Sivuja: [1] 2
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Miten saada Mars-energia kunnolla käyttöön  (Luettu 14484 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Sala-astroilija
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 70


Profiili
« : 07.01.2008 21:41:18 »

Tässä on viime aikoina ollut tilanne se, että olisi paljon "varastoitunutta" Mars-energiaa, mutta en ole löytänyt paljonkaan tapoja kanavoida sitä mihinkään rakentavaan toimintaan. Minulla on Mars Jousimiehessä ja 12. huoneessa. Tuo 12. huonehan saattaa ilmeisesti olla toisinaan hankala sijainti Marsille. Toisaalta minulla on Mars yhtymässä nousevaan merkkiin, joten sen luulisi olevan puolestaan helpottava aspekti tuohon Marsin toteuttamiseen.

Entäpä miten toimii tuo ajankohtainen Marsin perääntyminen; vaikuttaako se kaikkiin Marsin planeetta- ja huonesijainnista riippumatta? Kohtahan tuo vaikutus on jo tosin ohi, joten sille ei kannattane antaa liikaa arvoa.
tallennettu

askendentti jousimiesaurinko skorpionikuu oinasmerkurius skorpionivenus neitsytmars jousimies
Ippuska
Astroholisti
*****
Viestejä: 5082


4ever


Profiili
« Vastaus #1 : 08.01.2008 20:21:58 »

Eikun ylös, ulos ja  mars simaan  Wink
 smitten
tallennettu

Ophiuchus

Trooppisesti:
 aurinko jousimies , kuu leijona , askendentti vesimies

Sideerisesti:
 aurinko skorpioni , kuu leijona , askendentti kauris

Maya: Sininen Kosminen Yö
Synapsi
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 474



Profiili
« Vastaus #2 : 08.01.2008 22:43:40 »

Tuosta marsin tämänhetkisestä asemasta ja perääntymisestä, sehän sijaitsee tällä hetkellä 27 astetta kaksosta ja peruuttaa tammikuun loppuun saakka, 24 asteeseen. Voit tarkistaa omalta kartaltasi mikä huone ja mitkä mahdolliset aspektit osuu tuossa kohtaa kaksosta kartallesi.  Siitä voit arvioida, millä elämänalueella ja miten pitäisi tarkastella aiempia tekemisiään. Marshan on nyt oppositiossa Plutoon.

Yleisesti ottaen marsin perääntyessä olisi kait syytä pistää uudet suunnitelmat jäihin hetkeksi ja teroitella ja hioa rauhassa jotain ehkäpä jo olemassa olevaa?

Ei tuo 12 huone välttämättä paha sijainti marsille ole. Minulle on siunaantunut paljon ystäviä/tuttavia, joilla juuri tämä asetelma. Tasahuonejaolla tehdyllä kartalla se on itsellänikin. Olen miettinyt sitä niinkin, että kun 12 huone edustaa kalojen valtakuntaa ja pidän sitä eräänlaisena 'terminaalihuoneena', niin mars siellä saattaa tehdä näkyväksi ja toteuttaa neptunusmaista, luovaa maailmankuvaa. Mutta toisinaan siinä tietty voidaan olla tekemisissä suljettujen paikkojen kanssa; vankilat, sairaalat ym.

Miten siis saada Marsin energiat käyttöön? Lähde vaikka hohtokeilaamaan  Grin

tallennettu

aurinko oinas    askendentti skorpioni    kuu kaksoset    merkurius kalat    venus harka     mars vaaka
Arkiviisu
Vieras
« Vastaus #3 : 02.03.2008 11:21:34 »

KUKA KERTOISI MINULLE

Että mitä mitä nyt olisi tarjolla  Cheesy http://gfx.tarot.com/images/myspace/astrology/cosmic_profile/CozProfile-hdr.jpg


Mars kolmio Mars

*****
Tarkka: 6.3.2008
Alkaa: 2.3.2008 Päättyy: 10.3.2008
Marsin planeettaohitus merkitsee vauhdikasta vaihetta ja nopeasti syttyvää innostusta sillä elämänalueella, johon transiitti kohdistuu. Vaikka vaikutus on suhteellisen lyhytaikainen, saattaa sillä olla suuri merkitys jonkun uuden asian aloittamisen kannalta.


etten http://images.opentip.com/full/HUG/HUG-BO-EYEBG-PEACHSKIN.jpg

http://i17.photobucket.com/albums/b64/winkiees/See-Speak-Hear-Monkey-.jpg


 ja pian http://i34.photobucket.com/albums/d118/zero_the_ghost_dog/zombieerror.jpg

http://sparklette.net/archives/403/5.jpg
Nimimerkki tiedosta kiitollinen aaviisuinen  Kiss

http://www.lushtshirts.co.uk/images/products/i_am_ready.jpg  coolsmiley
tallennettu
May
Supermoderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 1469



Profiili WWW
« Vastaus #4 : 02.03.2008 18:20:05 »

Tässä on viime aikoina ollut tilanne se, että olisi paljon "varastoitunutta" Mars-energiaa, mutta en ole löytänyt paljonkaan tapoja kanavoida sitä mihinkään rakentavaan toimintaan. Minulla on Mars Jousimiehessä ja 12. huoneessa. Tuo 12. huonehan saattaa ilmeisesti olla toisinaan hankala sijainti Marsille. Toisaalta minulla on Mars yhtymässä nousevaan merkkiin, joten sen luulisi olevan puolestaan helpottava aspekti tuohon Marsin toteuttamiseen.

Tervehdys kohtalotoveri!

Itsellänikin on Mars 12. huoneessa, Leijonan merkissä. Itselläni se on vielä osana T-ristiä, joka tietysti asettaa haasteita vieläkin enemmän. Tunnistankin itsessäni taipumuksia kaikenlaiseen kulissien takana toimimiseen. Se ei tarkoita muiden selän takana juonimista vaan sitä, että haluaa ikäänkuin toimia rauhassa ja yksinäisyydessä sen sijaan että haluaisi omalla persoonallaan olla esillä.

Sinulla tosin tilanne on hieman erilainen, jos 12. huoneen Mars on lähellä Ascendenttia, saat Marsin toimimaan helpommin.

Marsia tulkitessa kannattaa aina muistaa, että Mars edustaa fyysisyyden lisäksi myös aggressioita. 12. huoneen Marsin omistaja ei välttämättä osaa pitää puoliaan eikä ilmaista kiukkuaan silloin kun sen aika olisi. Tuo taito kannattaa kuitenkin opettelemalla opetella, sillä pinnan alle kerääntyneellä kiukulla on taipumus kerääntyä sananmukaisesti möykyiksi. Möykyt voivat sitten näkyä joko ajoittaisina valtavina "tulivuorenpurkauksina" kauan aikaa kerättyjen kaunojen purkautuessa kerralla pihalle kanssaihmisten suureksi hämmästykseksi tyyliin "mikä ihme sille nyt tuli".  Elimistöön kerääntyneiden pahan mielen, turhautumien ja kaunojen sanotaan myös kerääntyvän elimistöön esim. kasvaimina!


Aaviisuinen,

katso missä huoneessa Mars on syntymäkartallasi ja missä huoneessa transitoiva Mars kulkee. Huoneista saat jonkinlaista viitettä siitä, mille elämänalueille transiitti voisi erityisesti kohdistua. Joka tapauksessa kyseessä on positiivinen kuvio täynnä draivia ja energiaa! Tsemppiä! Pitelehän hatustasi kiinni!  Wink

tallennettu

Arkiviisu
Vieras
« Vastaus #5 : 02.03.2008 18:45:06 »

Lainaus

Lähetetty: tänään kello 18:20:05
Kirjoittanut: May
Aaviisuinen,

katso missä huoneessa Mars on syntymäkartallasi ja missä huoneessa transitoiva Mars kulkee. Huoneista saat jonkinlaista viitettä siitä, mille elämänalueille transiitti voisi erityisesti kohdistua. Joka tapauksessa kyseessä on positiivinen kuvio täynnä draivia ja energiaa! Tsemppiä! Pitelehän hatustasi kiinni!

Kiitos May ...

Syntymäkartalla on  mars kalat huoneessa 8.
Lainaus
TRANSFORMAATION HUONE kertoo kyvystäsi jatkuvaan sisäiseen uudistumiseen, jota monet suorittavat sairaaloissa tai vankiloissa vain siksi etteivät uskalla kohdata sitä arkielämässä. Planeetat tässä huoneessa ovat se osa sinua, joka löytää paikkansa vain yksinäisyyden kautta.

 Embarrassed mites sen
Lainaus
missä huoneessa transitoiva Mars kulkee.
löytää , hmmm, kun katselin jo tuota planeettaohitukset karttaa eikä sieltä valjennut .. eikä
" transiittilistakaan auennut " Embarrassed .... jotensakin tämä kuulostaa juuri nyt tärkeeltä JA näyttää tuota  mars olevan tulossa ihan koko reperttuaari , paljon muuta olekaaan koko vuodelle - mitä nyt  pluto  saturnus ja  jupiter käväisevät - mutta muutes on ihan koko vuoden jokin  mars kuvio meneillään  Shocked

Tää on sitten hyvä aihe  saada meigätyttö hiljaaseksi  Cool
tallennettu
May
Supermoderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 1469



Profiili WWW
« Vastaus #6 : 04.03.2008 09:51:50 »

Huomenta Aaviisuinen!

Mars on vetämässä energiansa juuri parhaillaan Kaksosten merkistä Rapuun. Syntymäkarttasi Mars siis sijaitsee ilmeisestikin aivan Kalojen merkin alussa?

En muista karttaasi tarkemmin, vaikka sen nähnyt olenkin. Mutta näet transitoivan Marsin sijainnin helposti itsekin kun katsot, mikä syntymäkartan huone on Ravun alkuasteissa. Veikkaisin että se osuu huoneen 11. tai 12. tienoille...? Se on siis huone, jossa Mars nyt kulkee tehden kolmiota 8. huoneen Marsiisi yhdistäen noiden kahden huoneen energioita toimimaan yhdessä.   

tallennettu

Arkiviisu
Vieras
« Vastaus #7 : 04.03.2008 10:12:50 »

Huomenta Aaviisuinen!

Mars on vetämässä energiansa juuri parhaillaan Kaksosten merkistä Rapuun. Syntymäkarttasi Mars siis sijaitsee ilmeisestikin aivan Kalojen merkin alussa?

En muista karttaasi tarkemmin, vaikka sen nähnyt olenkin. Mutta näet transitoivan Marsin sijainnin helposti itsekin kun katsot, mikä syntymäkartan huone on Ravun alkuasteissa. Veikkaisin että se osuu huoneen 11. tai 12. tienoille...? Se on siis huone, jossa Mars nyt kulkee tehden kolmiota 8. huoneen Marsiisi yhdistäen noiden kahden huoneen energioita toimimaan yhdessä.   




 smitten kiitos May  angel


ja peeäs liite  Cool
tallennettu
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10602


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #8 : 04.03.2008 10:35:27 »

tekiskö ravut siis jo jotain  2funny minulla mars on yhdessätoista ja tekee hommia minulle, ei minun tarvi.. kuin osallistua ja olla valpas.

suunnitella kenen kanssa mitä bisneksiä milläkin viikolla ja olla aktiiivi
tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Riitta
Astroholisti
*****
Viestejä: 2899



Profiili
« Vastaus #9 : 15.03.2008 00:39:54 »

Minulle Mars on jokapaivainen vieras-haluan tai en-joten se on jokapaivaista elamaa...
tallennettu
Violette
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 295


Lips!


Profiili
« Vastaus #10 : 21.03.2010 11:35:40 »

Olen itsekin pohtinut Mars-energian käyttöönottoa. Minulla on  mars oinas 7. huoneessa. Olen nouseva vaaka, joten  oinas on oppositiomerkkinä tärkeä merkki, deskedenttini on oinas. Oinaat ovat aina ärsyttäneet minua Smiley

Yksi kehityshaasteistani luultavasti on vahvan oinaan käyttöönottoni. Olen nimittäin usein melko epävarma tekemisieni suhteen, ja joskus pohdin niin paljon, mitä tekisin, etten saa aikaan mitään.

Oinaat ärsyttävät minua juuri siksi, että he ovat usein itsepäisiä ja tekevät, mitä tahtovat. He eivät yritä mielistellä muita, vaan uskovat siihen, mitä tekevät. Minulta tuo varmuus puuttuu, olen aina vähän varpaillani tekemisteni suhteen.
 Joudun usein patistamaan itseäni näyttämään kynteni ja taitoni, koska mietin: "Ei siitä kuitenkaan mitään tule, enhän minä nyt sellaista voi tehdä..." Itse asiassa mietin, näkyisiköhän vahva oinaani sinä äänenä, joka patistaa minua toimimaan ja heittäytymään kerta toisensa jälkeen.
tallennettu

aurinko neitsyt
 askendentti vaaka
 kuu rapu
 merkurius vaaka
 mars oinas
sangviinikko
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 682



Profiili
« Vastaus #11 : 21.03.2010 12:52:18 »

Olen itsekin pohtinut Mars-energian käyttöönottoa. Minulla on  mars oinas 7. huoneessa. Olen nouseva vaaka, joten  oinas on oppositiomerkkinä tärkeä merkki, deskedenttini on oinas. Oinaat ovat aina ärsyttäneet minua Smiley

Yksi kehityshaasteistani luultavasti on vahvan oinaan käyttöönottoni. .



Omalla kohdalla tuo DC  oinas toimii niin että vedän puoleeni oinasmaisia ihmisiä. Ja juu, kyllä siinä välillä hermot menee.. Grin Mutta jotain heiltä kai voisi oppia noin niinkun laajemminkin. En kyllä allekirjoita että  askendentti vaaka olisi jotenkin alistuva tai että muut ihmiset määrittelisivät kuka on. Itseasiassa melkolailla päinvastoin. Mutta jo sinällään tuo polariteetti  oinasvaaka on ottamista ja antamista ihmissuhteissa. Ares/Afrodite vetovoimaa sitten kai  :Smiley

Niemi-Mattilan mukaan torjuttu Ares/ mars energia voivat riistäytyä myöhemmin käsistä, mikäli eivät löydä kanavaa purkautuakseen. Itseasiassa tämä pisti miettimään.
En omaa kilpailuvieettiä lainkaan, en syö lihaa ja selibaattikin onnistuu pelottavan hyvin. Shocked
Ja ihmiset joita vedän puoleeni taasen... Huh Noh, ...edustavat taas maskuliinisuutta ja aggressiivistakin eteenpäinmenoa..

Tuo Ares/ Afrodite on mielenkiintoinen...
 oinas ja  vaaka sekä yllättäin myös  skorpioni ja  harka ..eikö?
Jakoihan Persephone ja Afrodite sentään yhteisen rakastajan, Adoniksen.
tallennettu

"Det finns en särskild plats i helvetet för kvinnor som inte hjälper varandra"
Elektra
Astroholisti
*****
Viestejä: 1563



Profiili
« Vastaus #12 : 05.12.2010 01:22:45 »

Pähkäilen tätä T-ristin rasittamaa Leijona- Marsiani - mikä olisi sovelias tapa sen käyttöönottoon?
Kuinka miilustaa tästä eteenpäin?
tallennettu
Iloinen lumikki
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 173



Profiili
« Vastaus #13 : 05.12.2010 18:19:01 »

Minulla nyt  mars aspect_sex mars,
 venus aspect_sex saturnus
 chiron aspect_tri mars
 jupiter aspect_sex keskitaivas
ja  pluto aspect_sex neptunus

Käsittääkseni aika hyviä juttuja pitäisi olla, vaikka on niin paha ja yksinäinen olo, että
jähmetyn, koska sain kaksos-exästä tietää just kamalia pettämis-juttuja.

Huh, kunpa vielä joskus voisin sydämestäni auttaa muita, niinkuin ennen, enkä aina
tuskailla tätä pahaa oloa? angel

T.Musta iloinen lumikki
tallennettu
Corvus Leonis
Astroholisti
*****
Viestejä: 1654


Kaikkien sisällä on jokainen meistä.


Profiili
« Vastaus #14 : 06.12.2010 21:35:59 »

Kumma juttu, mulla on tavallisesti melkeinpä jonkin sortin aggressio-ongelma mutta tuo tr Saturnuksen neliö Marsille on paitsi kasannut eteen lisää töitä, niin olen myös jotenkin vain hyytynyt. Edes rähisevät juopot eivät saa polttamaan päreitä.

Vai johtuukohan vain talvesta. Huh
tallennettu
Sivuja: [1] 2
  Tulostusversio  
 
Siirry: