Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: uuden alku ja totuuden tajuaminen  (Luettu 4043 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
loststar
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 40



Profiili
« : 24.11.2007 23:50:50 »

Tästä aiheesta oli nyt pakko kirjoittaa sillä oma elämäni koki täydellisen muutoksen viimeisimmän 2kk aikana.
Kaikki mitä pidin itsestäänselvyytenä olikin pelkkää illuusiota joka oli rakennettu ympärilleni peittämään todellisuus.On hirvittävää joutua yhtäkkiä muuttamaan käsityksenä kaikesta tutusta ja siirtyä tuntemattomaan ja huomata ettei kukaan paitsi yksi uusi tuttavuus ole valmis auttamaan millään tavalla.Oli suorastaan ihme että selvisin koettelemuksestani hengissä ja että rakkauteni jumalaan ei rikkoutunut.
Nyt elän päivä kerrallaan ja yritän nähdä joka päivän uutena alkuna enkä lopun alkuna.
Maailmankaikkeus antaa aina uutta ajateltavaa ja muistot kodista eivät unohdu.
tallennettu

Teyahta/om bekadze/maha-bekadze radza/samudgate soha
Esmiralda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5773


Minne tie vie...


Profiili WWW
« Vastaus #1 : 25.11.2007 15:04:02 »

Kaikella lämmöllä, Lostar, luomme aina nahkamme uudelleen ja uudelleen, emmekä alussa näe, mitä hyvää siitä koituu juuri silloin, kun kaikki tuntuu 'sortuvan'.

Voimaa ja kärsivällisyyttä sinulle!

Esmiralda smitten
tallennettu

Nousu Skorpioni (Jousimies)
Chiron Skorpioni
Aurinko, Venus ja Merkurius Rapu
Kuu Kalat       
Pluto ja Saturnus Leijona
Jupiter Jousimies
Mars Neitsyt
Neptunus Vaaka
Uranus ja Ceres Kaksonen

Maya, Punainen Itsevallitseva Kuu
Kiinalainen Rotta
Kelttiläinen Omenapuu

OLLAAN IHMISIKS
Sissell
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 42



Profiili
« Vastaus #2 : 27.11.2007 00:02:23 »

Juu itselläni ollut kanssa aina vastoinkäymisiä ja nyt alkanut tulla taas tämän vuoden lopulla. Alkuvuosi menikin jotenkin "liian" hyvin...

Nyt tämä 21-vuotias yrittää vihdoin totutella ajatukseen 'äitipuolena' olemisesta tulevaisuudessa jossain vaiheessa...ja vuosi sitten vielä en voinut lapsia oikein sietääkään..onneksi nykyään sentään suhtaudun lapsiin aika positiivisesti  Smiley Mutta helppoa ei varmasti ainakaan aluksi tule olemaan kun lapsiin en ole vielä paljon yhtään tottunut
tallennettu

Aurinko-Kalat
Nousu-Vaaka
Kuu-Oinas
Merkurius-Kalat
Venus-Oinas
Mars-Jousimies
Esmiralda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5773


Minne tie vie...


Profiili WWW
« Vastaus #3 : 27.11.2007 00:09:05 »

Äitipuoleksi! Huh! Olet niin nuori. Ja elämän yliopistoon jo!

Sitä minä olin vasta 33, kun äitipuoleksi tulin.

Mutta voi sitä löytyä vaikeampaakin tässä elämässä. Ole positiivinen!  smitten
tallennettu

Nousu Skorpioni (Jousimies)
Chiron Skorpioni
Aurinko, Venus ja Merkurius Rapu
Kuu Kalat       
Pluto ja Saturnus Leijona
Jupiter Jousimies
Mars Neitsyt
Neptunus Vaaka
Uranus ja Ceres Kaksonen

Maya, Punainen Itsevallitseva Kuu
Kiinalainen Rotta
Kelttiläinen Omenapuu

OLLAAN IHMISIKS
Sissell
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 42



Profiili
« Vastaus #4 : 27.11.2007 10:27:55 »

Joo, seurustelen itseäni vanhemman miehen kanssa...Kaksosmiehen kanssa  knuppel2 Itse olen ihmeenkin positiivinen, kunhan vain nyt vihdoin pääsisin todellakin tutustumaan lapseen enkä kokisi oloani enää niin ulkopuoliseksi. Lapsi on 1v7kk joten vielä olisi varmaan todella hyvät mahdollisuudet muodostaa läheinen suhde häneen  Smiley Ja lapsi kuitenkin asuu äidillään emmekä me asu vielä miesystäväni kanssa yhdessä, mutta silti haluaisin nyt päästä tutustumaan tähän pienokaiseen. Vaikeinta ehkä on ajatella kuinka jollain toisella naisella on mahdollisuus jakaa oman mieheni kanssa jotain näin ainutlaatuista ja pysyvää kun taas minulla ei  Sad No, jos joskus tulevaisuudessa minullakin..
tallennettu

Aurinko-Kalat
Nousu-Vaaka
Kuu-Oinas
Merkurius-Kalat
Venus-Oinas
Mars-Jousimies
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
 
Siirry: