Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Voimaeläimet - oletteko tavanneet omanne  (Luettu 6510 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
lunatar_
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 19


Utelias nauttii elämästä.


Profiili
« : 21.12.2014 19:27:07 »

Tulipa mieleen tässä, kun iltakahvia olin hörpännyt; Ammattikoulussa ollessani näin pellolla korppeja syömässä puolukoita, ne kääntyivät eivätkä lähteneet minua pakoon. Korppiparvi katseli minua, aivan kuin tuttavaansa. Tapahtuman jälkeen korpit löysivät asuntolan, missä asustelin ja ikäänkuin lensivät näköetäisyydellä raakkuen.  angel

Oletteko itse kokeneet jotain vastaavaa?
tallennettu

Elämä on ihmisen parasta aikaa.
Toteo
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 197


Profiili
« Vastaus #1 : 29.12.2014 09:11:40 »

Korpit ja varikset ovat älykkäitä ja uteliaita lintuja, ja usein kai kiinnostuneita ihmisten tekemisistä. Eräs varis viime kesänä istui tuossa parvekkeen räystäällä ja kurkisteli sisään ikkunasta. Katsottiin hetken toisiamme, ja varis liiteli sitten tien toiselle puolelle rivitalon räystäälle, ja alkoi taas kurkistella siellä ikkunasta sisälle.
Toissa kesänä kirjoittelin netissä erään henkilön kanssa joka mainitsi että hänen voimaeläimensä on kettu. Seuraavana yönä näin työpaikan pihalla (kaupungissa) ketun, joka ei säikkynyt ollenkaan vaan kipitti noin viiden metrin päästä ohitseni ja jatkoi matkaansa jonnekin. Tällaisia synkronistisia tapahtumia sattuu joskus.
tallennettu

Aurinko-oinas | Kuu/Asc-skorpioni | Merkurius/Venus/Jupiter-Kalat
Shopia
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 48



Profiili
« Vastaus #2 : 02.01.2015 16:28:04 »

Pieni lintu (en tuntenut mikä lintu kyseessä) istahti uuden vuoden aattoyönä takapihan aidan päälle ja möllötteli siinä, eikä lentänyt pakoon vaikka menin lähelle. Lopulta päätin taputtaa käsiäni, jotta varmistuin, ettei se ole loukkaantunut. Sitten se lensi pois, mutta oli jotenkin ihmeellistä kun päästi lähelle Smiley
"Kesyn" city ketun olen myös nähnyt ihan lähietäisyydeltä.

Kuitenkin upeimmat kokemukset ovat olleet hevosten kanssa, kun hevonen luottaa ja seuraa perässä ilman että sitä tarvitsee pitää kiinni Smiley
tallennettu
injuredgrass
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 43



Profiili WWW
« Vastaus #3 : 07.02.2015 05:47:26 »

Itsellä kurjet ja niiden parvet keväisin ja syksyisin aiheuttavat mielettömän tunteen. Sitä on vaikea kuvailla, mutta se saa sanattomaksi ja pakahduttaa sydäntä. Näin on ollut aina, ihan pienestä pitäen. Eli ehkäpä voimaeläimeni saattaa olla kurki. Mitähän tuo mahtaa symboloida?
Vapautta, kaukokaipuuta, melankoliaa ainakin mitä itse tulkitsisin...  :Smiley
tallennettu

"Se on käsiesi liikkeissä,
se on taivaankannen valoissa,
se on päivällä ja yöllä ja aina.
Se on täällä, se on muualla
se ei puhu, ei voi vastata
olen ymmärtänyt tämän
sen valossa"
- CMX : Aura

aurinko leijona
kuu kalat
keskitaivas rapu
Hallitsevana merkkinä skorpioni
injuredgrass
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 43



Profiili WWW
« Vastaus #4 : 07.02.2015 16:12:29 »

Itsellenikin tuo kettu on myös lähellä sydäntä. Jos itse olisin eläin, olisin varmaankin kettu... Tai kissa tai lumikko, mutta no, kuitenkin. :-D

Olen kuullut että rumpumatkailun avulla voi löytää todellisen voimaeläimensä. Kiinnostaisi kyllä kokeilla, mutta se kuulostaa aika jännittävältä, melkein liiankin...
tallennettu

"Se on käsiesi liikkeissä,
se on taivaankannen valoissa,
se on päivällä ja yöllä ja aina.
Se on täällä, se on muualla
se ei puhu, ei voi vastata
olen ymmärtänyt tämän
sen valossa"
- CMX : Aura

aurinko leijona
kuu kalat
keskitaivas rapu
Hallitsevana merkkinä skorpioni
elenitsa
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 73



Profiili
« Vastaus #5 : 08.02.2015 21:28:07 »

minun voimaelaimeni on luultavasti tiikeri. hyvin usein meditoidessa ilmestyy tiikeri.
tallennettu
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
 
Siirry: