Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: miten parantaa/puhdistaa itseään?  (Luettu 4130 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
epona
Vieras
« : 27.12.2007 20:54:28 »

Olen viimeaikoina ollut erittäin väsynyt.
Vaikuttaa siltä, etten ole ollut ainoa ja ihmettelenkin osittain, miten minä kuitenkin pysyn ihan hyvin pystyssä- tai tähän menessä ainakin.
*laitan sormet ristiin selän taakse*

Nyt on kyllä pikkuhiljaa kuitenkin tulossa seinä vastaan tai sitten hormoonitasapaino on häiriintynyt, - taas itkettää.


En vaan muista miksi aloitin. Ajauduin vuosi sitten opiskelemaan hoitoalaa ja vaikka milessäni silloin oli unelma ulkomaille lähdöstä. Olen nimittäin pidemmän aikaa tahtonut lähteä kehitysmaihin töihin joten ajattelin, että tämä koulutus voisi siinäkin mielessä olla hyvä.
En tiedä, onkohan minusta edes lähtemään.

Kaikkein vähiten kannustavinta on kenties se, että etenen erittäin hitaasti. Koulu on oikeastaan tarkoitettu nuorille ja vaikka siellä opiskeleekin kaikenikäisiä, tietokoneluokat täyttyvät peruskoulusta päässeitä joksenkin eksyneitä nuoria. Ja nyt valehtelen. Ei se minua oikeastaan edes haittaa. Nuoret ovat mukavia.

Se on vaan...
voisin
pystyn paljon parempaan. On ajoittain hieman turhauttavaa laskea 1+1=2, kun olisi jo valmis jakolaskuihin. Vai kuvittelenko itsestäni liikoja? se voi olla..

Silti. Ei. Minulla on niin valtavasti annettavaa, tunnen sen. Tiedän sen.

Mihin päin suunnista ja miten ottaa vastaan muutos ilman pelkoa?

Miten te parannatte itseänne?


-A-
tallennettu
mammamma
Vieras
« Vastaus #1 : 27.12.2007 21:14:52 »

Oletko kokeillut vielä reikiä?
tallennettu
epona
Vieras
« Vastaus #2 : 27.12.2007 21:28:07 »

itseasiassa en.
tutustuin siihen jonkun verran pari- kolme vuotta sitten.

Se kuulostaa nyt itseasiassa ihan hyvältä vaihtoehdolta.

Kiitos.
 smitten
tallennettu
Hiisitär
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 5323



Profiili
« Vastaus #3 : 27.12.2007 21:35:59 »

- Puhdistumisesta
- Suojaus
- Negatiiviset energiat / astraalitason muodot ja apuvälineitä

Tuossa on joitain linkkejä, joista voisi olla apua.
Lyhyesti voin sanoa, että kun kuuntelee omaa sydäntään ja menee sen mukaan, ei ole mitään pelättävää tai huolehdittavaa. Teet sen mikä kutsuu sinua eniten. Sinuna pelkäisin enemmän sitä mitä tapahtuu, jos ET kuuntele ja toimi sydämesi mukaan kuin sitä, mitä tapahtuu, jos alat toimia sen mukaan!

Toisekseen nyt on vissiin meneillään taas joku universaalimpi puhdistautumiskausi, sillä kaksi ystävääni - vahvoja ihmisiä - ovat valittaneet suurta masennusta, ahdistusta ja itkunpuuskia viime aikoina. Mitään syytä huonoon fiilikseen ei kuitenkaan kummallakaan ole, joten päädyimme siihen vaihtoehtoon, että jokin osa-alue heidän sielustaan puhdistuu. Energiat nousevat. Ne saavat aina aikaan fyysisiä oireita, jotka ovat ikäväntuntuisia, mutta harmittomia.
tallennettu
BlueRose
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 348


I Love Yuo Mom


Profiili
« Vastaus #4 : 28.12.2007 12:58:22 »

Tiedän tunteesi, itsekkin olen opiskellut hoitoalaa ja ollut alan työpaikoissa ja tiedän, että työ on uuvuttavaa ja erittäin vastuulista angel olen ajoittain tosi väsynyt  buck2 sitä kun kaikkensa antaa ja väkisinkin menettää omaa energiaa sen huomaa sitten kehossa ja mielessä coolsmiley itse teen aina ennen työhön menoa pyhä mikaelin suojauksen
''Suojeluksen enkeli

                                       ”Joka on kuin Jumala”

 

        Arkkienkeli Mikael  on rohkeuden, vahvuuden ja suojelun enkeli.

         Henkisinä lahjoina  Mikael antaa vapautusta peloista ja epävarmuudesta.

         Auttaa uskon vahvistamisessa ja sielun täydellistämisessä.

         Käytännön apuna hän antaa varjelusta fyysisistä ja henkisistä vaaroista.

         poistaa pahoja henkiä.

         Maailmanpalveluna antaa innoitusta johtajille, auttaa hallitusten kehittymistä.

 

         Mikaelin kaksoisliekki on Faith.

         Faith  vahvistaa itsetuntoa ja uskoa omaan itseen, jotta henkilö pystyy

         saavuttamaan päämääränsä.

 

         Mikael tuo aloitekykyä, tahdonvoimaa, tarmoa ja elinvoimaa, jotta voit kulkea

         elämänpolkuasi ja saat tehtäväsi suoritettua vaivatta. Mikael auttaa

         kehittämään johtamiskykyä ja olemaan tarpeeksi vahva, peräänantamaton ja

         keskittynyt menestyäkseen.

 

         Mikaelin säde on Indigo. Mikael työskentelee El Moreyan, ensimmäisen säteen,

         punaisen aspektin mestarin tai choanin kanssa. Yhdessä nämä kaksi auttavat

         kaikkia, joilla on voimakas taju omasta vahvuudestaan. ja niitä jotka kantavat

         totuuden miekkaa.

 

         Mikaelin energia on tiistaina voimakkaimmillaan maassa.

 

        Mahtikäsky:

       Arkkienkeli Mikael

        Auta Minua! Auta Minua! Auta Minua''


Arkkienkeli Mikael
"Jumalan tahto"
Anna mielesi rauhoittua ja katso syvälle omaan todelliseen itseesi.
katso näitä symboleja ja muista
että pimeyden keskellä tuikkivat tuhannet tähdet
ja kuun valo voi olla kirkas kuin päivänpaiste.
Anna arkkienkeli Mikaelin
kietoa sinut turvalliseen siniseen vaippaansa
ja uskaltaudu tutkimusmatkalle
todelliseen syvään alkulähteeseesi.
Rauhoitu.
Rentoudu.
Anna itsesi vajota pehmeään siniseen lämpöön.
Olet turvassa.
Mikään ei voi satuttaa sinua.
Anna vain parantavien mielikuvien
nousta tietoisuuteesi.
Ota ne vastaan ja
keskity sisäiseen voimaasi.


 smitten Itse olen huomannut että voin paremmin tuon jälkeen. Kannattaa työn/opiskelupäivän jälkeen kuunnella rentoutus musiikkia sillä saa ajatukset tyhjennettyä ja pyytää korkeimmalta johdatusta sen oman paikan löytymisessä ja kuunnella sydäntään ja intuutiotaan ennekaikkea smitten

tallennettu
epona
Vieras
« Vastaus #5 : 28.12.2007 21:14:25 »

Kiitos valtavasti Sauwotar,

Ihana neuvo!
 smitten smitten smitten


Olenkin intuitiivisesti tehnyt juuri noita asioita. Kuunnellut musiikkia, kävellyt luonnossa, meditoinut...Joskin meditoinut vähän-mutta huomaa aina eron! Se on valtava. Enkä ollut kuvitellut, että voi saada niin valtavasti voimaa enkeleiltä kun vain pyytää.

Mikael on tullut vastaan viimeaikoina aika moneen otteeseen. Lisäksi Rafael on jo pidempään ollut minulle suojelusenkeli.


Olen kyllä viimeaikoina viettäny paljon aikaa kotona. Se on tapojeni vastaista, uutta minulle: viihdyn kotona. Ei kai se toisaalta mikään ihme ole, olenhan elämäni aikana mennyt ja tullut yhden jos toisenkin kerran. Muutin syyskuussa 25. kerran. Täytin marraskuussa 24.


Joku sanoi minulle taannoin kun keskustelimme, että ääneni viestittää ihan toista, mitä tekstini. Hän sanoi, että puheessani on samanlaista ilmavuutta kuin terapeuteilla. "Ei ollenkaan kyyninen" hän sanoi....

Ihmettelen, paistaako teksteissäni sitten läpi kyynisyys. En minä mielestäni kyllä kyyninen ole, piekmminkin päinvastoin. Ajoittain ihmeellisen tyyni -

olen niin varma siitä, että elämä kantaa.

----  ----  ----

No, taidan nyt mennä pistämään pyykit ,nauttia siisteydestä ja sitten - lasillisen punaviiniä  smitten

-A-







tallennettu
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
 
Siirry: