Sivuja: [1] 2 3 4
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Juno  (Luettu 28132 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Pallaskissa
Astro-nauttija
****
Viestejä: 920



Profiili
« : 06.03.2006 09:47:00 »

Tuli tuosta Cereksestä mieleen Juno syntymäkartalla. Aiemminkin "hehkuttamani" Marja-Liisa Niemi-Mattilan kirja ajattomat arkkityypit sanoo Junon (vastaa siis Heran jumalatararkkityyppiä) sijainnin kertovan puolison merkin (joko aurinko- tai nousumerkin).
Omalla kartallani se kuitenkin sijaitsee isäni aurinkomerkissä Neitsyessä (ja vahvasti kansoitetussa viitoshuoneessa!) hmm... Puolisoni kartalla ei Neitsyessä ole kuin Pluto ja Lilith... Ja hänen kartallaan Juno on tyttäremme aurinkomerkissä Härässä.

Missä teidän Junonne luuraavat, elämänkumppaninko merkissä?
« Viimeksi muokattu: 06.03.2006 10:39:26 kirjoittanut Pallaskissa » tallennettu

aurinko vaaka
kuu kalat
askendentti rapu
aQuarius~
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 353


Au vesimies ja asc neitsyt


Profiili
« Vastaus #1 : 06.03.2006 10:12:49 »

Kauriissa.. Enkä tunne ketään kaurista Cheesy
tallennettu

Tule takaisin niin kuuntelen ja haluan ymmärtää. Älä tee näin...
Synapsi
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 474



Profiili
« Vastaus #2 : 06.03.2006 10:48:08 »

Juno löytyy 3 astetta leijonaa ( aspect_con jupiter), kymppihuoneesta.

Ja kyllä vaan, avomieheni on nousujellona. Vänkää  Cool
tallennettu

aurinko oinas    askendentti skorpioni    kuu kaksoset    merkurius kalat    venus harka     mars vaaka
Q
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 382


Profiili
« Vastaus #3 : 06.03.2006 20:21:50 »

Mulla juno jouskarissa

Täälläpä olikin jo keskustelua siitä, jos ketä kiinnostaa Wink
tallennettu
Pallaskissa
Astro-nauttija
****
Viestejä: 920



Profiili
« Vastaus #4 : 06.03.2006 20:39:05 »

Kiitos Katja-Q, kiinnostaa, oli mennytkin ohi silmäin (vanhat  Wink) tuo aiempi keskustelu. Muistakin jumalatar-asteroideista on ollut, pitääkin kaivella haulla esiin!
tallennettu

aurinko vaaka
kuu kalat
askendentti rapu
onervainen
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 20


Profiili
« Vastaus #5 : 06.03.2006 21:36:22 »

Heissan vaan!

Minun Junoni hassusti 11.huoneen lopussa - siinä mielessä, että 11.huoneen merkkini on Leijona, mutta Junoni on 0'22 astetta Neitsyttä, joka on 12.huoneeni merkki ja samalla myös AC-merkkini...ettäettä aikas rajoilla kulkee tulkitaanko se 11. vai 12.huoneeseen uglystupid2
Junoni on myös yhtymässä Venukseen - 3 asteen tarkkuudella... Venus 27'58 Leijona ja Juno siis 0'22 Neitsyt - eri merkit, mutta silti voi kai sanoa, että yhtymässä Shocked
No just! Sit miten tulkitaan...hööö. Maallikkona asiasta myös lukeneena ja sitä soveltaen voisin sanoa sen merkitsevän, että mulle tärkeää kumppanuudessa on myös se, että saan olla hänen kanssaan myös parhain ystävä ts. sielunkumppani - se on ainakin mulle ideaali juttu. Tämä nyt jotenkin kai toteutuukin...tai ainakin yrittää toteutua: on ystävä/rakastettu - salainen sellainen. Sitäköhän se tuo 11.-12.huoneen raja mulle merkitsisi? Huh Ainakin mulla se näkyy näin........Mutta myöskin sillä tavalla, että oman aviomieheni AC on Neitsyt eli oma Juno-merkkini. Joo...nyt te teette näin -> idiot2

t.Onerva Embarrassed
tallennettu
Elektra
Astroholisti
*****
Viestejä: 1563



Profiili
« Vastaus #6 : 06.03.2006 23:33:17 »

Hmm - olipa mielenkiintoista...
minun kartallani Juno majailee Neitsyessä.. ja onhan mieheni melkein neitsyt  Wink Cheesy  2funny

Oikeita neitsytmiehiä en kuitenkaan tunnekkaan - isäni olivat Rapu ja Vesimies angel
tallennettu
taiska
Astroholisti
*****
Viestejä: 2149


Silmät ovat sielun peili :)!


Profiili
« Vastaus #7 : 07.03.2006 07:11:29 »

Itsellä Juno Jousimiehessä 5. huoneessa ja miehellä ei Jousimiehessä ole mitään, mutta vanhin tyttäremme on Jousimies kuin myös minun vanhin veljeni.Miehelläni Juno on Vesimiehessä ja poikamme on Vesimies  Wink
tallennettu

Trooppinen Oinas, Kuu Kauris, Asc Leijona
Sideerinen Kalat, Kuu Jousimies,Meridiaani Vesimies
Punainen sähköinen(spektrinen) taivaanvaeltaja
Kiinalainen: Metalli Rotta, egona Hevonen
Egyptiläinen: Isis
Asteekki merkki: Acatl eli Ruoko
Druidi: Pähkinäpensas
Kiinalainen: Rotta , Feng Shui 472
pluto
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 559


...miau...


Profiili
« Vastaus #8 : 07.03.2006 09:55:34 »

Mulla  juno aspect_con vertex aspect_con Pholus  aspect_con jupiter kaloissa, kuudennessa huoneessa. (Joskus olen tällä foorumilla mennyt väittämään, että  aspect_con Dc, mutta se oli jotain sekoilua...) Etenkin kai toi vertex kai tukee Junon teemoja.
Mieheni on kuitenkin härkä, nouseva leijona ja hänellä  juno aspect_con Lilith jousimiehessä viidennessä huoneessa. Minulla  taas ei ole oikeastaan minkäänlaista jousimiespainotusta...
Ja piru vie, eikös vaan ukon exä ole jousimies, knuppel2 ja taas minun exäni nouseva kalat...
Mitä tämä tarkoitaa?Huh
Olen kaikistä tähdistä huolimatta äärimmäisen vakuuttunut, että tämä nykyinen mies on kyllä se ainut ja oikea! (ai miten niin Junon energiat jyllää...)
tallennettu
nikki
Astroholisti
*****
Viestejä: 6576


Profiili WWW
« Vastaus #9 : 07.03.2006 22:13:58 »

juno 15 astetta  neitsyt
kouluaikoina neitsytkavereita,isä nousuneitsyt,kaksi hyvää ystävää nousuneitsyitä,molempien kautta yhteys astrologiaan ,molemmista tulee parantajia
tällä foorumilla ois mielenkiintoista katsoa kenestä löytyy parisielu tai miten se tuttuuden tunne selittyy omaan karttaan verrattuna,koska kaikilla varmaan on joitakuita joiden kanssa vaan paremmin menee jutut yksiin syystä tai toisesta

SYNAPSIN juno osuu meikäläisen kuuhun ja kuunsolmuun,oisko peräti entisiä elämiä
...noitina roviolla poltettu...
luultavasti hänen  askendentti skorpioni osuu myös minun stelliumiin,
tuntui tutulta jo ennen tiedonmurusia,ainakin kiinnostavalta,
muitakin löytyy ja toivottavasti lisää näitä selittäviä yhdistäviä tekijöitä
 - joten laittakaa asteet mukaan niin saa pisteet paikalleen-

toinen huomio minkä olen tehnyt tästä junosta
jos se yhdistyy toisen kartalle johonkin ,niin yleensä myös  neptunus toimii telepatiana,
sanaton suora yhteys
tallennettu
Mirjam
Vieras
« Vastaus #10 : 07.03.2006 22:51:04 »

Minulla tuo  juno 25° 2' Jousimies 12. huone

Tuolla toisessa juno-ketjussa siitä olikin jo juttua.

Varsinaisesti mitään pitempi aikaisia ystävyys tai muita suhteita minulla ei kai ole jouskareiden kanssa ollut.
Mutta taas sen olen huomoinut, että sellaiset 'lyhyet kohtaamiset', kun 'ystävystyminen' ei perustu pitkään tutustumiseen taikka jonkinlaisen sukulaisuus tai muuhun suhteeseen, niin aika usein sellaiset ovat jouskareita.  jousimies :ria tosin kartallani on jonkin verran muutekin, kuin vain  juno :ssa.

Ihmiset, joiden kanssa alkaa vain jutella ja tulee juttuun ja ehkä ei kohdata edes koskaan sen jälkeen...milloin missäkin sitä nyt näin 'törmailee' ihmisiin.
Tosin tällainen toinen merkki on  leijona ...
Viimeksi viimeviikonloppuna, kun olin eräissä juhlissa, joissa en tuntenut kuin muutaman ihmisen entuudestaan, sain huomata loppuillasta, että samassa pöydässä minun kanssani istui 4 leijonaa.  Cheesy
Omalla kartallani ei kuitenkaan ole leijonaa kuin Vertex 23° 27' Leijona 7. huone...jos sillä nyt jotain merkitystä tuossa asiassa voi olla.

 neptunus minulla taasen on  28° 19' Skorpioni 10. huone .

Selkeästi kuitenkin omalla kohdallani olen tälläkin foorumilla kokenut, että joidenkin kanssa ajatukset menee yksiin paremmin kuin toisen kanssa, enkä edes välttämättä tarkoita mitään "ollaan kaikesta samaa mieltä", vaan jotain muuta.
 Smiley
tallennettu
Feliza
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 9



Profiili
« Vastaus #11 : 07.03.2006 22:52:43 »

Minulla  juno sijaitsee 5 asteen tarkkuudella  aspect_con askendentti  vaaka:ssa. Mitäpä tuohon voi sanoa. Parisuhdeihminen viimeisen päälle. Tuntuu välillä, että kosiskelijoita saa potkia urakalla kauemmaksi, eikä asiaa auta hellä luonne.  Sad Voisin kuvitella olevani edustusvaimo, niinkuin jotkut junon 1. huoneessa omaavat ovat.

Nykyisellä miehelläni juno on  skorpioni:ssa, yhtymässä omaan  kuunsolmu  ja minun  venus:een.

Pitkäaikaisella ihastuksellani juno on aspect_con minun aurinko. Ja hänen  kuu  aspect_con askendentti aspect_con kuunsolmu yhtymässä minun  kuu aspect_con keskitaivas aspect_con ceres. Voitte uskoa että hoivavietti jyllää!

Vaikka oma juno on  vaaka:ssa, niin silti elämässäni ei ole  vaaka miehiä.. ne eivät vain vetoa minuun. Tai sitten ovat liian samanlaisia ollakseen viehättäviä... mutta oman aurinkomerkin miehet paremminkin. Mielenkiintoista. Mutta aurinkohan kuvaa naisen kartalla miehen kuvaa, niin eipä ihme Wink
tallennettu

aurinko jousimies
 kuukeskitaivas  rapu
  venusmerkurius, uranus  skorpioni
 jupiter  aspect_con  saturnus,   plutoaskendentti  vaaka
Missa
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 256



Profiili
« Vastaus #12 : 07.03.2006 23:11:50 »

Juno vaa'assa 3.huoneessa yhtymässä Plutoon skorpionissa. Miten tuo sitten tulisi tulkita? Undecided Itse olen aurinko/merkurius-vaaka, ja joitain satunnaisia vaakoja tunnen, mutta tuntuu että niissä on "jotain liikaa", liian samankaltaisia kait.
tallennettu

aurinko vaaka kuu oinas askendentti neitsyt
Pallaskissa
Astro-nauttija
****
Viestejä: 920



Profiili
« Vastaus #13 : 08.03.2006 10:51:29 »

Totta, jotkut kirjoittajat kirjoittavat niin tutusti, että voisi laittaa oman nimensä alle, toiset taas herättävät jotakin. Erilaisia tuntemuksia. Aivan kuin sitä tuntisi pidemmältäkin ajalta... Niinkuin varmaan onkin.

PS. nikki, minunkin Junoni 15 astetta Neitsyttä. Ikätovereita kenties?
tallennettu

aurinko vaaka
kuu kalat
askendentti rapu
Ozzette
Vieras
« Vastaus #14 : 08.03.2006 11:01:47 »

Minulla  juno 16 19'  kauris huoneessa 9
Itse en tunne Kauriita (paitsi siskoni yhden kaverin), enkä ole koskaan seurustellutkaan Kauriin kanssa. Eli kaikenkaikkiaan merkki minulle melko vieras... Ja hämmästyin, kun minulla itselläni juuri Kaurista kartallani kaikkein eniten ! Hmmm...
« Viimeksi muokattu: 08.03.2006 11:15:49 kirjoittanut Princess of Darkness » tallennettu
Sivuja: [1] 2 3 4
  Tulostusversio  
 
Siirry: