Sivuja: 1 ... 134 135 [136] 137 138 ... 372
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Parasta tässä päivässä  (Luettu 2005051 kertaa)
0 jäsentä ja 6 vierasta katselee tätä aihetta.
Elwyn
Astroholisti
*****
Viestejä: 4365



Profiili
« Vastaus #2025 : 30.07.2013 10:36:38 »

Mulla on Zombie dragon ja huomenna Vampire dragon Afro Elämän pienet ilot Grin
tallennettu

"Curse the day, hail the night"

***

“Why live an ordinary life, when you can live an extraordinary one.”
― Anthony Robbins
pikkari
Astroholisti
*****
Viestejä: 1724

I`m hot when I`m not as cold as ice


Profiili
« Vastaus #2026 : 01.08.2013 03:58:44 »

Tapasin vanhan toimittajan joka suositteli mulle samaa alaa. Kehotti lukemaan kirjan Itsensä parantava ihminen
Mun vasempaa rintaa särkee. Nyt tosiaan tarvitaan parannusta. Tää vaiva on ollut jo viikkoja mutta nyt on fiilis et antaa olla.
tallennettu
Elwyn
Astroholisti
*****
Viestejä: 4365



Profiili
« Vastaus #2027 : 01.08.2013 13:03:20 »

^Mullakin särkee vasenta rintaa, vanhat lihasjumit oireilee ja samalla iskias yrittää, mutta en anna sen päästä voitolle police Ne on näitä näyttöpäätetyöskentelyn haittapuolia.. Lihakset ja oikeastaan koko kroppa yrittää jumiin.
tallennettu

"Curse the day, hail the night"

***

“Why live an ordinary life, when you can live an extraordinary one.”
― Anthony Robbins
Ave^^
Vieras
« Vastaus #2028 : 01.08.2013 13:48:19 »

Oli ihana nähdä pikku-veskarin liikuskelevan tuolla masussa.  smitten Tuntuu niin todellisemmalta kaikki, ajatella, että semmoinen pieni tuolla kasvelee.  smitten smitten

Oon ollu muutenkin vaan koko ajan leppoisella ja pehmeällä tuulella, hormonihuurut on toimineet hyvään suuntaan siis. Afro
tallennettu
Kuuhilda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5931



Profiili
« Vastaus #2029 : 01.08.2013 18:43:58 »

Oi Ave, ihanaa  smitten
Se on ihan uskomatonta...vaikea sitä on tajutakaan Smiley
tallennettu
Elwyn
Astroholisti
*****
Viestejä: 4365



Profiili
« Vastaus #2030 : 02.08.2013 17:33:26 »

http://areena.yle.fi/tv/1715345

http://areena.yle.fi/tv/1715269

http://areena.yle.fi/tv/1719602
tallennettu

"Curse the day, hail the night"

***

“Why live an ordinary life, when you can live an extraordinary one.”
― Anthony Robbins
Elwyn
Astroholisti
*****
Viestejä: 4365



Profiili
« Vastaus #2031 : 02.08.2013 21:00:45 »


+ äsken ostin yli 10v tauon jälkeen Adidaksen kolmiraita-verkkapuvun. Ihan täydellinen ulkoiluun Afro
tallennettu

"Curse the day, hail the night"

***

“Why live an ordinary life, when you can live an extraordinary one.”
― Anthony Robbins
pikkari
Astroholisti
*****
Viestejä: 1724

I`m hot when I`m not as cold as ice


Profiili
« Vastaus #2032 : 05.08.2013 19:14:36 »

Oi oi, että olen tyytyväinen!!! Sain ilmanpuhdistajan kotiini ja ihmeoireet katosi puolessa tunnissa. Ihana kone!  smitten
Tollanen olis pitänyt hommata jo aikoja sitten mutta en ole tajunnut että voi olla noinkin tehokas. Hommaan toisenkin

Eilinen päivä oli kammottava mutta illalla verhoa raotettiin ja mun mies tuli isänsä ja hassua kyllä, entisen naapurini kanssa käymään. Ystävä oli luonani eikä huomannut mitään erityistä tapahtuvan mutta nukahti  uglystupid2 tyyliin kesken lauseen nojatuliin mutta mua ei haitannut ja oli niin ihana kohtaaminen  smitten
Sit kun tää poppoo oli lähdössä, ystävä heräsi. Aivan kuin hänet olis nukutettu...

tallennettu
pikkari
Astroholisti
*****
Viestejä: 1724

I`m hot when I`m not as cold as ice


Profiili
« Vastaus #2033 : 08.08.2013 16:44:57 »

Eipä ole ihmeoireet täysin kadonneet mutta mun masina on hyper varsinkin tällasella säällä. Olen rakastunut koneeseen  crazy2
Mama toi postista paketin ja nyt täällä tuoksuu orkideasuitsuke ja ihana yrttitee  smitten
Sain ex-mieheltäni hyvän reseptin ja äitini toi tullessaan kauniin kukan
Ystävä tulee illalla auttamaan muutamassa projektissa ja yöksi on luvattu kunnon ukkosta. Hyvä!
tallennettu
Elwyn
Astroholisti
*****
Viestejä: 4365



Profiili
« Vastaus #2034 : 09.08.2013 11:11:56 »

Onpa jännä fiilis kun ei ole omaa kämppää Tongue Ens viikolla lähden Ruotsiin matkalaukun&rinkan&läppärin kanssa, mutta välissä asun porukoilla ja loput kamat jää tänne varastoon.

Lehmäherätys oli aika tehokas, hirvee möykkä aamusta alkaen. Kannattaa nukkua ikkuna auki, heh.
tallennettu

"Curse the day, hail the night"

***

“Why live an ordinary life, when you can live an extraordinary one.”
― Anthony Robbins
pikkari
Astroholisti
*****
Viestejä: 1724

I`m hot when I`m not as cold as ice


Profiili
« Vastaus #2035 : 09.08.2013 19:00:34 »

Lehmäherätys  Grin
Mä kävin tänään psykiatrilla ja ad/hd-tutkimukset alkaa. Pengotaan paperit neuvolaikäisestä asti
Olen saanut jo diagnoosin mutta kunnallisella puolella ollaan tarkempia lääkkeiden suhteen joten tulee olla varma dg. Tosi pätevä nuori psykiatri.
Kysyin onko tähän halvatun keskittymishäiriöongelmaan minkäänlaista luomuhoitoa. Hän sanoi: Koita meditaatiota.
Ei ole näköjään Räsäsen linjoilla  Smiley
Toi ilmanpuhdistajakone osoittautuu päivä päivältä paremmaks hankinnaksi. Sairaalan sisäilma oli niin kamala että kysyin onko siellä hometta, hoitajien mukaan ei mutta valittivat itsekin miten huono ilmanlaatu on.

Ihana oli ukkonen viime yönä vaikkei täydellä volyymilla tullutkaan. Tuulee, ilma kiertää, läpiveto ja masina päällä.
Mulla on erittäin raikas koti nyt josta olen erittäin tyytyväinen.

Homekoulut ja vanhainkodit ei tule vieläkään saamaan tarvittavia toimenpiteitä vaikka on sanottu " Viimepäiväisissä keskusteluissa homekorjauksia on esitetty yhdeksi talouden elvytyskeinoksi" Sitä se todellakin olisi mutta katsotaan...

Tämä on iso ongelma joka tulee paisumaan isoihin mittasuhteisiin. Frendin ja lukioni reksin kanssa puitiin tän maan asioita viime yönä. On menty tosi pelottavaan suuntaan monella osa-alueella. Ystävä sanoi muuttavansa ulkomaille heti kun asuntolainan saa hoidettua. Mulla ei ole velkaa mutta täältä taidan lähtee minäkin jos tää junttimeininki jatkuu. Tuplais vaikka alkoholi-ja tupakkaveron niin rahaa kyllä tulis
Edelleen ihmettelen "Valo tulee Pohjolasta" juttua. Suomea se ei ainakaan tarkoita
tallennettu
Kyllikki6
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 461



Profiili
« Vastaus #2036 : 09.08.2013 19:14:18 »

Parasta tässä päivässä; nyt-hetki.

Huhhuh, ollut sellaista myötätuulta meikäläisen elämässä, ettei oikein itsekkään usko vielä todeksi.. Parissa päivässä muuttui kaikki, mun lupaavalta näyttänyt työttömyys-putkeni katkeaa enskuussa, kun aloitan työt kunnallisella puolella, perustan oman firman samaan syssyyn ja kirjankin pitäisi valmistua siihen mennessä.. eikä tässä vielä kaikki Cheesy Mun asuntoasiat on ainakin useammaksi vuodeksi hoidossa, löysin lopulta sen talon ja muutetaan kuun vaihteessa.

Oon tässä miettinyt, että missä vaiheessa oikeastaan sisäistin ajatuksen, ettei hyvää tarvitse sen kummemmin ansaita, vaan se on meidän kaikkien saatavilla, koko ajan.. koska sekin on vain ajatus, kuten myös puute ja kärsimys, se että asiat pitää tehdä vaikeimman kautta. Ja mä oon tehnyt, voi luoja oon hakannut päätäni seinään  buck2 Mutta nyt sitten näin..  smitten
tallennettu
pikkari
Astroholisti
*****
Viestejä: 1724

I`m hot when I`m not as cold as ice


Profiili
« Vastaus #2037 : 09.08.2013 19:28:49 »

Wau!  Smiley Hienosti menee mutta menköön. Mä haluun samanlaisen nousun
tallennettu
liveforever
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 615


Profiili
« Vastaus #2038 : 11.08.2013 19:40:03 »

oli mukava pihakirppispäivä
tallennettu
Verninia
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 160



Profiili
« Vastaus #2039 : 13.08.2013 10:54:39 »

Toisinaan sitä voi vaan juhlia elämistä ja huomata että on nukahtanutkin toisen ihmisen kainaloon. Ehdottomasti kielletty kiehtoo, ja hyviin ystäviin ei missäännimessä hairahdeta, paitsi... jos on kesä! Jos on pimeää! Jos takassa on vielä tuli! Jos sauna on lämmin! Jos järveltä nousee sumua! Varsinkin, jos toinen käy yöllä lisäämässä puita, ettei tule kylmä. Yhtäkkiä vanhassa ystävässä huomaa ne asiat, jonka takia se ihminen on vierellä ollut, keskustelun lämpö, nauravat silmät, jämäkkä ote hetkessä. Miksi ihmeessä huomaan ne vasta nyt?

Nauraa niin, ettei enää jaksa, kehoon jää muistijälki siitä että näin on hyvä. Kunnon nauru puhdistaa mieltä ja kehoa. Nyt odotamme, tuoko elämä tästä jotain eteenpäin. Saa tulla! Saa tuoda! Minä otan vastaan ilolla: juon vähän vielä lisää kahvia, varaan sen kirotun hammaslääkäriajan, nousen kerrostalon portaita, kiharran hiuksiani niin kun ennenkin, ja nauran vähän enemmän kun viime keväänä. Nyt tekee mieli tarkistaa puhelinta koko ajan, josko ja josko. Nyt maltan!
tallennettu
Sivuja: 1 ... 134 135 [136] 137 138 ... 372
  Tulostusversio  
 
Siirry: