Sivuja: 1 2 3 [4]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Juno  (Luettu 28596 kertaa)
0 jäsentä ja 2 vierasta katselee tätä aihetta.
althema82
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 106



Profiili
« Vastaus #45 : 29.05.2006 23:39:01 »

Jousimiehessä, joka on nousevamerkkini.Paras ystäväni on jousimies,
tallennettu

NEITSYT

nousumerkki: Jousimies
Aurinko: Neitsyessä
Kuu: Leijonassa
Merkurius: Vaa assa
Venus: Neitsyessä
Mars: Skorpionissa

vesi-koira

Sininen Magneettinen Myrsky
Rakkauden enkeli
Vieras
« Vastaus #46 : 30.05.2006 23:55:04 »

Eikös tuo Junon (vaimo) merkkisijainti nimenomaan kerro siitä minkälainen parteneri viehättää tai mitä tarvitsee.

Hmm... Vai niin... Ilmankos... Minulla tuo oli vesimiehessä...  :Smiley Vesimiehen aika.  Huh
tallennettu
pluto
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 558


...miau...


Profiili
« Vastaus #47 : 31.05.2006 10:58:18 »

Juno Kaloissa Ihmisen kohtalo nivoutuu yhteen korkeimpien tavoitteiden toteuttamiseksi parisuhteen kautta. Kohtalon loppuun saattamista ja eteenpäin menemisen pelkoa, jossa kumppani antaa arvot ja tarkoituksen elämälle. Eristäytyneisyyttä, todellisuuspakoisuutta, fantasioihin pakenemista ja itsensä kieltämistä, martyyriutta ja uhrin asemaa ilmenee, jos henkilö ei löydä kumppania jonka kautta toteuttaa tätä Junon asemaa.

No hui! Sehän osui sitten nappiin justiinsa eikä melkein tuohon edelliseen kirjoitukseeni ja tuntemuksiini. Astrologia ei kyllä koskaan lakkaa hämmästyttämästä minua.  Shocked
tallennettu
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #48 : 06.06.2006 15:07:42 »

Siis kun Juno on nyt minulla menossa 9 huoneessa Ravussa.. niin missä muualla se liikkuu tänä vuonna? En edelleen osaa lukea näitä asioita, viittiskös joku valaista minne Juno asettuu kun tulee pitkäaikainen suhde. Kiss

Juno on minulla ykkösessä Vaa´assa  siis nousumerkin kohdalla. Nousuvaakamies?? kö? tickedoff
« Viimeksi muokattu: 06.06.2006 15:10:58 kirjoittanut ***JupiterGirl*** » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Linn
Moderaattori
Kanta-astroilija
*****
Viestejä: 594



Profiili
« Vastaus #49 : 07.06.2006 10:38:32 »

JupiterGirl,

Myös minulla on syntymäkartalla Juno ensimmäisessä huoneessa, ja uskon sen kuvastavan parisuhdekeskeisyyttä. Mielestäni tämä sopii myös sinuun viestejesi perusteella. Ilmeisesti Junon merkkisijainti voisi antaa osviittaa sopivasta miehestä. Minulla se on Skorpionissa, mutta kohdalleni ei ole osunut skorpionimiehiä. En osaa sanoa, kuinka he minulle sopisivat. Lähipiirissä on yksi, joka ei ainakaan sopisi.

Katsoin tr. Junon sijainnin omalta kohdaltani kahden pitkän suhteen alkaessa, ja ensimmäisellä kerralla se oli kuvaavasti DC:llä seitsemännessä huoneessa, mutta toisella kerralla toisessa huoneessa, mille en löytänyt mitään järkevää selitystä. Avomiehelläni Juno oli tavatessamme (ja suhteen alkaessa) viidennessä huoneessa. Lähipiirin suhteen alkamisia en muista ulkoa, mutta muistaakseni olen niitäkin joskus katsonut, enkä ole löytänyt säännönmukaisuutta tr. Junon sijainnissa.

Linn
tallennettu

aurinko ja  kuu kalat neljännessä huoneessa
 askendentti  skorpioni , nouseva planeetta  uranus
 keskitaivas  leijona
 merkurius  aspect_con  mars  vesimies kolmannessa huoneessa
 venus  oinas viidennessä huoneessa
Hansuli
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 281


Profiili
« Vastaus #50 : 08.06.2006 00:16:21 »

Itselläni ja miehelläni juno neitsyessä, hänen huonesijaintiaan en nyt muista, omani kolmosessa. Olen enemmänkin ajatellut Junoa niin, että se kuvaisi sitä parisuhdetta, minkälaisen itselleen toivoisi, siis ihannetila, ei niinkään kumppanin merkki.  idiot2

Meillä ainakin toimisi tuo neitsyt -kaltaisuus. Kaiken pitää sujua just eikä melkein. Niin ja mm. leijona Junoilla on jotenkin tarve "päteä" ja näkyä parisuhteensa kautta. Esim. nämä tyypit, jotka vaihtavat autoa, kun naapurikin vaihtoi, mutta parempaan ja näyttävämpään tiätty  Cheesy. Voipi olla, että tulevat sitten jostain muustakin näkyviin, mutta tulkinnat ovat ainakin osuneet kohdilleen,oli niin tai näin.

Niemi-Mattilan Ajattomat arkkityypit on kyllä hyvä kirja luettavaksi.

nim. Diana  aspect_con  keskitaivas ja ehkä hiukan tuota Kore-Persefoneakin löytyy  venus  aspect_con Dc. Omat lapset ovat arkkityyppisesti ne keskenään kisailijat Apollon ja hmm... kukas sen kaveri nyt olikaan.

edit. ohi aiheen:)
tallennettu

Aurinko kalat, AC leijona, kuu kauris, venus/merkurius vesimies, mars kaksonen
kuikelo
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 13


Profiili
« Vastaus #51 : 09.06.2006 19:17:26 »

Juno Kauriissa 25 astetta 10huoneessa. Tulkinnasta ei hajua.
tallennettu
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #52 : 09.06.2006 19:30:41 »

Mutta on yksi joka oli vielä toivottomampi miesten kanssa eli Brigitte Bardot. Saatan olla hömppä mutta viehättävä sellainen..

No leikki sikseen, totta, 7 huoneen kohdalla Juno voisi tosiaan.. no minulla se ei näytä olevan ascilla eikä descillä vaan siellä 9 huoneen kohdalla killuu. En ymmärrä miten La Papessa näki Junoni jotenkin asc-desc akselilla tänä vuonna. Hällä väliä.

Joskus toivoisin olevani noususkorppari, tai mikä tahansa nousu-muu-kuin Vaaka, sillä .. ei oikein töistä ja muusta sälästä saa tarpeeksi irti.
tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Sivuja: 1 2 3 [4]
  Tulostusversio  
 
Siirry: