Sivuja: 1 [2]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Mc kaloissa. Onko muita?  (Luettu 13269 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Linn
Moderaattori
Kanta-astroilija
*****
Viestejä: 594



Profiili
« Vastaus #15 : 08.06.2006 16:46:37 »

Aivan. Smiley Onnea valmistumisesta!

Sinulla on muuten paljon samoja sijainteja kuin avomiehelläni, eli samat akselit ja aurinkomerkki. Hänkään ei ole hoivaavaa tyyppiä vaan on päätynyt media-alalle (suurkolmio ilman merkeissä). Tosin hän opiskeli nuorempana vuoden fysioterapiaa, mutta totesi sen sitten täysin vääräksi alaksi.

Linn
tallennettu

aurinko ja  kuu kalat neljännessä huoneessa
 askendentti  skorpioni , nouseva planeetta  uranus
 keskitaivas  leijona
 merkurius  aspect_con  mars  vesimies kolmannessa huoneessa
 venus  oinas viidennessä huoneessa
taiska
Astroholisti
*****
Viestejä: 2144


Silmät ovat sielun peili :)!


Profiili
« Vastaus #16 : 08.06.2006 19:03:20 »

MC  kalat , aurinko  oinas , kuu  kauris , askendentti  leijona , merkurius  kalat , venus  kalat ja 6. huoneen kärki  kauris  Cheesy .Olen ollut jos millaisessa työssä, mutta en vieläkään ole löytänyt sitä oikeaa  Grin  .Eniten olen ollut kaupallisessa työssä.Minun elämään pitää jatkuvasti tulla jotain uutta tai tukehdun  :Smiley.Minua on aina kiinnostanut taide ja kirjallisuus ja olen mahdottoman kiinnostunut lähes kaikesta maan ja taivaan välillä ja suurin haave tulevaisuudelle olisi olla taiteilija ja kirjailija  Wink.Käsityöt ovat tosi rakkaita ja olen opetellut kaikkea nypläyksestä lähtien ja oikea ammattini onkin pukusuunnittelija, mutta mielenkiinto lopahti heti kun piti ruveta ompeleen toisille ihmisille.Olisin vain halunnut tehdä lasten vaatteita ja barbien pikkutarkkoja vaatteita  Grin .Tilkkutyöt kyllä ovat ihania ommeltavia ja tilkkutyö taide on ihanaa.Ongelmani on se, että minun pitäisi saada tehdä luovaa työtä vapaasti oman mielen mukaan ilman minkäänlaisia suorituspaineita  crazy2 Taitaa jäädä unelma ammatti kokematta tässä elämässä  Cry
tallennettu

Trooppinen Oinas, Kuu Kauris, Asc Leijona
Sideerinen Kalat, Kuu Jousimies,Meridiaani Vesimies
Punainen sähköinen(spektrinen) taivaanvaeltaja
Kiinalainen: Metalli Rotta, egona Hevonen
Egyptiläinen: Isis
Asteekki merkki: Acatl eli Ruoko
Druidi: Pähkinäpensas
Kiinalainen: Rotta , Feng Shui 472
Aniel
Vieras
« Vastaus #17 : 08.06.2006 19:29:56 »

aurinko Oinas, huone 10, MC kalat, ac rapu, dc kauris...

Työskentelen kehitysyhteistyön parissa eli parannan maailmaa. Mulla toi MC kalat näkyy myös äiti Teresamaisena luonteena ja kuulema vaaleanpunaisena aurana... Olen aina heikomman puolella ja ymmärrykseni on yli äyräiden... Uhrautua on vaan pakko. Se on sisäinen ääni.  :Smiley


Hei huomaatteko, että me ollaan kaikki oinaita....!!!
« Viimeksi muokattu: 08.06.2006 19:41:32 kirjoittanut INTI » tallennettu
Artemis
Astroholisti
*****
Viestejä: 3622



Profiili
« Vastaus #18 : 09.06.2006 18:42:51 »

Inti, itsessänikin on maailmanparantajan vikaa. Kun on vielä 11.huoneessa paljon tavaraa..
Itse tunnen aina sympatiaa heikompia kohtaan. Työ jossa voisin auttaa muita kiinnostaisi, esim. lapsia. Kun on itse kokenut lapsuudessaan ikäviä asioita, haluaisin osaltani olla nyt auttamassa samassa tilanteessa olevia. Ehkä löydän vielä kutsumukseni  Smiley Eläimet, lapset, sairaat, köyhät ja mm. mielenterveystyökin kiinnostaisi.
tallennettu
Aniel
Vieras
« Vastaus #19 : 09.06.2006 21:43:44 »

ARTEMIS... mulla myös 11 huone aivan täys tavaraa ja edelliset elämät vahvasti läsnä. Lapset, luonto, toiset kulttuurit, järjestöt... Mulla oli tosi vahvana kutsumus jo lapsena... aina tiennyt päämääräni, vaikkakin vain kuvina... sitten mennyt sitä päin. Luulin nuorena että minusta tulee näyttelijä,enkä tarvise mitään koulutodistuksia... mutta päädyin lopulta yliopistoon ja piakkoin sieltä uloskin.  :Smiley
tallennettu
Fiona
Vieras
« Vastaus #20 : 11.06.2006 15:11:38 »

No äidilläni on  keskitaivas kalat.
Hän on opiskellut...mitenkähän tämän kertoisin etten kertoisi hänestä ilman hänen lupaansa liikaa...
Hän on opiskellut matemaattis-luonnontieteellistä alaa nuorena. Opinnot jäivät kuitenkin kesken kun lapset syntyi. Sen jälkeen hän on ollut erään kielen erityisopettajana ala-asteella. Sitten hän on myöhemmin opiskellut lisää tuota ensimmäiseksi mainitsemaani alaa. Jonka jälkeen hän opiskelikin atk:ta ja on nykyään ko. alan opettaja. Nykyään myös täydentää ensimmäiseksi mainitsemani alan opintoja ja valmistuu pian. Tällaista...
tallennettu
Artemis
Astroholisti
*****
Viestejä: 3622



Profiili
« Vastaus #21 : 11.06.2006 16:53:52 »

Itseäni kiinnostaa myös vieraat kulttuurit paljon. Itseasiassa kiinnostaa monet monet asiat. Haluaisin tehdä jotain millä todella olisi merkitystä ihmisille. Raha ei ole minulle tärkeää sillä lailla että tavoittelisin hyvin palkattuja töitä, minulle olisi tärkeää tehdä jotain jonka todella koen omakseni ja jolla olisi merkitystä. Hankala kuvailla  Smiley
tallennettu
Aniel
Vieras
« Vastaus #22 : 11.06.2006 21:18:29 »

no ihan samat ajatukset, Artemis...  Smiley
tallennettu
Sivuja: 1 [2]
  Tulostusversio  
 
Siirry: