Sivuja: 1 [2] 3 4
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Juno  (Luettu 28602 kertaa)
0 jäsentä ja 2 vierasta katselee tätä aihetta.
enska
Vieras
« Vastaus #15 : 08.03.2006 22:52:58 »

Juno viisi astetta Kaksosissa ja ysihuoneessa ..Ei worki sijaintina sitten millään
Ei juurikaan hyvänpäiväntuttuja enempää tietoa koko merkin edustajistosta..

Johtuisiko siitä että Juno on tarkassa oppositiossa Jupiteriin eikä tuo oppositio Neppikseenkään ole kovin kaukana...saati neliö Aurinkoon/Merkkariin.
tallennettu
nikki
Astroholisti
*****
Viestejä: 6582


Profiili WWW
« Vastaus #16 : 09.03.2006 14:39:45 »

enska
jospa se parisielu löytyykin tietystä yhteisöstä kokonaisuudessaan,
-ismistä,aatteesta
oppositiot vaativat tiedostamaan,neliö haastavuudellaan toimimaan
..osuu mun deskendentille lähelle,2 astetta  kaksoset:sia ,että jotain ismeistäsi allekirjoitan minäkin..
tallennettu
aQuarius~
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 353


Au vesimies ja asc neitsyt


Profiili
« Vastaus #17 : 09.03.2006 20:17:25 »

Tutkistelin kaikista läheisimpien ihmisten karttoja ja huomasin että heillä kaikilla uranus,saturnus ja neptunus ovat kauriissa.. Ja yhdellä oli myös mars kauriissa... Siis kaikki läheisimmät ystäväni omasivat kaurista syntymäkartoillansa samojen planeettojen kohdalla.. Olisikohan junolla jotain vaikutusta?  Shocked (minulta se siis edelleen löytyy kauriista)
tallennettu

Tule takaisin niin kuuntelen ja haluan ymmärtää. Älä tee näin...
Ave^^
Vieras
« Vastaus #18 : 10.03.2006 16:50:54 »

siis onko juno feminiinen ? hmm.. skorpionissa ja huoneessa 7 sekin mulla, kuten lilith.. mitähän tuokin tarkoittaa..
tallennettu
Emelia
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 1798



Profiili WWW
« Vastaus #19 : 10.03.2006 20:12:32 »

siis onko juno feminiinen ?

On todellakin feminiininen!! Aika rankka kuvaus M-L Niemi-Mattilan kirjasta löytyykin siitä, mutta ehkä just siksi se niin viehättääkin.



Itselläni  juno sijaitsee 19 astetta  harka 24'  aspect_con IC 21 astetta 22'  harka ja  saturnus 22 astetta 33'  harka myös.. juno on  aspect_opp  keskitaivas

Ensirakkauteni ala-ja yläasteella oli Härkä, kuin myös valtavan suuri ihastus muutama vuosi sitten... Ja myönnän kyllä tuntevani vetoa Härkiin, mutta myös Kauriisiin..

Mutta eikös Junonkin tapauksessa katsota myös merkin hallisijan aspektit toisen kartalla? Viimeisen suhteeni  vertex oli yhtymässä  junosaturnus , IC ryhmääni ja toisaalta hänen  venus Härän hallitsija  aspect_con minun  aurinko ja minun  venus  aspect_con hänen  kuu... Hänen  juno :nsa ei aspektoinut mitään minun kartallani, eikä myöskään sen hallitsija  uranus. Tuossa suhteessa minä taisinkin olla hallitsevampi osapuoli...  Wink

Itse olen tulkinnut tuon ylläolevan karttani kuvion niin, että haluan vakaan ja kestävän parisuhteen / avioliiton ja perhe-elämän.. Siksi siis ei ole kiire mihinkään, vaan hyvää kannattaa odottaa...
tallennettu

_Sofia_
Vieras
« Vastaus #20 : 11.03.2006 00:45:01 »

Kauriissa on mulla. En tunne ketään Kauriita.Cheesy
tallennettu
luminant mermaid
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 178


"Elämästä myöhästyy se, jolla on aina kiire."


Profiili
« Vastaus #21 : 12.03.2006 18:32:07 »

Minulla  juno sijaitsee 5 asteen tarkkuudella  aspect_con askendentti  vaaka:ssa. Mitäpä tuohon voi sanoa. Parisuhdeihminen viimeisen päälle. Tuntuu välillä, että kosiskelijoita saa potkia urakalla kauemmaksi, eikä asiaa auta hellä luonne.  Sad Voisin kuvitella olevani edustusvaimo, niinkuin jotkut junon 1. huoneessa omaavat ovat.

Mullakin on Juno Vaaássa ja ekassa huoneessa. Parsuhdeimmeinen oon (mutta vain yks kerrallaan... )
Mutta että edustusvaimo... HMMMMM Sitäkin.
 smitten
tallennettu

*nouseva Vaaka
*aurinko Härässä
*kuu Kaksosissa
*merkurius Oinaassa
*venus Kaksosissa
*mars Ravussa
*Punainen Resonoiva Maa
aQuarius~
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 353


Au vesimies ja asc neitsyt


Profiili
« Vastaus #22 : 13.03.2006 15:51:21 »

Aikasemmin sanoin etten tunne ketään kaurista... Mutta sain tietää että tämänhetkisen kumppanin askendentti on kauriissa! Ja itselläni juno on kauriissa... Smiley
tallennettu

Tule takaisin niin kuuntelen ja haluan ymmärtää. Älä tee näin...
Athene
Astro-nauttija
****
Viestejä: 937



Profiili
« Vastaus #23 : 15.03.2006 13:46:42 »

Mulla juno on jousimiehessä ja 6.huoneessa.Sukulaisista löytyy jousimiehiä mutta en kyllä tiedä tuosta puolisosta välttämättä..
tallennettu

Aurinko vesimies
nousu/kuu kaksonen
mateve
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 700



Profiili
« Vastaus #24 : 23.05.2006 20:44:27 »



Juno on 14 astetta Skorpparia 7 huoneessa. Minulla on  mars  oinas ja ex-mieheni oli  oinas. Sanotaan että  mars ilmaisee naisen kartalla minkälaisen miehen hän haluaa, kyllä mutta  oinas mies oli aina haku päällä ja se taas ei oikein  kauris sovi tickedoff

 Wink mateve
tallennettu

mateve
valonkantaja
Vieras
« Vastaus #25 : 23.05.2006 21:05:38 »

Täälläkin yksi  juno  neitsyt... 9.huoneessa. Jaa-a, minun paras ystäväni jonka kanssa oltiin kuin paita ja peppu 5-vuotiaista lukiosta valmistumiseen (sitten muutin pois) on  neitsyt aurinkomerkiltään... Myös isäni oli neitsyt, vaikkakaan ei sitten yhtään tyypillinen. Oikeastaan olen aina ajatellut että  neitsyt ois se viimenen merkki, mistä löytäsin miehen. Kaikista parhaiten on synkannut aina  leijona -nousuisten  rapu -miesten kanssa (kolme pitkää suhdetta semmosten kanssa, sattumaa, kohtalo? Grin)... Varmaankin  vertex rapusessa huoneessa 7. kertoo asiasta jotain, niin joo ja onnenpiste, muutoin kun rapua ei mun kartalla ole.
tallennettu
taria
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 495


Valoa ja rakkautta elämään.. ja haleja höpöset ;)


Profiili
« Vastaus #26 : 23.05.2006 21:35:17 »

Mulla  juno neitsyessä ja 7.huoneessa.. ja mun ex-mies(jonka kans lapset) on neitsyt  Grin

 smitten  smitten  smitten
tallennettu

Aurinko Kaksoset
Nouseva Kauris

Punainen Galaktinen Taivaanvaeltaja
(http://www.myspacedev.com/img/dividers/divider14.gif)
Elämänilo
Astroholisti
*****
Viestejä: 6358


Iloa, Valoa ja Rakkautta kaikille


Profiili
« Vastaus #27 : 23.05.2006 23:34:03 »

Hei Ystäväin

Minulla on 

juno  skorpioni  Huone 4


Juno Skorpionissa Yksilö haluaa
kiinteää seksuaalista yhteyttä kumppaniin.
Tässä voi ilmetä voimakasta kontrollia kumppanin tekemisistä
tai täydellistä hänen pois sulkemista, välinpitämättömyyttä, kostoksi.
Mustasukkaisuus, manipulaatio tai seksin kieltäminen ovat reaktioita,
jos seksuaalinen yhteys kumppaniin ei ole kunnossa.

Juno IV neljännen huoneen Juno edustaa sellaisen parisuhteen saamista,
jossa ollaan aktiivisia koko elämän ajan.
Tämä voi olla yhdessä työskentelyä hoitokodissa
tai jonkun sellaisen tuotannon parissa
jota tuotetaan kotiympäristössä.
Parhaiden parisuhteen yhteys onnistuu silloin,
kun se yhdistyy yksityiselämään ja perheeseen.
Tämä asema voi olla myös ns. edustuskodin yhdistäminen ihmisuuhteisiin.

http://www.aumanet.fi/~kaarina.paakkonen/astrologia/asteroidit/Juno.gif


 smitten  Elämänilo   smitten
« Viimeksi muokattu: 24.05.2006 15:26:38 kirjoittanut Elämänilo » tallennettu

aurinko merkurius mars neptunus vaaka , askendentti vesta neitsyt , venus IC saturnus juno skorpioni , jupiter uranus pluto leijona , chiron ceres kauris , kuu pallas kuunsolmu jousimies , MC harka
Rakkauden enkeli
Vieras
« Vastaus #28 : 24.05.2006 00:07:09 »

Juno 5 huoneessa vesimiehen merkissä. Mieheni on kyllä skorpioni...  :Smiley Minulla on näemmä samassa huoneessa myös Ceres ja Pallas. Kertokaahan viisaammat, mitä tuo tarkoittaa, miten vaikuttaa?...
tallennettu
Solina2
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 100


Profiili
« Vastaus #29 : 24.05.2006 13:35:28 »

Juno 5 huoneessa vesimiehen merkissä. Mieheni on kyllä skorpioni...  :Smiley Minulla on näemmä samassa huoneessa myös Ceres ja Pallas. Kertokaahan viisaammat, mitä tuo tarkoittaa, miten vaikuttaa?...

Minulle tule heti mieleen, että 5. huone edustaa itseilmaisua ja luovuutta (harrastukset, lapset, huvitukset jne) joten ilmaiset itseäsi Vesimiesmäisesti (erikoisesti, totutusta poikkeavasti, uutta luovasti, älyllisesti) nimenomaan Vaimon/Kumppanin (Juno), huolehtivan Äiti Maan (Ceres) ja monitaitoisen itsenäisen Osaajan (Pallas) rooleissa.

Uuden ajan parantaja...?

-Solina, ajatuksenvirtatekniikalla
tallennettu
Sivuja: 1 [2] 3 4
  Tulostusversio  
 
Siirry: