva  Smiley
tallennettu
pikkari
Astroholisti
*****
Viestejä: 1724

I`m hot when I`m not as cold as ice


Profiili
« Vastaus #1417 : 12.07.2012 00:16:41 »

Mulla on kyl maailman ihanimmat ystävät  smitten
Olen ollut mököttävä rölli koko kesän ja nyt ollaan minust huolestuneita. Ystäväni antoi miehelleni äitinsä valokuvan ja numeron että voin soittaa hänelle 24/7 jos paha olo ja se mama lähetti mun päälle parantavaa energiaa.
Ikinä en ole ysyn äitiä nähnyt mutta toi nuoruuskuva on kun jostain vanhasta Suomi-filmistä. Kaunis tumma nainen  Smiley
Jotain tapahtui koska tunsin kihelmöinnin käsissä ja päänahassa. Olo parani  Smiley
Ihan outo aika on tosiaan. Huomenna pitäis mennä sairaalaan het aamusta. Huhhuh
tallennettu
Kuuhilda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5930



Profiili
« Vastaus #1418 : 12.07.2012 13:09:59 »

Kesä ja aurinko?
ootko sä taas ulkomailla?  Huh
tallennettu
pikkari
Astroholisti
*****
Viestejä: 1724

I`m hot when I`m not as cold as ice


Profiili
« Vastaus #1419 : 13.07.2012 19:02:09 »

Vieläkin hyvällä tuulella kun ystävä paukkas kylään puolen yön jälkeen ja juteltiin monta tuntia  Smiley
Oli hieman huppelissa ja mua nauratti koko ajan sen hölmöläisjutut  Cheesy
Hän yritti takoo järkee mun päähän ja psyykkas positiivisesti
Olen nököttänyt kotona ihan liian kauan ja kaverit on kaivannu sekä ihmetellyt mikä on
No, maanataina parantajanainen koskettaa mua ja toiv asiat muuttuu.
En tajuu kyllä miten faija niin sokeesti uskoo siihen ihmiseen mut jos hän sanoo että oireet johtuvat tästä asunnosta (tasan tarkkaan johtuvat) niin vanhemmat ostaa mulle uuden asunnon kunhan tääl on tehty toinen remontti.
Nään vieläkin viimeöisen näyn kun laitoin ystävälle (yli 100kg, kalju) mun peruukin päähän  Grin
Naurettiin kaksin kerroin sitä ilmestystä
Positiivinen olo ja luottamus tulevaan. Ei vaikeet ajat voi ikuisuuksia kestää
tallennettu
pikkari
Astroholisti
*****
Viestejä: 1724

I`m hot when I`m not as cold as ice


Profiili
« Vastaus #1420 : 14.07.2012 17:27:32 »

En nyt tiedä onks tää mikään ilouutinen mutta selvitti paljon ja siitä KIITOS IRONIALLE  smitten
Hän nimittäin mainitsi jossain ketjussa että adhd:seen voi liittyä fibromyalgia ja se selittää jo tosi paljon miks voin niin oudosti eli kaikki ei johdukaan homealtistuksesta. Tää ajatuksenakin on miltei terapeuttinen  Smiley
Maanantaina lähden treffaa parantajaa. Kerron sit teille miten meni.
Suomessa ei kuitenkaan kauheen laajat piirit näitä huruihmisiä ja mä tunnen tosi monta mutta tästä naisesta en o ikinä kuullut mitään. Odotan mielenkiinnolla  Smiley
tallennettu
pikkari
Astroholisti
*****
Viestejä: 1724

I`m hot when I`m not as cold as ice


Profiili
« Vastaus #1421 : 14.07.2012 17:46:29 »

Ironialle vielä toiset kiitokset. Olen niin helpottunut
Ei ois tullut pieneen mieleenkään tollanen dignoosi mutta selittää kirjavan oireiluni täysin. Ihan kuin ovet ja ikkunat olis avautuneet. Samanlainen fiilis oli silloin kun adhd todettiin.
Kameeta on jos vaan oireilee eikä tiedetä mikä on. Se saa mielen sekaisin. Nyt tiedän enemmän. Hyvä  Smiley
tallennettu
pikkari
Astroholisti
*****
Viestejä: 1724

I`m hot when I`m not as cold as ice


Profiili
« Vastaus #1422 : 14.07.2012 20:00:00 »

No, nimenomaan. Kiitos tsemppauksesta  smitten
Kaameeta kun luulee että on jo pimahtamassa ja kaikki vaan oman mielen tuotosta.
Olen tänään lukenut paljon tästä fibrosta ja näköjään lääkäritkin on joissain tapauksissa ihmeissään mistä kummasta on kysymys.
E-epaa, b-vitamiinia, magnesiumia, stressin välttämistä, alkoholin käytön vähentämistä, joogaa ja puhdas sisäilma + parantajanainen. Näillä mä ajattelin hoidella moista ihmevaivaa  Smiley
tallennettu
pikkari
Astroholisti
*****
Viestejä: 1724

I`m hot when I`m not as cold as ice


Profiili
« Vastaus #1423 : 16.07.2012 20:08:27 »

Noniin, nyt on Turun reissu tehty ja hoitoa saatu  Smiley
Mulla on kilpirauhasen vajaatoiminta ja fibromyalgia ainakin muitten vaivojen lisäks ja niihin hoitoa sain tänään.
Parantajanainen antoi energiaparannusta,hierontaa ja vyöhyketerapiaa.
Meinasin pyörtyä kivusta kun hän osui suoraan päänahan kahteen hermopisteeseen heti jotka on ollu kipeenä jo pitkään.
Tunsin monta kertaa hoidon aikana lämpöä, viileyttä, kihelmöintiä eli energia tosiaankin liikkui
Tänään saan vielä kaukoparannusta kunhan vaan soitan.
Kyllä hoitajakin ihmetteli et miten sä olet saanut edes happea kunnolla kun oot niin tukossa ja lukossa.
Rintakehä oikein rutisi kun hän avasi lukkoja, kyynerpäiden kohdalla sama
Kehotti etsimään pätevän lääkärin joka taitaa myös homeopatian. Löysin Sofianovasta kaksi sellaista ja sinne suuntaan asap.
Fibro ja kilpparihäriö selittää sen mielettömän väsymyksen mikä mua on vaivannut homeoireilun lisäks.
Pois tästä asunnosta ja hoidot päälle niin akka tulee vihdoin kuntoon
Nyt on tosi kevyt energia ja oikeesti tuntuu että keuhkot toimii paremmin ja tärkeintä ettei ahdista yhtään  smitten
tallennettu
minsa
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 476



Profiili
« Vastaus #1424 : 19.07.2012 22:57:50 »

Merkkari alkoi perääntyä juu, niin on sit muillakin näköjään ollut tietsikkaongelmia, mulla netti lopetti toimintansa ja
aikani palauteltuani ohjelmia tajusin et hei Merkurius perääntyy.. ei oo mitään ongelmaa kun vaan lopettaa
fixailut ja kokeilee myöhemmin.. Smiley

TOIMII TAAS  angel

-M-
tallennettu
Sivuja: 1 ... 93 94 [95] 96 97 ... 372
  Tulostusversio  
 
Siirry: