Kun kysyit niin minä ajattelen tietysti hevosesta heti ensi kuussa alkavaa kiinalaista hevosen vuotta

Jos muuten haluaa ensi vuonna korostaa hevosen energiaa kotona niin hevospatsas tai -kuva etelään (hevosen ilmansuunta) sijoitettuna toimii.
Noin yleensä liittäisin hevosen voimaan, nopeuteen, rohkeuteen. Eli varmasti upea voimaeläin.
Kiva, kun nostit tätä vanhaa aihetta. Tästä keskustelusta muistui mieleeni, että joskus 20 vuotta sitten minun voimaeläin taisi olla hetken puuma. (olin silloin nuori, että ei mitään puuma vitsejä kiitos

)
Jostain syystä silloin tuli jonkin aikaa puuma vastaan joka paikassa. Kuvissa, pehmoleluissa.
Nyt jo pidempään voimaeläimeni on ollut pöllö. Mietin kyllä paljon kiinalaista astrologiaa ja sitä kautta niitä eläinmerkkejä ja aina kuluvan kiinalaisen vuoden eläintä. Tämä käärme on ollut kyllä varsinainen antivoimaeläin, mutta ehkä se on opettanut, että joskus elämässä madellaan ja pohdiskellaan syviä. Ja täytyy luoda nahka uudelleen. Siinä mielessä se on ollut opettavainen.
Kyllä minun varsinaiset voimaeläimet menee silti lintuihin. Pöllö tai korppi. Kesällä suosikkini on pääskynen

se on sellainen ilon ja kesän voimaeläin. Minusta kaikilla eläimillä on viestejä ja näitä voimaeläimiä on siis monia eri yhteyksissä ja eri hetkissä

Mitä juuri sillä hetkellä tarvitsee oivaltaa.