Sivuja: [1] 2
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Keskusteluja onnistumisesta  (Luettu 86446 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Hiisitär
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 5328



Profiili
« : 06.02.2008 16:16:44 »

Keräilin tähän pysyväksi aiheeksi muilta keskusteluosioista onnistumiseen, menestykseen ja positiiviseen elämään tähtääviä keskusteluja sekä kanavointeja.
Menestymisen astrologiset keskusteluaiheet löytyvät listan hänniltä, oman otsikon alta.

Älä epäröi kirjoittaa ajatuksiasi, kokemuksiasi tai kommenttejasi ketjuihin, vaikka saisitkin ilmoituksen, että ketju on 120 päivää vanha ja sulkeutumassa. Vanhoihinkin ketjuihin saa laittaa eloa!

Keskusteluja
-Itsetutkiskelua
- Miten parantaa itseään?
- Sonia Choquette, Energiapyörteiden tasapainottaminen; Chakrat
-Yhteys energiaan, maadotus
- Kuuntele sydämesi ääntä
- Vaisto vastaan järki
- Voi grrrimsskit ja korrrsakovsskit ..tänne saat purkaa eli anna palaa....
- Juuri tänään olen onnellinen/kiitollinen, koska...
- Katso minkä elämän viisauden saat tänään - Päivän ajatus -
- Tunnepäiväkirja
- Aarrekartan teko
- Uuden alku ja totuuden tajuaminen
- Luovuus, ovi sisäiseen maailmaan.
- Nyt sitten chakrat balanssiin!
- Anteeksianto
- Loppuunpalamisesta

Kanavointeja
- Minun kuuluu olla....
- Säteiden Mestarien viestit
- Täydellistä ruokaa kehoystävälleni
- Ole oman itsesi mestari
- Puoleensa vetämisen laki - kuinka saat sen mitä haluat
- Uriel parantaa - miksi kysyä miksi?
- Sallimisen taito
- Kuthumi: Kaksitoista kohtalonpolkua
Kanavointeja lisää Henkimaailman-osiossa!

Astrologia
- Miten saada Mars-energia kunnolla käyttöön
- Terveys ja astrologia
- Rakkauden Rastit kartalla
« Viimeksi muokattu: 07.02.2008 16:53:36 kirjoittanut AthaMaarit » tallennettu
T-H
Astroholisti
*****
Viestejä: 1988



Profiili
« Vastaus #1 : 24.07.2009 07:32:00 »

Hyviä aiheita Smiley

Haluan tähän ottaa kantaa asiassa siinä, että haluan kannustaa nuoria kokeilemaan omaa unelma-laa hakeutumalla opiskelemaan rohkeasti. Kuunnella mitä oman sydän sanoo vaikka joku siinä vierellä sanoiskin; "että onko tuo nyt oikea päätös". Ei katso edes ikää kouluttaa myöhemmässä vaiheessa uudestaan. Ammatteja voi olla vaikka usempikin. Tärkeintä on että löytäis alan mikä tuntuu sinulta omalta ja mitä vois vaikka sanoa rakastavansa! Smiley Olen kuullut surullisia tarinoita liian vaativista vanhemmista jotka ovat halunneet ohjata omien "pakkohalujen" sijaan nuorensa elämää niin, että ja nuori on sitten päättänyt elämän täällä maanpäällä.
tallennettu

OINAS - pässinpää

* Nousu Neitsyt
* NativeAmerican Haukka
T-H
Astroholisti
*****
Viestejä: 1988



Profiili
« Vastaus #2 : 24.07.2009 12:29:04 »

Kaulakoru, tästä tulikin mieleen että siksikö niin moni nuori sairastuu masennukseen jo kotona asuessaan, kun osalla vanhemmat ovat niin vaativia!?

Voi kuulkaa kuinka muistan oma nuoruuteni kuinka äitini "hakkas" vastaan sanoin, että taide ei ole mikään ammatti! Kas kummaa kuinka kävi sitten Grin Saakeli kuinka pistin hanttiin ja pidin aika hyvin oman puoleni. Raskasta se oli, mutta jos vanhemman oikeuksilla mennään; että mitä äiti/isä ajattelee, ja mikäs äidistä/isästä ois hyvä omalle lapselle eikä omaa lasta haluta kuunnella niin kusessa ollaan!
tallennettu

OINAS - pässinpää

* Nousu Neitsyt
* NativeAmerican Haukka
indiima
Astroholisti
*****
Viestejä: 1647



Profiili
« Vastaus #3 : 10.09.2010 16:44:57 »

Haluan kirjoittaa tähän. Valmistuin keväällä 2009 taidealalle. Viime viikolla taisi olla uutisissa, että taidealojen työttömyys on suurta.  Olen ollut työttömänä valmistumiseni jälkeen, mutta tehnyt myös oman alani töitä hyvää korvausta vastaan.

Nyt olen tilanteessa, jossa minulla on niin paljon töitä kuin kuvitella saattaa JA joudun jopa kieltäytymään jostakin. Kaikki työt ovat oman taidealani töitä. Olen aivan häkeltynyt. Mutta realistinen silti, jotakin on pakko jättää pois, jotta voin hoitaa työni hyvin.

Jossain vaiheessa viime kevättä päätin, että aion piakkoin tienata 2500€ kuussa, ja nyt näyttää vahvasti siltä, että pääsisin siihen jo ensi kuusta lähtien. Ehkä palkka ei huimaa teitä muita, mutta minulle se on todella suuri. Eli tässä toteaisin: Be careful what you wish for for it might come true.  Wink
tallennettu

askendentti leijona   aurinko jupiter neptunus kauris  kuu mars kalat  merkurius uranus jousimies   venus vesimies  saturnus pluto skorpioni  chiron kaksoset MC  kuunsolmu  harka
jukkap
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 21



Profiili WWW
« Vastaus #4 : 11.09.2010 15:08:59 »

Kuvailisin onnistumistani Walt Whitmanin sanoin:

"Näen takana päin ne päiväni, jolloin hikoilin sumussa kielimiesten ja kiistelijöiden parissa"
tallennettu

"He sanoivat että minä olin hullu, ja minä sanoin että he olivat hulluja, ja piru vieköön, he äänestivät minut nurin!"

-R.D.Laing
eailu
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 67


Profiili
« Vastaus #5 : 24.03.2011 21:22:25 »

Ihan pakko kommentoija tähän, että onpa ajankohtasia keskusteluja. Täällä pohitaan just kovaa, että onko väärin keskeyttää melkein valmis opiskelu joka vielä tois varmasti töitä, mutta ei löydy paloa alalle enää/tässä muodossa jota voisin asuinpaikkakunnallani toteuttaa. Ja lähteä yrittämään alalle jolle on jo koulutus, mutta joka ei ehkä onnistu terveydellisistä syistä. Jota ei ole kiinostanukkaan tehä muutamaan vuoteen, koska aikanaan tein vähä liikaakin ja sain hengenahistuksia pölystä... Hmh.
tallennettu
Sanna
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 273



Profiili
« Vastaus #6 : 08.05.2011 10:58:24 »

Minä olen huomannut että kaikki koulutukset joita olen käynyt tukevat ja täydentävät toisiaan vaikka eivät ole samaa alaa.. niistä löytyy aina jotain josta on hyötyä jollainlailla ja vaikka olen käynyt monenmoisia koulutuksia ja en ole saanut koulutusta vastaavaa työtä niin yhtäkään en antaisi pois.. nyt vanhempana sen vasta huomaa sen miten kaikki nitoutuu toisiinsa loppujenlopuksi.. Wink
tallennettu

Heli-Erika
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 10



Profiili
« Vastaus #7 : 19.05.2011 19:04:57 »

Ylimmästä listasta "itsetutkiskelua" ja "kuuntele sydämesi ääntä" ketjut eivät toimi, antaa virhesanoman. Onko linkki rikki vai ketjut poistettu?   
Olen itsetuntemus ja motivaatio asioiden kanssa hukassa, enkä oikein saa mistään kiinni, vinkatkaapa luettavaa täältä tai muualta netistä tai kirjana.
tallennettu
Hiisitär
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 5328



Profiili
« Vastaus #8 : 19.05.2011 21:08:41 »

Linkit toimivat edelleen eli nettiselaimessasi lienee ollut jokin nukahdus Smiley

Tässä ketjulinkit noihin kaipailemiisi vielä kerran:
http://www.astro.fi/forum/index.php?topic=23698.0;topicseen
http://www.astro.fi/forum/index.php?topic=18933.0
tallennettu
Heli-Erika
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 10



Profiili
« Vastaus #9 : 19.05.2011 21:14:41 »

Lainaus
Virhe!
Aihe tai alue jota etsit on joko poistettu tai sitten se on oikeuksiesi ulkopuolella.

Myös noista uudelleen antamistasi linkeistä. Onko ne nyt sitten oikeuksieni ulkopuolella? Aukeaako muilla ei-modeilla?
tallennettu
Tätsä
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 106



Profiili
« Vastaus #10 : 19.05.2011 23:11:24 »

Ei aukea, sanoo juurikin noin kuin tuossa yllä oli.
tallennettu

Worrying is using your imagination to create something you don't want.
-Abraham-
Hiisitär
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 5328



Profiili
« Vastaus #11 : 20.05.2011 10:46:55 »

Kas, kas. Ketjujen aloittaja oli poistanut kyseiset ketjut. Palautin ketjun Itsetutkiskelua, mutta jätin Sydämen äänen kuuntelemisen-ketjun pois, koska siinä oli vain kaksi viestiä. Halukas foorumilainen voi aloittaa aiheesta uuden ketjun!

Pyydän, että foorumilaiset eivät poistelisi omia ketjujaan kovinkaan helposti, sillä niistä voi olla iloa myöhemmin. Vaikka itsealoitettu aihe ei tuntuisikaan enää omassa elämässä ajankohtaiselta eikä siihen kirjoitettu viesti enää omalta, voi se olla juuri sitä, mitä joku toinen kaipaa!
tallennettu
Heli-Erika
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 10



Profiili
« Vastaus #12 : 20.05.2011 19:00:22 »

No niin! nyt toimii ja vaikuttaa kiinnostavalta ketjulta. Kiitos AthaMaaritille!
tallennettu
luonnonoikku
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 24



Profiili
« Vastaus #13 : 23.06.2011 23:40:13 »

Eräänä päivänä heräsin masentuneena. Sitten kirjoitin vuodatuksena pari julmaa riviä, menin takaisin vuoteeseen ja luin Wayne W. Dyerin kirjaa "Usko mahdollisuuksiisi", josta luin lauseen: "Jos olet vihainen rakastamallesi ihmiselle, keskity ajattelemaan jotain hänen piirrettään jota todella rakastat."

Olen ollut vihainen tyttärelleni, joka mielestäni kitisee joka asiasta, ja olimme riidelleet todella usein. Kun luin tuon lauseen, muistin kaiken sen, mitä tyttäreni oikeasti on ja tajusin, että hänen kiukkunsa ja räjähdyksensä ovat pahaa oloa, joka itse asiassa ei ole hän itse. Hän itse on aivan toinen. Ja olen ollut murheissani koska hän ei ole ollut oma itsensä. Hän itsekin on rauhan hetkinä todennut, että on kadottanut itsensä.

Mutta sinä hetkenä, kun älysin ja muistin, millainen tyttäreni on ihan itse, pohjimmiltaan, ja että riita ja ärtyisyys on jotain ulkopuolista hänessä, kaikki muuttui. Ajattelin, että ei ole oikein, että kaikki kurja ja paha tapahtuu hänelle, koska hän ei todellakaan ole kielteinen  ihminen. hän on hyväsydäminen ja kiltti, sitä hän on perusteellisesti. Lapsesta asti hänen päämääränään on ollut se, että ihmisillä olisi syytä hymyillä. Hän on kuitenkin hyvin vastaanottavainen ja imee päähänsä muiden mietteet, pahatkin. Koska uskon siihen, että ihminen toteuttaa elämässän ajattelumallejaan, en ole voinut käsittää sitä yhtälöä, että miksi tyttäreni, joka lähtokohtaisesti ajatteli hyvää, joutuu kokemaan pahaa. Vastaus: hän on vastaanottanut sellaisten ihmisten ajatuksia, jotka eivät halua itse kokea ja käsitellä asioitaan vaan ikään kuin ujuttavat ne jonkun toisen kontolle. Siihen ilmiöönhän koulukiusaaminenkin perustuu: kiusaaja saa kiusatun vakuuttuneeksi siitä, että tämä on riittämätön, kurja ja huono - siis asioita, joita hän itse asiassa itse ajattelee itsestään muttei halua niitä kokea eikä käsitellä. Näin kiusattu joutuu ikään kuin loisen valtaan ja sijaiskärsijäksi. Kiusattu on ollut varautumaton tällaiseen hyökkäykseen, eikä ole osannut sitä vastustaa. Koulu- ja harrastusmaailmassa tyttäreni on joutunut tällaisen hiljaisen manipulaation kohteeksi. Joskus näkyvämmin, joskus salakavalammin.
Pirullista.
Sanoin itsekseni: Nyt sinä Piru lähdet sinne mistä tulit, kiitos ja Hyvästi!

Ja ajattelin, että nyt kaikki muuttuu. Lähdin keventynein mielin töihin ja jätin tyttäreni nukkumaan. Tiesin, että sinä päivänä tapahtuu jotain aivan ihanaa!

Eikä kulunut kuin nelisen tuntia. Olin ruokatunnilla kun tyttäreni soitti ja kertoi, että oli saanut työpaikan jota oli hakenut pitkään ja vastoinkäymisten kautta. Eikä siinä kaikki: koko hänen elämänsä muuttui ihan siitä hetkestä. Minullakin oli aivan loistava päivä ja päivät sen jälkeen. Tyttäreni löysi seuraavana päivänä pojan (tai poika hänet, ehkä se oli niin päin) josta minulla ei ole ainakaan vielä mitään pahaa sanottavaa. Ja paljon muutaki ihanaa hänelle tapahtui.

Yhden oivalluksen ja ajatuksen ansioista kaikki kääntyi ylösalaisin, muutamassa tunnissa. Se oli aivan uskomatonta. Sinä iltana tyttäreni istui sohvallamme kuin puulla päähn lyötynä: "Äiti, miten tämä kaikki näin yhtäkkiä tapahtui, mitä ihmettä nyt on tapahtunut, jotain tosi ihmeellistä... ensin nukun ja olen murheissani ja sitten vain kaikki muuttuu yhtäkkiä ihan toiseksi..." hän vuodatti minulle. Minä en oikeastaan osannut selittää asiaa, sillä olin aika ihmeissäni itsekin, niin räjähdysmäistä kaikki oli. Uskomatonta oli se, että kykenin ajatteluni avulla muuttamaan toisen ihmisen elämän suuntaa. Ja siksi minä uskon syvästi, että pahuuskin voi tulla ulkoapäin samanlaisina ajatuksina toisen ihmisen päähän ja alkaa toteuttaa tihutöitään hänen kauttaan. Se, mitä ajatusmaailmassasi elät, ei välttämättä ole sinun ajatusmaailmaasi, vaan jonkun toisen. Mutta minä pystyin puhdistamaan oivallukseni avulla tyttäreni pään, koska hänen äitinään minä tiedän kuka ja mikä hän oikeasti on.

Ja tuon päivän jälkeen, vaikken ole kertonut hänelle asiasta, hän on itse ilmaissut aivan uskomattomia ajatusmalleja: hän huomioi sitä, ettei anna kielteisten ajatusten vallata päätään, häneltä putkahtaa tekoja ja lauseita, joista ei ollut ennen tietoakaan.

Minusta siis tuntuu, että Pirun ajaminen pois kuokkimasta perheessämme  oli paras onnistumiseni elämäni aikana.
tallennettu
DramaQueen
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 10


Profiili
« Vastaus #14 : 03.09.2011 15:49:52 »

Lapsesta asti minulla oli unelma... Unelma toteutui elämässäni harrastuksena ja nautin joka hetkestä. Halusin kuitenkin enemmän, tehdä leipäni sillä, mistä nautin ja joka minut saa koko ajan haastamaan itseäni.

"Menet jos pääset." minulle sanottiin,kun kyseltäessä opiskelemaan lähdöstä kerroin sydämeni haaveesta. En päässyt.

Hankin itselleni kaksi ammattia,perustin perheen, harrastin edelleen... Sitten 32-vuotiaana päätin vuosien jälkeen hakea vielä kerran. Nyt olen valmistumassa ja keikkaa pukkaa!

tallennettu
Sivuja: [1] 2
  Tulostusversio  
 
Siirry: