Sivuja: 1 ... 131 132 [133] 134 135 ... 372
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Parasta tässä päivässä  (Luettu 2009836 kertaa)
0 jäsentä ja 9 vierasta katselee tätä aihetta.
pikkari
Astroholisti
*****
Viestejä: 1724

I`m hot when I`m not as cold as ice


Profiili
« Vastaus #1980 : 20.06.2013 15:34:37 »

Mukavaa kesälomaa sulle  Smiley

Ihmetyttää pirteä olo vaikka koko viikon unisaldo on aika mini. Tänään otettiin 22. putki verta kolmen kk:n sisällä.
Kyllä pitäis alkaa jo selvii mikä riivaa. Energiataso on jo noussut hieman eli kyllä se nousukiito vielä jossain vaiheessa tulee. Soitin laulumaikalle ja ensi kuussa aloitetaan uudestaan tunnit

Viikonloppuna on superkuu  Smiley
tallennettu
t.touhula
Astroholisti
*****
Viestejä: 1332



Profiili
« Vastaus #1981 : 20.06.2013 15:40:35 »

No miten määritellä eksaktisti kuka mitäkin saa ja kuka ei? Asiat ei oo ihan noin yksinkertaisia, rakas nörttiystäväni elwin! Sitäpaitsi ubermenschit on nimenomaan niitä jotka vaan runkkaa, koska heille ei kerrassaan kaikessa heidän yksilöllisyydessään löydy vastaavaa kumppania tyydyttämään heidän ikuisuuden paistattamia tarpeitaan.

Pitääks minunkin nyt alkaa r*kata?  Embarrassed

(Melkein tunsin sielussani hämmennyksen. Pitää laittaa kevennys. Mulla on ihan hyvä päivä. Toi sun viestisi - ghede- sai mut nauramaan vedet silmissä. Hyvää Jussia sullekin!)  Kiss  2funny  angel Jussihan on kirkollinenkin juhlapäivä, Johannes Kastajan muistoksi.
« Viimeksi muokattu: 20.06.2013 15:43:17 kirjoittanut t.touhula » tallennettu

Vapaus - mikä ihana sana!
pikkari
Astroholisti
*****
Viestejä: 1724

I`m hot when I`m not as cold as ice


Profiili
« Vastaus #1982 : 20.06.2013 16:31:29 »

Voihan jostain puskasta hyökätä vaikka millanen puskurinainen  Cheesy
Oi kun olis mukava tavata joku kiva uus ihminen. Negaatiolla ei ainakaan ketään kutsu luokseen. Avoin mieli & sydän  smitten
tallennettu
Indium
Vieras
« Vastaus #1983 : 20.06.2013 20:05:18 »

Mää sitte tykkään junista. Ja etanoista. Ja orvokeista. Ja valkeasta juhannusyöstä ja yöuinnista vaikka tulis vilu. Saunasta. Unista. Ja joo, maailmaa syleilevästä olosta, tää hetki on täynnä kaikkea piäntä ja ihimeellistä  smitten
tallennettu
Elwyn
Vieras
« Vastaus #1984 : 21.06.2013 18:15:46 »

On katottu kaivinkonevideoita ja vieläkin naurattaa, kun pikkutyyppi kävi ilmoittamassa että tuli iso musta kakka Grin Grin
tallennettu
Elwyn
Vieras
« Vastaus #1985 : 26.06.2013 21:52:45 »

Lohikäärmeiden kasvatus Afro
tallennettu
ghede
Vieras
« Vastaus #1986 : 26.06.2013 22:30:13 »

Peniksessäni oleva hiertymä, joka kutittaa.
tallennettu
pikkari
Astroholisti
*****
Viestejä: 1724

I`m hot when I`m not as cold as ice


Profiili
« Vastaus #1987 : 28.06.2013 02:09:00 »

Onks toi joku smbymyself-juttu?

Mä kävin omissa hoidoissani taas ja olen niin tyytyväinen  Smiley

Ukkonen kyllä jyrisee ihan muualla missä pitäis. Meri on niin viilee vielä ettei tule tänne mutta onneksi tuuli yltyi ja ilma viileni muutenkin. Päivällä meinas läkähtyä. Mun unirytmi muuttuu heti kun tulee helle. Öisin on niin paljon miellyttävämpi olla olemassa.
tallennettu
liveforever
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 615


Profiili
« Vastaus #1988 : 28.06.2013 09:46:08 »

kun pikkumies heräs vierestä Smiley
tallennettu
Elwyn
Vieras
« Vastaus #1989 : 28.06.2013 17:53:59 »

Hemmetin lusmuilu on liian kivaa angel Tänään kasvattelin lisää lohikärmeksiä ja sitten pelasin Zombies vs. Plants -peliä (tai jtn sinne suuntaan). Hyvin meni päivä :Smiley

Ens viikolla takas landelle ja "lahjoin" itseäni silleen että jos saan velvollisuuksia hoidettua ennen sitä niin voin ostaa lisää tekniikkaa. Not bad deal..
tallennettu
ghede
Vieras
« Vastaus #1990 : 28.06.2013 19:31:56 »

Onks toi joku smbymyself-juttu?

Mä kävin omissa hoidoissani taas ja olen niin tyytyväinen  Smiley

Ukkonen kyllä jyrisee ihan muualla missä pitäis. Meri on niin viilee vielä ettei tule tänne mutta onneksi tuuli yltyi ja ilma viileni muutenkin. Päivällä meinas läkähtyä. Mun unirytmi muuttuu heti kun tulee helle. Öisin on niin paljon miellyttävämpi olla olemassa.

Tavallaan joo pikkari...en tosin ollut tarkoituksellisesti aiheuttanut tuota hiertymää. Taisin vain unohtaa käydä suihkussa muutamaan päivään ja sitten siihen terskan ympärille tuli vaan sellainen punainen läiskä... kyllähän te tiiätte, kun varmasti kokemusta on näistä jutuista. Puhun nyt täysin medikalisoitunein termein vailla minkäänlaista seksuaalista latautuneisuutta kielenkäytössäni, joten turha tuntea minkäänlaista häpeää tms. minun puolestani.
tallennettu
Elwyn
Vieras
« Vastaus #1991 : 28.06.2013 19:38:00 »

Hemmetin lusmuilu on liian kivaa angel Tänään kasvattelin lisää lohikärmeksiä ja sitten pelasin Zombies vs. Plants -peliä (tai jtn sinne suuntaan). Hyvin meni päivä :Smiley

Ens viikolla takas landelle ja "lahjoin" itseäni silleen että jos saan velvollisuuksia hoidettua ennen sitä niin voin ostaa lisää tekniikkaa. Not bad deal..

Hommasin tontunkolon mun draakkonikylän lähelle Cheesy Pitää pystyttää kokonainen tonttukylä tonne!

Joo, olen selvästi kohderyhmää tällaisille peleille Grin Grin
tallennettu
Elwyn
Vieras
« Vastaus #1992 : 29.06.2013 17:27:52 »

Tapasin taas viime yönä kissan Cheesy Harmaa-valkea tyttökissa, ja ilmeisen hyvinkasvatettu, koska se ensin tervehti ja sitten sanoi heippa kun lähti eteenpäin Grin

 smitten smitten smitten
tallennettu
Kyllikki6
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 461



Profiili
« Vastaus #1993 : 29.06.2013 18:53:25 »

Parhaat naurut (itselleni  Grin) sain tajutessani Elwynin todellakin kasvattavan lohikäärmeitä.. liekö mulla sitten vähän suppea maailmankuva, kun ajattelin että siellä se potee sängynpohjalla krapulaa ja liskot hyökii kimppuun  idiot2 Noista kissoista.. hihii.. en ota kantaa  Wink
tallennettu
Elwyn
Vieras
« Vastaus #1994 : 29.06.2013 20:34:42 »

^Sehän oliskin jotain jos olis liskodisko Grin En ole ikinä kokenut mtn sellaista ja ainoa äkeämpi krapula oli se kerta kun tuli juotua kavereiden kanssa sekaisin kaikkea votkasta viiniin > lopputuloksena aivan järjetön päänsärky, eikä talossa tai lähimaillakaan särkylääkettä. Sen jälkeen on ollut angel
tallennettu
Sivuja: 1 ... 131 132 [133] 134 135 ... 372
  Tulostusversio  
 
Siirry: