Sivuja: 1 ... 132 133 [134] 135 136 ... 406
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Parasta tässä päivässä  (Luettu 4166973 kertaa)
0 jäsentä ja 9 vierasta katselee tätä aihetta.
meimi
Astro-nauttija

Astrotumpelo

Profiili
« Vastaus #1995 : 11.07.2013 20:20:41 »

Sain tänään kehuja työstäni kun käväisin pikaisesti työpaikalla.  Mua kuulemma kaivataan!
 Cheesy
tallennettu

aurinko jousimies  kuu vaaka  askendentti kauris  merkurius jousimies  venus skorpioni  mars jousimies  keskitaivas jousimies

Punainen Resonoiva Taivaanvaeltaja
Avicii
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #1996 : 12.07.2013 10:15:36 »

Mua hemmotellaan  smitten
tallennettu

You were born to be real not to be perfect.
Indium
Vieras
« Vastaus #1997 : 12.07.2013 17:25:59 »

Tää on vaan ihmeellinen kesä.
tallennettu
pikkari
Astroholisti

I`m hot when I`m not as cold as ice

Profiili
« Vastaus #1998 : 16.07.2013 16:31:47 »

Olipas piristävät planeetta uutiset  Smiley
Mä koin toissa yönä elämäni vahvimman henkisen kokemuksen johon yhdistyi henkimaailma, enkelit ja parantava energia  smitten Olin aivan ihmeissäni  Shocked
Eteenpäin viedään. Tää kesä tulee muuttamaan paljon  Smiley
tallennettu
pikkari
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #1999 : 17.07.2013 15:18:14 »

Skitsoilin niin paljon viime yönä kylpyhuoneen katon takia että oli pakko soittaa tänään huoltomies paikalle.
Tsekkas kylppärin ja tokas et siisti kuin mikä eikä täällä haise home. No, tämäkin vahvistaa sitä että mulla on pakkoajatus tai mikä lie häiriö tullut. Hyvä kuitenkin että mestat on ok.
Helpotuksen huokaus.
Sit tuli puhelu sairaalasta että lähete on tullu ja milloin pääsen tulee polikäynnille, psykiatrille siis.
Olin aivan ihmeissäin miten nopeeta toimintaa. Alle viikossa pääsen nuppitohtorille ja vielä kunnallisella puolella.
Kai mä oon näyttäny niin surkeelta sillä A-sairaalassa että tuli pikalähete. Erittäin hyvä asia  Smiley
Perjantaina tapaan psykiatrin. hehe tekis mieli kertoa tosta sunnuntain kokemuksesta mutta aukeis osastopaikka varmaan samantien  Cheesy
Kolmas hyvä ihminen tänään on mun äiti joka tuli auttamaan kotihommissa. Kultainen  smitten

No mikäs aika nyt alkoi kun apua tulee joka suunnasta. Frendi tuli pari tuntia sitten ns.miesten töihin ja naputtelee ympäri asuntoa. Ihmetteli myös tota mun pikapääsyä päälääkärille koska "ethän sä vielä niin hullu ole"
Laskeskelin tänään että olen käynyt tän vuoden puolella yleislääkärillä ainakin 6 kertaa, hammaslääkärissä 4 kertaa, ihotautilääkärissä 2 kertaa + kolme puhelinkeskustelua, fysioterapiassa pari kertaa, perjantaina psykiatrille, hammaskirurgi ja silmälääkäri reilun kuukauden kuluttua.
Tän lisäks allergiatestit + verikokeet. Aika paljon  Shocked

« Viimeksi muokattu: 17.07.2013 21:06:55 kirjoittanut pikkari » tallennettu
pikkari
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #2000 : 24.07.2013 17:31:32 »

Minust on tullu kuuhullu. Kyllä se on aiemminkin valvottanut mutta en edes tiennyt mistä on kyse kun su-ma välisen yön valvoin ja toissayönä sama juttu.
Täytyy alkaa seuraamaan kalenteria tarkemmin. No viime yö oli ihana  Smiley
Mieheni tuli uneeni niin vahvasti että herättyäni luulin hänen olevan vieressäni. Sanoi samat sanat kuin kuollut ystäväni aiemmin "usko siihen että aistit minut vaikkei muut näe" Iso pitkä voimahalaus ja jotain kummallista kiemurtelua mutta tunne unessa oli vahva todellakin. Rakkaus  smitten smitten
Noiden kahden yön aiheuttama angsti olo katos
Tää menee näköjään niin kuin meedio sanoikin. Alussa tosi vahvasti lähellä. Sit silloin tällöin ja nykyään osana sitä sieluperhettä vaikkakin välillä käy ihan yksin. Tääkin on osa mun koulutusta. Osaan jo erotella.
Seinissä on välkähdellyt tänään kirkkaat valot
En o yksin täällä  Smiley
Toinen erittäin hyvä asia on ettei tänne etelä-Suomeen tullutkaan hellettä  Smiley Hiphei!!
Kai vkl lämpenee mutta tällanen lämmin mut ei kuuma on hyvä
tallennettu
pikkari
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #2001 : 24.07.2013 18:00:38 »

Jännästi kieli muokkautuu aikojen sekä tapahtuminen mukaan. Käytän vieläkin tota ilmaisua: Alussa... sitä ja tätä.
Mullehan se oli uuden alku mutta tämä kuolema jakoi myös meidän ystäväpiirin ajattelun. Silloin ennen tehtiin  ym... ja sit alussa. Miehelläni on vahva henki ollut niin eläessään ihmisenä kuin nyt henkimaailmassakin siksi meidän läheiset jakaa aikaa samoin kuin minä. .
Jotkut jakaa vielä niin että sen alun jälkeen..
Mä en ole koskaan pelännyt sanaa kuolema mutta jotenkin toi em ilmaisu on vaan juurtunu meihin

Aika menee eteenpäin nykyään paljon nopeemmin kuin aikasemmin.
Onko se iästä kiinni vai siitä että energia muuttuu? Ehkä kummastakin.
Kohta tulee 8 kk tapahtuneesta ja aika on mennyt kuin siivillä mut ei olis niin jos olisin jäänyt yksin.
Ystävät  smitten smitten smitten
Tähän taloon on muuttanut uusia ihmisä ja joku yläkerroissa osaa soittaa aivan älyttömän hyvin pianoa.
Ei soita usein mutta ihanan kuulloista. Sillon on radio sekä tv ääneti kun konsertti alkaa.
Haluisin nähdä sen ihmisen joka soittaa. Nyt just kuulen hänet  Smiley
« Viimeksi muokattu: 24.07.2013 18:27:30 kirjoittanut pikkari » tallennettu
Kalevanneito
Kanta-astroilija

Oman tien kulkija - Etsijä

Profiili
« Vastaus #2002 : 27.07.2013 20:09:29 »

Jess!!! Helle!!!!
tallennettu

Joka päivä maailma syntyy uudestaan sille, joka suhtautuu siihen oikealla tavalla.
James Russell Lowell
Elwyn
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #2003 : 30.07.2013 09:36:38 »

Mulla on Zombie dragon ja huomenna Vampire dragon Afro Elämän pienet ilot Grin
tallennettu

"Curse the day, hail the night"

Baby, I'm astray within the colours of your night
pikkari
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #2004 : 01.08.2013 02:58:44 »

Tapasin vanhan toimittajan joka suositteli mulle samaa alaa. Kehotti lukemaan kirjan Itsensä parantava ihminen
Mun vasempaa rintaa särkee. Nyt tosiaan tarvitaan parannusta. Tää vaiva on ollut jo viikkoja mutta nyt on fiilis et antaa olla.
tallennettu
Elwyn
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #2005 : 01.08.2013 12:03:20 »

^Mullakin särkee vasenta rintaa, vanhat lihasjumit oireilee ja samalla iskias yrittää, mutta en anna sen päästä voitolle police Ne on näitä näyttöpäätetyöskentelyn haittapuolia.. Lihakset ja oikeastaan koko kroppa yrittää jumiin.
tallennettu

Ave^^
Vieras
« Vastaus #2006 : 01.08.2013 12:48:19 »

Oli ihana nähdä pikku-veskarin liikuskelevan tuolla masussa.  smitten Tuntuu niin todellisemmalta kaikki, ajatella, että semmoinen pieni tuolla kasvelee.  smitten smitten

Oon ollu muutenkin vaan koko ajan leppoisella ja pehmeällä tuulella, hormonihuurut on toimineet hyvään suuntaan siis. Afro
tallennettu
Kuuhilda
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #2007 : 01.08.2013 17:43:58 »

Oi Ave, ihanaa  smitten
Se on ihan uskomatonta...vaikea sitä on tajutakaan Smiley
tallennettu
Elwyn
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #2008 : 02.08.2013 16:33:26 »

http://areena.yle.fi/tv/1715345

http://areena.yle.fi/tv/1715269

http://areena.yle.fi/tv/1719602
tallennettu

Elwyn
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #2009 : 02.08.2013 20:00:45 »

+ äsken ostin yli 10v tauon jälkeen Adidaksen kolmiraita-verkkapuvun. Ihan täydellinen ulkoiluun Afro
tallennettu

Sivuja: 1 ... 132 133 [134] 135 136 ... 406
  Tulostusversio  

Siirry: