En saa unta koska eilinen ilta oli niin erikoinen.
Tapasin ihmisen jota en ole nähnyt aikoihin. Sama nimi kuin kuolleella miehelläni ja nyt kuin tarkemmin katsoin hyvin paljon kasvoissa samaa. Muusikko, kitaramies
Olen hämmästynyt, ihmeissäni koska se ihminen on kiinnostunut tapailee mua ja alkoi puhuu niin kummallisia et jäin pää vinossa kuuntelemaan mitä toi selittää
Tämä tapahtui pankkiautomaatilla alkuillasta. Sanoi että on menossa iltabisselle ja tule mukaan jos kiinnostaa jutella enemmän.
Menin niin pihalle että soitin äidille

En todellakan normal soittele kenellekään mitä tehdä omissa ratkaisussani
Menin siihen ravintolaan ja pyysin sen miehen ulos tupakalle. TUIJOTIN pitkään et mitä sä haluat oikeesti. Meillä on kuulemma samanväriset silmät. Tule sisälle, jutellaan lisää. Suunnitteli ystävänsä kanssa yhteisen tuttavansa polttareita ja kyseli vinkkejä. Puhuttiin musiikista
Jos miestä vaan voi kauniiksi sanoa, hän todellakin on mutta myös raamikas ja pituutta 190 cm
Kauniskomeaihana
Koskin pitkästä aikaa toiseen ihmiseen siis muuhun kuin ystävään. Outo tunne mutta ihana

Halattiin pitkään ja hän alkoi kertoa miten kaipaa sielunkumppania. Onneksi kolme ystävää sattui paikalle ja jäin juttelee heidän kanssaan. Hämmentynyt olen edelleen.
Ihana kohtaaminen kuitenkin