Sivuja: 1 2 [3] 4
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Juno  (Luettu 28589 kertaa)
0 jäsentä ja 2 vierasta katselee tätä aihetta.
eppana
Astroholisti
*****
Viestejä: 1258



Profiili
« Vastaus #30 : 24.05.2006 23:49:00 »

Näyttäisi olevan kauriissa 28´5´ja myöskin ceres on siellä 17`0` Cheesy
Mitähän se tarkoittaa? Eli kaurisko se olisi..ei kai taas  Cry
Ja eikös se 2 huone ole henkiset voimavarat?
tallennettu

"Optimisti pärjää helvetissäkin, pessimisti ei taivaassakaan"- vanha sanalasku.
Mimia
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 91



Profiili
« Vastaus #31 : 26.05.2006 10:04:45 »

Itselläni Juno on trooppisessa kartassa & sideerisessä kartassa Neitsyessä 4.huoneessa. Äitini Aurinko on Neitsyessä (tro.) ja Kuu, Merkurius, Venus ja Jupiter ovat myös (sid.), veljeni Kuu on Neitsyessä (tro.)ja nouseva merkki myös (sid.), isäpuoleni Aurinko on Neitsyessä (tro.) ja Venus ja Mars ovat myös (sid.). Mieheni kartoilla Neitsyt loistaa vain poissaolollaan. Eli Junoni kun sijaitsee kodin ja perheen huoneessa, niin onhan se ymmärrettävää, että äidilläni, veljälläni ja isäpuolellani Neitsyt on hyvin edustettuna.
« Viimeksi muokattu: 26.05.2006 10:06:25 kirjoittanut Mirtsu » tallennettu

Trooppinen: aurinko harka 11.huone, kuu kalat MC, askendentti rapu

Sideerinen: aurinko oinas 11.huone, kuu vesimies  MC, askendentti kaksoset

Valkoinen planetaarinen koira
Puu-Puhveli

Valkoinen Metalli Tähti
Jasmiini
K-NRJ
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 2620


PUNAINEN PAHOLAINEN - RED DRAGON


Profiili
« Vastaus #32 : 26.05.2006 14:57:24 »

Mulla on Juno Jouskarissa ja joopa joo, kumppani on  askendentti jousimies !
tallennettu

Au Kauris, AC Rapu, Kuu Rapu
MC & Merkurius & Venus Vesimies
Punainen Galaktinen Lohikäärme
taria
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 495


Valoa ja rakkautta elämään.. ja haleja höpöset ;)


Profiili
« Vastaus #33 : 26.05.2006 15:06:55 »

Kaurisenergiaa.. sullahan on sit ihan oikeen merkkinen puoliso  Grin

Eppana.. voihan se olla nousukauriskin  Wink


 smitten  smitten  smitten

tallennettu

Aurinko Kaksoset
Nouseva Kauris

Punainen Galaktinen Taivaanvaeltaja
(http://www.myspacedev.com/img/dividers/divider14.gif)
eppana
Astroholisti
*****
Viestejä: 1258



Profiili
« Vastaus #34 : 26.05.2006 18:33:20 »

taria, todella toivon että mieluummin niin smitten smitten
mutta mitä ihmettä se ceres on sinne parkkeerannut?
tallennettu

"Optimisti pärjää helvetissäkin, pessimisti ei taivaassakaan"- vanha sanalasku.
Rakkauden enkeli
Vieras
« Vastaus #35 : 27.05.2006 13:23:18 »

Juno 5 huoneessa vesimiehen merkissä. Mieheni on kyllä skorpioni...  :Smiley Minulla on näemmä samassa huoneessa myös Ceres ja Pallas. Kertokaahan viisaammat, mitä tuo tarkoittaa, miten vaikuttaa?...

Minulle tule heti mieleen, että 5. huone edustaa itseilmaisua ja luovuutta (harrastukset, lapset, huvitukset jne) joten ilmaiset itseäsi Vesimiesmäisesti (erikoisesti, totutusta poikkeavasti, uutta luovasti, älyllisesti) nimenomaan Vaimon/Kumppanin (Juno), huolehtivan Äiti Maan (Ceres) ja monitaitoisen itsenäisen Osaajan (Pallas) rooleissa.

Uuden ajan parantaja...?

-Solina, ajatuksenvirtatekniikalla

Kiitos oikein paljon vastauksesta!  smitten Kyllähän se noin taitaa olla...  :Smiley
tallennettu
täysikuu
Astroholisti
*****
Viestejä: 1591


Elämä on seikkailu


Profiili
« Vastaus #36 : 27.05.2006 17:16:16 »



Minun Junoni on skorpparissa huoneessa 2. Mies joka meillä asuu, ei ole skorppari, mut joskus on ollu tosi suhe skorppariin ja se oli aika suhe... Grin
tallennettu
Solina2
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 100


Profiili
« Vastaus #37 : 28.05.2006 14:04:39 »



Minun Junoni on skorpparissa huoneessa 2. Mies joka meillä asuu, ei ole skorppari, mut joskus on ollu tosi suhe skorppariin ja se oli aika suhe... Grin

Eikös tuo Junon (vaimo) merkkisijainti nimenomaan kerro siitä minkälainen parteneri viehättää tai mitä tarvitsee. Minullakin Juno skorpparissa mutta 11. huoneessa. Tulkitsen sen niin, että kaipaa skorpionimaista otetta mieheltä (olettaen siis että on hetero). Skorpioniin liittyy minusta tietynlainenn mystisyys, alitajunta, piilevä intohimo, kiinnostus okkultismiin, kuolemaan, salaisuuksiin, vahvuus. Tarvitsee partnerin, joka on voimakas ja salaperäinen ja puhuttelee alitajuntaa.  Wink


Ensimmäinen mies oli jouskarin ja skorpionin rajatapaus (kuumaa tai kylmä, ei koskaan välimuotoa), nykyinen on Kalat, veden merkki sekin, kumminkin. Hänellä Neptunus Skorpionissa. No, vaimon rooli on siis haasteellinen minusta Junon ollessa Skorpparissa - ainakin partnereille  :Smiley

-Solina
tallennettu
Oikku67
Vieras
« Vastaus #38 : 28.05.2006 14:19:45 »

Minulla Juno 5. huoneessa, neitsyessä...

En ole eläissäni seurustellut yhdenkään neitsyen kanssa..??  (http://www.cosgan.de/images/smilie/konfus/a015.gif)
tallennettu
Solina2
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 100


Profiili
« Vastaus #39 : 28.05.2006 15:25:19 »

Minulla Juno 5. huoneessa, neitsyessä...

En ole eläissäni seurustellut yhdenkään neitsyen kanssa..??  (http://www.cosgan.de/images/smilie/konfus/a015.gif)

Voihan sen tulkita niinkin ettäs sinulle sopisi mies joka omaa neitsyen ominaisuuksia, huolehtiva, hyvä ystävä (tai etsit sellaista partneria) ja/tai toteutat tuossa itseilmaisun ja huvitusten huoneessa vaimon ja partnerin rooliasi neitsytmäisesti.

Kuulostaako mikään sopivan sinuun? Wink

Eihän partnerin täydy olla aurinkomerkiltään Neitsyt, vaan että se mahdollisesti korostuu jotenkin kartalla (nousu-Neitsyt, Kuun merkki, Venus Neitsyessä jne. jne.)

Koko karttahan tulee toki ottaa huomioon jos vertailee partnerin sopivuutta. Juno on vain yksi seikka.

-Solina

tallennettu
Oikku67
Vieras
« Vastaus #40 : 28.05.2006 15:39:22 »

Voihan sen tulkita niinkin ettäs sinulle sopisi mies joka omaa neitsyen ominaisuuksia, huolehtiva, hyvä ystävä (tai etsit sellaista partneria) ja/tai toteutat tuossa itseilmaisun ja huvitusten huoneessa vaimon ja partnerin rooliasi neitsytmäisesti.

Kuulostaako mikään sopivan sinuun? Wink

Eihän partnerin täydy olla aurinkomerkiltään Neitsyt, vaan että se mahdollisesti korostuu jotenkin kartalla (nousu-Neitsyt, Kuun merkki, Venus Neitsyessä jne. jne.)

Koko karttahan tulee toki ottaa huomioon jos vertailee partnerin sopivuutta. Juno on vain yksi seikka.

-Solina

Todellakin, uskoisin että minulle sopisi mies jolla on neitsyen ominaisuuksia; huolehtiva, hyvä ystävä.. Smiley

Tässä sen taas huomaa, kun ei ymmärrä niin tekee hätäisiä johtopäätöksiä..
ajattelin jo, että voi kauheaa neitsyt mieskö tässä pitää etsiä..
kun juuri heidän kanssaan en tule yleinsä toimeen sitten alkuunkaan.. coolsmiley

Hmmm, enpä ole huomannut toteuttavani vaimon/partnerin rooliani neitsytmäisesti.. (http://www.cosgan.de/images/smilie/konfus/a015.gif)

Kiitos Solina, avasit jotain uutta minulle ummikolle!(http://www.cosgan.de/images/smilie/liebe/s020.gif)
Oikku67
tallennettu
pluto
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 558


...miau...


Profiili
« Vastaus #41 : 28.05.2006 16:02:58 »

Joo, ei näistä kannata turhan nopeita johtopäätöksiä vetää. Kuten aiemmin jo olenkin maininnut, itselläni on Juno kaloissa ja ensirakkauteni oli harvinainen nousukalat. (Karmallisuutta lisää se, että synastriakartassa minun  kalat -DC:ni on tarkassa yhtymässä hänen AC:nsa ja laskusolmuni yhtymässä hänen aurinkoonsa.)
Kun omalla kartallani Juno on vielä yhtymässä puolisoonsa Jupiteriin Vertexillä, voisi kuvitella, että  avioliittomme olisi suorastaan tähtiin kirjoitettu... Grin
Olen kyseistä herraa tälläkin foorumilla kaksoisliekikseni kutsunut ja uskon siihen edelleen, mutta ei hänestä koskaan tullut tässä elämässä edes poikaystävää vaikka vuosia jaksoimmekin vääntää.
Ja parempi niin.
Nykyisellä miehelläni ei ole kalojen merkissä muuta kuin Mars. Se tosin tekee yhtymää Junolleni... hmmm... Ilmankos tempperamenttisuutemme (ja muut Marsiin liitetyt ominaisuudet  Wink) on se meitä ehkä eniten yhdistävä seikka.  2funny
Se nousu-kalat pelkäsi räjähtävää tempperamenttiani ihan tosissaan, nykyinen mieheni saa jotain ihme kicksejä siitä, että saa minut karjumaan... 2funny
No en siis oikeasti tiedä oliko tuossa ylläolevalla pohdinnassa päätä eikä häntää, sain jotain ihme "oivalluksia" samalla kuin kirjoitin.
tallennettu
Ave^^
Vieras
« Vastaus #42 : 29.05.2006 13:30:08 »

Eikös tuo Junon (vaimo) merkkisijainti nimenomaan kerro siitä minkälainen parteneri viehättää tai mitä tarvitsee. Minullakin Juno skorpparissa mutta 11. huoneessa. Tulkitsen sen niin, että kaipaa skorpionimaista otetta mieheltä (olettaen siis että on hetero). Skorpioniin liittyy minusta tietynlainenn mystisyys, alitajunta, piilevä intohimo, kiinnostus okkultismiin, kuolemaan, salaisuuksiin, vahvuus. Tarvitsee partnerin, joka on voimakas ja salaperäinen ja puhuttelee alitajuntaa.  Wink

allekirjoitan tämän myös. vaikka huone oli seiska.  Smiley
tallennettu
Perhonen
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 366



Profiili
« Vastaus #43 : 29.05.2006 14:29:14 »

Mulla Kaloissa 1.huoneessa:

Juno I ensimmäisessä huoneessa edustaa Ac - Dc polaarisuutta, persoonallinen identiteetti muodostuu suhteessa johonkin toiseen. Ihmissuhde on itse tarkoitus ja parisuhde tuo turvallisuudentunnetta. Tässä Junon asemassa suurin läksy on se, kuinka suhtautuu parisuhteen kahakointiin, joka on kuin vihkiytyminen siihen, miten asennoituu toisiin ja miten pääsee heistä irti. Kaikista tärkein tässä Junon asemassa on itsensä suhteuttaminen toisten kanssa. Minä - Sinä polarisaatio, diplomaatin taidot.


Juno Kaloissa Ihmisen kohtalo nivoutuu yhteen korkeimpien tavoitteiden toteuttamiseksi parisuhteen kautta. Kohtalon loppuun saattamista ja eteenpäin menemisen pelkoa, jossa kumppani antaa arvot ja tarkoituksen elämälle. Eristäytyneisyyttä, todellisuuspakoisuutta, fantasioihin pakenemista ja itsensä kieltämistä, martyyriutta ja uhrin asemaa ilmenee, jos henkilö ei löydä kumppania jonka kautta toteuttaa tätä Junon asemaa.

Myös Merkurius ja Kuu ovat 1.huoneessa.. Shocked

Miehelläni Juno on Jousimiehessä 6.huoneessa hän on aurinkomerkiltään Jousimies ja minun nouseva merkkini on Jousimies  Grin  Cheesy  Smiley  Wink
« Viimeksi muokattu: 30.05.2006 10:16:42 kirjoittanut Perhonen » tallennettu

Nousumerkki Jousimies.
Aurinko ja Venus Kaloissa, Kuu ja Merkurius Vesimiehessä, Mars Oinaassa.
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #44 : 29.05.2006 15:02:01 »

Niin Juno ykköshuoneessa varmaan selittää sen miksi suhde on tärkeä. En muuten olekaan vähään aikaan tsekannut missä exäni Juno on, ei takuulla ykkösessä.

Oli ysissä eli filosofian ja uskonnon huoneessa. No ei ihme että meillä meni juttu niin pitkälle ja syvälliseksi. Ja skorppareista en sano enää mitään. 2funny 2funny

Niin kertokaa nyt vihdoin mistä näkee sen, missä Juno kunakin vuonna liikkuu esim tänä vuonna. Kun minusta se on ascin kohdalla nyt just eikä esim descin, mitä joku muu oli tulkinnut (minä koetin kattoa astrodienstin transiitteja).

Ahaa siis Juno Vaa´assa, ok mies on sitten todellakin oinas ja nousuvaaka. Pitää tossa toppuutella yhtä oinasta koko ajan.. ja nousuvaakamieskin oli kuvassa jonkun aikaa. Ymmärrän.
« Viimeksi muokattu: 29.05.2006 15:10:06 kirjoittanut JupiterGirl » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Sivuja: 1 2 [3] 4
  Tulostusversio  
 
Siirry: