Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: terveys ja astrologia  (Luettu 3852 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
suski7
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 474



Profiili WWW
« : 15.12.2007 14:04:23 »

muistaako kukaan mikä planeetta kuvaisi huulia? mars=pää jne mutta onko se myös huulet, meinaan mä tuun hullux mun huulien kanssa. rohtuvat niin ettei mikään auta.....katsoisin onko mun planeetat jtenkin väärinpäin,  olleet jo kesästä lähtien...vaiko perääntyvän marsin tuliaisia peräti....
tallennettu

sun+mer+ven+nep skorppioni
asc kauris
mon kalat
Totsi
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 291


Profiili
« Vastaus #1 : 15.12.2007 18:14:54 »

Saturnus (kuten myös mm. hampaita) . Muistan lukeneeni näin...
tallennettu

Kultaisin kulmin Päivätär hiipivi vuorien taa,
Vaan utusilmin Uinuva Yötär jo sijahan saa... -Bögh
Elämänilo
Astroholisti
*****
Viestejä: 6358


Iloa, Valoa ja Rakkautta kaikille


Profiili
« Vastaus #2 : 15.12.2007 18:24:05 »

muistaako kukaan mikä planeetta kuvaisi huulia? mars=pää jne mutta onko se myös huulet, meinaan mä tuun hullux mun huulien kanssa. rohtuvat niin ettei mikään auta.....katsoisin onko mun planeetat jtenkin väärinpäin,  olleet jo kesästä lähtien...vaiko perääntyvän marsin tuliaisia peräti....

Hei "suski7"

Aiheesta on oma topicci

 harka osuu pään alueelle
ja härkää hallitsee  venus

Olet melko varmasti allerginen
jollekkin ruoka-aineelle


Klikkaa
Sairaudet ja tähtimerkit



 smittenElämänilo    smitten
« Viimeksi muokattu: 15.12.2007 18:27:18 kirjoittanut Elämänilo » tallennettu

aurinko merkurius mars neptunus vaaka , askendentti vesta neitsyt , venus IC saturnus juno skorpioni , jupiter uranus pluto leijona , chiron ceres kauris , kuu pallas kuunsolmu jousimies , MC harka
suski7
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 474



Profiili WWW
« Vastaus #3 : 16.12.2007 11:59:56 »

kiitos vinkeistä!! katoinkin heti karttaani ja jep-jep 6.huoneessa köllöttää mars! ja perääntyy nyt tietty, jännä kattoa loppuuko huuliongelma kun mars lähtee etenemään tai poistuu kokonaan huoneesta....mun työtoveri sairastu tuohon fibrojohonkin sairauteen tässä jokin aika sitten (on s 15.2.62 ei tietoa klon ajasta)...hankala tauti, nyt kokeillaan eri lääkityksiä, ja sekin lisää paineita ja stressiä...
tallennettu

sun+mer+ven+nep skorppioni
asc kauris
mon kalat
Elämänilo
Astroholisti
*****
Viestejä: 6358


Iloa, Valoa ja Rakkautta kaikille


Profiili
« Vastaus #4 : 06.02.2008 20:21:05 »

kiitos vinkeistä!! katoinkin heti karttaani ja jep-jep 6.huoneessa köllöttää mars! ja perääntyy nyt tietty, jännä kattoa loppuuko huuliongelma kun mars lähtee etenemään tai poistuu kokonaan huoneesta....mun työtoveri sairastu tuohon fibrojohonkin sairauteen tässä jokin aika sitten (on s 15.2.62 ei tietoa klon ajasta)...hankala tauti, nyt kokeillaan eri lääkityksiä, ja sekin lisää paineita ja stressiä...

Hei "suski7"

Tarkoitatko fibromyalgiaa.

Fibromyalgiasta keskustelua

https://www.astro.fi/foorumi/index.php?topic=2329.0
FIBROMYALGIA "pehmytkudosreuma"


smitten Elämänilo


tallennettu

aurinko merkurius mars neptunus vaaka , askendentti vesta neitsyt , venus IC saturnus juno skorpioni , jupiter uranus pluto leijona , chiron ceres kauris , kuu pallas kuunsolmu jousimies , MC harka
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
 
Siirry: