Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Luovuus, ovi sisäiseen voimaan  (Luettu 7135 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
selkälokki
Vieras
« : 20.11.2007 22:30:11 »

Nostelin tänään pitkästä aikaa tarotkortteja. Ja koin ahaa elämyksen...
Oshon kortit olivat tällä kertaa käytössä, ja sieltä nousi Luovuus...
Mm seuraavaa:

Lainaus
Luovuus on portti näkymättömään maailmaan. Asiantuntemus ja tieto voat pelkkiä välineitä, luovuudessa on kyse antautumisesta alkuvoimaiselle energialle. Luovuutesi ilmenemismuodolla ei ole väliä...Tärkeintä on, että olet avoin sille, mikä etsii ilmaisua kauttasi.

Kun olet luovempi, olet lähempänä Jumalaa. Kaikkien uskontojen mukaan Jumala on Luoja. En tiedä onko asia näin, mutta sen tiedän, että mitä luovempi olet, sitä lähempänä olet Jumalaa. Kun koko elämäsi on ehtymätöntä lovuuden ilmaisua, olet yhtä Jumalan kassa.
Rakasta sitä mitä teet. Tee se meditatiivisesti, olipa se mitä hyvänsä!

Pjoo, eli ajattelin, että ilmankos usein taiteilijat tuntuvat helpommin löytävän sen korkeimman minänsä ja kuuntelevat enemmän intuitiotaan...
Aina siis ei tarvise hiljentyä meditoimaan, saadakseen yhteyden todelliseen Minään.
Miten te koette tämän?
Ja miten te ilmennätte luovuuttanne?
tallennettu
Riitta
Astroholisti
*****
Viestejä: 2899



Profiili
« Vastaus #1 : 21.11.2007 00:04:17 »

Kylla se niin on, etta mina ainakin syvennyn kirjoittamiseen-ja silloin en kuule-enka nae! Maalaan ja jatkan unissani maalaamista ja sitten seuraavana paivana tiedan miten jatkaa.
Runot tulevat lonkalta, mutta kokemuksistani luonnossa  Cheesy
Eli olen totaallisesti keskittynyt sieluuni.
tallennettu
Milona
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 106



Profiili WWW
« Vastaus #2 : 21.11.2007 08:10:16 »

Luovuus on laaja käsite. Sitä voi ilmentää elämässään niiiiiin monin tavoin. Eli jokainen omalla tavallaan.
luova ihminen todellakin heittäytyy siihen alkuvoimaiseen energian virtaan ja omalla tavallaan luovii virrassa ja lopputulokset ovat yksilöllisiä, juuri kullekin ominaisia.

Kun oppii löytämään sisäisen luovuutensa, eli yhteytensä Jumalaan ja sen oman tapansa ilmaista luovuutta -vaikka sitten leipomalla tai siivoamalla- elämä tuntuu paljon rikkaammalta ja täydemmältä.

Ei sen väliä osaako laulaa (tai tanssia, maalata, piirtää, kirjoittaa,muovata, what ever) riittää että laulattaa!!  smitten

Veda- taide on oiva tapa päästä yhteyteen oman luovuutensa kanssa, suosittelen!
tallennettu

usko enemmän, tavoittele tarkemmin
selkälokki
Vieras
« Vastaus #3 : 21.11.2007 18:41:55 »

Niin, luova voi olla monessa asiassa. Minusta se on niin helpottava juttu, moni aina kysyy, että miten voi kehittää intuitiota....No vastaus on, ole luova.
Toki hiljentyminen on kova sana, mutta joskus se on yllättävän vaikeaa ja voi olla helpompi löytää yhteys sisimpäänsä luovuuden kautta.
Mitä se on tuo Veda-taide?
tallennettu
Arkiviisu
Vieras
« Vastaus #4 : 21.11.2007 19:25:53 »

Niin, luova voi olla monessa asiassa. Minusta se on niin helpottava juttu, moni aina kysyy, että miten voi kehittää intuitiota....No vastaus on, ole luova.
Toki hiljentyminen on kova sana, mutta joskus se on yllättävän vaikeaa ja voi olla helpompi löytää yhteys sisimpäänsä luovuuden kautta.
Mitä se on tuo Veda-taide?

Hei selkälokki .... " että miten voi kehittää intuitiota....No vastaus on, ole luova. "  smitten minullakin toimii näin "ja  on useinmiten helpompi löytää yhteys sisimpäänsä luovuuden kautta. " olemalla läsnä .

Kyselet " Mitä se on tuo Veda-taide?"


Lainaan tähän  vedataiteen länsimaista kehittäjää, ruotsalaista kuvataiteilija Curt Källman kenen myötä veda taide on tännekin rantautunut :
 " Veda-taide voi avata syvällisen yhteyden itseen ja maailmaan
Veda-taide on helppo ja luonnollinen menetelmä kehittää ihmistä luomaan niin, että hän oppisi tekemään yhteistyötä maailmankaikkeuden luonnonlakien kanssa. Veda-taiteen 17 luovuuden osa-aluetta, prinsiippiä, ilmaisevat, muuttavat ja laajentavat tietoisuuttamme. Ne ymmärtäessään ihminen oppii luomaan taidetta omasta sisimmästään. Tältä syvältä tasolta löydät ikuisesti etsityn salaisuuden: miten elämä ja taide kytkeytyvät toisiinsa."

http://www.elisanet.fi/hyvahaltiatar/vedataide.htm   smitten  smitten

Itse olen astunut Vedataiteen "ovesta sisään" 2000-luvun vaihteessa , oikeammin ei voi edes puhua kurssista tai koulutuksesta  - ainakin itselleni se oli ja on kokemista - ja yhtäkaikki Vedataiteen kautta yhä syvemmin ymmärsi, tiedostin ja koin kuinka luovuus on yhtä kuin arki = elämä =taidetta =luovuutta ... sillä parhaimmillaan ja yksinkertaisimmillaan luovuus antaa eväitä selvitä arjessa - yhtäkaikki erilaiset kokemukset taiteen parissa - voi siirtää arkeen  smitten

Olen aikanani käynyt Veda I ja Veda II eli 2x2pv.perus koulutus jaksot .  Kiss

Tässä lisää vinkkejä :

http://www.silvamenetelma.com/veda.html
http://www.eevahietava.fi/vedart.html
http://www.elisanet.fi/suomenrentoutusterapia/vedicart.htm

tallennettu
Milona
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 106



Profiili WWW
« Vastaus #5 : 21.11.2007 23:39:38 »

Arkiviisu, veit sanat suusta, juuri noin!
Ja hyviä linkkejäkin olit löytänyt  Smiley

Veda-taiteen (tai nykyään virallisesti Vedic-art) voi ottaa pelkästää maalamiskurssina mutta itse koin sen tienä itseeni ja yhteyteen maailmankaikkeuden kanssa. Sen avulla oppii itseään ja tunnistaa tapojaan toimia ja ennenkaikkea sen avulla voi opetella/harjoitella elämän haasteita turvallisesti.
Ja kuten Arkiviisu sanoikin, sen avulla tuot luovuuden joka päiväiseen elämään = elät täyttä elämää  smitten
tallennettu

usko enemmän, tavoittele tarkemmin
taiska
Astroholisti
*****
Viestejä: 2149


Silmät ovat sielun peili :)!


Profiili
« Vastaus #6 : 21.11.2007 23:54:48 »

Luovuus tulee sisältä, saa olon innostuneeksi mutta niin rauhalliseksi ja keskittyneeksi siihen oman sisäisen maailman tilaan, että se rentouttaa, vie stressin pois ja antaa elinvoimaa ja onnellisuutta  smitten. Se näyttää maailman pienetkin asiat tärkeinä joten se opettaa arvostamaan entistä enemmän tämän maailman kauneutta .  smitten  smitten
tallennettu

Trooppinen Oinas, Kuu Kauris, Asc Leijona
Sideerinen Kalat, Kuu Jousimies,Meridiaani Vesimies
Punainen sähköinen(spektrinen) taivaanvaeltaja
Kiinalainen: Metalli Rotta, egona Hevonen
Egyptiläinen: Isis
Asteekki merkki: Acatl eli Ruoko
Druidi: Pähkinäpensas
Kiinalainen: Rotta , Feng Shui 472
Arkiviisu
Vieras
« Vastaus #7 : 22.11.2007 10:18:02 »

Luovuus tulee sisältä, saa olon innostuneeksi mutta niin rauhalliseksi ja keskittyneeksi siihen oman sisäisen maailman tilaan, että se rentouttaa, vie stressin pois ja antaa elinvoimaa ja onnellisuutta  smitten. Se näyttää maailman pienetkin asiat tärkeinä joten se opettaa arvostamaan entistä enemmän tämän maailman kauneutta .  smitten  smitten
smitten

JA TÄSSÄ viikkovillitystä tälle päivälle - noin yleisesti  Smiley

Torstai 22.11.2007 ***

Nyt ei ole syytä jarrutella, sillä elämä vie meitä kaikkia vauhdilla eteenpäin tällaisten huippukuvioiden aikana. Uranuksen, Marsin ja Merkuriuksen kultainen kolmio koristaa näinä päivinä syntyvien lasten (nerojen sellaisten)karttoja. Samalla tämä aika avaa ovet kaikissa meissä olevalle luovuudelle, joten pistetäänpä toimeksi ja kehitellään upeita visioita todellisuuteen sovitettaviksi.

**************
Kiitos Milona   angel
tallennettu
selkälokki
Vieras
« Vastaus #8 : 22.11.2007 22:43:54 »

jee, jarrut hittoon siis Cheesy

Niin, taiteilusta, mie olen ollut aina surkea piirtäjä. Koulussa kuviksen tunnit olivat yhtä tuskaa.
Voiko tuollaiselle veda-kurssille mennä täysi poropeukalo?
Vai oisko helpompi miun pysytellä muunlaisessa taiteilussa...
Ihana kyllä ois saada jotain väreillä aikaan.
Muuten, perustuuko se tajunnanvirran kirjoittaminen hieman tähän samaan ajatukseen, olla yhteydessä luovaan sisimpäänsä?
tallennettu
Arkiviisu
Vieras
« Vastaus #9 : 23.11.2007 11:29:22 »

jee, jarrut hittoon siis Cheesy

Niin, taiteilusta, mie olen ollut aina surkea piirtäjä. Koulussa kuviksen tunnit olivat yhtä tuskaa.
Voiko tuollaiselle veda-kurssille mennä täysi poropeukalo?
Vai oisko helpompi miun pysytellä muunlaisessa taiteilussa...
Ihana kyllä ois saada jotain väreillä aikaan.
Muuten, perustuuko se tajunnanvirran kirjoittaminen hieman tähän samaan ajatukseen, olla yhteydessä luovaan sisimpäänsä?

Heissulivei Selkälokki  smitten

Veda-taide eli Vedic-Art- on kaikille , eikä mitenkään sidoksissa mihinkään piirustus - tai kuvaamataidon nummeroihin - päinvastoin ...

Kun luet näitä linkkejä - niin huomaat että siellä puhutaan 17 prinsiipistä - jotka jokainen käydään yksi kerrallaan  läpi ( ja järjestys on tuhatvuotinen  Wink ) - tai johon jokaiseen astutaan sisään yksi kerrallaan - ja kaikki alkaa V I I V A S T A - ja SUORITTAMINEN käydään laittamassa tömsteriin eli roskikseen ihan ekaksi. . . ja sitten se viiva vain alkaa viedä ja elää - niinkuin itse kuvaan ETTÄ LUOVUUDEN JUMALATAR ALKAA KÄYTTÄÄ MINUA JA SITÄVAIN IHMETTELEE MITÄ KAIKKEA SIVELLIN ALKAA TEHDÄ NÄKYVÄKSI - siinä on läsnä  se yhteys universumiin - se on ainakin mulla ihan mieletön hetkin KUN kokee että " kaikki maailmankaikkeuden taiteilijat on läsnä" että on astunut sinne univeraaliseen kollektiiviseen yhteiseen tilaan jossa asuu kaikki taiteellinenkin luovuus  ja sieltä se virtaa itseeni ja siveltimeeni tai kynääni tai liituuni tai vain käteeni - itase usein maalaan ihan käsillä tai linnunsulalla tai ... kuitenkin kun hiljentyy hetkeksi - ja lähtee  hitaasti matkaan NIIN PARASTA MEDITAATIOTA  tämä on läsnäoleminen ja täydellinen keskittyminen jossa   Cheesy ...  Kiss  Kiss  Kiss

Tässä nyt kuvasin omia kokemuksia -  smitten VAAN josjakun meet niin mene ihan nk.tyhjänä ja avoimena itsellesi ja luovuudelle - kas siinähän se luovuuden syvin ydin on ETTÄ se on aina uutta ja syntyy tässä ja nyt hetkessä - ja jos joskus on luonut jotain huikeaa - niin josjakun yrittää sitä toistaa ja toistaa NIIN se voikin tulla ja tuleekin esteeksi sille ETTÄ mahdollisesti onkin vielä jonkin huikeamman "luovuudenkokemuksen" vuoro vaan se estyy kun koettaa toistaa jotain  - jota ehkä itse on tehnyt aiemmin tai jonkun toisen tekemää.... huh kylläpäpulputti tajunnanvirtaa  Wink  Cheesy  smitten  Luovuus kun on ovi sisäiseen voimaan  Grin

Ja tässä taasen linkkiä, yhdelle foorumin topicille ,  vilkaise ihan "avoimin sydämin"  smitten taaviisuinen

https://www.astro.fi/foorumi/index.php?topic=14570.msg128341#msg128341
tallennettu
Arkiviisu
Vieras
« Vastaus #10 : 23.11.2007 12:03:40 »

Löysin aamusivuilta joihin tuo seuraava linkki vie Wink
https://www.astro.fi/foorumi/index.php?topic=14570.msg128948#msg128948

Aivan ikiihkun M O N D O N  laittaman  tekstin aamuille ja illoille -  smitten  smitten  Kiss  angel  - ethän pahastu kun vähän muokkasin tekstiä -eli  muutin fontin kokoa ja väriä ja lisäsin "että monesko chakra" ~luovuutta parhaimmillaan -  muutes aikansa tein näitä Myssin harjoituksia yli vuoden ajan - kun mulla oli menossa chakrojen puhdistamisrosessit  Wink uskollisesti - ja samaan aikaan luin Myssin HENGEN ANATOMIAA - paras chakraopus mitä itse tiedän tai koen  Wink

ETTÄ kiitos mondo  angel

Lilja-82, olen ajatellut ihan samoin. Käsittelen asioita pois juuri kirjoittamalla, mutta olen myös alkanut toivoa kehittyväni rakentavampaan suuntaan. Olen jopa pitänyt taukoa päiväkirjatyylisessä kirjoittamisessa pari vuotta, mikä on ihan outoa itselleni. Jotenkin on tunne, että jokainen minuutti, jolla keskittyy egon marinoihin, menee vähän haaskuun. Ei se ole niin. Saahan sitä marista, kunhan huomaa, että 'tää on taas tätä'. Tosi tärkeetä olisikin antaa sille fiksummalle olemuspuolelle aikaa puheenvuoroon myös.


Otin Myssin sivuilta joskus talteen aamu- ja iltarauhoittumiseen ohjaavat tekstit. Niissä käydään chakrat läpi samalla. Niitä tai jotain vastaavia voisi käyttää ohjaamaan kirjoittamista eheyttävämpään suuntaan. Laitan pula-ajan käännöksen tähän, kun asia on sinälläänkin ihan positiivista.


AAMU

Jokainen päivä on uusi alku. Astu kehoosi ja päivääsi tietoisesti. Käy läpi koko päivä aamusta iltaan.

Tarkastele suunnitelmiasi tälle päivälle: missä sinun on tarve olla ja kenen kanssa, tunnetko stressiä vai mukavuuden tunnetta, tunnetko olevasi valmis päivän tapahtumiin, onko sinulla pelkoja tai odotuksia tapahtumiin


Juurichakra ~ensimmäinen

anna totuuden ’kaikki on yhtä’ levitä kehoosi
pudota huomiosi selkärangan tyveen
tunne magneettinen yhteytesi kaikkiin elämän puoliin: maan tuoksuun, meriin ja jokiin, ilmaan, perheeseesi ja ystäviisi sekä planeettaan
nimeä päivääsi liittyvät pelot ja vedä ne tietoisuuteesi
totea energiakierron voima, joka yhdistää sinut kaikkeen elämään
visualisoi tämän kierron korvaavan pelkosi
seisten suorana ja vahvana

Sakraalichakra~toinen

anna totuuden ’kunnioittakaa toisianne’ levitä kehoosi
siirrä huomiosi vähitellen selkärankaasi ylös ristiselän, lantion ja sukuelinten alueelle
tunne tämän alueen tuli ja väreilevä energia
keskitä energia tämän alueen avainalueisiin:


   Ihmissuhteet: Kenen kanssa aion olla tänään?
   Työ: Mitä aion tehdä tänään?
   Raha: Mitä tunnen sitä kohtaan tänään?
   Luovuus: Mitä aion luoda tänään?

Solarplexus~kolmas chakra
anna totuuden ’kunnioita itseäsi’ levitä kehoosi
hengitä syvään, kun siirrät huomiosi vatsan alueelle
keskity itsetuntoosi:

   tunnenko itseni vahvaksi? Pelokkaaksi?
   tarvitsenko jonkun hyväksyntää tänään?
   tarvitseeko minun olla rohkea?

Muistuta itseäsi rajoistasi, arvostasi, sisäisestä kunniasta ja koskemattomuudestasi
tee henkinen päätös, kuinka aiot elää päiväsi näiden suhteen


Sydänchakra~neljäs
Anna totuuden ’Rakkaus on jumalainen voima’ levitä kehoosi
nosta huomiosi ylös sydämeesi, rakkauden keskukseen
liitä tänään tapaamasi henkilöt meditaatioosi, jossa tunnet rakkautta heitä kohtaan - lähetä lisää rajatonta rakkautta ja niille, joita on vaikea rakastaa, sano rukous:

”Annan minun oppia lisää tapoja rakastaa heitä tänään.”

Mieti kenelle sinun tarvitsee antaa anteeksi tänään; vapauta raivo, katkeruus tai loukatut tunteet sydämestäsi
kerro itsellesi ”Anteeksianto ei ole helppoa, mutta tänään pyydän yhden askeleen enemmän siihen suuntaan”
rukoile, että haluat tänään nähdä sydämelläsi, et läpi pelkojesi, että tuntisit kiitollisuutta tapahtumista, menivät ne niin kuin pitäisi tai ei
kulje päivääsi sydän täynnä rakkautta

Kurkkuchakra ~viides
Anna totuuden ’Luovuta henkilökohtainen tahtosi Jumalalliselle tahdolle’ levitä kehoosi
siirrä huomiosi kurkun alueelle
määritä tarpeesi ja halusi tälle päivälle ja luovu halustasi määritellä muiden asioita
valitse rakastaa tätä päivää sen sijaan että pelkäisit sitä
näe valintoja, jotka ovat seurausta positiivisista muistoista, tunteista ja asenteista itseäsi kohtaan
lupaa ilmaista itseäsi rehellisesti

Kolmas silmä ~kuudes chakra
Anna totuuden ’Etsi ainoastaan totuutta’ levitä kehoosi
keskitä huomiosi ylöspäin mieleesi—maailmaan silmiesi takana
mene järkevän mielen rajojen yli ja hyväksy Jumalainen Suunnitelma itsellesi
valmista mieltäsi tuntemaan hyvinvointia ja välttämään kehittelemästä harhoja, valheita ja pelkoja
vapauta tänään vanhat uskomukset, asenteet ja mallit, jotka eivät enää palvele sinua
muista, että kaikella elämässäsi on tarkoitus ja ne opettavat totuutta

Kruunuchakra ~seitsemäs chakra
Anna totuuden ’Elä tässä hetkessä’ levitä kehoosi
vedä huomiosi ylös ja ulos ja pidä yllä ideaa ’elä hetkessä’
päästä irti menneestä, äläkä ennakoi tulevaa
toista pitkin päivää ”Tässä on kaikki, mitä minulla on elämässäni juuri nyt”

Rukoile:
Olen sitoutunut tuntemaan siteen kaikkiin tapaamiini ihmisiin, kunnioittamaan omaa eheyttäni, elämään rakkauden ja myötätunnon energiassa sekä palaamaan tähän energiaan, kun en tunne sitä enää, tekemään viisaita ja siunattuja valintoja tahdollani, tekemään viisaita ja tuomitsemattomia havaintoja, vapauttamaan tarpeen tietää, miksi asiat tapahtuvat niin kuin tapahtuvat ja olemaan asettamatta odotuksia, miten päivän pitäisi mennä tai ihmisten toimia. Luotan Jumaluuteen ja sen avulla siunaan päiväni kiitollisuudella ja rakkaudella.


ILTA

Kun valmistaudut uneen, tarkastele, miten käytit energiaasi päivän aikana. Miten sijoitit henkeäsi ja mitä opit sijoituksista, joita olisi tai ei olisi pitänyt tehdä.

mitä ajattelet itsestäsi ja elämästäsi nyt, kun päivä on ohi
kysy ”Miten avaan itseni saamaan opastusta uneni aikana?”

Kruunuchakra ~seitsemäs

Keskitä huomiosi päälakeesi, josta energiasi on suorimmin yhteydessä henkiseen ohjaukseen
palaa totuuteen, että jokaisella päiväsi tapahtumalla on Jumalainen tarkoitus
totea kaikki miljoonat tapahtumat ja ole kiitollinen niistä kaikista
muista, että kaikki on opiksi ja siunaukseksi jumalaisen suunnitelman mukaan


Kolmas silmä ~kuudes chakra


Keskity mieleesi
kysy ”Sijoitinko henkeäni negatiivisiin asenteisiin, uskomuksiin tai havaintoihin?”
jos, niin nimeä ne, hengitä syvään, kutsu energiasi takaisin ja vapauta se ajatuksella: ”En tarvitse tätä negatiivisuutta”
jos arvostelit toisia tai itseäsi, hengitä syvään ja vapauta tuomiot
katso positiivisia sijoituksiasi tänään ja ole niistä kiitollinen
toista rukous ”Vapaudun halusta tietää, miksi asiat tapahtuvat niin kuin tapahtuvat ja tarpeesta saada odotukseni täytetyiksi”


Kurkkuchakra ~viides chakra

Siirrä huomiosi tahtosi ja valintojesi keskukseen, kurkun alueelle
Teitkö valintoja, jotka paransivat elämääsi tänään? Jos, niin siunaa valinnat, hengitä syvään ja päätä laittaa enemmän energiaa vastaaviin jatkossa
Mitkä valinnat kuluttivat energiaasi? Tarkastele tilanteita, kutsu henkesi takaisin ja kerro, että tyhjennät valintojen energian sekä vapautat ne.
kysy ”Puhuinko rehellisesti ja oman arvoni säilyttäen?” Jos et, kutsu henkesi takaisin ja vapauta nuo sanat.
Vedä syvään henkeä ja kohdista tahtosi koko elämäsi ja elämäsi kaikkien ihmisten siunaamiseen
lopuksi, sano rukous ”Luovutan tahtoni Jumalaiseen johdatukseen”

Sydänchakra ~neljäs chakra

Vedä syvään henkeä tunteidesi keskuksessa, sydämessäsi
tarkastele kaikkia tunteitasi. oletko vihainen? loukkaantunut? surullinen? Vapauta kaikki negatiiviset tunteesi, ettet ottaisi niitä mukaan uneesi
tunne rakkauden, myötätunnon ja hyväksynnän tunteita toisia ihmisiä ja elämääsi kohtaan. Kuvittele nämä energiat ruusunlehdiksi ja kävele läpi päiväsi niitä pitkin jättäen ruusun terälehtiä kaikkialle, missä olet liikkunut
keskity nyt rakkauden tunteisiin ja asenteisiin, tarpeeseesi olla rakastettu ja ihmisiin, joita rakastat syvästi. Pyydä henkeäsi kulkemaan ainoastaan rakkauden ajatuksissa koko yön.

Oletko antanut tänään anteeksi? Aseta jokainen henkilö, jolle sinulla on tarve antaa anteeksi eteesi ja sano ”Minun tarvitsee antaa tämä asia sinulle anteeksi ja työskentelen sen eteen parhaillani”
Pyydä nyt anteeksi niiltä, joita olet vahingoittanut
kuvittele jättäväsi ruusunlehtiä jälkeesi sanoen ”Haluan rauhan sinun suhteesi”
rukoile ”Opeta minulle lisää Jumalaisesta rakkauden voimasta nukkuessani”

Solar plexus ~kolmas chakra

Siirrä huomiosi itsesi keskukseen, solar plexukseen
kysy ”Huolehdinko fyysisestä kehostani tänään? Pidinkö yllä asenteita ja uskomuksia, jotka parhaiten sopivat minulle?”
vedä syvään henkeä, venyttele ja tunne koko kehosi voima ja terveys.  Huomaa mahdolliset heikot tai energiaa menettäneet alueet. Kutsu henkesi takaisin.
kunnioititko itseäsi tänään vai pitääkö sinun keskittyä tähän paremmin huomenna
kritisoitko tai tuomitsitko itseäsi tai toisia vai olitko kiltti ja myötätuntoinen
rukoile ”Johdata minua tuntemaan itseni ja tehtäväni tässä elämässä; miksi olen näiden ihmisten parissa ja miten parhaiten täyttäisin roolini.”

Sakraalichakra ~toinen

Ohjaa ajatuksesi selkärankaasi, alaselkään, lantioon ja sukuelinten alueelle
kannatko negatiivisuutta ihmissuhteissasi? rahan suhteen? työn? luovissa kokeiluissasi?
tunne pelot ja mene niihin sisään kysymään ”miksi pelkään muutosta?”
vapauta pelot luottavalla rukouksella Jumaluudelle ”Tule elämääni. Muuta, mitä sinun tarvitsee, koska olen täällä palvelua varten. Saatan pelätä muutoksia, mutta luotan niihin.”
keskity positiivisiin asioihin ihmissuhteissa, rahassa ja luovuudessa. Juhli ihmisiä, joita rakastat ja joiden seurasta nautit, saamistasi siunauksista ja ideoista, joita olet tuonut maailmaan
rukoile ”Luovutan itseni lahjojen antajaksi; anna minun käyttää Luojalta saamiani lahjoja palveluun ja toisten kunnioitukseen.”

Juurichakra ~ensimmäinen

Keskity selkärankasi tyveen, yhteyteesi Gaiaan—maaäitiin, luonnon voimaan
siirry rentoutuneeseen asentoon ja pyydä maaäidiltä, ”Suojaa kehoani ja anna johdatusta kun etsin ratkaisuja käsillä oleviin asioihini”
vedä syvään henkeä ja kuvittele henkesi nousemaan ruumiistasi ja leijuvan ylöspäin. Tunne irtautuvasi kun energiasi kulkee kaikkien chakrojesi läpi ja ulos päälaeltasi
seiso kehosi ulkopuolella katsomassa sen nukahtamista ja päästä sitten henkesi menemään siunauksin ”Nähdään taas aamulla”.

 
« Viimeksi muokattu: 23.11.2007 13:09:04 kirjoittanut Arkiviisu » tallennettu
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
 
Siirry: