Sivuja: 1 ... 89 90 [91] 92 93 ... 372
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Parasta tässä päivässä  (Luettu 2010619 kertaa)
0 jäsentä ja 7 vierasta katselee tätä aihetta.
Pakolainen
Vieras
« Vastaus #1350 : 13.06.2012 02:13:14 »

Apocyclin. Viimein minulla.
tallennettu
Indium
Vieras
« Vastaus #1351 : 13.06.2012 14:25:31 »

Oon niin iloinen sun puolesta, Minsa  smitten smitten
tallennettu
minsa
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 476



Profiili
« Vastaus #1352 : 14.06.2012 10:44:54 »

Onx Soma pienoinen rakastunut kun sitä on liikenteessä ollunna täällä  Wink

 smitten   smitten   smitten

Mä täällä odottelen innokkaasti seuraavaa joka ilmoittaa rakastuneensa   coolsmiley

t. romantikko
tallennettu
AnniA
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 481



Profiili
« Vastaus #1353 : 15.06.2012 17:41:12 »

sain ihanan lahjan ystävältä
tallennettu

"sopivasti sekaisin"
minsa
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 476



Profiili
« Vastaus #1354 : 15.06.2012 22:10:51 »

Soma,

anna piut paut niille jotka väittää sua epäromanttiseksi, nauti sä kirjoista ja ystävistä!
Niinhän se on et pittää nauttia just siten kuin itsestä tuntuu hyvältä Smiley

Kyl ne muut jutut tuloo sit kun on niitten aika  Grin

-M-
tallennettu
Kotkansilmä
Astroholisti
*****
Viestejä: 1965



Profiili
« Vastaus #1355 : 16.06.2012 00:03:48 »



                                         coolsmiley

                                       Kylmä olut.


                                                   smitten
tallennettu

Hetkiä, joita olen kanssanne,
 haluan unohtaa hetkeksi.
minsa
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 476



Profiili
« Vastaus #1356 : 17.06.2012 15:00:59 »

Sateinen päivä ja käpertyneenä viltin alle mielenkiintoisen Diana Cooperin
'2012 ja sen jälkeen' kirjan kanssa.. ai mikä rentoutumisen nautinto  Cool M
tallennettu
pikkari
Astroholisti
*****
Viestejä: 1724

I`m hot when I`m not as cold as ice


Profiili
« Vastaus #1357 : 18.06.2012 22:17:18 »

Oi kun mun isä osaa sanoa aina lohtusanat  smitten
Luultiin että saadaan vasta syksyllä uusi koti mutta nyt tuli uudet näkymät ja toiv toteutuu pian toiveeni mun.
tallennettu
pikkari
Astroholisti
*****
Viestejä: 1724

I`m hot when I`m not as cold as ice


Profiili
« Vastaus #1358 : 19.06.2012 16:50:19 »

Parasta tai ehkä kummallisinta tässä päivässä että yli kymmenen vuoden takainen puolituttu soitti mulle ja kertoi että hänellä on viesti Jumalalta. Minä  Shocked What???
Juteltiin sit hetki ja hän sanoi että mulle ja miehelleni on nyt annettu viisauden lahja  buck2 jaahas
Kehotti lukemaan Raamatusta Korkeaveisun vai mikä viisu se nyt on ja luki mulle sen kauniin Rakkaus on lempeä, ei kadehdi ym
Olin ihan hämmästynyt ja snadisti liikuttunut koska olen tosiaan rukoillut paljon lähiaikoina koska olen oireillut vahvasti ja viimeks eilen sain tosi pahan kohtauksen. Pääsin ylös sängystä vasta illalla ja pohdin jo ambulanssin tilaamista.
No anyway, se gimma oli hassu tapaus aikoinaan. Veti pirii ja tutki Raamattu päivät yöt. Sen outo käytös häiritsi silloin enkä halunnut ystävystyä sen kummemmin. Seurusteli vähän aikaa mun frendin kanssa ja sit katosi.
Nyt ottaa yhteyttä ja puhuu mun ja mieheni välisestä rakkaudesta ja nää Raamatun lauseet päälle.
Ihmetys todella  Smiley
tallennettu
Eklektikko
Astroholisti
*****
Viestejä: 3687


Profiili WWW
« Vastaus #1359 : 19.06.2012 17:09:22 »

Onkohan tänään jonkinlainen 'vanhat tutut ottaa yllättäen yhteyttä'-päivä? Minulle soitti vakavasti sairas vanha luokkakaveri ja siinä sitten juteltiin avustajan välityksellä. Parasta on se, että tuli mahdollisuus kysyä lupa energiahoidon lähettämisestä tälle kaverille.
tallennettu

DISCLAIMER: Teksteissäni ei ole tulkinnanvaraa vaan kirjoitan juuri tismalleen niinkuin tarkoitan. Rivien välien lukeminen  ja oma tulkinta on aina lukijan vastuulla ja tähän mennessä ollut 100% virheellistä. Merkurius jousimiehessä: Kuulostan saarnaajalta vaikka asia olisi täysin triviaali.
minsa
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 476



Profiili
« Vastaus #1360 : 19.06.2012 17:54:32 »

No jotain kummaa on ilmassa tänä vuonna.. ja mä sitten tykkään näistä parasta tässä päivässä viesteistä  Kiss

Love and peace koko maailmaan, sitä voitas jokanen lähettää mielessämme ympärni maailmaa jos sit loppuis
tollaset oman perheen tappamiset yms.. vielä ei taida syy olla selvä mutta tuollaiset väkivaltaisuudet pitäis
saada loppumaan.. millä siinä voisi auttaa ??  idiot2

Mä yritän kovin nyt hiljentyä ja lähettää täältä tänään Suomeen ja Eurooppaan Love and peace ja vähän järkivaloakin Smiley

-M-
tallennettu
Kuuhilda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5932



Profiili
« Vastaus #1361 : 19.06.2012 18:07:12 »

Järjen valoa....tai mä en oikeesti tiedä, onko tässä kyseessä järjen puute, vai onko kyseessä ehkä enemmänkin sen rakkauden puute?
tallennettu
minsa
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 476



Profiili
« Vastaus #1362 : 19.06.2012 18:17:09 »

Hih, ai sää tartuit taas miun sanavalintaan Smiley hih kun nauratti

Järkivaloa koko maailmaan et poistuis uskonnolliset sodat ja kaiken maailman tappamiset
kun tuo jälkimmäinen tuntuu olevan taas joku muoti-ilmiö tääl pienes suomes   Angry

Rakkautta juu koko maailmalle mutta lähteekö se pelkästään silläkään, sen vuoksi aattelin
tuota järkivaloakin vähän lähetelnä, jos se auttas pikkase  Undecided

 smitten  smitten  smitten

PS Kuuhilduli vastaan viesteihis pian ku väsään matskua kun lupasin Solnishkolle alkaa kirjottaa
päiväkirjaa ni kasaan täs samal matskuja sitä varten koneelle kun aattelin sen 1.6. alottaa Smiley
Aika kiva idea et se on parasta tässä päivässä !!!  angel

-M-
tallennettu
Kuuhilda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5932



Profiili
« Vastaus #1363 : 19.06.2012 19:20:45 »

Tuo kuollu Etana on ihan pöpi  idiot2 smitten

No niin, päiväkirjaa sit vaan minsa!
Eikä mikään kiire, onhan maailmassa aikaa...tai en tiiä niin, tappaavat toisiaan ja tekevät niin kummallista politiikkaa, että tulee pian meille kaikille kohta kiire aika kun pitää hengissä yrittää pysyä  Tongue
tallennettu
minsa
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 476



Profiili
« Vastaus #1364 : 19.06.2012 19:38:16 »

Mikään muailman aika ei taia riittää pitään muailmaa hengis mut onnex tänään saadaan
taas rakkaushoitoo Wink

Parasta tässä päivässä jatkuu; me nähtään pian taas astrosiskot Kuuhilda & Indium Smiley

Ihanaaa, saadaan taas parantaa muailmaa  smitten   smitten   smitten

-M-
tallennettu
Sivuja: 1 ... 89 90 [91] 92 93 ... 372
  Tulostusversio  
 
Siirry: