Sivuja: 1 ... 92 93 [94] 95 96 ... 372
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Parasta tässä päivässä  (Luettu 2006583 kertaa)
0 jäsentä ja 4 vierasta katselee tätä aihetta.
SanctAstra
Astroholisti
*****
Viestejä: 1086


Sun: Cap - Mo: Lib - AC: Leo - MC: Ari - IC: Lib


Profiili
« Vastaus #1395 : 26.06.2012 16:25:26 »

Sain muuttolaatikoita ja voin alkaa pakata! Muutto omaan kotiin lähestyy! Jipii!
tallennettu

May those who Love us Love us / And those that don't Love us / May God turn their hearts / And if He doesn't turn their hearts / May He turn their ankles / So we'll know them by their limping. ~ Celtic blessing ~
pikkari
Astroholisti
*****
Viestejä: 1724

I`m hot when I`m not as cold as ice


Profiili
« Vastaus #1396 : 26.06.2012 18:18:11 »

Hienoa SA  Smiley Toivoisin voivani sanoa ton saman pikapuolin
Nää pari päivää on ollut olo kuin eri maailmassa. Mulla terve olo ja siitä ollut aivan mielettömän kiitollinen. Miksei me tehty aiemmin koetta olla pari päivää pois silloin kun alkoi tapahtua?
Me jämähdettiin, puuduttiin ja nukuttiin 12 tuntia vuorokaudessa miltei puoli vuotta ja psyykattiin toisiamme että tää menee kyl ohi.
Jos muutamassa päivässä muutos voi olla näin radikaali on meidän löydettävä se uusi puhdas (pyhä) koti tosi nopeesti.
Rukoilin taas ikonien ja kotialttarin ääressä toivoen että Pyhä Henki johdattais meidät paikkaan jossa on yhtä puhdas ilma ja ihana tunnelma kuin täällä  smitten
Enkä ole tod sormet ristissä koko ajan vaan omalla meiningillä pössytellyt varpaat nurmikossa tyytyväisenä hymissyt  :Smiley
Huomenna mennään takas kotiin ja mä nukun tasan niin pitkään parvekkeella vaikka makuupussissa etten saa niitä kohtauksiani enää ikinä.
Viime yö oli jännä  Cheesy
Olin yläkerrassa läppärin ääressä ja aloin kuulla musiikkia Tutkin koko yläkerran enkä löytänyt äänen aiheuttajaa. Kun olin puolivälissä portaita alakertaan, mieheni tuli vastaan "arvaa mitä-ilme" kasvoillaan Me kuultiin sama biisi yhtä aikaa ja tää musiikkijuttu jatkui vielä kun jäin yksin valveille
Ja yöllä sit ihmejutut alkoikin mutta kirjoitan siitä toiseen ketjuun.
Faija pääsi tänään sairaalasta ja siitä olen tosi kiitollinen. Hän heittää minut sit vuorostaan sairaalaan huomenna
On tää kyllä niin ihmeaikaa  idiot2
Noi Sepon videotulkinnat toimii mulle paremmin kun en astrotaitaja ole lainkaan
« Viimeksi muokattu: 27.06.2012 00:34:28 kirjoittanut pikkari » tallennettu
unelmassa
Vieras
« Vastaus #1397 : 27.06.2012 16:02:38 »

Olikohan tää sattumaa...et satuin tänne sivuille...kun aattelin..et ottasin tämmösen korun tuohon kulmakarvojen väliin..http://www.google.fi/imgres?q=safiiri&hl=fi&client=firefox-a&hs=xIY&sa=X&rls=org.mozilla:fi:official&channel=fflb&biw=1904&bih=906&tbm=isch&prmd=imvns&tbnid=q0nPSrbo6MU7LM:&imgrefurl=http://serenitia.blogspot.com/2007/11/indigonsinist-ihanuutta.html&docid=v1J_bixbN4na7M&imgurl=http://www.energiakeskus.com/img/newsletter/0606_teaser.jpg&w=185&h=186&ei=jwLrT7nkIYXf4QSVyuSOAw&zoom=1&iact=hc&vpx=495&vpy=55&dur=4180&hovh=148&hovw=148&tx=92&ty=84&sig=110403787481840538478&page=1&tbnh=128&tbnw=127&start=0&ndsp=52&ved=1t:429,r:2,s:0,i:76


Tuo sininen on kyl niiiiin ihku..mun mielestää   Kiss smitten


« Viimeksi muokattu: 27.06.2012 16:04:42 kirjoittanut unelmassa » tallennettu
pikkari
Astroholisti
*****
Viestejä: 1724

I`m hot when I`m not as cold as ice


Profiili
« Vastaus #1398 : 27.06.2012 21:21:06 »

Hieno kivi. Mä sain just kimpun ruusuja  smitten Kotikokki tekee ruokaa ja rakas frendi kyläili. Kiva ilta  Smiley
tallennettu
eppana
Astroholisti
*****
Viestejä: 1258



Profiili
« Vastaus #1399 : 30.06.2012 10:54:36 »

Rakkaiden ystävien ( rapu ja harka) häät ovat vihdoinkin tänään  smitten.
Oon niin täynnä onnea niiden puolesta et vaan ittekseni myhäilen täällä  :Smiley.
tallennettu

"Optimisti pärjää helvetissäkin, pessimisti ei taivaassakaan"- vanha sanalasku.
pikkari
Astroholisti
*****
Viestejä: 1724

I`m hot when I`m not as cold as ice


Profiili
« Vastaus #1400 : 01.07.2012 19:45:07 »

Mulla on varmaan viissuuntainen mielialahäriö mutta tää päivä on ollut niin mukava ja on toimelias olo.
Frendi kutsui meidät eilen isänsä Espanjan kotiin, 200 neliöö ja meren rannalla. Mennään  Cheesy
Tosin mut on saatava eka kuntoon, asunto menee myyntiin ym eli näitä kotimaan asioita on hoidettava ensin mutta sit kun kaik ok, nää lähtee ja siellä voi olla vaikka kuinka kauan.
Jipii!!!!  Smiley Asuminen ei maksa mitään ja lennot on tosi halpoja
Olen happy  Smiley
tallennettu
unelmassa
Vieras
« Vastaus #1401 : 01.07.2012 20:13:32 »

Mulla on varmaan viissuuntainen mielialahäriö mutta tää päivä on ollut niin mukava ja on toimelias olo.
Frendi kutsui meidät eilen isänsä Espanjan kotiin, 200 neliöö ja meren rannalla. Mennään  Cheesy
Tosin mut on saatava eka kuntoon, asunto menee myyntiin ym eli näitä kotimaan asioita on hoidettava ensin mutta sit kun kaik ok, nää lähtee ja siellä voi olla vaikka kuinka kauan.
Jipii!!!!  Smiley Asuminen ei maksa mitään ja lennot on tosi halpoja
Olen happy  Smiley


Noo..ohoh.. Shocked kahoppa jottain positiivariakin... :Smiley smitten

 angel   angel
tallennettu
pikkari
Astroholisti
*****
Viestejä: 1724

I`m hot when I`m not as cold as ice


Profiili
« Vastaus #1402 : 02.07.2012 17:50:58 »

On toki hyvä juttu lähtee matkalle mutta sitä ennen pitää aloittaa mm. hampaan juurihoito, odottaa että mun päänahka tulee kuntoon, saatava suoliston kunto balanssiin, poistettava kierukka ja laitettava uusi, myytävä asunto ja ostaa uusi eli paljon on hoidettavaa ennen kun päästään todellakin lähtemään
Mun elämässä ei ole ikinä ollut tällasta aikaa mitä nää viime vuodet on olleet.
Olen ollut aina terve kuin pukki ja sit tuli total romahdus ja moneen mestaan kehossa
Tulee välillä ihan mummo-olo kun mietin näitä vaivojain ja VALITAN. byyybyyy ei se mitään auta mutta kirjottaminen vapauttaa  Smiley
Ihanan tuulinen päivä - energia liikkuu  smitten
tallennettu
liveforever
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 615


Profiili
« Vastaus #1403 : 02.07.2012 18:24:33 »

makkaraperunat.
tallennettu
minsa
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 476



Profiili
« Vastaus #1404 : 03.07.2012 12:09:25 »

Ihanaa, Torstaina nähdään Kuuhilda ja Indium, ei malta oottaa Smiley

 smitten

Pikkari, ei kun töihin kiinni eli organiseerausta heräämällä klo 9:00 viimeistään jotta voi
varata ajan gynekologille, sitten kiinteistönvälitykseen tekemään toimareita, sitä
elämäntapamuutosta jotta elimistö ja tukka voi hyvin, eiköhän ne johdu samasta asiasta :Smiley
Kun pistää toimeksi niin huomaa, että kaikki on tehty ja sitten onkin valmis reissuun  Cheesy
Elämänmuutos vaan käyntiin, tuosta se alkaa tuo elämäntapojen muutos kun hommat on
hoidettu niin on myös parempi mieli kun on saanut ne tehtyä mitä on miettinyt !
Asunnon myynti on parhaimmillaan joten ei kannata vitkastella mikäli haluaa myydä..

 smitten

-M-
tallennettu
liveforever
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 615


Profiili
« Vastaus #1405 : 03.07.2012 18:04:34 »

sai hetken olla rauhassa skansissa.
tallennettu
nepparinen
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 100


Profiili
« Vastaus #1406 : 03.07.2012 18:47:51 »

Sain viime yönä valmiiksi vuosia haaveilemani riimukivet. Maalasin ne yöllä ulkona ja tänään ne saivat kodin viininpunaisesta samettipussista.  Smiley
tallennettu
Tiigris
Astroholisti
*****
Viestejä: 3615



Profiili
« Vastaus #1407 : 03.07.2012 23:00:16 »

Mun 1v3kk taaperoinen tuli heristään mulle sormeaan ja ihan selvästi "komensi" mua isolla ja mahtipontisella äännähdyksellä, niin että repesin nauraan ja sitten ei pojallakaan enää pitänyt pokka vaan alkoi hänkin hekottelemaan... 2funny Hauskaa että tuollaisella vaahtosammuttimella on välillä niin suuret luulot auktoriteetistaan  smitten
« Viimeksi muokattu: 03.07.2012 23:02:00 kirjoittanut Tiigris » tallennettu
meimi
Astroholisti
*****
Viestejä: 1019


Astrotumpelo


Profiili
« Vastaus #1408 : 04.07.2012 10:41:26 »

Johan oli upea täysikuu eilen illalla!  Ajelin kotia siinä yhdentoista jälkeen- aurinko oli laskemaisillaan, vielä vähän pilkotti, ja toiselta puolelta nousi iso täysikuu.  Tuli ihan epätodellinen ja upea olo.  Kuu oli osittain jonkin usvan peitossa, pilviä ei ollut.  Lakeuden yllä kaksi täyttä mollukkaa, aivan käsitämättömän hieno fiilis!
tallennettu

aurinko jousimies  kuu vaaka  askendentti kauris  merkurius jousimies  venus skorpioni  mars jousimies  keskitaivas jousimies

Punainen Resonoiva Taivaanvaeltaja
Ave^^
Vieras
« Vastaus #1409 : 04.07.2012 12:15:29 »

Mun 1v3kk taaperoinen tuli heristään mulle sormeaan ja ihan selvästi "komensi" mua isolla ja mahtipontisella äännähdyksellä, niin että repesin nauraan ja sitten ei pojallakaan enää pitänyt pokka vaan alkoi hänkin hekottelemaan... 2funny Hauskaa että tuollaisella vaahtosammuttimella on välillä niin suuret luulot auktoriteetistaan  smitten

Oinaspoika  Grin  smitten
tallennettu
Sivuja: 1 ... 92 93 [94] 95 96 ... 372
  Tulostusversio  
 
Siirry: